Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+46
Susanne84
Filoria
boekenwurm83
vlinder-2011
Weegschaal
Le Chat Noir
Paper Crown
Lindsya
slaatje
Snoes
Samantha
Annie24
Twellie
Triesje1983
Lousanne
ExpressoB
Diese
MiKa
Caresses
Alex
sharky
Jazzlyn
Limburg85
Flower_L
Travelgurly
Jella
koNijntje
Happydobby
Muis
bolus26
liesje
Jade
Puzzle
Clapperdie
Lavendel
Puggle
Jasmine
Didi
Amber-
holaagirl
L!ND@
Lejow
Creabea_28
Muppetje
_Lana_
Luthien
50 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
Lindsya, wat slordig zeg! Werken ze nog niet met elektronische dossiers bij jullie? Ik ben inderdaad al 30 weken, het gaat zo snel allemaal. Ik voel me verder prima, heb niet te klagen!
Luthien, wat fijn zeg dat je nu eindelijk een kans lijkt te maken. Hopelijk mag je ons snel verblijden met een positieve test!
Luthien, wat fijn zeg dat je nu eindelijk een kans lijkt te maken. Hopelijk mag je ons snel verblijden met een positieve test!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
@ Luthien; Wat ontzettend spannend! Heel veel succes morgen!
@ Lindsya; Ben benieuwd morgen, duim voor je dat je het gevonden hebben.
Ik heb vandaag telefonisch te horen gekregen dat ook uit onderzoek op het weefsel/vruchtje gekomen is dat het geen mola zwangerschap was. We wisten het eigenlijk al dmv bloedonderzoek, maar de definitieve bevestiging is toch fijn.
Nu aftellen tot over 2 weken, heb dan een afspraak met de gyn om een plan te maken voor de toekomst.
@ Lindsya; Ben benieuwd morgen, duim voor je dat je het gevonden hebben.
Ik heb vandaag telefonisch te horen gekregen dat ook uit onderzoek op het weefsel/vruchtje gekomen is dat het geen mola zwangerschap was. We wisten het eigenlijk al dmv bloedonderzoek, maar de definitieve bevestiging is toch fijn.
Nu aftellen tot over 2 weken, heb dan een afspraak met de gyn om een plan te maken voor de toekomst.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Meiden, bedankt voor jullie medeleven!!!
LCN, hoe was de echo vandaag?
Weegschaal, fijn dat jullie ook via deze weg bevestiging hebben. Hoop echt dat jullie tot een plan komen waar jullie helemaal achter kunnen staan en waar jullie positieve moed uit kunnen putten!!
Lutthien, de Pregnyl spuit gezet! Heeeel veel succes!!! (Heb geen verstand van IUI, maar heb je met 2 follikels dus ook een grotere kans op een tweeling?)
Lindsay, jeetje slordig is nog een klein woord. Vooral als het om zoiets gaat. Hopelijk kun je gewoon een afspraak maken en belemmert het jullie weg niet (zou er nog eens bij moeten komen..!)
Snoes, wat fijn dat je zwangerschap goed verloopt! Nog even en dan verlof
LCN, hoe was de echo vandaag?
Weegschaal, fijn dat jullie ook via deze weg bevestiging hebben. Hoop echt dat jullie tot een plan komen waar jullie helemaal achter kunnen staan en waar jullie positieve moed uit kunnen putten!!
Lutthien, de Pregnyl spuit gezet! Heeeel veel succes!!! (Heb geen verstand van IUI, maar heb je met 2 follikels dus ook een grotere kans op een tweeling?)
Lindsay, jeetje slordig is nog een klein woord. Vooral als het om zoiets gaat. Hopelijk kun je gewoon een afspraak maken en belemmert het jullie weg niet (zou er nog eens bij moeten komen..!)
Snoes, wat fijn dat je zwangerschap goed verloopt! Nog even en dan verlof
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Hallo meiden,
Ze hebben mijn dossier gevonden, gelukkig. Volgende week verwacht ik mijn menstruatie dus we hebben al even wat datums bekeken om te beginnen met de decapeptyl en een uitgangsecho maar dan moet ik wel op tijd ongesteld worden. Maar 6 oktober hebben we afspraak om alles even door te bespreken en als ik inderdaad ongesteld ben geworden de datums vast te zetten en mijn spuiten allemaal weer op te halen. Spannend weer allemaal, we zijn er wel helemaal klaar voor.
Snoes, ze tikken wel veel in de computer en ze schrijven in je dossier dus na mijn idee doen ze alles dubbel. Gelukkig dat je zwangerschap soepel verloopt.
Weegschaal, spannend dat jullie over twee weken een afspraak hebben. Gaan jullie een behandeling doen of niet want dat heb ik even niet mee gekregen?
Diese, nog gecondoleerd met je oma, heel veel sterkte.
Groetjes
Ze hebben mijn dossier gevonden, gelukkig. Volgende week verwacht ik mijn menstruatie dus we hebben al even wat datums bekeken om te beginnen met de decapeptyl en een uitgangsecho maar dan moet ik wel op tijd ongesteld worden. Maar 6 oktober hebben we afspraak om alles even door te bespreken en als ik inderdaad ongesteld ben geworden de datums vast te zetten en mijn spuiten allemaal weer op te halen. Spannend weer allemaal, we zijn er wel helemaal klaar voor.
Snoes, ze tikken wel veel in de computer en ze schrijven in je dossier dus na mijn idee doen ze alles dubbel. Gelukkig dat je zwangerschap soepel verloopt.
Weegschaal, spannend dat jullie over twee weken een afspraak hebben. Gaan jullie een behandeling doen of niet want dat heb ik even niet mee gekregen?
Diese, nog gecondoleerd met je oma, heel veel sterkte.
Groetjes
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
@Lindsya: Gelukkig hebben ze je dossier weer. Bij mij waren ze ook wel eens de helft kwijt...
@Weegschaal: Wat fijn dat het officieel geen mola was zeg! Ben benieuwd naar jullie afspraak straks.
@Diese: Hoe voel jij je nu verder?
Mijn echo was nog niet veel bijzonders...baarmoederslijmvlies wel 8,5 mm, maar eitje nog niet zo groot. Ik had zelf ook pas a.s maandag verwacht te mogen spuiten. Helaas dus Ovitrelle, wat 39 euro kost. Verder nog een domper, namelijk pregnyl 1500 is ook niet meer leverbaar. A.s maandag ga ik bespreken of er dan iets vergelijkbaars is..wilde juist zo graag dit ipv die tabletten...
Maandagochtend weer voor de 5e keer voor een echo. Hopelijk schiet het dan een beetje op, anders wilde de gyn het misschien anders aan gaan pakken...(kunstmatig, omdat bms wel goed is, ik denk zoals Diese de cryo cyclus heeft gedaan)
@Luthien en Ecrits: Hoe gaat het bij/met jullie?
@Snoes: Jeetje jij bent echt al ver!!! De tijd gaat ondanks alles toch best snel....
@Weegschaal: Wat fijn dat het officieel geen mola was zeg! Ben benieuwd naar jullie afspraak straks.
@Diese: Hoe voel jij je nu verder?
Mijn echo was nog niet veel bijzonders...baarmoederslijmvlies wel 8,5 mm, maar eitje nog niet zo groot. Ik had zelf ook pas a.s maandag verwacht te mogen spuiten. Helaas dus Ovitrelle, wat 39 euro kost. Verder nog een domper, namelijk pregnyl 1500 is ook niet meer leverbaar. A.s maandag ga ik bespreken of er dan iets vergelijkbaars is..wilde juist zo graag dit ipv die tabletten...
Maandagochtend weer voor de 5e keer voor een echo. Hopelijk schiet het dan een beetje op, anders wilde de gyn het misschien anders aan gaan pakken...(kunstmatig, omdat bms wel goed is, ik denk zoals Diese de cryo cyclus heeft gedaan)
@Luthien en Ecrits: Hoe gaat het bij/met jullie?
@Snoes: Jeetje jij bent echt al ver!!! De tijd gaat ondanks alles toch best snel....
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
LCN, ik heb hier nog steeds Pregnyl in de koelkast liggen. Als je wilt, ik wil 'm naar je opsturen, dat weet je he.
Snoes- Lady Post-a-lot
Pregnyl 1500 en 4 stuks ? Hihi. Moet wel in de koelkast bewaard..lastig!
Le Chat Noir- Prater
LCN, Ovitrelle is toch de vervanger van de pregnyl van tegenwoordig, die bedoel je toch of heb ik het verkeerd? Maar moet jij die nu zoveel spuiten of heb ik nu verkeerd? Ik heb een tijdje niet mee geschreven dus ik geloof dat ik wat gemist heb. Ben je andere behandeling begonnen?Maar ik moest niks betalen voor die Ovitrelle. Hopelijk is er wat te zien op de echo van maandag, succes.
Groetjes
Groetjes
Lindsya- Kletskop
Oh wat flauw dat ik wel moest betalen!
Ik zou verder ipv utrogestan/lutinus pregnyl 1500 gaan spuiten, vandaar zoveel pregnyl!
Denk zelf wel dat ik morgen al haast mag spuiten, ik merk nu wel dat mijn eisprong er aan komt. Ze hebben me gewoon te vroeg laten komen steeds maarja..
Ik zou verder ipv utrogestan/lutinus pregnyl 1500 gaan spuiten, vandaar zoveel pregnyl!
Denk zelf wel dat ik morgen al haast mag spuiten, ik merk nu wel dat mijn eisprong er aan komt. Ze hebben me gewoon te vroeg laten komen steeds maarja..
Le Chat Noir- Prater
LCN, oke ik snapte het al niet waarom je zoveel ging spuiten. ik denk dat het aan het ziekenfonds ligt of je moet betalen of niet. Balen dat jij het wel moest betalen, is toch een aardig bedrag als je dat telkens moet betalen. Ik ga voor je duimen voor morgen, succes.
Groetjes
Groetjes
Lindsya- Kletskop
Nou..volgens apotheek was dat standaard bij dit product... Maar ik heb wel brieven mee voor de verzekering, met het verzoek het toch te vergoeden. Die hadden ze al klaar liggen.
Dankjewel! Hoop dat het na 6 echo's nu eens klaar is .
Dankjewel! Hoop dat het na 6 echo's nu eens klaar is .
Le Chat Noir- Prater
Ovitrelle is de vervanger van de pregnyl. Dat ik niet in de war ben met de namen. Ik had één spuit nodig en ik heb het toen zo mee gekregen, misschien dat het in de tussen tijd veranderd is dat kan natuurlijk. Maar dat moet je nu ook voor de pregnyl gaan betalen, als het voorraad is natuurlijk of weet je dat niet? Gelukkig houden ze nu goed in de gaten met de echo's, alleen de gang na die ziekenhuis is altijd zo'n gedoe dus ik snap je wel
Lindsya- Kletskop
Nou echt balen, ook de brevactid (duitse vervanger van pregnyl) is niet leverbaar .. moet nu weer gewoon lutinus gaan gebruiken. Echt zo rot, ik had gewoon een veel beter gevoel bij pregnyl en weinig vertrouwen in lutinus. Misschien meer gevoel, maar je leest ook positieve verhalen op internet. In principe zou het niet uit hoeven maken, maar in pregnyl zit toch echt hcg en lutinus alleen progesteron..
Hierdoor niet echt goed gevoel meer ofzo...
Sowieso zit alles wat tegen deze ronde (misschien ook meer gevoel hoor), moest bijv. ook 6 keer voor een echo komen, terwijl ik zelf vanaf dag 1 al wist dat ik deze dag (dag 18) de spuit ongeveer zou moeten zetten, gezien de vorige keren. Maar door wisseling van artsen en omdat ik een keer op dag 3 moest komen, lieten ze me steeds weer terugkomen al vroeg in mijn cyclus 'voor de zekerheid'. Dit wil ik echt niet weer zo, ik heb ook gewoon een baan, waar het wel uitmaakt of ik later kom...
Goede nieuws is dat het baarmoederslijmvlies prima was; 8,9 mm, geen cyste achtig iets meer te zien was en het eitje nu groot genoeg was, dus mag vanavond ovitrelle gaan spuiten.Dan zal zondag de terugplaatsing zijn als alles meezit.
Hierdoor niet echt goed gevoel meer ofzo...
Sowieso zit alles wat tegen deze ronde (misschien ook meer gevoel hoor), moest bijv. ook 6 keer voor een echo komen, terwijl ik zelf vanaf dag 1 al wist dat ik deze dag (dag 18) de spuit ongeveer zou moeten zetten, gezien de vorige keren. Maar door wisseling van artsen en omdat ik een keer op dag 3 moest komen, lieten ze me steeds weer terugkomen al vroeg in mijn cyclus 'voor de zekerheid'. Dit wil ik echt niet weer zo, ik heb ook gewoon een baan, waar het wel uitmaakt of ik later kom...
Goede nieuws is dat het baarmoederslijmvlies prima was; 8,9 mm, geen cyste achtig iets meer te zien was en het eitje nu groot genoeg was, dus mag vanavond ovitrelle gaan spuiten.Dan zal zondag de terugplaatsing zijn als alles meezit.
Le Chat Noir- Prater
Ik weet niet precies wat ik heb liggen, LCN. Ik ga wel even kijken voor je vanavond als ik thuis ben. Waar woon je ergens? Want als ik het met de post opstuur, is het inderdaad wel niet koel bewaard. Lastig
Snoes- Lady Post-a-lot
Jij woont in Belgie toch..nou ik woon in het noorden van Nederland, dus dat zal al niet gaan. Wel heel lief van je hoor!
Le Chat Noir- Prater
Oef nee inderdaad, dat is niet echt bij de deur. Echt stom, het ligt thuis maar in de koelkast te liggen.
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Oef nee inderdaad, dat is niet echt bij de deur. Echt stom, het ligt thuis maar in de koelkast te liggen.
Ik wil niet voor mijn beurt gaan als LCN het wil hebben maar woon je diep in Belgie of net bij de grens? Ik woon in Zuid-Holland en dat is iets dichterbij. Ik ga binnenkort ook weer starten. Ik hoor het wel, als LCN ze niet meer wil hebben natuurlijk.
Lindsya- Kletskop
LCN, balen dat dat ook niet meer leverbaar is. Dat is inderdaad rottig als je met je baan zit en telkens voor een echo moet en er is nog niks zichtbaar en dat je dat zelf ook weet. Maar dat is inderdaad ook rottig dat je telkens een andere arts heb. Gelukkig toch wel goed nieuws van je baarmoederslijmvlies de dikte. Ik ga duimen dat zondag de terug plaatsing is.
Groetjes
Groetjes
Lindsya- Kletskop
Als het voor LCN niet haalbaar is, mag jij ze wel hebben Lindsya. Even kijken wat LCN zelf zegt, al lijkt het me redelijk onhaalbaar helaas
Ik woon op de grens met Nederland (nabij R.eusel).
Ik woon op de grens met Nederland (nabij R.eusel).
Snoes- Lady Post-a-lot
@ LCN; Wat ontzettend balen dat de pregnyl niet meer leverbaar is Is er nu zo'n tekort aan omdat het meer gebruikt wordt of omdat er minder zwangere vrouwen meedoen aan moeders voor moeders? Het is echt wel duidelijk dat het meedoen hieraan zo belangrijk is! Maar ik hoop van harte dat de lutinus ook zijn werk goed mag doen. Ik ga zo voor je duimen!!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Weegschaal schreef:@ LCN; Wat ontzettend balen dat de pregnyl niet meer leverbaar is Is er nu zo'n tekort aan omdat het meer gebruikt wordt of omdat er minder zwangere vrouwen meedoen aan moeders voor moeders? Het is echt wel duidelijk dat het meedoen hieraan zo belangrijk is! Maar ik hoop van harte dat de lutinus ook zijn werk goed mag doen. Ik ga zo voor je duimen!!
Ik had het toen gevraagd aan mijn arts en ze hebben heel grote partij moeten vernietigen omdat er een bacterie in zat en daardoor hebben ze haast niks meer op voorraad. En ze hebben heel veel urine nodig om één spuit te maken en daardoor is er zwaar te kort. Het is heel belangrijk om mee te doen voor vrouwen die niet makkelijk zwanger worden aan MvM maar een hoop vrouwen willen dat niet en dat is ook natuurlijk hun goed recht. En er zijn ook vrouwen die wel mee doen maar dat zijn nooit genoeg vrouwen om weer de voorraad vol te krijgen.
Lindsya- Kletskop
Jeetje wat balen zeg!
Ik heb nooit meegedaan aan MvM. Omdat ik middenin een winkelstraat woon en ze de flessen dus niet voor mijn deur kunnen komen ophalen. Maar nu ik dit lees denk ik dat ik de volgende keer (als die nog mag komen) wel meedoe. Dan rijd ik wel naar zo'n inzamelpunt met m'n flesje plas
Ik heb nooit meegedaan aan MvM. Omdat ik middenin een winkelstraat woon en ze de flessen dus niet voor mijn deur kunnen komen ophalen. Maar nu ik dit lees denk ik dat ik de volgende keer (als die nog mag komen) wel meedoe. Dan rijd ik wel naar zo'n inzamelpunt met m'n flesje plas
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Jeetje, wat onvoorstelbaar dat zo'n medicijn gewoon op kan raken. Mocht ik ooit nog een keer zwanger raken, ga ik gewoon weer meedoen dat heb ik de laatste keer niet gedaan namelijk.
@ LCN: Je weet maar nooit, ondanks je gevoel van nu kan dit gewoon de keer zijn dat het wel raak is.
@ LCN: Je weet maar nooit, ondanks je gevoel van nu kan dit gewoon de keer zijn dat het wel raak is.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
@Alyssa: Ik vind het prima als je die pregnyl aan een ander geeft, die dichterbij woont hoor! Dat is toch niet te doen qua afstand. Bovendien weet ik bijna zeker dat het om pregnyl 5000 gaat en daar heb ik wel ovitrelle voor.
@All: Gister de ovitrelle gezet om 19 uur, dus dan morgenochtend vroeg de eisprong. Gaan ook nog zelf weer even hiervan gebruik maken, al zal dat met 0,5-1 miljoen goede zwemmers niet zo heel veel uithalen maar je weet t maar nooit .
Zaterdag worden we weer aan t eind vd middag gebeld door lab of t goed ontdooit is! Gezien de moeite die ik er nu al voor gedaan heb met al die keren langskomen, eis ik dat gewoon !
Oja en allemaal meedoen aan MvM ja! Ik ga dat zelf uiteraard ook doen als t zover is(toen ik nog niet in MMM zat al trouwens), ik denk dat ik zelfs op werk enz op ga vangen. Dat kan bij mij ook wel gemakkelijk. Neem ik gewoon een fles mee in een tas ofzo! Maar goed, eerst moet ik maar eens zwanger worden...ik heb er allerlei gedachten over, maar ik heb zelfs nog nooit een positieve test gehad...grrr.
@All: Gister de ovitrelle gezet om 19 uur, dus dan morgenochtend vroeg de eisprong. Gaan ook nog zelf weer even hiervan gebruik maken, al zal dat met 0,5-1 miljoen goede zwemmers niet zo heel veel uithalen maar je weet t maar nooit .
Zaterdag worden we weer aan t eind vd middag gebeld door lab of t goed ontdooit is! Gezien de moeite die ik er nu al voor gedaan heb met al die keren langskomen, eis ik dat gewoon !
Oja en allemaal meedoen aan MvM ja! Ik ga dat zelf uiteraard ook doen als t zover is(toen ik nog niet in MMM zat al trouwens), ik denk dat ik zelfs op werk enz op ga vangen. Dat kan bij mij ook wel gemakkelijk. Neem ik gewoon een fles mee in een tas ofzo! Maar goed, eerst moet ik maar eens zwanger worden...ik heb er allerlei gedachten over, maar ik heb zelfs nog nooit een positieve test gehad...grrr.
Le Chat Noir- Prater
Le Chat Noir schreef:@Alyssa: Ik vind het prima als je die pregnyl aan een ander geeft, die dichterbij woont hoor! Dat is toch niet te doen qua afstand. Bovendien weet ik bijna zeker dat het om pregnyl 5000 gaat en daar heb ik wel ovitrelle voor.
Ik heb nog niet gekeken of het nou om de 1500 of de 5000 gaat. Het is een blauw met wit doosje, dat weet ik wel . Maar spannend voor jou voor zaterdag, hopelijk krijgen jullie een positief telefoontje!
Snoes- Lady Post-a-lot
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....