Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+46
Susanne84
Filoria
boekenwurm83
vlinder-2011
Weegschaal
Le Chat Noir
Paper Crown
Lindsya
slaatje
Snoes
Samantha
Annie24
Twellie
Triesje1983
Lousanne
ExpressoB
Diese
MiKa
Caresses
Alex
sharky
Jazzlyn
Limburg85
Flower_L
Travelgurly
Jella
koNijntje
Happydobby
Muis
bolus26
liesje
Jade
Puzzle
Clapperdie
Lavendel
Puggle
Jasmine
Didi
Amber-
holaagirl
L!ND@
Lejow
Creabea_28
Muppetje
_Lana_
Luthien
50 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
@ Diese: idd... gisteren een test gehad die aangaf dat 't nog niet helemaal positief was, maar dat 't niet lang meer zou duren, maarja heb geen testen meer... Dus nu maar hopen dat we tijd genoeg hadden dit weekend... Manlief is t/m vrijdag weer weg, dus er kan deze week niet meer geklust worden...
Ow meid, gecondoleerd... Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Tuurlijk vinden we dat niet erg. Jij bent ook welkom hoor!
@ Weegschaal: ja dat is zeker frustrerend! Maar ik heb zo'n vermoeden dat 't wel weer een rijpend eitje is, maar dat hij weer eens niet springt ofzo... Gisteren een test gehad die nog niet posi was, maar het zou volgens die test niet lang meer duren... maarja... testen zijn op ;-).
Heel veel sterkte morgen meid!
@ LCN: herkenbaar meid, dat gevoel... dat denken ze inderdaad al heel gauw, als ze je regelmatig in het systeem hebben staan...
Hier dus gisteren voor het laatst geklust... manlief komt vrijdag pas weer thuis, dus helaas kan er niet geklust worden...
Daarnaast heb ik nu ook weer wat bloed na het klussen van gisteren...
Ben zoooooo benieuwd naar de uitslag van de kweek en het uitstrijkje...
Ow meid, gecondoleerd... Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Tuurlijk vinden we dat niet erg. Jij bent ook welkom hoor!
@ Weegschaal: ja dat is zeker frustrerend! Maar ik heb zo'n vermoeden dat 't wel weer een rijpend eitje is, maar dat hij weer eens niet springt ofzo... Gisteren een test gehad die nog niet posi was, maar het zou volgens die test niet lang meer duren... maarja... testen zijn op ;-).
Heel veel sterkte morgen meid!
@ LCN: herkenbaar meid, dat gevoel... dat denken ze inderdaad al heel gauw, als ze je regelmatig in het systeem hebben staan...
Hier dus gisteren voor het laatst geklust... manlief komt vrijdag pas weer thuis, dus helaas kan er niet geklust worden...
Daarnaast heb ik nu ook weer wat bloed na het klussen van gisteren...
Ben zoooooo benieuwd naar de uitslag van de kweek en het uitstrijkje...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Heel veel sterkte Weegschaal!!
Hmm LCN, nooit zo fijn of wel, een uitslag die anders dan anders is... Fijn dat je donderdag alweer terug mag komen, kijken wat de echo dan laat zien. Wanneer zijn de bloeduitslagen binnen?
Het blijft idd vreselijk he, met de benen in de beugels. En dan helemaal als je ongesteld bent. Ik heb gelukkig wel een lieve dokter die me geruststeld en zegt dit elke dag te zien, maar het helpt niet he...
Verplichte rust dus Tries. Moet je eigenlijk rond je eisprong elke dag seks hebben, of is dat ook niet goed voor het kwaliteit van het zaad? Mijn traject is zo anders (= ook de reden dat ik niet eerder mee heb geschreven, maar de wachtweken zijn voor iedereen hetzelfde: zenuwslopend ), heb echt geen idee. En weer bloedverlies dus...wanneer krijg je de uitslagen?
Bedankt meiden voor jullie sterkte wensen!!
Hmm LCN, nooit zo fijn of wel, een uitslag die anders dan anders is... Fijn dat je donderdag alweer terug mag komen, kijken wat de echo dan laat zien. Wanneer zijn de bloeduitslagen binnen?
Het blijft idd vreselijk he, met de benen in de beugels. En dan helemaal als je ongesteld bent. Ik heb gelukkig wel een lieve dokter die me geruststeld en zegt dit elke dag te zien, maar het helpt niet he...
Verplichte rust dus Tries. Moet je eigenlijk rond je eisprong elke dag seks hebben, of is dat ook niet goed voor het kwaliteit van het zaad? Mijn traject is zo anders (= ook de reden dat ik niet eerder mee heb geschreven, maar de wachtweken zijn voor iedereen hetzelfde: zenuwslopend ), heb echt geen idee. En weer bloedverlies dus...wanneer krijg je de uitslagen?
Bedankt meiden voor jullie sterkte wensen!!
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
@ LCN; Jammer dat het weer zo anders was, heeft dit dan ook gevolgen voor het vervolgtraject?
Ik werk zelf in de zorg en ben gewend aan situaties die voor patienten niet prettig zijn. Moet er dan zelf ook weer eens aan herinnerd worden om me daar bewust van te zijn. Ik vind het dan fijn dat patienten het aangeven, maar kan me voorstellen dat je dat ook niet altijd prettig vindt om te doen.
@ Triesje; Jammer dat je dan juist nu niet verder kan klussen, maar hopelijk waren jullie nog op tijd. Wanneer krijg je de uitslag van het uitstrijkje?
@ Diese; Ik duim verder voor je!
Ik werk zelf in de zorg en ben gewend aan situaties die voor patienten niet prettig zijn. Moet er dan zelf ook weer eens aan herinnerd worden om me daar bewust van te zijn. Ik vind het dan fijn dat patienten het aangeven, maar kan me voorstellen dat je dat ook niet altijd prettig vindt om te doen.
@ Triesje; Jammer dat je dan juist nu niet verder kan klussen, maar hopelijk waren jullie nog op tijd. Wanneer krijg je de uitslag van het uitstrijkje?
@ Diese; Ik duim verder voor je!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
@weegschaal: het is even afwachten hoe het verder gaat bij ons. Hopelijk weet ik donderdag weer meer. Ik werk zelf ook in de zorg, doordat ik nu aan beide kanten sta zeg maar, ben ik me er bij clienten wel meer bewust van. En ik kan me de arts ook wel weer voorstellen hihi. Het is voor hem zo'n standaard onderzoekje...
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
@ Diese: Om de dag moet je dan sex hebben (en dat hebben we dit weekend dan ook gedaan, maar ben bang dat we te vroeg waren...
En inderdaad nog steeds bloed... 28 september krijg ik de uitslag.
@ Weegschaal: hadden sowieso niet verder gekund met klussen, want ben gewoon alweer aan het bloeden sinds gisteren. Word hier echt moedeloos van...
28 september krijg ik de uitslag van de kweek en het uitstrijkje...
@ LCN: Mijn duimen blijven draaien voor jou hoor meid!
En inderdaad nog steeds bloed... 28 september krijg ik de uitslag.
@ Weegschaal: hadden sowieso niet verder gekund met klussen, want ben gewoon alweer aan het bloeden sinds gisteren. Word hier echt moedeloos van...
28 september krijg ik de uitslag van de kweek en het uitstrijkje...
@ LCN: Mijn duimen blijven draaien voor jou hoor meid!
Triesje1983- Prater
LCN, ik ben benieuwd wat je morgen te horen zal krijgen.
Triesje, wat vervelend dat je nu weeral bloedverlies hebt.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:LCN, ik ben benieuwd wat je morgen te horen zal krijgen.
Ja ik word er nu ook echt wel moedeloos van hoor...Nog even doorzetten, tot de laatste paar kilo's en dan mag ik écht geholpen worden en zal dat hopelijk ook weer minder worden...
Triesje1983- Prater
Hoeveel kg moet je nog?
Snoes- Lady Post-a-lot
Overmorgen moet ik me weer wegen, maar vrijdag was het nog ongeveer 5 kilo...
Triesje1983- Prater
Oh, je bent er bijna dan! Nog even volhouden inderdaad.
Snoes- Lady Post-a-lot
Ja idd... kijk er gaat natuurlijk nog wel meer af, maar hoef nog maar 5 kilo om weer geholpen te mogen worden, dan zit mijn BMI op de 35 en ik kom volgens de BMI berekening van het voedingscentrum van de 45 af...
Triesje1983- Prater
@ Triesje; Dan ben je er bijna, goed gedaan zeg! En echt vervelend dat je weer bloed verliest...
@ LCN; Succes morgen!
@ LCN; Succes morgen!
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal schreef:@ Triesje; Dan ben je er bijna, goed gedaan zeg! En echt vervelend dat je weer bloed verliest...
@ LCN; Succes morgen!
Ja ik begin er nu echt van te balen hoor... blegh...
Ja inderdaad ben er bijna en met het hardlopen, de Zumba en de buikspieroefeningen moet dat niet al te lang meer gaan duren denk ik...
Triesje1983- Prater
Stel wel even hier de vraag... In je 2e week van je pil strip ben je toch het meest vruchtbaar? of zeg ik nu iets doms..
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:Stel wel even hier de vraag... In je 2e week van je pil strip ben je toch het meest vruchtbaar? of zeg ik nu iets doms..
Als je de pil sliktwil je toch juist NIET zwanger worden? Waarom stel je deze.vraag dan aan vrouwen die zeer moeizaam zwanger kunnen raken...
Raadpleeg dan google of vraag het in een ik wil zwanger worden topic...
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Jazzlyn schreef:ExpressoB schreef:Stel wel even hier de vraag... In je 2e week van je pil strip ben je toch het meest vruchtbaar? of zeg ik nu iets doms..
Als je de pil sliktwil je toch juist NIET zwanger worden? Waarom stel je deze.vraag dan aan vrouwen die zeer moeizaam zwanger kunnen raken...
+1
Triesje1983- Prater
Hallo meiden,
hier nog steeds weinig te melden. Zit inmiddels op 75 IE, maar daar was gisteren nog weinig activiteit bij te zien. Morgen weer voor een echo.
Vraagje aan de meiden die ook regelmatig voor die ovu-echo's moeten. Mijn man gaat echt iedere keer mee. Hij zegt we proberen samen zwanger te raken dus ik wil dat ook graag samen doen. Dat vind ik erg fijn (en ook erg fijn dat het vanuit z'n werk kan). Maar als we daar dan 's morgens zitten te wachten zitten alle andere meiden (en het verbaasd me hoeveel verschillende meiden we zien) daar alleen. Hoe gaat dat bij jullie? De assistente heeft wel eens gezegd dat ze het bijzonder vind dat mijn man er altijd bij is, maar ik vind het eigenlijk 'sneu' voor die anderen dat ze daar alleen zitten. In de 3 jaar dat we nu bij de gynaecoloog lopen ben ik nog nooit alleen geweest.
hier nog steeds weinig te melden. Zit inmiddels op 75 IE, maar daar was gisteren nog weinig activiteit bij te zien. Morgen weer voor een echo.
Vraagje aan de meiden die ook regelmatig voor die ovu-echo's moeten. Mijn man gaat echt iedere keer mee. Hij zegt we proberen samen zwanger te raken dus ik wil dat ook graag samen doen. Dat vind ik erg fijn (en ook erg fijn dat het vanuit z'n werk kan). Maar als we daar dan 's morgens zitten te wachten zitten alle andere meiden (en het verbaasd me hoeveel verschillende meiden we zien) daar alleen. Hoe gaat dat bij jullie? De assistente heeft wel eens gezegd dat ze het bijzonder vind dat mijn man er altijd bij is, maar ik vind het eigenlijk 'sneu' voor die anderen dat ze daar alleen zitten. In de 3 jaar dat we nu bij de gynaecoloog lopen ben ik nog nooit alleen geweest.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Jazzlyn schreef:ExpressoB schreef:Stel wel even hier de vraag... In je 2e week van je pil strip ben je toch het meest vruchtbaar? of zeg ik nu iets doms..
Ik wil niet zwanger worden. Als je de pil slikt word je en wil je niet zwanger worden nee, ik had de vraag anders moeten stellen. Heb al een PM gehad van iemand:)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Triesje: wat balen dat je weer een bloeding hebt! Kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent. En wat goed, nog maar 5 kg te gaan!!! Echt knap van je!
LCN: ben benieuwd wat ze vandaag zien op de echo! Hopelijk ziet het er vandaag meer uit dan verwacht!
Diese: gecondoleerd met je oma. Hou je je wachtweken nog een beetje vol? Al last van kwaaltjes of voortekenen?
Ecrits: hoe is het met je?
En hoe is het met alle andere meiden?
Filoria: wat fijn dat jullie het nog lekker zelf kunnen proberen en dan altijd de mogelijkheid hebben om clomid te kunnen gebruiken, dat gaat vast goedkomen!
Hier gaat alles goed hoor, post er hier bewust niet zo veel over mijn zwangerschap omdat het toch een beetje dubbel voelt. Maar de zwangerschap verloopt steeds beter. Ben tot week 16/17 heel ziek geweest (misselijk moe enz) maar gelukkig is dat nu een heel stuk minder. Helaas is mijn bloeddruk te hoog en heb ik daar inmiddels medicijnen voor gekregen. Maar verder ben ik volop aan het genieten van ons wondertje. Morgen heb ik de 20 weken echo!!! Spannend! Zal het weekend wel even laten weten hoe het is gegaan :-)
LCN: ben benieuwd wat ze vandaag zien op de echo! Hopelijk ziet het er vandaag meer uit dan verwacht!
Diese: gecondoleerd met je oma. Hou je je wachtweken nog een beetje vol? Al last van kwaaltjes of voortekenen?
Ecrits: hoe is het met je?
En hoe is het met alle andere meiden?
Filoria: wat fijn dat jullie het nog lekker zelf kunnen proberen en dan altijd de mogelijkheid hebben om clomid te kunnen gebruiken, dat gaat vast goedkomen!
Hier gaat alles goed hoor, post er hier bewust niet zo veel over mijn zwangerschap omdat het toch een beetje dubbel voelt. Maar de zwangerschap verloopt steeds beter. Ben tot week 16/17 heel ziek geweest (misselijk moe enz) maar gelukkig is dat nu een heel stuk minder. Helaas is mijn bloeddruk te hoog en heb ik daar inmiddels medicijnen voor gekregen. Maar verder ben ik volop aan het genieten van ons wondertje. Morgen heb ik de 20 weken echo!!! Spannend! Zal het weekend wel even laten weten hoe het is gegaan :-)
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Luthien: bij mij ging mijn man niet mee naar de echo's. Dit kon echt niet met zijn werk. Ik was het gewend dus vond het niet zo heel erg. Vind het wel heel lief dat jouw man steeds mee gaat en denk dat het inderdaad wel bijzonder is dat je man altijd meegaat, maar alleen maar heel fijn denk ik! Hoop dat er morgen meer te zien is op de echo meid!
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Luthien, ik ben ook nooit alleen maar de gyn geweest
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
ExpressoB schreef:Jazzlyn schreef:ExpressoB schreef:Stel wel even hier de vraag... In je 2e week van je pil strip ben je toch het meest vruchtbaar? of zeg ik nu iets doms..
Ik wil niet zwanger worden. Als je de pil slikt word je en wil je niet zwanger worden nee, ik had de vraag anders moeten stellen. Heb al een PM gehad van iemand:)
Jouw vraag komt op deze manier over: ik ben vergeten een pil te slikken en heb onveilige sex gehad. Nu ben ik bang misschien zwanger te zijn, terwijl het niet gewenst is (of het nu over jou of over een ander gaat, staat daar los van)
En dit stel je in een topic waar meiden al jaren in de mmm zitten, moeite hebben om zwanger te raken terwijl dit hun allergrootste wens is.....ik kan me dus wel enigszins voorstellen dat deze vraag/bezorgdheid hier ietwat als vervelend word ervaren...
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
@Triesje: Knap hoor, al zoveel kilo! Ga zo door!
@Luthien: Bij ons is het heel anders. Ik ga zelfs liever alleen naar het ziekenhuis voor alleen een echo. Als man zijnde heb je er niet zoveel aan; je zit er alleen maar bij, bovendien vind ik het ergens ook vervelend dat hij me elke keer op zo'n manier moet zien liggen. Ik wil niet dat hij me steeds op die manier ziet, snap je. Maar dat hij me gewoon zonder kleding ziet op zo'n manier tijdens een gezellig avondje . En niet liggend in een stoel voor een gyneacoloog met een echostaaf. Hahaha.
Ook vind ik het te weinig voorstellen om daar ook allebei vrij van te vragen van werk. Maar zoals vandaag had hij mee gekund, hij vraagt het wel eens voor de zekerheid, maar nee..van mij hoeft het niet. Wel gewoon gelijk na de echo belangstelling uiteraard en het bespreken. Met evaluatiegesprekjes, terugplaatsingen en sowieso natuurlijk de puncties is hij altijd wel mee. Bij mij in de wachtkamer zijn de vrouwen ook meestal alleen.
Al vind ik het ook wel heel lief hoor dat jullie altijd samen gaan. Het is een beetje waar je jezelf prettig bij voelt.
Jammer dat er nog niet veel actie te zien is, ik duim voor je!
@Crea: Alvast heel veel plezier morgen!
@Diese: Hoe gaat het?
@Ecrits: En bij/met jou??
@ExpressoB : Ik vond de vraag ook heel bijzonder in dit topic! Snap echt niet waarom je zo'n vraag stelt in dit topic??! Voor ons is 1 keer een pil vergeten namelijk niet echt iets waar we ons druk over hoeven te maken . Maar goed, het zal wel en je vraag is zo te lezen beantwoord .
Zou ik haast mezelf vergeten... Vanmorgen bleek de beginnende cyste (want dat was het) wel weer te krimpen, dus dat is goed nieuws. Het grootste groeiende eitje is pas 7 mm (dus niet 12??) wat meer past bij mijn normale cyclusduur. Dusss maandag opnieuw terug. Moet nu echt vaak voor echo's, ik hoop wel dat dit beloond wordt met een mooie terugplaatsing... Ik zal maandag de bloeduitslag navragen, vandaag niet over gehad.
@Luthien: Bij ons is het heel anders. Ik ga zelfs liever alleen naar het ziekenhuis voor alleen een echo. Als man zijnde heb je er niet zoveel aan; je zit er alleen maar bij, bovendien vind ik het ergens ook vervelend dat hij me elke keer op zo'n manier moet zien liggen. Ik wil niet dat hij me steeds op die manier ziet, snap je. Maar dat hij me gewoon zonder kleding ziet op zo'n manier tijdens een gezellig avondje . En niet liggend in een stoel voor een gyneacoloog met een echostaaf. Hahaha.
Ook vind ik het te weinig voorstellen om daar ook allebei vrij van te vragen van werk. Maar zoals vandaag had hij mee gekund, hij vraagt het wel eens voor de zekerheid, maar nee..van mij hoeft het niet. Wel gewoon gelijk na de echo belangstelling uiteraard en het bespreken. Met evaluatiegesprekjes, terugplaatsingen en sowieso natuurlijk de puncties is hij altijd wel mee. Bij mij in de wachtkamer zijn de vrouwen ook meestal alleen.
Al vind ik het ook wel heel lief hoor dat jullie altijd samen gaan. Het is een beetje waar je jezelf prettig bij voelt.
Jammer dat er nog niet veel actie te zien is, ik duim voor je!
@Crea: Alvast heel veel plezier morgen!
@Diese: Hoe gaat het?
@Ecrits: En bij/met jou??
@ExpressoB : Ik vond de vraag ook heel bijzonder in dit topic! Snap echt niet waarom je zo'n vraag stelt in dit topic??! Voor ons is 1 keer een pil vergeten namelijk niet echt iets waar we ons druk over hoeven te maken . Maar goed, het zal wel en je vraag is zo te lezen beantwoord .
Zou ik haast mezelf vergeten... Vanmorgen bleek de beginnende cyste (want dat was het) wel weer te krimpen, dus dat is goed nieuws. Het grootste groeiende eitje is pas 7 mm (dus niet 12??) wat meer past bij mijn normale cyclusduur. Dusss maandag opnieuw terug. Moet nu echt vaak voor echo's, ik hoop wel dat dit beloond wordt met een mooie terugplaatsing... Ik zal maandag de bloeduitslag navragen, vandaag niet over gehad.
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
@ Luthien: toen wij met J.oshua bezig waren heb ik voor die echo's mijn man niet mee gehad. De reden was dat dit in zijn werk vrijwel onmogelijk is. Hij is vaak door de weeks weg en dan kan dat niet.
Maar met de samenlevingstest enzo is hij toen wel meegeweest. Daar kreeg hij dan ook vrij voor de hele dag... Dat is het nadeel van zijn werk, hij moet dan meteen een hele dag vrij nemen...
Maar wel écht superfijn dat jou man wel altijd mee kan .
@ Creabea: ja echt hoor, ben er echt klaar mee, maar het lijkt erop dat het nu eindelijk weer gaat stoppen... (al durf ik niet te hard meer te gaan juichen...
Wauw!! Je bent gewoon alweer op de helft van je zwangerschap!!
@ Slaatje: ik ben het geheel met je eens m.b.t. ExpressoB...
@ LCN: dankjewel meid! Ik hoop dat die laatste 10 kilo voor de mogelijkheid voor hulp er snel af is... En dan komt de rest daarna ook wel weer ;-).
Maar wat raar dat het grootst groeiende eitje nu 7 mm is ipv 12... Waar hebben ze die 12 mm vandaan gehaald dan? Ik duim voor je dat je dan weer een terugplaatsing kan krijgen meid!
Hier lijkt het er eindelijk op dat het bloeden gaat stoppen. Ik durf niet al te hard meer te juichen, maar wie weet .
Maar met de samenlevingstest enzo is hij toen wel meegeweest. Daar kreeg hij dan ook vrij voor de hele dag... Dat is het nadeel van zijn werk, hij moet dan meteen een hele dag vrij nemen...
Maar wel écht superfijn dat jou man wel altijd mee kan .
@ Creabea: ja echt hoor, ben er echt klaar mee, maar het lijkt erop dat het nu eindelijk weer gaat stoppen... (al durf ik niet te hard meer te gaan juichen...
Wauw!! Je bent gewoon alweer op de helft van je zwangerschap!!
@ Slaatje: ik ben het geheel met je eens m.b.t. ExpressoB...
@ LCN: dankjewel meid! Ik hoop dat die laatste 10 kilo voor de mogelijkheid voor hulp er snel af is... En dan komt de rest daarna ook wel weer ;-).
Maar wat raar dat het grootst groeiende eitje nu 7 mm is ipv 12... Waar hebben ze die 12 mm vandaan gehaald dan? Ik duim voor je dat je dan weer een terugplaatsing kan krijgen meid!
Hier lijkt het er eindelijk op dat het bloeden gaat stoppen. Ik durf niet al te hard meer te juichen, maar wie weet .
Triesje1983- Prater
@ Luthien; Spannend morgen dan weer! Mijn man gaat niet mee naar alle afspraken. Als hij vrij is gaat hij mee, maar het komt ook vaak voor dat ik onder werktijd een poli afspraak laat plannen waar ik dan even alleen heen ga (ik werk in het ziekenhuis).
@ LCN; Ik herken wat je zegt over het niet willen dat je man al die vervelende houdingen ziet. Het hoort erbij, maar het maakt het er zeker niet aantrekkelijker op Het was dus een cyste, gelukkig dat die weer aan het krimpen is! En gelukkig verloopt het dan weer zoals normaal bij je, ik hoop ook echt voor je mee!!!
@ Triesje; Ik snap dat je niet meer durft te hopen, maar ik duim!
Ik ben even flink teleurgesteld in het ziekenhuis, jullie herkennen de frustratie misschien wel. Vorige week heb ik eindelijk een fijne gyn gesproken die als enige in dit ziekenhuis medicatie wil gaan proberen bij een volgende zwangerschap. Zij vertelde me 2 weken na de curettage weer te willen zien om een plan van aanpak te maken. Ik had toen mijn agenda niet bij me en zei de afspraak wel te laten plannen na de curettage. Maar dinsdag kreeg ik te horen dat het plannen niet lukte en ik de volgende dag zelf naar de poli moest bellen. Het bleek dat de eerstvolgende vrije plek bij deze gyn pas op 21 nov is, en dan ben ik ook nog eens op vakantie. Gisteren weer gebeld, maar de gyn was niet aanwezig dus ze konden niet overleggen wanneer ze me er extra bij mochten zetten. Het was een lieve dame aan de telefoon die vertelde een notitie te maken zodat ze het vandaag konden regelen. Ik vanmorgen weer gebeld, kreeg ik een niet zo vriendelijke dame aan de telefoon die vond dat ik maar moest wachten tot december. Na aandringen van mijn kant zei ze een notitie te maken en zou ik aan het einde van de dag teruggebeld worden. Maar de poli is nu gesloten en ik heb nog niets gehoord...
Het is een heel verhaal geworden, maar ik baal zo. Ik heb gewoon behoefte aan duidelijkheid, dat geeft me rust. En nu zit ik me al op te fokken dat ik tot december moet wachten
@ LCN; Ik herken wat je zegt over het niet willen dat je man al die vervelende houdingen ziet. Het hoort erbij, maar het maakt het er zeker niet aantrekkelijker op Het was dus een cyste, gelukkig dat die weer aan het krimpen is! En gelukkig verloopt het dan weer zoals normaal bij je, ik hoop ook echt voor je mee!!!
@ Triesje; Ik snap dat je niet meer durft te hopen, maar ik duim!
Ik ben even flink teleurgesteld in het ziekenhuis, jullie herkennen de frustratie misschien wel. Vorige week heb ik eindelijk een fijne gyn gesproken die als enige in dit ziekenhuis medicatie wil gaan proberen bij een volgende zwangerschap. Zij vertelde me 2 weken na de curettage weer te willen zien om een plan van aanpak te maken. Ik had toen mijn agenda niet bij me en zei de afspraak wel te laten plannen na de curettage. Maar dinsdag kreeg ik te horen dat het plannen niet lukte en ik de volgende dag zelf naar de poli moest bellen. Het bleek dat de eerstvolgende vrije plek bij deze gyn pas op 21 nov is, en dan ben ik ook nog eens op vakantie. Gisteren weer gebeld, maar de gyn was niet aanwezig dus ze konden niet overleggen wanneer ze me er extra bij mochten zetten. Het was een lieve dame aan de telefoon die vertelde een notitie te maken zodat ze het vandaag konden regelen. Ik vanmorgen weer gebeld, kreeg ik een niet zo vriendelijke dame aan de telefoon die vond dat ik maar moest wachten tot december. Na aandringen van mijn kant zei ze een notitie te maken en zou ik aan het einde van de dag teruggebeld worden. Maar de poli is nu gesloten en ik heb nog niets gehoord...
Het is een heel verhaal geworden, maar ik baal zo. Ik heb gewoon behoefte aan duidelijkheid, dat geeft me rust. En nu zit ik me al op te fokken dat ik tot december moet wachten
Weegschaal- Kletskop
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....