Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+46
Susanne84
Filoria
boekenwurm83
vlinder-2011
Weegschaal
Le Chat Noir
Paper Crown
Lindsya
slaatje
Snoes
Samantha
Annie24
Twellie
Triesje1983
Lousanne
ExpressoB
Diese
MiKa
Caresses
Alex
sharky
Jazzlyn
Limburg85
Flower_L
Travelgurly
Jella
koNijntje
Happydobby
Muis
bolus26
liesje
Jade
Puzzle
Clapperdie
Lavendel
Puggle
Jasmine
Didi
Amber-
holaagirl
L!ND@
Lejow
Creabea_28
Muppetje
_Lana_
Luthien
50 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
@ LCN: ik wil je gewoon even een superdikke knuffel geven meid! Ik denk aan je...
Hier inmiddels alweer dag 12 dat ik ongesteld ben... Ben er nu toch écht wel klaar mee hoor... Het is niet veel meer en nu al 2 dagen dat 't 's avonds weg is en de volgende ochtend gewoon weer terug is... Heel erg irritant...
Op dit moment aan het oppassen op mijn neefje van 1,5. Het gaat niet zo goed met mijn zusje en haar vriend, dus heb gezegd dat ik hem dan gisteren op zou halen en morgen weer naar huis breng. Dan hebben ze eventjes rust.
Mijn zusje zal als het goed is zo rond 15 augustus ingeleid gaan worden en dan maar hopen dat haar schoonvader dat nog gaat halen, zodat hij de kleine meid nog kan zien...
Vanavond even werken (dus manlief eet gezellig weer alleen met de 2 heren hahahaha) en dan als ik thuis ben nog even hardlopen...
Hier inmiddels alweer dag 12 dat ik ongesteld ben... Ben er nu toch écht wel klaar mee hoor... Het is niet veel meer en nu al 2 dagen dat 't 's avonds weg is en de volgende ochtend gewoon weer terug is... Heel erg irritant...
Op dit moment aan het oppassen op mijn neefje van 1,5. Het gaat niet zo goed met mijn zusje en haar vriend, dus heb gezegd dat ik hem dan gisteren op zou halen en morgen weer naar huis breng. Dan hebben ze eventjes rust.
Mijn zusje zal als het goed is zo rond 15 augustus ingeleid gaan worden en dan maar hopen dat haar schoonvader dat nog gaat halen, zodat hij de kleine meid nog kan zien...
Vanavond even werken (dus manlief eet gezellig weer alleen met de 2 heren hahahaha) en dan als ik thuis ben nog even hardlopen...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
LCN, de vakantie zou jullie vast wel goed doen, even alles van je af proberen te zetten. Het is echt flink balen dat het mislukt. Gaan jullie wel in hetzelfde ziekenhuis verder of willen jullie toch naar een andere toe? Jeetje twee weken is lang, komt zeker door de hormonen die je gebruikt? Ik hoop ook zo dat voor jullie ooit een keer lukt.
Mijn menstruatie is over. Het is niet zo heftig geweest als ik verwacht had, gelukkig. Ik denk ook wel dat goed schoon gemaakt ben want ik heb geen stukjes verloren of heftig bloed verloren. Ik wilde eigenlijk vandaag al een afspraak maken om verder te gaan voor een behandeling maar ik denk dat ze gaan zeggen dat ik eerst op de controle afspraak geweest moet zijn dus ik wacht even.
Groetjes
Mijn menstruatie is over. Het is niet zo heftig geweest als ik verwacht had, gelukkig. Ik denk ook wel dat goed schoon gemaakt ben want ik heb geen stukjes verloren of heftig bloed verloren. Ik wilde eigenlijk vandaag al een afspraak maken om verder te gaan voor een behandeling maar ik denk dat ze gaan zeggen dat ik eerst op de controle afspraak geweest moet zijn dus ik wacht even.
Groetjes
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Jeetje wat een rust hier...
Ik heb afgelopen vrijdag Provera gekregen van de huisarts om mijn menstruatie te stoppen. Ik ben nu in totaal 21 dagen ongesteld geweest
En eindelijk sinds gisteren niet meer ongesteld. Heerlijk .
Nu kan 't zijn dat ik binnenkort weer een bloeding krijg en dat het daarna eindelijk een beetje regelmatig gaat worden weer . Ik hoop het zo... want dit is ook niks...
Ik heb afgelopen vrijdag Provera gekregen van de huisarts om mijn menstruatie te stoppen. Ik ben nu in totaal 21 dagen ongesteld geweest
En eindelijk sinds gisteren niet meer ongesteld. Heerlijk .
Nu kan 't zijn dat ik binnenkort weer een bloeding krijg en dat het daarna eindelijk een beetje regelmatig gaat worden weer . Ik hoop het zo... want dit is ook niks...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Jeetje wat was dit topic ver gezakt zeg!
Hoe is het met iedereen?
Ik ben net terug van vakantie, was even lekker genieten. Behalve dat ik het grootste deel nog steeds ongesteld was, heb gewoon 4 wk gevloeid na de mislukte cryo..bah en vorige week vrijdag weer opnieuw menstruatiepijn en rood bloedverlies. Wil nu ook echt even een maand normaal door het leven . En dan weer verder. Als het laatste tenminste een echte menstruatie was. Ik heb echt geen flauw benul hoe ik het nu moet zien, maar hopelijk blijft bloedverlies nu wel even weg!
Hoe is het met iedereen?
Ik ben net terug van vakantie, was even lekker genieten. Behalve dat ik het grootste deel nog steeds ongesteld was, heb gewoon 4 wk gevloeid na de mislukte cryo..bah en vorige week vrijdag weer opnieuw menstruatiepijn en rood bloedverlies. Wil nu ook echt even een maand normaal door het leven . En dan weer verder. Als het laatste tenminste een echte menstruatie was. Ik heb echt geen flauw benul hoe ik het nu moet zien, maar hopelijk blijft bloedverlies nu wel even weg!
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Jeetje LCN, kan me voorstellen dat je even niet meer wilt vloeien!
Mijn man zegt dan: 'wat kan een week lang bloeden en gaat toch niet dood... een vrouw. CREEPY!'
En bedankt...
Mijn man zegt dan: 'wat kan een week lang bloeden en gaat toch niet dood... een vrouw. CREEPY!'
En bedankt...
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Hoe gaat het met jou dan Filoria?
Le Chat Noir- Prater
LCN, balen dat je zolang gevloeid hebt. Heb je daarover contact opgenomen met het ziekenhuis?
Laatst aangepast door Ecrits op ma 27 aug 2012 - 8:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Goed!Le Chat Noir schreef:Hoe gaat het met jou dan Filoria?
Nog niet ongesteld geweest sinds de miskraam. Ik zie wel wat de toekomst ons brengt. Ben heel benieuwd, maar niet meer zo ongeduldig als eerst.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
LCN, wat balen dat je zolang bent blijven vloeien. Weet je nu nog waar je zit in je cyclus? Echt balen dat de vorige cryo ook mislukt was.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Nee ik heb echt geen idee meer waar ik zit in de cyclus. Het vloeien is nu sinds woensdag helemaal gestopt. Ik wacht denk ik nu tot ik weer ongesteld word, want ik heb zelf het gevoel dat het beter is als t weer op orde is zeg maar. Maar goed, aan de andere kant kan dit dus ook weer 3 weken duren.. toch lijkt t me wel lekker even een paar weken nergens last van te hebben.
Ik denk dat ik morgen het ziekenhuis ga bellen met de vraag of we weer eens een gesprekje kunnen hebben. We hebben nl na de 2e icsi al niet meer een evaluatiegesprek gehad en nu zijn we alweer 3 mislukte tp's verder! Maar ik weet niet hoe ze daar op reageren...
@Ecrits: Vervelend dat je al zo lang vloeit...word je helemaal zat van he! Hoe gaat het met de deca? Hoop dat de uitgangsecho helemaal goed is en je mag starten met de stimulatie!
@Filoria: Ik hoop echt dat je weer gauw zwanger bent hoor! Het is je gegund! Leuke man heb je trouwens .
@Snoes: Hoe gaat het met jou verder?
Ik denk dat ik morgen het ziekenhuis ga bellen met de vraag of we weer eens een gesprekje kunnen hebben. We hebben nl na de 2e icsi al niet meer een evaluatiegesprek gehad en nu zijn we alweer 3 mislukte tp's verder! Maar ik weet niet hoe ze daar op reageren...
@Ecrits: Vervelend dat je al zo lang vloeit...word je helemaal zat van he! Hoe gaat het met de deca? Hoop dat de uitgangsecho helemaal goed is en je mag starten met de stimulatie!
@Filoria: Ik hoop echt dat je weer gauw zwanger bent hoor! Het is je gegund! Leuke man heb je trouwens .
@Snoes: Hoe gaat het met jou verder?
Le Chat Noir- Prater
LCN: ik heb net het boek 'Paaseitjes zoeken in het AMC' uitgelezen (dagboek over IUI en IVF en de impact ervan) en wil je even een hele dikke geven. Diep respect voor jou!
(geldt ook voor de andere meiden die dit onzekere traject doormaken/ door hebben gemaakt)
(geldt ook voor de andere meiden die dit onzekere traject doormaken/ door hebben gemaakt)
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
LCN, begrijpelijk dat je graag nog een gesprekje wilt. Willen jullie wel nog in dat ziekenhuis verdergaan met de behandelingen of overwegen jullie nog om naar een ander ziekenhuis te gaan?
Met mij gaat alles redelijk goed hoor. Wel heel veel last van mijn rug en de baby moet ook nog wat actiever gaan worden. Maar verder gaat alles prima.
Met mij gaat alles redelijk goed hoor. Wel heel veel last van mijn rug en de baby moet ook nog wat actiever gaan worden. Maar verder gaat alles prima.
Snoes- Lady Post-a-lot
Hallo meiden,
ik ben zo te zien niet de enige die hier een tijdje niet is geweest. Ik zit momenteel in mijn tweede cyclus na de operatie en heb deze ronde Clomid 100 geslikt. Ik had het vorige week dinsdag voor deze ronde eigenlijk opgegeven, maar de gyn wilde voor de zekerheid vrijdag nog een echo maken. En opeens was er toch een follikel gegroeid!
Van het weekend Ovulatietesten gedaan en gisteravond en vanmorgen waren ze dik positief! Net de gyn gebeld, de echoafspraak die we om 10 uur hadden komt te vervallen en ik wordt zo terug gebeld of we vanmiddag of morgenochtend de IUI hebben.
@ Snoes, wat ben je eigenlijk alweer ver!
@ LCN, Balen dat het allemaal zo raar loopt. Ben benieuwd of je op gesprek kunt komen. Lijkt mij ook wel fijn.
ik ben zo te zien niet de enige die hier een tijdje niet is geweest. Ik zit momenteel in mijn tweede cyclus na de operatie en heb deze ronde Clomid 100 geslikt. Ik had het vorige week dinsdag voor deze ronde eigenlijk opgegeven, maar de gyn wilde voor de zekerheid vrijdag nog een echo maken. En opeens was er toch een follikel gegroeid!
Van het weekend Ovulatietesten gedaan en gisteravond en vanmorgen waren ze dik positief! Net de gyn gebeld, de echoafspraak die we om 10 uur hadden komt te vervallen en ik wordt zo terug gebeld of we vanmiddag of morgenochtend de IUI hebben.
@ Snoes, wat ben je eigenlijk alweer ver!
@ LCN, Balen dat het allemaal zo raar loopt. Ben benieuwd of je op gesprek kunt komen. Lijkt mij ook wel fijn.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Luthien, wat fijn dat er een groeiende follikel te zien was! Gebeurde er met de 50mg helemaal niets? Hopelijk is het deze ronde raak meis!
Het gaat snel bij mij he, ik vind dat zelf ook. 26 weken nu al, de tijd vliegt echt.
Het gaat snel bij mij he, ik vind dat zelf ook. 26 weken nu al, de tijd vliegt echt.
Snoes- Lady Post-a-lot
Met de 50 is er inderdaad helemaal niets gebeurd. Ben toen met Provera ongesteld geworden en heb toen 100 geslikt. Ik heb vanmiddag al de iui!
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Oeh Luthien wat spannend, ik ga héél hard duimen!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Hoi meiden, ik post hier verder nooit eigenlijk maar heb nu toch wel een vraagje....ik nuhoop dat ik deze mag stellen en van jullie mag horen wat jullie zouden doen.
Ik ben nu totaal 3 jaar denk gestopt met de pil. Eerste tijd alleen om te ontpillen maar nu toch ook serieus voor een kindje. Wehebben nu meerdere keren geprobeerd echt voor een kindje twee gaan, dan weer even laten rusten een dan weer, als nu, ervoor gaan.
Ben regelmatig ongesteld , 28 of 29 dagen cyclus. Voel geen eisprong maar ga ervan uit dat die ongeveer op de helft ergens zit. Maar ik ben nog steeds niet zwanger......stiekem begin ik mij af te vragen of ik mij eens moet gaan laten testen of er miss wat aan de hand is, of ik wel vruchtbaar ben. Wat zouden jullie denken/doen in mijn geval?
Ik weet dat ik niet mag hopen dat het in 1 x raak is, maar mijn gevoel zegt dat ik nu toch op een punt zit dat ik niet meer weet wat ik moet doen......
Ik ben nu totaal 3 jaar denk gestopt met de pil. Eerste tijd alleen om te ontpillen maar nu toch ook serieus voor een kindje. Wehebben nu meerdere keren geprobeerd echt voor een kindje twee gaan, dan weer even laten rusten een dan weer, als nu, ervoor gaan.
Ben regelmatig ongesteld , 28 of 29 dagen cyclus. Voel geen eisprong maar ga ervan uit dat die ongeveer op de helft ergens zit. Maar ik ben nog steeds niet zwanger......stiekem begin ik mij af te vragen of ik mij eens moet gaan laten testen of er miss wat aan de hand is, of ik wel vruchtbaar ben. Wat zouden jullie denken/doen in mijn geval?
Ik weet dat ik niet mag hopen dat het in 1 x raak is, maar mijn gevoel zegt dat ik nu toch op een punt zit dat ik niet meer weet wat ik moet doen......
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
Luthien, wat spannend! Ik duim voor je.
Mika, hoelang zijn jullie al bezig voor een kindje? Na een jaar zou ik zelf zeker ook wel naar de huisarts gaan.
Mika, hoelang zijn jullie al bezig voor een kindje? Na een jaar zou ik zelf zeker ook wel naar de huisarts gaan.
Snoes- Lady Post-a-lot
@jasmine: zal eens kijken naar dat boek. Thanks voor je knuffel! Heb overigens ook respect voor jou hoor, want jullie weg is ook niet bepaald makkelijk. Zie dat je weer zwanger bent, hoop nu ook echt op 3x scheepsrecht!
@snoes: fijn dat t goed gaat!
@luthien: spannend!! Heel veel succes!!
@mika: zou zeker naar de huisarts gaan, als jullie het al met al een jaar geprobeerd hebben. Hou je er ook rekening mee dat het aan je man kan liggen? Zoals bij ons?
@snoes: fijn dat t goed gaat!
@luthien: spannend!! Heel veel succes!!
@mika: zou zeker naar de huisarts gaan, als jullie het al met al een jaar geprobeerd hebben. Hou je er ook rekening mee dat het aan je man kan liggen? Zoals bij ons?
Le Chat Noir- Prater
LCN ik snap dat je een gesprek wil en ik denk ook dat ze daar voor openstaan. Eigenlijk zie je als je eenmaal begint met behandelingen de artsen maar weinig. Ik denk dat het heel belangrijk is om te evalueren. Ik kan me voorstellen dat je een cyclus wacht, natuurlijk duurt het dan wel weer 3 weken langer, maar dan is je natuurlijke ritme wel weer op orde. De twee maanden rust die ik na de iui's heb gehad, vond ik heel fijn. Dan geef je toch je lichaam rust.
Luthien, wat fijn een positieve ovulatietest! Die iui wordt heel goed getimed dan. Veel succes en ik zal voor je duimen de komende twee weken.
Mika, ik zou wel een afspraak maken als je langer dan een jaar aan het proberen bent.
Yasmine, gefeliciteerd met je zwangerschap, wat fijn dat het weer raak is! Ik ga voor je duimen dat het goed gaat. Spannende weken zijn dit voor jou.
Luthien, wat fijn een positieve ovulatietest! Die iui wordt heel goed getimed dan. Veel succes en ik zal voor je duimen de komende twee weken.
Mika, ik zou wel een afspraak maken als je langer dan een jaar aan het proberen bent.
Yasmine, gefeliciteerd met je zwangerschap, wat fijn dat het weer raak is! Ik ga voor je duimen dat het goed gaat. Spannende weken zijn dit voor jou.
Laatst aangepast door Ecrits op ma 27 aug 2012 - 8:30; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
@ ecrits - ja is heel normaal het aantal folikkels! Ik had er toen ik met Gonal moest beginnen zo'n 32, dat is teveel eigenlijk. Uiteindelijk zijn er bij mij 21 eitjes gevonden. 8 waren prima gedeeld en 1 zit nu vrolijk in mijn buik te schoppen en zijn er 4 ingevroren.
Ik zat niet in de witte broodweken toen ten tijde van de deca maar ik voelde me rustig en echt with peace, alleen maar goed dat je je rustig voelt. Laat maar lekker over je heen komen, meer kan je niet doen. Ik hoop dat je eerste poging meteen raak zal zijn. Succes!
@ luthien - spannend zeg! Wie weet over 2 weken goed nieuws hier van jou!
@ lcn - wat vervelend dat je zo lang 'ongesteld' bent geweest. Al die rommel
schopt toch je hele hormoonhuishouding in de war. Ik zou een menstruatie opwachten, al duurt dat nog 3 weken, maar dan weet je wel dat je lichaam het weer snapt.
Ook jou wens ik gauw goed nieuws toe.
Ik zat niet in de witte broodweken toen ten tijde van de deca maar ik voelde me rustig en echt with peace, alleen maar goed dat je je rustig voelt. Laat maar lekker over je heen komen, meer kan je niet doen. Ik hoop dat je eerste poging meteen raak zal zijn. Succes!
@ luthien - spannend zeg! Wie weet over 2 weken goed nieuws hier van jou!
@ lcn - wat vervelend dat je zo lang 'ongesteld' bent geweest. Al die rommel
schopt toch je hele hormoonhuishouding in de war. Ik zou een menstruatie opwachten, al duurt dat nog 3 weken, maar dan weet je wel dat je lichaam het weer snapt.
Ook jou wens ik gauw goed nieuws toe.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
.
Gast- Gast
Ecrits schreef:Wat grappig dat jij ook zo rustig was. Ik zou mezelf zelfs als vredig kunnen beschrijven Maar goed, so far so good, dus. Ben blij dat ik in normal range zit qua follikels. Ben benieuwd of met zo'n lage dosering puregon ze ook allemaal gaan groeien. Spannende voor mij wordt eigenlijk of de dosering prednison zijn werk gaat doen. Hoe lang heb jij puregon gespoten tot de punctie? En heb je 1, 2 of 3 dagen vrij genomen?
Fijn dat alles zo goed gaat in jouw buik. Heerlijk om te lezen dat jij je kindje voelt bewegen.
Ik had 112,5 Gonal F maar ze zeiden wel dat ze de volgende keer nog lager zouden geven want ik ging te snel en dan heb je kans op overstimulatie. Ze waren ook erg bang dat ik overstimulatie zou krijgen door zoveel follikels. Ik heb 9 dagen Gonal gespoten, en toen de pregnyl en twee dagen later de punctie. Ik had op dinsdag de punctie en vrijdag de terugplaatsing en toen ben ik die maandag erop gaan werken weer. Het voordeel was dat ik die maandag ivm Pasen al vrij was. Ik voelde me prima hoor, je buik voelt wat beurs, en je moet echt heel veel drinken, maar ik kon alles gewoon. Het is m.i. veel beter om er rustig in te staan, zo stond ik er ook in.
.
Gast- Gast
De gemiddelde kans is 30% sommige halen het op met in 1x = 100% en andere vrouwen waarbij de eerste poging mislukt halen de gemiddelden naar beneden, maar je wordt NIET ondergedeeld in leeftijd, maar dat speelt wél mee. Vrouwen van 40 hebben gemiddeld biologisch gezien minder kans dan een 22 jarige, maar het gemiddelde wordt berekend als aantal gestartte pogingen per jaar. Er zit een kern van waarheid in maar m.i. zeggen die kans berekeningen zo weinig. Blijf positief,rustig en neem het zoals het komt. Enige tip die ik je kan geven.
Ik heb nooit problemen gehad met prikken, ik keek ook niet, ik rausde het er zo in. Probeer niet te hoog te prikken maar lager in je buik.
Ik heb nooit problemen gehad met prikken, ik keek ook niet, ik rausde het er zo in. Probeer niet te hoog te prikken maar lager in je buik.
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....