Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+46
Susanne84
Filoria
boekenwurm83
vlinder-2011
Weegschaal
Le Chat Noir
Paper Crown
Lindsya
slaatje
Snoes
Samantha
Annie24
Twellie
Triesje1983
Lousanne
ExpressoB
Diese
MiKa
Caresses
Alex
sharky
Jazzlyn
Limburg85
Flower_L
Travelgurly
Jella
koNijntje
Happydobby
Muis
bolus26
liesje
Jade
Puzzle
Clapperdie
Lavendel
Puggle
Jasmine
Didi
Amber-
holaagirl
L!ND@
Lejow
Creabea_28
Muppetje
_Lana_
Luthien
50 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 9 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Le Chat Noir vr 15 jun 2012 - 2:29

@Ecrits: Denk dat het anders is als je, zoals ons, geen andere mogelijkheid meer hebt om zwanger te worden. Dan sluit je de andere mogelijkheid af. Vraag me eigenlijk wel af waarom jullie nu deze weg inslaan, of dat inderdaad wel meer kans geeft, maar goed je gaf al aan niet teveel er op in te willen gaan Wink. Hoop dat je gevoel hierin niet uitkomt (of dat het van tevoren spontaan lukt en goed gaat).
@Triesje: Goed bezig hoor! Als je zo vaak ongesteld bent en ook nog veel afvalt zou ik je HB gehalte wel in de gaten houden, straks krijg je nog bloedarmoede.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 9 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 2:33

Ja ik snap heel goed dat jullie dat hebben afgesloten. Heel verstandig ook. Want hierin heiligt het doel de middelen. En lijkt het mij ook het beste seks en kinderwens te scheiden.

Laatst aangepast door Ecrits op vr 15 jun 2012 - 2:46; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Triesje1983 vr 15 jun 2012 - 2:39

@ LCN: ik hou het sowieso in de gaten hoor. Als ik extreem moe word (ben altijd moe ivm de HMS), moet ik extra op B12 laten prikken)
De laatste keer heb ik bij de huisarts m'n HB laten prikken (was nog voor de operatie) en deze was toen goed. Ik houd dus alles in de gaten. Maar 't lijkt mij gewoon niet goed, dat je om de 2 weken zo ongesteld bent...
En 't is ook niet bepaald goed voor je sexleven kan ik je vertellen...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Le Chat Noir vr 15 jun 2012 - 3:14

Nee dat kan ik me goed voorstellen!
Lutinus overigens ook niet, bah vieze witte prut de godganse dag...
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Paper Crown vr 15 jun 2012 - 3:16

Le Chat Noir schreef:Nee dat kan ik me goed voorstellen!

Wat was ik blij toen ik van die troep afmocht! Gatverdamme zeg.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Triesje1983 vr 15 jun 2012 - 3:18

Le Chat Noir schreef:Nee dat kan ik me goed voorstellen!

Dat kan ik me dan idd ook voorstellen...
Ik heb nu 5 dagen menstruatie, waarvan 3 hevig... Als het zondag nog niet weg is (of maandag) ga ik maandag al de huisarts bellen...Ik denk dat ik niet nog 2 weken ga wachten... Denk ik... Embarassed
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Muppetje vr 15 jun 2012 - 4:02

LCN wat onwijs balen, hele dikke knuffel van mij hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Weegschaal vr 15 jun 2012 - 7:41

Le Chat Noir schreef:
En hoe zit dat bij jou Weegschaal?
Lijkt me voor jou en Weegschaal zo moeilijk om steeds weer miskramen te krijgen... Je bent er dan al zo dichtbij, enorme blijdschap, maakt plannen, droomt van je kindje en dan spat de droom weer uiteen Cry .

Ik moest 12 weken wachten na de laatste curretage ivm betrouwbaarheid van de onderzoeken. Over 4 weken is het zover. Ik ga dan met name bloedonderzoeken krijgen naar mogelijke oorzaken. Alleen wordt er maar in 15% van de gevallen wat gevonden. Op internet en om me heen hoor ik hele wisselende verhalen, van 3 tot 10 miskramen voordat het een keer goed gaat. Helaas ook verhalen van stellen waar het nooit gelukt is. Mensen die van alles proberen, naar Belgie en Duitsland gaan en allerlei medicatie nemen. Ik heb me wel ingelezen, maar probeer er niet teveel naar te kijken. Eerst maar eens kijken wat de tijd ons gaat brengen.

Ik herken echt heel veel in wat je zegt; de hoop en verwachtingen en dan de teleurstelling en onzekerheid over de toekomst. Ondanks onze verschillende situaties willen we beide maar een ding; moeder worden! Hoop zo dat het ons ooit gegund is!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Jella za 16 jun 2012 - 6:25

LCL: oh wat balen zeg..... Dikke knuffel voor jou

Triesje: wat goed 10.2 kilo!!!!

Jella
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 78
Registratiedatum : 17-03-12

Bericht  Amber- za 16 jun 2012 - 6:26

LCN, hug
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 23:35

Hoi LCN, ik meld me weer even. Ik heb definitieve uitslag en advies gekregen van mijn onderzoeken. En ook ik zal kinderwens en seks moeten gaan scheiden. En romantische conceptie uit mijn hoofd moeten zetten ; ) Het wordt ivf, met 1 dag voor tp l.ipide infuus, 2 dagen na tp weer infuus en daarna prednison in tabletvorm dagelijks. Anders maakt mijn lichaam een embryo kapot. Ga nog wennen aan het idee en in de tussen tijd duimen voor jou.

En wat je zegt klopt, normaal vruchtbare vrouwen doen er normaal ook wel een half jaar over voordat ze zwanger zijn, dat is bij ivf niet anders natuurlijk. Drie tp's is nog niet zo gek veel.

Gast
Gast

Bericht  _Lana_ zo 17 jun 2012 - 0:50

LCN: Even een heeele dikke knuffel Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 9 699888 Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 9 699888 Echt ontzettend rot voor je en de onzekerheid is echt killing.
Het is altijd goed om hoop te houden, helaas weet je nooit hoe het af gaat lopen.
Die onzekerheid vond ik het ergste.
Misschien niet helemaal vergelijkbaar, maar ik dacht ook na 9 IUI behandelingen, pff, waarom zou het de 10e keer dan wel lukken?
Maar toch is het gelukt. En hoe Wink .
In ieder geval veel sterkte! En probeer inderdaad positief te blijven, ookal is dat heel erg moeilijk af en toe!

De rest van de meiden ook een dikke knuffel natuurlijk Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 9 699888 .
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Lindsya ma 18 jun 2012 - 20:46

LCN, hoe gaat het met je? Ben je al ongesteld geworden inmiddels of niet? Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 9 699888
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Snoes ma 18 jun 2012 - 23:18

Ik ben ook erg benieuwd hoe het met je gaat, LCN Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 9 699888

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Triesje1983 di 19 jun 2012 - 0:15

@ LCN: hoe gaat 't met je?

Hier alweer dag 9 van bloed. Het is niet zoveel, maar nog steeds bloed... Als ik morgen nog bloed heb ga ik de huisarts bellen...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Creabea_28 di 19 jun 2012 - 6:02

Even een dikke knuffel hug voor alle meiden die hem nodig hebben!
Ik denk aan jullie en duim voor jullie allemaal!
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Le Chat Noir wo 20 jun 2012 - 22:19

@Weegschaal: Wat jammer dat je zo lang moet wachten op de onderzoeken, maar dan weet je iig wel zeker dat ze goed uitgevoerd kunnen worden.. Proberen jullie in de tussentijd wel zwanger te worden? Of wacht je liever eerst af? Ik hoop dat er niet iets ernstigs uitkomt ofzo...iets wat gemakkelijk op te lossen is?? (als dat er is in deze problematiek..misschien een progesterontekort ofzo??)

@Ecrits: Okee daar komt heel wat op je af dus. Zijn jullie soms naar Duitsland of Belgie uitgeweken? Ivm die extra dingen die je opnoemt. Klinkt me niet echt Nederlands in de oren Wink . Wij denken ook wel over Duitsland na... Ik hoop dat het allemaal voorspoedig gaat verlopen!

@Lana: Dankjewel! Je hebt gelijk, je weet nooit hoe t gaat lopen! Geeft wel moed hoor dat jullie iui uiteindelijk toch gelukt is na zoveel keren smile.

@triesje: Nog gebeld met de huisarts?

@all: Bedankt voor al het meeleven. Ik ben uiteindelijk afgelopen vrijdag toch gestopt met de Lutinus want ik wist toch al zeker dat het mislukt was. Ben pas op maandag ongesteld geworden. Voor de komende cryo poging weet ik dus dat ik geen menstruatie hoef te verwachten tijdens Lutinus gebruik. Bij een verse poging komt het er wel doorheen, maar nu dus niet.
Heb t ziekenhuis weer gebeld en over een kleine 2 weken ga ik weer voor de 1e echo.. Als alles zo verloopt als de vorige keer heb ik vrijdag de 13e de terugplaatsing. Hopelijk brengt dat geluk. We kunnen nog 1 poging doen voor onze vakantie. Mocht het toch weer mislukken wil ik ook een gesprek met een arts voordat we verder gaan.
Voor de rest gaat het wel redelijk. Ik had eigenlijk gelijk al geen zin meer om het er nog over te hebben, wil alleen vooruitkijken. Maar merk wel dat ik deze week toch niet echt happy was. Maar is logisch ook. Moet het toch weer even verwerken.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Triesje1983 wo 20 jun 2012 - 22:29

@ LCN: ow meid wat balen dit weer zeg. Ik ga duimen dat vrijdag de 13e in jou geval val gewoon een geluksgetal is! Very Happy.
Nee, ik heb nog niet gebeld. Het bloed lijkt nu weg te zijn. Dus ik wacht het nog even af. Is 't nu weer over 2 weken raak, dan ga ik wel bellen...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Lindsya wo 20 jun 2012 - 22:33

LCN, ik snap dat je niet happy voel even. Goed van je, je moet altijd vooruit blijven kijken. Ik ga heel hard voor je duimen dat vrijdag de dertiende voor jullie geluk gaat brengen. Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 9 699888
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Paper Crown wo 20 jun 2012 - 22:37

LCN, ik had vrijdag 13 april mijn TP. Ons heeft het wel geluk gebracht.. Ik duim voor je dat jullie hetzelfde wacht.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Snoes do 21 jun 2012 - 0:48

Lindsya schreef:LCN, ik snap dat je niet happy voel even. Goed van je, je moet altijd vooruit blijven kijken. Ik ga heel hard voor je duimen dat vrijdag de dertiende voor jullie geluk gaat brengen. Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 9 699888
+1

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Weegschaal do 21 jun 2012 - 10:18

@ LCN; Ik hoop dat jullie vrijdag de 13e dan ook heel veel geluk gaat brengen!! Kan me voorstellen dat je toch een mindere week had, ook al blijf jij zo positief! Is er een speciale reden dat je anders met een arts wil praten, of om gewoon de situatie tot nu toe door te spreken?

Eigenlijk wil ik niet wachten op de uitslagen, maar er na de bloedafname gelijk weer voor gaan. Maar voor ik die keus maak wil ik wel het advies van de gyn afwachten. Ik hoop zelf dat er iets uitkomt, omdat dit bijna altijd op te lossen is. Maar de ervaring is dat er weinig iets gevonden wordt, dus daar ga ik maar vanuit. Er loopt nu een studie met progesteron, je hebt dan 50% kans dat je een placebo krijgt. Ik wil graag aan deze studie meedoen, baat het niet dan schaadt het niet! Ik geloof dat ze eind dit jaar gaan kijken of het toedienen positief resultaat heeft gehad, ben ik ook wel benieuwd naar. Al hebben ze tot nu toe met geen enkele studie succes gehad...
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Triesje1983 vr 22 jun 2012 - 7:36

Hey meiden,

ik ben blij en tegelijk ook niet lekker...

Ik heb een sollicitatiegesprek aanstaande maandag! Via Unamic mag ik solliciteren voor de vacature medewerker klantenservice bij de Wehkamp! Ik ben zoooo benieuwd... Ik denk dat ik zondag al wel weer 7 kleuren stront schijt hahahahaha...

Verder moet ik ook maandagochtend om 8.00 uur bij de huisarts zijn. Ik ben namelijk al vanaf vorige week maandag aan het hoesten en krijg er nu ook gigantische keelpijn bij. Dus ik heb de huisarts gebeld vanmiddag... De pijn trekt zelfs helemaal door naar mijn oren... Heel erg irritant en pijnlijk...En daarbij: Ik ben daar zooooooooo klaar mee...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Le Chat Noir ma 25 jun 2012 - 23:05

@weegschaal: Ik hoop dat je snel blijvend zwanger mag raken en dat het idd goed op te lossen is! Kan me voorstellen dat je liever niet meer langer wacht...
@Triesje: Hoe ging je sollicitatie?

Hier alles wel okee. Ik dacht dat mijn menstruatie in het weekend weer over was, maar sinds gister weer wat (klein beetje) rood en verder (waterig) bruinverlies..Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 9 1371890812. Vaag toch. Zal er wel mee te maken hebben dat door de pregnyl en progesteron het baarmoederslijmvlies heel dik was geworden.. Hoop maar dat t gauw helemaal weg is, want ben er een beetje klaar mee dat ik nu al 4 weken elke dag 'iets' verlies, eerst afscheiding van die vieze progesterontabletten, daarna menstruatie en nu dit :S.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Snoes ma 25 jun 2012 - 23:33

Even wennen, je nieuwe avater LCN

Maar vervelend dat je nog steeds bloed/bruinverlies hebt. Ik zie dat je 4 juli de eerste fm het, jij had altijd een wat latere eisprong, toch?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: