Tip piet kerkhof 60% korting oa birckenstocks
+40
Earane
Rose
Phileine
Highway
Annie24
Liadan
_Lacey_
Penélope
Pompoen
PapillonRose
sanne-84
Lady4
Merai
Lejow
Mama_1987
Schaapke
Muus
Kowalski
Bliss
Raindrop
Siem
Lilypie
Niekske
Sterre
Happinaz
Flower_L
Zwerver
Liz
Rush
Prosecco
snowflakes
Roza
Blond
Ella
Sweet Sylvana
Arwyn
Gympie
Evalynn
Ibbeltje
Atelier Madame
44 plaatsers
Pagina 12 van 22
Pagina 12 van 22 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 22
Re: Tip piet kerkhof 60% korting oa birckenstocks
Als ik het maar vaak genoeg meld in dit topic..... Ze zouden vandaag ook perfect bij mijn outfit passenMegara schreef:Smikkell schreef:Wél in blauw maat 39!Megara schreef:De actie is nu ook afgelopen zie ik op de website.
Iemand nog interesse in de rode platte laarsjes maat 39? Anders gaan ze morgen retour.
Ik zal er een potje verf bijleveren
Gast- Gast
Ik hou me nog steeds aanbevolen voor de blauwe laarsjes in maat 40! (wil ik wel eerst nog ff een duidelijke foto zien)
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
@ Smikkell: Ik heb de blauwe laarsjes in maat 39 en ze zijn mij iets te groot... Als je wilt mag je ze overnemen, anders stuur ik ze deze week terug.
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10
Rose schreef:
Als iemand bovenstaande enkellaarsjes (oud roze) in maat 38 over heeft hou ik mij aanbevolen!
Die heb ik al en tijdje. Erg blij mee! Ze zijn ook wel in van die goedkope boetiekjes te krijgen, daar heb ik ze ook vandaan.
Ik heb mijn zusje twee paar overslaglaarsjes cadeau gedaan voor haar verjaardag, in het beige en rood. Ze moeten nog binnenkomen maar mijn zusje is er nu al helemaal gelukkig mee.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lady4 schreef:
Die heb ik al en tijdje. Erg blij mee! Ze zijn ook wel in van die goedkope boetiekjes te krijgen, daar heb ik ze ook vandaan.
Ik heb mijn zusje twee paar overslaglaarsjes cadeau gedaan voor haar verjaardag, in het beige en rood. Ze moeten nog binnenkomen maar mijn zusje is er nu al helemaal gelukkig mee.
Waar heb jij ze weg dan?! (ben dagelijks in jouw woonplaats)
Ik ben ze nog niet in het oud roze tegen gekomen, voor een leuke prijsje!
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Scheef tegenover de pizzeria waar wij wel eten zit een leuk winkeltje met goedkope laarsjes en tassen.Rose schreef:Lady4 schreef:
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Earane schreef:@ Smikkell: Ik heb de blauwe laarsjes in maat 39 en ze zijn mij iets te groot... Als je wilt mag je ze overnemen, anders stuur ik ze deze week terug.
Jeej Smikkell! Je hebt gelijk gekregen.
Gast- Gast
Rush schreef:Scheef tegenover de pizzeria waar wij wel eten zit een leuk winkeltje met goedkope laarsjes en tassen.Rose schreef:Lady4 schreef:
Die heeft/had ze niet in oud roze
Rose- Kletskop
Graaaag! Heb je normaal 39 en vallen ze ruim of draag je ook wel eens 38?Earane schreef:@ Smikkell: Ik heb de blauwe laarsjes in maat 39 en ze zijn mij iets te groot... Als je wilt mag je ze overnemen, anders stuur ik ze deze week terug.
Gast- Gast
Ooh Smikkell, you lucky bastard!
Bliss- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Graaaag! Heb je normaal 39 en vallen ze ruim of draag je ook wel eens 38?Earane schreef:@ Smikkell: Ik heb de blauwe laarsjes in maat 39 en ze zijn mij iets te groot... Als je wilt mag je ze overnemen, anders stuur ik ze deze week terug.
Ze zijn niet veel te groot, maar ik slip uit de hak, wat ik wel vaker heb bij schoenen. Ik zit namelijk tussen maat 38 en 39 in. Daarbij zijn de laarzen donkerder dan op het plaatje stond, maar jij wil juist de donkere variant heb ik begrepen?
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Earane (was jij eerst iemand anders?), heb jij toevallig nog een duidelijke foto van de laarsjes, gewoon van de zijkant ofzo? Ik wil even goed zien wat ik mis
Bliss- Lady Post-a-lot
Jep! Ik stuur je zo een pm!Earane schreef:Smikkell schreef:Graaaag! Heb je normaal 39 en vallen ze ruim of draag je ook wel eens 38?Earane schreef:@ Smikkell: Ik heb de blauwe laarsjes in maat 39 en ze zijn mij iets te groot... Als je wilt mag je ze overnemen, anders stuur ik ze deze week terug.
Ze zijn niet veel te groot, maar ik slip uit de hak, wat ik wel vaker heb bij schoenen. Ik zit namelijk tussen maat 38 en 39 in. Daarbij zijn de laarzen donkerder dan op het plaatje stond, maar jij wil juist de donkere variant heb ik begrepen?
Gast- Gast
Rose schreef:Lady4 schreef:
Boetiekje pal naast de (oude) Fifty Six. En volgens mij heeft Sake Store ze anders ook
Lady4- Ratel
Lady4 schreef:Rose schreef:Lady4 schreef:
Boetiekje pal naast de (oude) Fifty Six. En volgens mij heeft Sake Store ze anders ook
Thanx ga ik daar morgen even kijken!
Op het Naauw toch? (Wist niet dat er een oude en nieuwe fifty six in .. zit!)
Rose- Kletskop
Daar inderdaad! Ik heb ze al een tijdje maar heb ze er laatst nog zien staan. En er is een tweede Fifty Six naast de Mac gekomen, met daar tegenover een gigantische grote en leuke Sting.
Lady4- Ratel
Smikkell schreef:Zouden ze morgen dan bezorgd worden?
Jaaaa, aaah tooeee!?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Hier zijn ze vandaag wel langs geweest maar we waren niet thuis
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Echt? Dus ze bezorgen wél op maandag. Ik heb geen briefje iig! Heb woensdag op donderdag besteld. De schoenen die ik later heb besteld heb ik al wel!Atelier Madame schreef:Hier zijn ze vandaag wel langs geweest maar we waren niet thuis
Gast- Gast
Selektvracht bezorgt echt niet op maandag (mijn tante werkt er) dus dan is het misschien iets anders geweest of de bezorger heeft gewoon maar wat gedaan?Smikkell schreef:Echt? Dus ze bezorgen wél op maandag. Ik heb geen briefje iig! Heb woensdag op donderdag besteld. De schoenen die ik later heb besteld heb ik al wel!Atelier Madame schreef:Hier zijn ze vandaag wel langs geweest maar we waren niet thuis
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Je kan zeggen wat je wel maar het briefje is van piet kerkhof en select vracht, omgeving Utrec.htRush schreef:Selektvracht bezorgt echt niet op maandag (mijn tante werkt er) dus dan is het misschien iets anders geweest of de bezorger heeft gewoon maar wat gedaan?Smikkell schreef:Echt? Dus ze bezorgen wél op maandag. Ik heb geen briefje iig! Heb woensdag op donderdag besteld. De schoenen die ik later heb besteld heb ik al wel!Atelier Madame schreef:Hier zijn ze vandaag wel langs geweest maar we waren niet thuis
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Lady4 schreef:Daar inderdaad! Ik heb ze al een tijdje maar heb ze er laatst nog zien staan. En er is een tweede Fifty Six naast de Mac gekomen, met daar tegenover een gigantische grote en leuke Sting.
Oh ja daar zit nu ook 1 Die zit dus blijkbaar nog niet in mijn systeem haha
Rose- Kletskop
Pagina 12 van 22 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 22
Soortgelijke onderwerpen
» Kennen jullie Piet Kerkhof nog?
» Birckenstocks wassen?
» Birckenstocks online kopen?
» Wat voor Piet ben jij?
» Zwarte Piet racisme ?