Tip piet kerkhof 60% korting oa birckenstocks
+40
Earane
Rose
Phileine
Highway
Annie24
Liadan
_Lacey_
Penélope
Pompoen
PapillonRose
sanne-84
Lady4
Merai
Lejow
Mama_1987
Schaapke
Muus
Kowalski
Bliss
Raindrop
Siem
Lilypie
Niekske
Sterre
Happinaz
Flower_L
Zwerver
Liz
Rush
Prosecco
snowflakes
Roza
Blond
Ella
Sweet Sylvana
Arwyn
Gympie
Evalynn
Ibbeltje
Atelier Madame
44 plaatsers
Pagina 22 van 22
Pagina 22 van 22 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22
Re: Tip piet kerkhof 60% korting oa birckenstocks
Ik doe ze ook echt niet weg!! Ze zijn zo fijn!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Net weer even naar Piet Kerkhof gebeld aangezien ik niets meer hoorde.
Hun hebben van Selektvracht de pakketjes terug gekregen en wilde mij voorstellen dat ik mijn geld terug krijg .. Ja daaaaaag!
Ik wil mijn schoenen, en ik kan er niets aan doen dat Selektvracht opeens mijn huis niet meer kan vinden.
Nu gaat Piet uitzoeken of Selektvracht, die samenwerken met DHL, het pakketje bij een DHL servicepoint hier in het dorp kunnen bezorgen, zodat ik ze daar op kan halen.
Ik weet wel dat ik nóóit meer iets via Selektvracht laat bezorgen, wat een prutsers! (het is bij hun al eerder fout gegaan, bezorger had onder mijn naam getekend voor ontvangst en het pakketje weer mee terug genomen.)
Hun hebben van Selektvracht de pakketjes terug gekregen en wilde mij voorstellen dat ik mijn geld terug krijg .. Ja daaaaaag!
Ik wil mijn schoenen, en ik kan er niets aan doen dat Selektvracht opeens mijn huis niet meer kan vinden.
Nu gaat Piet uitzoeken of Selektvracht, die samenwerken met DHL, het pakketje bij een DHL servicepoint hier in het dorp kunnen bezorgen, zodat ik ze daar op kan halen.
Ik weet wel dat ik nóóit meer iets via Selektvracht laat bezorgen, wat een prutsers! (het is bij hun al eerder fout gegaan, bezorger had onder mijn naam getekend voor ontvangst en het pakketje weer mee terug genomen.)
Gast- Gast
De sneakers in mijn maat zijn nu weer binnen bij hen, de laarsjes zijn nog onderweg. Als ze er allebei zijn, hoor ik meer.
Ben heel benieuwd wat ze dan willen doen qua prijs en verzendkosten.. Wil natuurlijk sowieso die korting, maar ben bang dat ze nu gaan zeggen dat ik niet 2 keer 60% korting mag.. Zal het wel horen als het zo ver is!
Jackie: Ik vind Selectvracht ook echt helemaal niks! Ze leveren hier ook lang niet altijd goed..
Ben heel benieuwd wat ze dan willen doen qua prijs en verzendkosten.. Wil natuurlijk sowieso die korting, maar ben bang dat ze nu gaan zeggen dat ik niet 2 keer 60% korting mag.. Zal het wel horen als het zo ver is!
Jackie: Ik vind Selectvracht ook echt helemaal niks! Ze leveren hier ook lang niet altijd goed..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb zojuist m'n sneakers en regenlaarzen binnen gekregen eindelijk
Gast- Gast
Vraagje voor degene die schoenen hebben teruggestuurd hoe lang duurde het voordat jullie een bevestiging kregen per mail?
Ik heb ze nl ruim een week geleden teruggestuurd en nog niets gehoord..
Ik heb ze nl ruim een week geleden teruggestuurd en nog niets gehoord..
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Oh, ik ook nog niet inderdaad!
Heb die te kleine laarsjes terug gestuurd, maar ook nog niks van gehoord..
Heb die te kleine laarsjes terug gestuurd, maar ook nog niks van gehoord..
Arwyn- Ratel
Kreeg gisteren een mail dat zowel de laarsjes als de sneakers bij hen binnen zijn, dus dat ik die alsnog met 60% kan krijgen!
De laarsjes worden verrekend met de retour en de sneakers moet ik dan wel even opnieuw betalen.
Wacht nu alleen nog op een telefoontje, omdat de bestelling alsnog via de webshop moet gaan en ze de sneakers handmatig hierop moeten zetten voor mij.
Edit: Geregeld!
Alleen jammer dat ik nu wel twee keer de verzendkosten moet betalen, terwijl de laarsjes en de sneakers vast in 1 pakje zitten..
De laarsjes worden verrekend met de retour en de sneakers moet ik dan wel even opnieuw betalen.
Wacht nu alleen nog op een telefoontje, omdat de bestelling alsnog via de webshop moet gaan en ze de sneakers handmatig hierop moeten zetten voor mij.
Edit: Geregeld!
Alleen jammer dat ik nu wel twee keer de verzendkosten moet betalen, terwijl de laarsjes en de sneakers vast in 1 pakje zitten..
Arwyn- Ratel
Yup..
Maar ja, ik krijg ze iig, met de korting.
Maar ja, ik krijg ze iig, met de korting.
Arwyn- Ratel
Pagina 22 van 22 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22
Soortgelijke onderwerpen
» Kennen jullie Piet Kerkhof nog?
» Birckenstocks wassen?
» Birckenstocks online kopen?
» Wat voor Piet ben jij?
» Zwarte Piet racisme ?
» Birckenstocks wassen?