Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tip piet kerkhof 60% korting oa birckenstocks

+40
Earane
Rose
Phileine
Highway
Annie24
Liadan
_Lacey_
Penélope
Pompoen
PapillonRose
sanne-84
Lady4
Merai
Lejow
Mama_1987
Schaapke
Muus
Kowalski
Bliss
Raindrop
Siem
Lilypie
Niekske
Sterre
Happinaz
Flower_L
Zwerver
Liz
Rush
Prosecco
snowflakes
Roza
Blond
Ella
Sweet Sylvana
Arwyn
Gympie
Evalynn
Ibbeltje
Atelier Madame
44 plaatsers

Pagina 7 van 22 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 14 ... 22  Volgende

Ga naar beneden

Tip piet kerkhof 60% korting oa birckenstocks - Pagina 7 Empty Re: Tip piet kerkhof 60% korting oa birckenstocks

Bericht  Bliss vr 8 jun 2012 - 2:21

Minneke schreef:
Bliss schreef:Ja dat gaat alleen niet lukken, want ik heb vanaf 17:00 teamuitje van mijn werk en dat duurt de rest van de avond... Kan dus maar tot 16:30 kijken ongeveer!

Als je wil; ik kan vanavond wel even voor je kijken?

Ik heb maat 40 besteld. Als ze niet goed zijn, zal ik aan je denken!

Oh dat is wel lief van je! Maar als ze er zijn (wat ik niet denk trouwens), kun je ze dan ook voor me bestellen en dat ik het geld meteen naar je overmaak ofzo? Misschien kun je mijn adres dan gewoon opgeven als bezorgadres?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip piet kerkhof 60% korting oa birckenstocks - Pagina 7 Empty Re: Tip piet kerkhof 60% korting oa birckenstocks

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 2:23

Bliss schreef:
Minneke schreef:
Bliss schreef:Ja dat gaat alleen niet lukken, want ik heb vanaf 17:00 teamuitje van mijn werk en dat duurt de rest van de avond... Kan dus maar tot 16:30 kijken ongeveer!

Als je wil; ik kan vanavond wel even voor je kijken?

Ik heb maat 40 besteld. Als ze niet goed zijn, zal ik aan je denken!

Oh dat is wel lief van je! Maar als ze er zijn (wat ik niet denk trouwens), kun je ze dan ook voor me bestellen en dat ik het geld meteen naar je overmaak ofzo? Misschien kun je mijn adres dan gewoon opgeven als bezorgadres?

Ja, tuurlijk. PM je adres maar!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 2:45

Ik heb geen zin meer om te wachten, wil ze nu haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 3:23

Hebben ze alleen de teenslipper model? Of ook andere gehad. Cool Ik heb namelijk de roze metallic (teenslipper) in mijn mandje staan Tip piet kerkhof 60% korting oa birckenstocks - Pagina 7 3079029344

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 vr 8 jun 2012 - 4:20

voor degene die meerdere schoenen hebben besteld; hebben jullie alles apart besteld?
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 4:25

Ja hier wel aparte bestellingen gedaan.

Gast
Gast

Bericht  Happinaz vr 8 jun 2012 - 4:38

sanne-84 schreef:voor degene die meerdere schoenen hebben besteld; hebben jullie alles apart besteld?

Ja! Daardoor steeds de 60%.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 5:07

Binnen hoeveel dagen zou het geleverd worden?

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 vr 8 jun 2012 - 5:10

Happinaz schreef:
sanne-84 schreef:voor degene die meerdere schoenen hebben besteld; hebben jullie alles apart besteld?

Ja! Daardoor steeds de 60%.
Was ook mijn gedachte, maar wist niet of dat ging
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 5:52

Natuurlijk apart bestellen.

Ik was vanmiddag in een winkel waar ze ook deze schoenen hadden staan. Ik heb ze dus in het echt gezien en nu kan ik helemaal niet wachten tot mijn schoenen er zijn Very Happy

Ik heb iig alvast paar broeken gekocht om ze mee te dragen :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Happinaz vr 8 jun 2012 - 6:12

Smikkell schreef:Natuurlijk apart bestellen.

Ik was vanmiddag in een winkel waar ze ook deze schoenen hadden staan. Ik heb ze dus in het echt gezien en nu kan ik helemaal niet wachten tot mijn schoenen er zijn Very Happy

Ik heb iig alvast paar broeken gekocht om ze mee te dragen :cheering:

Very Happy Very Happy
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892

Bericht  PapillonRose vr 8 jun 2012 - 8:16

Fout topic dit Wink Nu moet ik wel een paar roze Birkenstocks bestellen van mezelf :cheering:
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 8:17

PapillonRose schreef:Fout topic dit Wink Nu moet ik wel een paar roze Birkenstocks bestellen van mezelf :cheering:

Hahahahhahaa ook al??! Wink

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose vr 8 jun 2012 - 8:22

Anniej_S schreef:
PapillonRose schreef:Fout topic dit Wink Nu moet ik wel een paar roze Birkenstocks bestellen van mezelf :cheering:

Hahahahhahaa ook al??! Wink
Hahaha, ja! Ik mocht van mezelf wel een nieuw paar (heb er nog twee maar die heb ik al 2 en 3 jaar) en roze is mijn lievelingskleur :cheering: Ze zijn leuk hè smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 8:23

Ik kan niet wachten totdat ze binnen zijn, heb inmiddels wel wat meer, maar 2 paar worden slecht Wink dus ik mocht ook nieuwe vanmezelf en roze wou ik al heeeel lang! thumbup

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 9:09

Ben zo benieuwd wanneer alles binnenkomt. Heb het op het adres van mijn ouders gedaan waar ik dinsdag, woensdag en donderdag kom. Een van die dagen zal het er misschien wel zijn toch :P

Gast
Gast

Bericht  Pompoen vr 8 jun 2012 - 9:35

Oei, ik zie dit nu pas...misschien gelukkig maar anders had ik straks 6 paar schoenen gehad ofzo...
Ik heb deze besteld:

Tip piet kerkhof 60% korting oa birckenstocks - Pagina 7 Dames-sneaker-leder-cognac-1

en deze, ik ben al eeuwen op zoek naar rode pumps met een lage hak, ik hoop dat ik hierop kan lopen!

Tip piet kerkhof 60% korting oa birckenstocks - Pagina 7 Dames_pump_rood_zij_1_3

Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Gympie vr 8 jun 2012 - 9:39

Die sneakertjes vond ik ook he el leuk, pompoen! Maar er zit echt een slot op mijn wallet, haha.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 9:39

Nou Bliss...je hebt geen geluk geloof ik. Heb al de hele avond af en toe even gekeken, maar geen maat 40 meer te vinden Cry

Misschien morgen?

Gast
Gast

Bericht  Pompoen vr 8 jun 2012 - 9:45

Bliss schreef:Het hield me nogal bezig geloof ik, heb zelfs over die schoenen gedroomd Tip piet kerkhof 60% korting oa birckenstocks - Pagina 7 394967 Ik spoor echt niet!

Hoe dan ook, de blauwe zijn er nog steeds niet, dus heb nu maar in elk geval de rode besteld in maat 40 Laughing Ik hou de site nog wel in de gaten vandaag voor die blauwe, want ik wil ze!!!

Oeh, de rode laughcry, die wil ik!!!
Op dit moment is er van geen van de kleuren mijn maat en de groene wil ik niet want daar heb ik echt geen kleding bij. Maar die rode...of misschien doe ik er verstandiger aan om de blauwe...
Ach moet je mij nou horen...verstandig...heb net al 2 paar gekocht :O.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 9:46

Jaaaaaaaa, Pompoen, die vond ik ook zo leuk.

Gast
Gast

Bericht  Pompoen vr 8 jun 2012 - 9:46

Gympie_ schreef:Die sneakertjes vond ik ook he el leuk, pompoen! Maar er zit echt een slot op mijn wallet, haha.

Ja ik viel voor de rode, maar ik heb al genoeg rode schoenen en wilde iets wat bij wat meer dingen goed past, haha. En eigenlijk vind ik ze als ik er nu over nadenk toch eigenlijk wel gewoon leuker, in het rood waren ze het net niet ofzo.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pompoen vr 8 jun 2012 - 9:47

Smikkell schreef:Jaaaaaaaa, Pompoen, die vond ik ook zo leuk.

Welke?
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 9:52

тыквашка schreef:
Smikkell schreef:Jaaaaaaaa, Pompoen, die vond ik ook zo leuk.

Welke?
De sneaker..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 9:55

Ik wil de groene :nopompom:

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 22 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 14 ... 22  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: