Tip piet kerkhof 60% korting oa birckenstocks
+40
Earane
Rose
Phileine
Highway
Annie24
Liadan
_Lacey_
Penélope
Pompoen
PapillonRose
sanne-84
Lady4
Merai
Lejow
Mama_1987
Schaapke
Muus
Kowalski
Bliss
Raindrop
Siem
Lilypie
Niekske
Sterre
Happinaz
Flower_L
Zwerver
Liz
Rush
Prosecco
snowflakes
Roza
Blond
Ella
Sweet Sylvana
Arwyn
Gympie
Evalynn
Ibbeltje
Atelier Madame
44 plaatsers
Pagina 17 van 22
Pagina 17 van 22 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22
Re: Tip piet kerkhof 60% korting oa birckenstocks
Atelier Madame schreef:Jeeej m'n birckenstocks zijn er! Ze zijn leuk en zitten helemaal goed!
Moet je die dingen eigenlijk flink inlopen of valt dat mee?
Ik vind van wel, vooral bij de tenen moet je ze goed inlopen, maar daarna zijn het pantoffeltjes
Gast- Gast
Zou het hun straf zijn omdat ik alles apart heb besteld?
AM: Ik vind het inlopen heel erg meevallen! Heb het zelf nooit echt hoeven doen.
AM: Ik vind het inlopen heel erg meevallen! Heb het zelf nooit echt hoeven doen.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Oké nou dan ga ik ze de komedie tijd maar goed inlopen! Moet het alleen nog ff war warmer worden :p
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb ook apart besteld hoor.
De birkenstocks heb ik nu vooral in huis veel aan vanwege het inlopen. Gaat prima.
De birkenstocks heb ik nu vooral in huis veel aan vanwege het inlopen. Gaat prima.
Gast- Gast
Ik heb de cognac kleurige sneakers ook besteld maar nog geen mailtje ontvangen dat ik ze niet ga krijgen.. Welke maat kunnen ze niet leveren?
Gast- Gast
Ik heb ook nog steeds niks ontvangen, hoop toch dat ze nog wel echt komen!!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Heul blij met de groene laarsjes...maaaaar ze zijn even vergeten de beveiliging eraf te halen....
[img][/img]
[img][/img]
Happinaz- Kletskop
Goed bezig, die Piet! Dat wordt langs een winkel!
Gast- Gast
Zo dat gaat lekker vandaag. Die Piet mag zich schamen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Goed bezig, die Piet! Dat wordt langs een winkel!
Als ze daar al niet moeilijk gaan doen.. stel je voor dat je het product hebt gejat..
De laarsjes zitten hier echt prima!! Vind het wel jammer dat ze niet echt mooi kobalt blauw zijn, maar dus met een donkere waas er over.
Gast- Gast
Maar hebben jullie allemaal 3x60% besteld?
Want dan vind ik het niet zo heel erg gek dat ze nu gruwelijk achterlopen en niet alles meer kunnen leveren. Vond het ook maar een rare deal. Vertelde het mijn vader en hij zei:"Dat wordt dus vaak 3x60% bestellen, i.p.v. 60/40/20% in een levering". 20%/40%/60% was voor hen misschien ook beter.
Want dan vind ik het niet zo heel erg gek dat ze nu gruwelijk achterlopen en niet alles meer kunnen leveren. Vond het ook maar een rare deal. Vertelde het mijn vader en hij zei:"Dat wordt dus vaak 3x60% bestellen, i.p.v. 60/40/20% in een levering". 20%/40%/60% was voor hen misschien ook beter.
Gast- Gast
Maura schreef:Maar hebben jullie allemaal 3x60% besteld?
Inderdaad. Ik vond het ook een hele gekke actie hoor, maar dan denk ik ook : 'Vraag niet hoe het kan, profiteer er van'! Haha.
Gast- Gast
Ik heb zelfs 4x 60% besteld en nu alles binnen gekregen.
Ik kan wel langs een winkel, ik heb de aankoop bon natuurlijk.
Bovendien is het geen inkt label, dus misschien kan ik hem wel gewoon slopen!
Ik kan wel langs een winkel, ik heb de aankoop bon natuurlijk.
Bovendien is het geen inkt label, dus misschien kan ik hem wel gewoon slopen!
Happinaz- Kletskop
Yoyo schreef:Maura schreef:Maar hebben jullie allemaal 3x60% besteld?
Inderdaad. Ik vond het ook een hele gekke actie hoor, maar dan denk ik ook : 'Vraag niet hoe het kan, profiteer er van'! Haha.
Haha, nee inderdaad.
En dat ze ook geen beveiliging hebben gezet op de site, één bestelling per klant. Eigen schuld, dikke bult. Maar wel jammer dat er nu al fouten worden gemaakt. Verkeerde maat, niet meer leveren, te lang doen over leveren. Een beetje winkel had door hun eigen 'domme actie' (ieders portometniks zegt Mjam) wel kunnen voorzien, dat dit voor chaos zou gaan zorgen.
Gast- Gast
Nou ik heb lekker mooie laarsjes van echt leer voor 30 euro incl. verzenden . Alleen vriend heeft ze dus nog niet. Die van hem waren 29euro excl. korting.. Straks willen ze die niet meer sturen omdat ze daar geen donder aan verdienen
Gast- Gast
Nou, dat zag ik ook al. Echt leer. Baalde extreem dat ik niet even mee kon doen. Mijn voetjes houden van leer, mijn bankrekening alleen een paar dagen niet.
Gast- Gast
Het was ook een rare actie inderdaad.. Maar hij was er zo lang, dat ze er toch vast tevreden over waren!
Wel jammer dat ze zoveel fouten maken. Dat het langer duurt snap ik best en een foutje kan er tussen glippen, maar in mijn geval zijn het er helaas wel veel, haha.
Hoewel zo'n label er nog aan me helemaal vervelend lijkt aangezien lang niet iedereen een winkel in de buurt heeft!
Wel jammer dat ze zoveel fouten maken. Dat het langer duurt snap ik best en een foutje kan er tussen glippen, maar in mijn geval zijn het er helaas wel veel, haha.
Hoewel zo'n label er nog aan me helemaal vervelend lijkt aangezien lang niet iedereen een winkel in de buurt heeft!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Arwyn, dat zouden ze opzich bij elke winkel met zo'n apparaat kunnen doen. Blijft wel erg slordig. Ze hebben duidelijk moeite met de drukte.
Yoyo (je oude naam was afval-vriendelijker), voor de laarsjes. Schoenen van je vriend komen vast nog wel.
Ik hoop nogsteeds op groene laarsjes met hak, maat 39!
Yoyo (je oude naam was afval-vriendelijker), voor de laarsjes. Schoenen van je vriend komen vast nog wel.
Ik hoop nogsteeds op groene laarsjes met hak, maat 39!
Gast- Gast
De actie is nu over trouwens haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Al een paar dagen!Lejow schreef:De actie is nu over trouwens haha
Gast- Gast
Lejow schreef:De actie is nu over trouwens haha
Sinds maandag al, want ik wilde nog wat bestellen
Gast- Gast
Ik ben erg benieuwd of mijn cognackleurige gympen dan nog komen! Heb ook de rode besteld trouwens, maar ik wil echt wel graag die cognackleirige hebben!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 17 van 22 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22
Soortgelijke onderwerpen
» Kennen jullie Piet Kerkhof nog?
» Birckenstocks wassen?
» Birckenstocks online kopen?
» Wat voor Piet ben jij?
» Zwarte Piet racisme ?
» Birckenstocks wassen?