Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

jouw feestje nu, en 5/10? jaar geleden

3 plaatsers

Ga naar beneden

jouw feestje nu, en 5/10? jaar geleden Empty jouw feestje nu, en 5/10? jaar geleden

Bericht  Lejow di 22 jan 2013 - 11:35

Vorig jaar werd mijn vader 60 en gaf hij een groot feest. Er kwamen ook wat collega's. Kort erna is hij op een hele nare manier ontslagen. Gelukkig heeft hij nu een hele leuke nieuwe baan. Ineens bedacht ik me, dat als zijn feest dit jaar geweest was, er hele andere mensen hadden gekomen.

Dus, als jij nu een groot feest zou vieren, wie zouden er dan komen? Wat voor muziek zou je draaien? Watvor hapjes en drankjes zou je serveren?

En stel je voor, je zou datzelfde feest 5/10 jaar geleden gegeven hebben? (Kies even het jaartal waarbij je leven het meest verschilde met dat van nu).
Hoe zou het er dan uitzien?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

jouw feestje nu, en 5/10? jaar geleden Empty Re: jouw feestje nu, en 5/10? jaar geleden

Bericht  Minx di 22 jan 2013 - 13:30

Dit jaar wil ik een wat groter feest geven smile. Word dan namelijk 25. Wie ik uit wil nodigen. Vrienden familie de ouders van een vriendin van mij. De schoonouders van mijn broertje. Sommige vrienden van mijn broertjes (die vorig jaar uit zichzelf kwamen). Dus er echt een mooi feest van maken. Ik wil het best uitgebreid doen dus weer allemaal lekkere hapjes e.d. Maken.

10 jaar geleden werd ik 15 volgens mij heb ik die verjaardag niet eens gevierd. Moet je na gaan.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

jouw feestje nu, en 5/10? jaar geleden Empty Re: jouw feestje nu, en 5/10? jaar geleden

Bericht  M-G di 22 jan 2013 - 14:02

10 jaar geleden werd ik 18 en dat heb ik, om 00:00 toen ik 18 werd, gevierd in een discotheek in Duitsland waar ik toen voor het eerst naar binnen mocht. Daar ben ik heen gegaan met vrienden en zijn we de hele nacht doorgegaan. De muziek die er gedraaid werd was hardcore waar ik destijds helemaal gek van was. Het feestje duurde tot laat in de ochtend met vele drankjes (voornamelijk cocktails). We hebben het afgesloten met een patatje een broodje shoarma.

De volgende dag in de middag is mijn familie geweest. We hebben de BBQ aangestoken en lekker gegeten. In de avond zijn er nog vrienden geweest. De hapjes bestonden voornamelijk uit: toastjes met salades en brie, ham met monchou, gevulde eieren, kaas, worst, nootjes en chips en de drankjes uit: bier, frisdrank en mixdrankjes.

Dit jaar wordt ik 28 en zal het niet veel meer zijn dan een BBQ met vrienden (nog wel grotendeels dezelfde vrienden) en familie.
Hapjes: toastjes met salades en brie, ham met monchou, gevulde eieren, kaas, worst, nootjes, chips, dat soort dingen. De drankjes: bier, frisdrank en mixdrankjes. Ik denk niet eens dat er muziek zal zijn, gewoon met zijn allen gezellig in de tuin.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: