Ouders 40 jaar getrouwd...leuke ideeen?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ouders 40 jaar getrouwd...leuke ideeen?
Mijn ouders zijn eind november alweer 40 jaar getrouwd. Vind dat toch echt heel speciaal, vooral in deze tijd haalt lang niet elke stel dat, en wil daar iets leuks voor bedenken!
Mijn broer (+ vrouw) en zus (+man) doen ook mee. Het budget is daardoor in totaal zo'n 300 euro.
Ik dacht zelf aan een weekendje weg... Nu weet ik dat mijn ouders heel graag een keer naar Parijs willen en dan met de trein. Nu heb ik gekeken, maar dat is echt niet voor 300 euro te doen, of wel??
Misschien dan 'gewoon' in Nederland een luxe hotel met een diner erbij bijvoorbeeld. Ideeen?
Een weekend met zijn allen weg komt momenteel niet zo handig uit door allerlei ontwikkelingen.
Heeft iemand verder nog leuke ideeen? Of wat hebben jullie zelf gedaan/gegeven?
Mijn ouders zijn best verschillend; mijn vader wandelt en fietst heel graag, maar mijn moeder struint liever winkeltjes af en doet het wat relaxter aan. Theater vinden ze op zich wel leuk, sauna's en dergelijke is totaal niet hun ding, uit eten gaan is wel lekker maar heel apart eten vinden ze toch niets.
Mijn broer (+ vrouw) en zus (+man) doen ook mee. Het budget is daardoor in totaal zo'n 300 euro.
Ik dacht zelf aan een weekendje weg... Nu weet ik dat mijn ouders heel graag een keer naar Parijs willen en dan met de trein. Nu heb ik gekeken, maar dat is echt niet voor 300 euro te doen, of wel??
Misschien dan 'gewoon' in Nederland een luxe hotel met een diner erbij bijvoorbeeld. Ideeen?
Een weekend met zijn allen weg komt momenteel niet zo handig uit door allerlei ontwikkelingen.
Heeft iemand verder nog leuke ideeen? Of wat hebben jullie zelf gedaan/gegeven?
Mijn ouders zijn best verschillend; mijn vader wandelt en fietst heel graag, maar mijn moeder struint liever winkeltjes af en doet het wat relaxter aan. Theater vinden ze op zich wel leuk, sauna's en dergelijke is totaal niet hun ding, uit eten gaan is wel lekker maar heel apart eten vinden ze toch niets.
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Re: Ouders 40 jaar getrouwd...leuke ideeen?
ik had laatst een treinreis naar parijs vrijdags erheen zondag terug was volgens mij voor 2 pers 280 euro. Maarja je wil ze vast ook geld voor eten meegeven.
Kun je niet op weekendjeweg.nl iets vinden
Kun je niet op weekendjeweg.nl iets vinden
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Wat ik heb gezien kwam zo'n weekendje al gauw op 400-450 euro...
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
wat gek ik had een paar weken geleden hier een topic geopend en stonden tips bij en kwam ik goedkoper uit.
misschien staan hier nog tips voor je
https://yescafe.actieforum.com/t13544-weekend-parijs-met-de-trein?highlight=parijs
misschien staan hier nog tips voor je
https://yescafe.actieforum.com/t13544-weekend-parijs-met-de-trein?highlight=parijs
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» cadeau ouders 35 jaar getrouwd
» Ouders in november 25 jaar getrouwd
» ouders 30 jaar getrouwd wat te geven?
» opa en oma 60 jaar getrouwd
» cadeautje 1 jaar getrouwd
» Ouders in november 25 jaar getrouwd
» ouders 30 jaar getrouwd wat te geven?