Op een huis passen?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Op een huis passen?
Zijn er sites waar je huizen kunt vinden waar je op kunt passen omdat de eigenaren bijv een half jaar weg zijn?
Gast- Gast
Re: Op een huis passen?
ja die zijn er, weet ze alleen zo niet. mijn exstagebegeleider is nl ook op zoek naar een tijdelijke huurder. je hebt hier verder niet veel aan maar ze bestaan dus wel
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
volgens mij wel, sommige mensen proberen dat ook op te lossen via huizenruil sites, die misschien dat je via die weg kunt kijken? Misschien dat iemand niet altijd een huis 'terug' wil?
Lijkt mij dat er genoeg mensen zijn die dat willen, die bijv. overwinteren/overzomeren ergens. Ik denk dat je ook wel eens kan kijken op marktplaats of op vakantiehuizen huur sites.
Je kunt ook vaak voor langere tijd chaletjes of stacaravans huren, maar ik weet niet of dat is wat je wilt.
Lijkt mij dat er genoeg mensen zijn die dat willen, die bijv. overwinteren/overzomeren ergens. Ik denk dat je ook wel eens kan kijken op marktplaats of op vakantiehuizen huur sites.
Je kunt ook vaak voor langere tijd chaletjes of stacaravans huren, maar ik weet niet of dat is wat je wilt.
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Het moet eigenlijk zo goedkoop mogelijk, omdat ons huis niet zo snel verkocht is. En twee huur/hypotheeklasten wordt lastig.
Gast- Gast
Waar woon je jip? En in welke regio zou je eventueel nOg meer kunnen wonen?
Gast- Gast
Je zou anti kraak ook kunnen proberen.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Soortgelijke onderwerpen
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» eerst huis huren en dan zelfde huis kopen.
» Trouwjurk passen
» N.a.v. Namen die bij elkaar passen
» Wat vinden jullie bij mij passen?
» eerst huis huren en dan zelfde huis kopen.
» Trouwjurk passen
» N.a.v. Namen die bij elkaar passen
» Wat vinden jullie bij mij passen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: