hoe ver van te voren bruidsjurken passen?
+3
TukTuk
Kamperseboekenwurm
baboeska
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
hoe ver van te voren bruidsjurken passen?
Volgend jaar mei gaan mijn vriend en ik trouwen. Duurt nog een hele tijd dus, we zijn al wat met de voorbereidingen bezig. Ben dus ook al een beetje aan het kijken naar bruidsjurken (op internet) maar nu vraag ik me af, hoe ver van tevoren zijn jullie naar een bruidswinkel gegaan en jurken gaan passen?
Het lijkt me zo leuk om jurken te passen, kijken wat me leuk staat. Maar meer dan een jaar voor de huwelijksdag is wel erg vroeg he ?
En waren jullie er snel uit, welke jurk het werd? Of zijn jullie naar verschillende winkels geweest?
Het lijkt me zo leuk om jurken te passen, kijken wat me leuk staat. Maar meer dan een jaar voor de huwelijksdag is wel erg vroeg he ?
En waren jullie er snel uit, welke jurk het werd? Of zijn jullie naar verschillende winkels geweest?
baboeska- Fluisteraar
- Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11
Re: hoe ver van te voren bruidsjurken passen?
---
Laatst aangepast door Kamperseboekenwurm op vr 12 okt 2018 - 2:57; in totaal 2 keer bewerkt
Kamperseboekenwurm- Prater
- Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou een half jaar van te voren gaan kijken, veel zaken zeggen wel dat er een een lange levertijd op de jurken zit,maar dat is vaak gewoon een smoes om een jurk snel te verkopen en te voorkomen dat je eerst nog verder gaat kijken.
Volgens mij is 3/4 maanden voor een jurk kwa levertijd beetje standaard, sommige winkels hebben het dus over 6 maanden MINIMAAL.. En dat is schijnbaar dus onzin.
Volgens mij is 3/4 maanden voor een jurk kwa levertijd beetje standaard, sommige winkels hebben het dus over 6 maanden MINIMAAL.. En dat is schijnbaar dus onzin.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
4 maanden van te voren.
Ik heb zat tijd gehad om in die 4 maanden álles te regelen.
Ik ben naar één winkel geweest, waar ze vrijwel alle bekende merken hebben. Daar heb ik er een stuk of 8 gekozen en toen wist ik het al snel. Het scheelde wel, dat ik al behoorlijk het internet heb afgezocht naar allerlei jurken en dus wel ongeveer wist wat ik wilde.
Ik heb zat tijd gehad om in die 4 maanden álles te regelen.
Ik ben naar één winkel geweest, waar ze vrijwel alle bekende merken hebben. Daar heb ik er een stuk of 8 gekozen en toen wist ik het al snel. Het scheelde wel, dat ik al behoorlijk het internet heb afgezocht naar allerlei jurken en dus wel ongeveer wist wat ik wilde.
Gast- Gast
Ik ben 8 maanden van tevoren gaan uitzoeken. Ik werk in het onderwijs dus doordeweeks vrij nemen kan niet zomaar en de zaterdagen was ik altijd druk dus ik moest wel in een vakantie. Het werd de herfstvakantie. De verkoopster vond het prettig dat er nog zoveel tijd was. Toch is hij ruim op tijd binnen want ik werd afgelopen week gebeld door de winkel. Nu ga ik 22 feb. voor de eerste pas. Nog ruim om tijd.
Ik ben naar 1 winkel geweest. Wat Youandi gedaan heeft met veel jurken uitzoeken op internet heb ik ook gedaan. Maar bij mij heeft dat niet geholpen. De jurken die ik had uitgezocht pasten niet bij mij en ik heb nu dan ook iets heel anders. Dus je kunt nog zoveel jurken uitzoeken op internet maar het wil niet altijd zeggen dat het je helpt met uitzoeken.
Al met al had ik mijn jurk binnen een uur gevonden en dat is wel erg snel hoor ik van iedereen
Ik ben naar 1 winkel geweest. Wat Youandi gedaan heeft met veel jurken uitzoeken op internet heb ik ook gedaan. Maar bij mij heeft dat niet geholpen. De jurken die ik had uitgezocht pasten niet bij mij en ik heb nu dan ook iets heel anders. Dus je kunt nog zoveel jurken uitzoeken op internet maar het wil niet altijd zeggen dat het je helpt met uitzoeken.
Al met al had ik mijn jurk binnen een uur gevonden en dat is wel erg snel hoor ik van iedereen
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Wij gaan in juni trouwen en ik ben bijna een jaar van te voren al naar trouwjurken wezen kijken. Ik wist nog niet echt wat ik wou en wat mij stond dus ik heb veel verschillende jurken geprobeerd. Maar er was eigenlijk niks wat er echt uitsprong. Een paar dagen later zag ik een mooie jurk op marktplaats. Wezen kijken en passen en die is het ook geworden.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik ben 5 weken van te voren pas een jurk gaan uitzoeken en ben bij de 1e winkel geslaagd. Ik was eerst niet van plan een jurk te kopen dus vandaar dat ik zo laat was. Maar de meest geweldige jurk zat erbij dus ik was vlot klaar
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
3 weken van te voren.
Ik ben 10 weken voor het trouwen bevallen van mijn 2e en wilde dus de meeste kilo's eerst kwijt zijn voor ik een jurk ging passen. Op de bruiloft zelf was hij toch nog íets te groot omdat ik toch nog iets was afgevallen (onbewust). En dat na twee keer doorpassen en vermaken.
Ik ben geheel blue naar een winkel gegaan en daar ben ik meteen geslaagd, geloof de 3e jurk die ik aan had het geworden is.
Ik ben 10 weken voor het trouwen bevallen van mijn 2e en wilde dus de meeste kilo's eerst kwijt zijn voor ik een jurk ging passen. Op de bruiloft zelf was hij toch nog íets te groot omdat ik toch nog iets was afgevallen (onbewust). En dat na twee keer doorpassen en vermaken.
Ik ben geheel blue naar een winkel gegaan en daar ben ik meteen geslaagd, geloof de 3e jurk die ik aan had het geworden is.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Ik heb hem geloof ik een maand of 6 van tevoren gekocht. Ben eerst naar een bruidsbeurs geweest en heb daar wat ideeën voor boetieks opgedaan. Toen naar twee boetieks geweest en eigenlijk bij beiden geslaagd, haha, (in de eerste boetiek had ik een jurk aan die bij de tweede ook weer tevoorschijn kwam en dat is 'm geworden). Nadat hij geleverd was in mijn maat heb ik nog twee pasafspraken gehad waarbij nog wat versteld moest worden, dus het was bij mij wel goed dat ik ruim van tevoren was.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Trouwjurk passen
» Op een huis passen?
» Typisch bij de forummer passen
» Wat vinden jullie bij mij passen?
» N.a.v. Namen die bij elkaar passen
» Op een huis passen?
» Typisch bij de forummer passen
» Wat vinden jullie bij mij passen?
» N.a.v. Namen die bij elkaar passen
Pagina 1 van 1