Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn grootste angst

+14
Puggle
Printje
mzcharlotte
L!ND@
Muus
Curious
Ibbeltje
Filoria
Lavendel
blondje1313
duckie
Linda
Tania
Stuiterbal
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Mijn grootste angst - Pagina 2 Empty Re: Mijn grootste angst

Bericht  Makamba di 5 jun 2012 - 8:51

Goed dat je hebt gebeld! Dat is idd behoorlijk schrikken. Jullie zijn natuurlijk nog flink in shoch geweest daarna. Echt asociaal dat die man is doorgereden.

Zijn jullie inmiddels weer en beetje bijgekomen van de schrik? Mijn grootste angst - Pagina 2 699888
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Stuiterbal di 5 jun 2012 - 9:01

S wel hij heeft verder gewoon gespeeld vandaag. Hij had het wel ff erover bij het eten maar verder niet.

Ik ben wel nog van slag. Doodop van het huilen vandaag. En elke keer als ik mijn ogen sluit ben ik terug op de rotonde.
Ik denk dat dit even duurt. De angst zit er goed in en ook de schrik.

Heb was echt naar.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Stuiterbal di 5 jun 2012 - 21:40

Zojuist terug gebeld door het bedrijf. Ze hebben een onderzoek gestart en een brief uit laten gaan. Gaan de routes helemaal na lopen om hopelijk te achterhalen wie de bestuurder was.

En nogmaals excuses gekregen. De directie was blij dat ik er een melding van had gemaakt.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Makamba di 5 jun 2012 - 21:42

Hele dikke Mijn grootste angst - Pagina 2 699888

Wel echt top dat het bedrijf dit oppakt en ermee aan de slag gaat! Hopelijk kunnen ze de bestuurder achterhalen.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 22:12

Makamba schreef:Hele dikke Mijn grootste angst - Pagina 2 699888

Wel echt top dat het bedrijf dit oppakt en ermee aan de slag gaat! Hopelijk kunnen ze de bestuurder achterhalen.
+1! hug

Gast
Gast

Bericht  Roodkapje di 5 jun 2012 - 23:27

Wat erg!! Je zal wel geschrokken zijn... Ik weet niet of je vaak erover heen moet daar over die rotonde, maar je zal dat beeld daar nog wel even houden Sad

Ik heb ook zoiets meegemaakt en tot de dag van vandaag ben ik nooit meer over die weg gaan rijden. ( gelukkig is dat ook niet meer nodig, er is inmiddels een andere weg aangelegd die mij sneller naar R'dam brengt).

Het was op I. haar 1e verjaardag. We reden net een rotonde over, ik liet een busje voorgaan... Daarvoor reed een tractor.. Ongeveer 300 meter verder zag ik iets op me afschieten.. geen idee wat het was. Het vloog onder het bus van een hovenier die voor mij reed door. Ik remde maar het was te laat...
Het schoot tegen mijn auto ( de auto van mn pa) aan. We stopten.
Het bleek dat de jongen die de tractor reed net een maand zijn rijbewijs ervoor had. Hij had het extra wiel wat hij nodig heeft om stabiel op het land te kunnen werken niet goed vastgemaakt en gewoon los op de tractor neergelegd. Tijdens het rijden is deze gaan verschuiven.
Zo erg dat het uiteindelijk los is gekomen van de tractor en dus flinke schade heeft veroorzaakt bij het busje voor mij en de auto waar ik in reed. Mijn vaders auto had voor 6500 euro schade, het busje was er nog veel slechter aan toe.
De politie kwam ter plaatse en meldde dat als ik met mijn personenauto achter de tractor had gereden, dat ik, mijn zusje en mijn 2 dochters dit waarschijnlijk niet hadden kunnen navertellen. Nu heeft het busje doordat het hoger van de weg ligt de eerste klap opgevangen en zo het wiel laag gehouden. Bij een personenauto had het er nooit onderdoor gekund en was het recht omhoog door de vooruit gegaan. Ik ben tot op de dag van vandaag blij dat ik dat busje heb voorgelaten.

Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Stuiterbal wo 6 jun 2012 - 5:06

Jeetje Roodkapje. Daar zou ik idd ook enorm van schrikken. W
Het nare is dat al ben je zelf nog zo voorzichtig in het verkeer, er hoeft maar een ander niet op te letten en het is te laat.

Ik ga normaal nooit met de fiets maar nu moest ik noodgedwongen omdat mijn accu leeg was ook nog door zoon lief zijn schuld.

Maar ik ben langzaam wel van de schrik bekomen nu. Het is goed afgelopen thnk god
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Viva wo 6 jun 2012 - 6:05

ik zou me ook rotgeschrokken zijn als ik jou was.
En het idee ook alleen al dat iemand zo asociaal doorrijdt zonder ook maar een kick te geven, terwijl jij voorrang had.
Wel super dat het bedrijf een onderzoek gestart is!

Ik had 1 keer hier op dorp, ik wilde oversteken over een zebrapad (lopend) met onze dochter (fiets met zijwieltjes) ernaast.
Rijdt een ouder stel(60+) ons bijna omver, en deze reden ook echt net langs ons heen, stopt die man, zegt ie dat ie eerder was.
Dat was ten eerste niet waar, en ten tweede, waarvoor denk je dat er een zebrapad is.
Echt ik kan er nu nog onwijs boos om worden, en dit is dan nog minder erg dan bij jou...
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud