Mijn grootste angst
+14
Puggle
Printje
mzcharlotte
L!ND@
Muus
Curious
Ibbeltje
Filoria
Lavendel
blondje1313
duckie
Linda
Tania
Stuiterbal
18 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Mijn grootste angst
Vandaag hadden S en ik een enorm engeltje op onze schouder !
En ik besef me maar al te goed hoeveel geluk we hebben gehad. Het had 1 sec moeten schelen en zowel S als ik waren er ernstig aan toe geweest en miss was ik hem wel kwijt geraakt.
Ik ben zo bang en zo enorm geschrokken !!!
Vandaag op de fiets naar het werk aangezien mijn lieve zoon nog aan de knopjes van de auto heeft gezeten gisteren en dus de lampen aan had gezet. Ik dat uiteraard niet had opgemerkt en vanmorgen een stille auto had.
Nah gezellig op de fiets dan wat bijna eindigde in een drama.
Op de rotonde waar fietsers voorrang hebben werden we bijna geschept door een vixia busje.
Ik kwam aan fietsen en minderde al vaart omdat er nogal vaak auto's gewoon door rijden en de fietsers over het hoofd zien.
Maar op het moment dat ik om keek kwam er niks aan en trapte weer door om over te steken. En net op dat moment kwam dit busje nog met een vaart de rotonde op rijden en sloeg af. Ik had geen tijd om te remmen en ben in een reflex van de fiets afgesprongen om met mijn voeten tot stilstand te komen. Hoe ik het voor elkaar heb gekregen weet ik nog steeds niet maar ik stond optijd stil.
Die man heeft me aangekeken en is gewoon door gereden terwijl S en ik daar bijna onder lagen. De fietser achter mij zag het gebeuren en was flink aan het schelden.
S was enorm geschrokken en heeft niks meer gezegd de hele weg naar het kdv toe.
Ik ben onderweg naar mijn werk in huilen uitgebarsten en kon niet meer stoppen. De angst sloeg me om mijn oren en ik was echt in paniek. Ik kon alleen maar denken "wat als" ik zag mijn kind al afgevoerd worden naar het ziekenhuis. Het was echt niet goed afgelopen als wij beide onder dat busje terecht waren gekomen en ik ben zo dankbaar dat ik een snelle reactie had vanmorgen. Het had 1 sec later moeten zijn.
Mijn grootste angst is bijna werkelijkheid geworden. Mijn grootste angst dat mijn kind iets overkomt. Ik ben echt zo van slag !
En ik besef me maar al te goed hoeveel geluk we hebben gehad. Het had 1 sec moeten schelen en zowel S als ik waren er ernstig aan toe geweest en miss was ik hem wel kwijt geraakt.
Ik ben zo bang en zo enorm geschrokken !!!
Vandaag op de fiets naar het werk aangezien mijn lieve zoon nog aan de knopjes van de auto heeft gezeten gisteren en dus de lampen aan had gezet. Ik dat uiteraard niet had opgemerkt en vanmorgen een stille auto had.
Nah gezellig op de fiets dan wat bijna eindigde in een drama.
Op de rotonde waar fietsers voorrang hebben werden we bijna geschept door een vixia busje.
Ik kwam aan fietsen en minderde al vaart omdat er nogal vaak auto's gewoon door rijden en de fietsers over het hoofd zien.
Maar op het moment dat ik om keek kwam er niks aan en trapte weer door om over te steken. En net op dat moment kwam dit busje nog met een vaart de rotonde op rijden en sloeg af. Ik had geen tijd om te remmen en ben in een reflex van de fiets afgesprongen om met mijn voeten tot stilstand te komen. Hoe ik het voor elkaar heb gekregen weet ik nog steeds niet maar ik stond optijd stil.
Die man heeft me aangekeken en is gewoon door gereden terwijl S en ik daar bijna onder lagen. De fietser achter mij zag het gebeuren en was flink aan het schelden.
S was enorm geschrokken en heeft niks meer gezegd de hele weg naar het kdv toe.
Ik ben onderweg naar mijn werk in huilen uitgebarsten en kon niet meer stoppen. De angst sloeg me om mijn oren en ik was echt in paniek. Ik kon alleen maar denken "wat als" ik zag mijn kind al afgevoerd worden naar het ziekenhuis. Het was echt niet goed afgelopen als wij beide onder dat busje terecht waren gekomen en ik ben zo dankbaar dat ik een snelle reactie had vanmorgen. Het had 1 sec later moeten zijn.
Mijn grootste angst is bijna werkelijkheid geworden. Mijn grootste angst dat mijn kind iets overkomt. Ik ben echt zo van slag !
Laatst aangepast door Stella_ op di 5 jun 2012 - 2:51; in totaal 1 keer bewerkt
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Re: Mijn grootste angst
Oh dat lijkt me heel naar om mee te maken.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Oh bah, wat vreselijk! Gelukkig is het met een sisser afgelopen, maar kan me voorstellen dat de schrik er goed in zit!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
jeetje dat lijkt me echt heel eng idd.... pfff gelukkig is alles goed gegaan maar in vind het heel raar dat die man zo is door gereden zeg...
sinds ik met A. op de fiets zit fiets ik echt heel anders en dan merk ik toch wel dat niet iedereen fietsers altijd voorrang geeft ed..
sinds ik met A. op de fiets zit fiets ik echt heel anders en dan merk ik toch wel dat niet iedereen fietsers altijd voorrang geeft ed..
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Als ik S op de fiets heb ben ik ook veel voorzichtiger en zal nooit mijn voorrang op eisen zeg maar. Doe ik zo al niet en met kind al helemaal niet.
Maar man man wat zit een ongeluk in een klein hoekje. En ik mag blij zijn dat we er zo goed vanaf zijn gekomen maar ik kan het niet los laten. Er speelt de hele tijd door mijn hoofd wat als.....
Maar man man wat zit een ongeluk in een klein hoekje. En ik mag blij zijn dat we er zo goed vanaf zijn gekomen maar ik kan het niet los laten. Er speelt de hele tijd door mijn hoofd wat als.....
Stuiterbal- Kletskop
Wat naar zeg, begrijpelijk dat je helemaal van slag bent. Wat een geluk dat je in een reflex nog zo gehandeld hebt.
Wat is een Vixiabusje, het doet met denken aan taxivervoer voor leerlingen met een beperking? Ik zou eigenlijk in staat zijn om dat bedrijf te bellen om je beklag te doen (niet dat je daar verder wat mee op schiet, maar toch..)
Wat is een Vixiabusje, het doet met denken aan taxivervoer voor leerlingen met een beperking? Ik zou eigenlijk in staat zijn om dat bedrijf te bellen om je beklag te doen (niet dat je daar verder wat mee op schiet, maar toch..)
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
blondje1313 schreef:Wat naar zeg, begrijpelijk dat je helemaal van slag bent. Wat een geluk dat je in een reflex nog zo gehandeld hebt.
dat is wel een goeie, ik zou dat denk ik ook wel doen alleen al om het te melden.... hier zie ik dat ook wel eens op bepaalde busjes staan een telefoonnummer ofzo om te bellen over het rijgedrag van dat busje zeg maar
duckie- Ratel
Vixia zijn gemeente werkers hier. Mensen met idd een bepaalde beperking die niet het normale werk leven aan kunnen.
Er is me idd gezegd om contact op te nemen maar wat kunnen ze doen ? Ik weet alleen de tijd en dat die man donkere haren had en alleen in het busje zat. Meer weet ik niet. Ik had graag een kenteken gehad.
Er is me idd gezegd om contact op te nemen maar wat kunnen ze doen ? Ik weet alleen de tijd en dat die man donkere haren had en alleen in het busje zat. Meer weet ik niet. Ik had graag een kenteken gehad.
Stuiterbal- Kletskop
al is het alleen maar om te melden, misschien dat ze weten wie het is met de info die jij kunt geven en anders kunnen ze het in het algemeen melden ofzo maar ik zou er toch achteraan gaan, gewoon ook om je verhaal even te doen
duckie- Ratel
Wat eng zeg, gelukkig is het goed afgelopen. Ik zou ze even een bijzonder kwaad telefoontje geven of mailtje sturen.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Stella_ schreef:Vixia zijn gemeente werkers hier. Mensen met idd een bepaalde beperking die niet het normale werk leven aan kunnen.
Ik denk als een ze een tijd en plaats en een klein beetje uiterlijke kenmerken weten dat het al genoeg is. En wat ze kunnen doen? Jou excuses aanbieden en hun werknemers op het hart drukken fatsoenlijk te rijden, dat schaadt de naam van het bedrijf niet zo.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Wat een nare ervaring voor jullie zeg. En inderdaad belachelijk van de bestuurder van dat busje!
Ik schrok flink toen ik las dat jullie geschept waren, maar uit de verdere tekst begrijp ik dat je uiteindelijk niet geraakt bent? Als je geschept wordt lig je toch echt op de motorkap?
Ik schrok flink toen ik las dat jullie geschept waren, maar uit de verdere tekst begrijp ik dat je uiteindelijk niet geraakt bent? Als je geschept wordt lig je toch echt op de motorkap?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ow typ foutje er moet bijna voor staan.
Ik heb gebeld. Ik had een aardige vrouw aan de lijn en ze heeft de gegevens genoteerd wat ik wist. En gaat erachter aan. Ze vond een een ernstige zaak. Wel zei ze dat ze er waarschijnlijk niet achter konden komen wie het was maar ze ging haar best doen en zou me zeker wat laten weten.
En excusses van haar gekregen !
Ik heb gebeld. Ik had een aardige vrouw aan de lijn en ze heeft de gegevens genoteerd wat ik wist. En gaat erachter aan. Ze vond een een ernstige zaak. Wel zei ze dat ze er waarschijnlijk niet achter konden komen wie het was maar ze ging haar best doen en zou me zeker wat laten weten.
En excusses van haar gekregen !
Stuiterbal- Kletskop
En terecht de excuses, al kan die vrouw er niks aan doen, toch netjes van haar. Ben benieuwd of ze de dader nog kan achterhalen.
Gelukkig is er verder niks met jullie aan de hand, moet er niet aan denken
Gelukkig is er verder niks met jullie aan de hand, moet er niet aan denken
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goed dat je gebeld hebt. Wat zullen jullie vreselijk geschrokken zijn. Het scheelde echt heel weinig.
Gast- Gast
Dat is zeker schrikken zeg, gelukkig hadden jullie een goede beschermengel! Hoop dat je weer een beetje op adem bent, en ben blij dat het goed is afgelopen!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Ik schrok echt van je verhaal, ongelooflijk dat zo'n mensen überhaupt een rijbewijs hebben!
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Weet je als ik het alleen was geweest was ik ook boos geweest maar had het niet zo'n indruk gemaakt als nu. Ik moet er niet aan denken dat mijn kind iets over komt !
Stuiterbal- Kletskop
Ach schat wat zul je geschrokken zijn zeg! wees maar heel dankbaar voor het engeltje op jullie schouder!
Gast- Gast
Dit is ook echt mijn grootste angst (van welke ouder eigenlijk niet?), dus ik kan me voorstellen hoe vreselijk je je moet voelen. Wat een hufter in dat busje zeg! Goed dat je gebeld hebt en fijn dat de dame van de Vixia haar uiterste best voor je gaat doen om deze man te vinden.
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Wat een schofterig gedrag zeg! Gelukkig is jullie niks overkomen.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Jeetje ik schrik van je verhaal zeg. Een ongeluk zit inderdaad in een heel klein hoekje zeg. Pfff en wat een schandaal om zo gewoon door te rijden.
Ik ben ook altijd uber voorzichtig op de fiets, neem geen risico's, ook al heb ik voorrang ik kijk echt 100x of er iets aankomt.
Ik ben ook altijd uber voorzichtig op de fiets, neem geen risico's, ook al heb ik voorrang ik kijk echt 100x of er iets aankomt.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Hij reed ook echt aso ! En hoe langer ik erover nadenk hoe meer ik besef hoeveel geluk we hebben gehad.
Het was geen normale situatie.
Het was geen normale situatie.
Stuiterbal- Kletskop
Wat schrikken zeg! En wat super fijn dat jullie niks hebben. Goed dat je een melding hebt gedaan!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Jeetje zeg, begrijpelijk dat je zo geschrokken bent! Je bent ook zo kwetsbaar op de fiets en vind dit echt ongelooflijk aso hoe die gast daar reed. Goed dat je actie ondernomen hebt hoor!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Mijn angst werd werkelijkheid
» Dit is DE grootste aso chauffeur!
» Je grootste en kleinste maat
» Show je grootste miskoop
» Dat lijkt me inderdaad het grootste probleem.
» Dit is DE grootste aso chauffeur!
» Je grootste en kleinste maat
» Show je grootste miskoop
» Dat lijkt me inderdaad het grootste probleem.
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: