Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zijn jullie ook zo ziek geweest?

+23
Red Velvet
ShallY
RYW
Bazinga
Makamba
Blond
Issa
Sushi
Linnie1985
Tinus
Caroow
PrimaBella
mosio
L!ND@
SnowWhite
Happinaz
Arwyn
Snoes
_Femme
LDJ
Pompoen
Anousch91
_Cyn_
27 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo ziek geweest? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo ziek geweest?

Bericht  Issa ma 4 jun 2012 - 8:05

Wij hebben het hier van de week ook gehad. Veel overgeven en niks binnen kunnen houden. Een dag of twee ziek en daarna was het weer zo goed als over. Kort maar krachtig dan maar.
Issa
Issa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 129
Registratiedatum : 18-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo ziek geweest? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo ziek geweest?

Bericht  Blond ma 4 jun 2012 - 8:34

Nope, nergens last van. Gelukkig!!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo ziek geweest? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo ziek geweest?

Bericht  Makamba ma 4 jun 2012 - 8:45

Anousch91 schreef:
_Cyn_ schreef:Ik heb nog nergens last van en dit is het eerste wat ik lees, dus niets op facebook enz.. Ik hoop dat het mij met rust laat Zijn jullie ook zo ziek geweest? - Pagina 2 827601

+1

+1
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo ziek geweest? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo ziek geweest?

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 8:48

Hier was 't eind vorige week ook bingo Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo ziek geweest? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo ziek geweest?

Bericht  Bazinga ma 4 jun 2012 - 8:56

Waar wonen de zieken?? Misschien is 't iets lokaals en ben je veilig als je in dorpen woont :P
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo ziek geweest? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo ziek geweest?

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 8:57

Hier hebben we het ook gehad. Mijn moeder, vader, broertje, de kinderen en ik. O ja, mijn schoonouders ook....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo ziek geweest? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo ziek geweest?

Bericht  RYW ma 4 jun 2012 - 8:58

Jop schreef:Waar wonen de zieken?? Misschien is 't iets lokaals en ben je veilig als je in dorpen woont :P

Nope, bij mijn oudste in de klas waren ook zieken en dit is echt een klein durp, daar is jouw woonplaats een Metropolis bij. Jammer hè.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo ziek geweest? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo ziek geweest?

Bericht  Bazinga ma 4 jun 2012 - 9:00

RYW schreef:
Jop schreef:Waar wonen de zieken?? Misschien is 't iets lokaals en ben je veilig als je in dorpen woont :P

Nope, bij mijn oudste in de klas waren ook zieken en dit is echt een klein durp, daar is jouw woonplaats een Metropolis bij. Jammer hè.

Hm da's waar, past jouw gehucht 10 keer in hè?..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo ziek geweest? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo ziek geweest?

Bericht  RYW ma 4 jun 2012 - 9:00

Hoeveel inwoners hebben jullie? Wij zo'n 1200 Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo ziek geweest? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo ziek geweest?

Bericht  Bazinga ma 4 jun 2012 - 9:02

RYW schreef:Hoeveel inwoners hebben jullie? Wij zo'n 1200 Wink

Wow da's onze .. Buitenwijk? :P Mijn geliefde Heemskerk heeft ruim 39.000 inwoners Very Happy (Voel je de trots?)
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo ziek geweest? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo ziek geweest?

Bericht  RYW ma 4 jun 2012 - 9:03

Oef. Dat is like, 30x zo groot? Dus jij hebt 30x zoveel kans op ziek worden? Arme jij Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo ziek geweest? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo ziek geweest?

Bericht  Bazinga ma 4 jun 2012 - 9:04

RYW schreef:Oef. Dat is like, 30x zo groot? Dus jij hebt 30x zoveel kans op ziek worden? Arme jij Wink

.. Damn you.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo ziek geweest? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo ziek geweest?

Bericht  RYW ma 4 jun 2012 - 9:05

Jop schreef:
RYW schreef:Oef. Dat is like, 30x zo groot? Dus jij hebt 30x zoveel kans op ziek worden? Arme jij Wink

.. Damn you.

:cheering: :cheering: :cheering: Razz
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo ziek geweest? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo ziek geweest?

Bericht  Bazinga ma 4 jun 2012 - 9:06

No pompom..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo ziek geweest? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo ziek geweest?

Bericht  ShallY ma 4 jun 2012 - 9:16

Wij hebben het ook gehad, 3 weken terug. We waren een weekendje weg met mijn familie, we waren met z'n 12 waarvan 2 kids. 8 volwassenen en 1 kleine zijn allemaal ziek geworden. Overgeven en sommige ook diarree. De eerste 2 begonnen zondagavond, een paar zondagnacht en de rest maandag. Echt zo bizar was dat.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo ziek geweest? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo ziek geweest?

Bericht  Red Velvet ma 4 jun 2012 - 10:45

Hier in Z-Holland schijnt het mond en klauwzeer-virus (maar dan voor mensen) weer te zijn gesignaleerd :shock:
Geeft alleen iets andere klachten dan de TO noemt...

Red Velvet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo ziek geweest? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo ziek geweest?

Bericht  SparklingEyes ma 4 jun 2012 - 18:01

Mijn man en ik voelden ons ook niet fijn! We dachten dat het aan ietslag wat we gegeten hebben, maar als ik dit zo lees...

Wij hebben niet hoeven spugen, man wel diarree (sorry) ..ik voelde me alleen niet fijn...

Hopelijk blijft de rest ons bespaard!!
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo ziek geweest? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo ziek geweest?

Bericht  Minx ma 4 jun 2012 - 18:57

Heb het een week of twee drie geleden ook gehad. Op donderdag begonnen en was er op vrijdagavond bijna vanaf.
Dus kort maar heftig. Ik had het zonder overgeven want dat doe ik ook niet snel. Vader had het met.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo ziek geweest? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo ziek geweest?

Bericht  _Femme ma 4 jun 2012 - 20:59

Jop schreef:Waar wonen de zieken?? Misschien is 't iets lokaals en ben je veilig als je in dorpen woont Zijn jullie ook zo ziek geweest? - Pagina 2 253468018

Ik woon ook gewoon in een dorp aan zee Zijn jullie ook zo ziek geweest? - Pagina 2 253468018 En hier is het behoorlijk toegeslagen.

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo ziek geweest? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo ziek geweest?

Bericht  Tania ma 4 jun 2012 - 21:06

Toen ik dit topic gisteren las dacht ik nog, gelukkig dat ik het hier in de buurt nog niet gehoord heb. Maar man wat was ik ziek vannacht pale . Ik voel me nu nogsteeds helemaal niet lekker, hopelijk duurt het niet zo lang.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo ziek geweest? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo ziek geweest?

Bericht  mii_joyce ma 4 jun 2012 - 23:53

Nergens last van gehad tot gisteravond confused

Behoorlijke buikpijn [ook door menstruatie], diarree en kan geen eten/drinken zien of ik ga al bijna over m'n nek bij het idee Sad
Morgen moet ik wel beter zijn, anders haal ik mijn stage uren nooit Cry

woon in groningen trouwens
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo ziek geweest? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo ziek geweest?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum