Nachtcafé 2011
+19
JD
Shy
Inge
Caroow
smooch
girli
Jordana
Lynn_
Yzma
Merai
Try
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
ijsjemeisje
Qiara
Toet
Jeanette
Zwerver
23 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Sannie89 schreef:Ik heb gewoon geen honger, wel dorst.. maar geen zin om uit bed te stappen...
Flesje naast je bed voor de volgende keer?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
ijsjemeisje schreef:Sannie89 schreef:Goedenacht, mag ik nog instappen?
Kan absoluut niet slapen.... pffff
Same here...alleen heb ik nog geen poging gedaan.
Ik voel me lamlendig...alles doet mij zeer, hoofdpijn en heb het koud...
heh bah zeg!! Ik zit al wel in bed.. maar heb gister mijn oma begraven en vanochtend te horen gekregen dat mn opa is overleden... dus tsja.. nu kan ik niet slapen..
Gast- Gast
Ik ging vanuit m`n werk naar de tattooshop en toen naar het jeugdcentrum voor de IQ test.. Hmmhmhmhm..Qiara schreef:_Donnaa schreef:Ik ben vergeten te eten..
Ik heb ook eigenlijk niet echt avondeten op, vandaar ook de twee ham kaas croissantjes net... en genoeg gesnoept vanavond...
Gast- Gast
Qiara schreef:Sannie89 schreef:Ik heb gewoon geen honger, wel dorst.. maar geen zin om uit bed te stappen...
Flesje naast je bed voor de volgende keer?
das een goede! maar die liggen nu in de auto haha
Gast- Gast
Ik moet er weer aan geloven, ik ben echt een slappeling.
Waarom word ik chagrijnig als ik niet kan eten? Ja, ik heb net een ham/kaas broodje naar binnen gepropt.
Waarom word ik chagrijnig als ik niet kan eten? Ja, ik heb net een ham/kaas broodje naar binnen gepropt.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
toetje_ schreef:Ik moet er weer aan geloven, ik ben echt een slappeling.
suikergehalte.... kun je heel chagrijnig van worden ..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik ging vanuit m`n werk naar de tattooshop en toen naar het jeugdcentrum voor de IQ test.. Hmmhmhmhm..Qiara schreef:_Donnaa schreef:Ik ben vergeten te eten..
Ik heb ook eigenlijk niet echt avondeten op, vandaar ook de twee ham kaas croissantjes net... en genoeg gesnoept vanavond...
Hoe ging het bij de tattooshop? Is je rugstuk nu bijna af? En de tattoo op je voet goed gelukt?
Qiara- Ratel
En nu voel ik me dik en lelijk. Hahaha.
Ik wou dat ik net zo makkelijk kon stoppen met eten dan met roken, maar als het zo door gaat begin ik weer hoor. Ik eet de hele dag.
Ik wou dat ik net zo makkelijk kon stoppen met eten dan met roken, maar als het zo door gaat begin ik weer hoor. Ik eet de hele dag.
Toet- Lady Post-a-lot
Ik heb het weggehaald. Dank je..Reva schreef:Smikkell schreef:Ow, dat kan wel kloppen ja.. (Ben je aan het terug lezen?) Welk paginanummer?Reva schreef:Smikkell schreef:Ik ben weer op het forum en heb meteen weer zin in bitterballen.
Je bent een aantal dagen terug een post vergeten te verwijderen die je wilde weghalen. Als je wil kan ik de datum en tijd even snel neerzetten, dan kan je het alsnog doen.
Er vroeg iemand naar m'n beenhaarluis en toen dacht ik HUUUUUUH..
Het was nachttopic, 17 januari om kwart voor 1 's nachts, geen idee welke bladzijde.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb het weggehaald. Dank je..Reva schreef:Smikkell schreef:Ow, dat kan wel kloppen ja.. (Ben je aan het terug lezen?) Welk paginanummer?Reva schreef:Smikkell schreef:Ik ben weer op het forum en heb meteen weer zin in bitterballen.
Je bent een aantal dagen terug een post vergeten te verwijderen die je wilde weghalen. Als je wil kan ik de datum en tijd even snel neerzetten, dan kan je het alsnog doen.
Er vroeg iemand naar m'n beenhaarluis en toen dacht ik HUUUUUUH..
Het was nachttopic, ---, geen idee welke bladzijde.
Okee!
Gast- Gast
Sannie89 schreef:ijsjemeisje schreef:Sannie89 schreef:Goedenacht, mag ik nog instappen?
heh bah zeg!! Ik zit al wel in bed.. maar heb gister mijn oma begraven en vanochtend te horen gekregen dat mn opa is overleden... dus tsja.. nu kan ik niet slapen..
He meid, wat naar, zo snel achter elkaar !
Qiara- Ratel
M`n rug is nog niet helemaal af.. Het ging niet zo snel en het blauw van de vorige keer heeft ook niet zo geweldig gepakt, dus we blijven gewoon lekker kleuren!Qiara schreef:_Donnaa schreef:Ik ging vanuit m`n werk naar de tattooshop en toen naar het jeugdcentrum voor de IQ test.. Hmmhmhmhm..Qiara schreef:_Donnaa schreef:Ik ben vergeten te eten..
Hoe ging het bij de tattooshop? Is je rugstuk nu bijna af? En de tattoo op je voet goed gelukt?
Die op m`n voet is heel mooi geworden, ben er heel blij mee.. Heb alleen een niet mooie foto, m`n enkel lijkt gigantisch en er zit nog plastic om..
http://01.nl/ba14q
niet quoten aub
Gast- Gast
Sannie89 schreef:ijsjemeisje schreef:Sannie89 schreef:Goedenacht, mag ik nog instappen?
begrijpelijk! Wat rot voor je zeg.
De vader en moeder van een van je ouders? Of een van je vader en een van je moeder...
Sorry voor de rot omschrijving... (weet het niet anders te verwoorden op dit moment)
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10
Qiara schreef:Sannie89 schreef:ijsjemeisje schreef:Sannie89 schreef:Goedenacht, mag ik nog instappen?
He meid, wat naar, zo snel achter elkaar !
thnx... ja zelfs hun liefde hield na de dood stand... hopelijk hebben ze beide nu de rust die ze wilden gevonden.
het waren de ouders van mijn vader, maakt niet uit hoor.. ik voel me nu alleen echt heel lamlendig...
Gast- Gast
Argh, ik wil ook tattooo
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Mooie tattoo Donna! Deed flink zeer of niet?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Moet je nog vaak voor je rug?
Ja, hij is mooi geworden!
Qiara- Ratel
Pijn viel mee, maar ik had wel erge stuiptrekkingen.. Zo irritant, want daar kan je niks aan doen.Jeanette schreef:Mooie tattoo Donna! Deed flink zeer of niet?
Gast- Gast
Nou als dit ook niet zo goed pakt, nog 2x denk ik..Qiara schreef:Moet je nog vaak voor je rug?
Gast- Gast
Sannie89
Toet- Lady Post-a-lot
Ik heb weinig eetbaars is huis behalve die ene ananas. De ananas van mijn buurman is weg. Ik denk dat hij ook zin had in bitterballen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb weinig eetbaars is huis behalve die ene ananas. De ananas van mijn buurman is weg. Ik denk dat hij ook zin had in bitterballen.
haha, is de ananas niet goed dan?? ook lekker(A)
Dank je Toetje, die kon ik wel gebruiken:)
Gast- Gast
Ik ben drivers aan het installeren op mijn laptop. Echt het kutote werk...
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ananasje in de blender, jumm. Al vraag ik me af of dit het gaat halen bij bitterballen. Gewoon drinken en denken aan bitterballen.. Misschien helpt het als ik voor elke slok even blaas
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: