Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toch op vakantie?

+26
Ella
Bosjesvrouw
Paper Crown
Bolleke
Poisongirl
Lavendel
Marin
Koffieleut
mzcharlotte
Happinaz
Travelgurly
Bruintje Beer
SarahKey
Shisha
SparklingEyes
Linda
Tiara
CCC
Fiwen
Sanne
Bacio
Wennes
Printje
Floor
Snoes
Lejow
30 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Toch op vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Toch op vakantie?

Bericht  SarahKey zo 3 jun 2012 - 20:23

Ik was niet gegaan. Ik ben ook van het sparen. Wij sparen nu voor een verbouwing in 2015 (als er een tweede kindje tussendoor mag komen word het 2016) en vind dat belangrijker dan een weekje weg. Ik denk dan zo: ik heb tegen die tijd meer plezier van een nieuwe keuken (en vooral, veel jaren) dan 1 weekje weg. Nu is een keuken wel duurder dan een weekje vakantie, maar goed gaat even om het idee.

Ook zou ik niet met zo'n kleintje gaan vliegen. Kind heeft er niets aan en ik zou teveel stressen. Dus als we niet aan het sparen waren dit jaar waren we alsnog niet op vakantie gegaan. Vind Siem nog te klein om op vakantie te gaan.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Bruintje Beer zo 3 jun 2012 - 20:29

Ik ben ook van het sparen. Maar ik wil echt wel gemiddeld 1x op vakantie en het liefst naar het buitenland. Dan maar een maand niet sparen!!!

Ik zou zeker gaan ook nu je het aanbod van je nicht hebt gehad. Je gaat niet alleen voor B. Maar ook voor jezelf.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Travelgurly zo 3 jun 2012 - 20:49

Doen Lejow!

Kijk ook eens bij airberlin en Ryanair va Dusseldorf. Is wel iets verder rijden maar ik benvorige week terug gekomen uit Portugal en betaald 80,- voor mijn ticket naar Faro.

Zie in aug bij ryanair tickets voor 2 volw en 1 baby retour excl koffers 176,- !!! Dusseldorf weeze is ook goedkoop met je auto parkeren voor een weekje.

Very Happy
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Lejow ma 4 jun 2012 - 2:11

Op de datum dat wij kunnen is het 400 euro vanaf dusselforf, maar ook 100 euro aan benzine heen en weer dus kunnen we net zo goed voor 500 euro vanaf eindhoven haha.
Het gaat om vertrek: 28/29 juli tot 3/4/5 aug van ... naar Faro.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 2:27

Lekker even een maandje niet sparen lejow en lekker weg gaan, ik zou het wel weten! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 4 jun 2012 - 2:37

Ja, ik ook.. Maar krijg mijn vriend niet over gehaald.
Volgend jaar wil hij wel.. Dan denk ik, puntje bij paaltje maak het geen zak uit, het geld is in principe hetzelfde aan de eindstreep.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  SparklingEyes ma 4 jun 2012 - 2:46

Wat zegt vriendlief er ondertussen van? Wink
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Lejow ma 4 jun 2012 - 3:24

Heb hem er vandaag nog niet over gehoord.
Maar de prijzen worden met de dag duurder, en dan loopt het weer richting een bedrag dat ik het zonde ga vinden hehehe
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 7:17

Ik zou ook weggaan smile
Sparen kan altijd nog en als het goed is houd je leuke herinneringen over aan zo'n vakantie. Denk aan leuke foto's die je daar kunt maken, hartstikke leuk om later om haar te kunnen laten zien. En qua weer in NL moet je maar afwachten wat het doet.

Wij sparen ook veel, hebben bijna ons hele huis opgeknapt toen we samen gingen wonen, hebben een auto gekocht, de badkamer verbouwd, nu gaan we trouwen en daarna zijn de slaapkamer en het toilet beneden aan de beurt. Alles op zijn tijd hoor en geld is maar geld. Je kunt er een hoop leuke dingen voor kopen, maar een beetje ontspanning op z'n tijd moet ook kunnen toch?

Gast
Gast

Bericht  Happinaz ma 4 jun 2012 - 7:21

Ik zou ook gaan! Een nieuwe keuken is leuk, en nodig wellicht maar je welzijn is ook belangrijk!

Is het misschien een mogelijkheid dat je alleen gaat met B? Niet om je vriend te pesten ofzo, helemaal niet, maar omdat jij gewoon wellicht de behoefte meer hebt dan je vriend? Dat scheelt ook de helft van het geld.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  SarahKey ma 4 jun 2012 - 9:10

Lejow schreef:Heb hem er vandaag nog niet over gehoord.
Maar de prijzen worden met de dag duurder, en dan loopt het weer richting een bedrag dat ik het zonde ga vinden hehehe

Kijk je steeds op dezelfde site?

Ik heb hier op het forum eens gelezen dat dit meestal gebeurt als je telkens op dezelfde site de prijzen checkt. Elke keer als je weer kijkt zijn ze duurder, een of andere manier 'controleren' ze je ipadres of hoe heet dat?

Volgens mij zei Zusje eens dat je dan je cookies moet verwijderen zodat je voor hun weer een 'nieuwe' bezoeker bent en dus weer goedkopere tickets krijgt.
(of je moet zusje even pben als het niet de cookies zijn)
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Bericht  mzcharlotte ma 4 jun 2012 - 9:26

Ik zou het ook doen. Onze spaarrekening loopt ook zienderogen achteruit, maar we zijn afgelopen weekend er toch uitgeweest a 140 euro (incl. eten/drinken/hotelkamer). En het heeft me echt even goed gedaan, ik vind het dubbel & dwars waard.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Koffieleut ma 4 jun 2012 - 23:30

Ik zou ook gaan hoor Lejow! Jullie hebben zoveel meegemaakt de afgelopen periode, ik denk dat het juist goed is voor jullie om er even tussenuit te gaan.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Marin ma 4 jun 2012 - 23:59

Echt gaan hoor, ik kan me zelfs voorstellen dat op dit moment een vakantie zwaarder telt dan een nieuwe keuken. Die komt er echt wel, ook twee of vijf maandjes later, omdat je geld in een vakantie hebt gestoken. Vliegen met een kind is gewoon te doen, het kost wat meer moeite, maar er zijn je genoeg voor gegaan. Heerlijk juist joh, dit hebben jullie wel verdiend.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Lavendel di 5 jun 2012 - 0:21

SarahKey schreef:
Lejow schreef:Heb hem er vandaag nog niet over gehoord.

Kijk je steeds op dezelfde site?

Ik heb hier op het forum eens gelezen dat dit meestal gebeurt als je telkens op dezelfde site de prijzen checkt. Elke keer als je weer kijkt zijn ze duurder, een of andere manier 'controleren' ze je ipadres of hoe heet dat?

Volgens mij zei Zusje eens dat je dan je cookies moet verwijderen zodat je voor hun weer een 'nieuwe' bezoeker bent en dus weer goedkopere tickets krijgt.
(of je moet zusje even pben als het niet de cookies zijn)

Ja dit klopt inderdaad. Ik werk bij een marketing consultant en er zijn klanten de inderdaad de prijzen erop aanpassen. Of het met cookies op te lossen is weet ik niet.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Poisongirl wo 6 jun 2012 - 19:30

En hoe denkt hij er nu over Lejow?
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  Bolleke wo 6 jun 2012 - 23:57

Als je alleen de vliegtickets moet betalen kan dat geen 500 euro kosten. Mijn tante woont in Portugal en reist regelmatig op en neer.. Ik kan eens vragen met welke maatschappij zij vliegt?
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096

Bericht  SarahKey do 7 jun 2012 - 0:11

Bolleke schreef:Als je alleen de vliegtickets moet betalen kan dat geen 500 euro kosten. Mijn tante woont in Portugal en reist regelmatig op en neer.. Ik kan eens vragen met welke maatschappij zij vliegt?

Ik denk dat ze daar ook uit eten wil/uitstapjes wil maken en dat 'zakgeld' erbij geteld heeft.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 7 jun 2012 - 0:21

Joh, doen!! Dan spaar je daarna een maandje of 2 extra door. Vakantie is zoveel waard! Ik wist het wel.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown do 7 jun 2012 - 0:30

Ben ik nu de enige die de vriend van Lejow snapt? Mijn man zou ik ook niet zover krijgen. Hij zegt altijd als we voor elke €100,- uitzonderingen maken sparen we nooit wat. Hij is echt standvast wat dat betreft. Gelukkig maar want ik verzin altijd wel een leuk tripje/vakantie.

Daarbij, bij ons heeft een vakantie nooit 1 rond bedrag gekost, er komen altijd wat kosten bij.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Marin do 7 jun 2012 - 0:35

Ja, die kant snap ik ook wel hoor CKC, en inderdaad, anders kan je altijd wel wat bedenken. Maar ik kan het in de situatie van Lejow wel echt goed voorstellen.. Ze hebben voor de komst van B echt keihard gespaard voor de mooie nieuwe auto. Die is er nu, dus dat heeft echt geloond. Toen kwam B veel te vroeg en alle consternatie daarom heen en was natuurlijk een heftige tijd. Nu loopt alles wel weer beetje op z'n gangetje, dus gaat het leven weer verder.. Intussen kan ik me voorstellen dat ze wel heel erg aan vakantie toe zijn na alles wat er is gebeurd.
Maar nu willen ze sparen voor een keuken.. Lijkt me ook een heel duidelijk en goed doel, maar wel iets wat niet acuut moet, wat best een paar maandjes opgeschoven kan worden, als een deel van het geld wordt uitgegeven aan een vakantie. Ik snap het ook wel dat het goed is om te sparen, maar die keuken komt er toch wel, vroeger of later, die vakantie zal wel heel erg welkom zijn op dit moment denk ik zo..
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Bosjesvrouw do 7 jun 2012 - 5:28

Marin schreef:Ja, die kant snap ik ook wel hoor CKC, en inderdaad, anders kan je altijd wel wat bedenken. Maar ik kan het in de situatie van Lejow wel echt goed voorstellen.. Ze hebben voor de komst van B echt keihard gespaard voor de mooie nieuwe auto. Die is er nu, dus dat heeft echt geloond. Toen kwam B veel te vroeg en alle consternatie daarom heen en was natuurlijk een heftige tijd. Nu loopt alles wel weer beetje op z'n gangetje, dus gaat het leven weer verder.. Intussen kan ik me voorstellen dat ze wel heel erg aan vakantie toe zijn na alles wat er is gebeurd.
Maar nu willen ze sparen voor een keuken.. Lijkt me ook een heel duidelijk en goed doel, maar wel iets wat niet acuut moet, wat best een paar maandjes opgeschoven kan worden, als een deel van het geld wordt uitgegeven aan een vakantie. Ik snap het ook wel dat het goed is om te sparen, maar die keuken komt er toch wel, vroeger of later, die vakantie zal wel heel erg welkom zijn op dit moment denk ik zo..

+1

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428

Bericht  Gast do 7 jun 2012 - 5:41

Jullie hebben vorig jaar toch ook al ontzettend zitten sparen voor een auto en voor B. Waarom dan nu niet even lekker het geld écht voor jullie zelf gebruiken? Om even tot rust te komen na deze hectische periode?

Gast
Gast

Bericht  Ella do 7 jun 2012 - 7:31

Ik zou ook lekker even op vakantie gaan. Dan maar iets langer nodig om te sparen
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Cupcake do 7 jun 2012 - 9:39

Vakantie word onbewust altijd duurder.
Je moet er toch ook eten en drinken of laat je
anderen het betalen? Uitstapjes daar kosten ook geld en
op vakantie koop je ook wel eens leuke dingen.

Al met al kan het bedrag nog wel enkele 100 euro's oplopen.
Cupcake
Cupcake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: