Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

trek in.......tijdens zwangerschap

+31
Linnie1985
Lindsya
Juutjepetuutje
Fiwen
mzcharlotte
Muus
Smaragdje
_Lana_
Muis
Novalee
Sophiee
Snoes
Puggle
Slakje
Muppetje
Theezakje13
Tiara
loesje
Filoria
SparklingEyes
Linda
Kruidkoek
Poisongirl
Shy
Aggi
Annie24
Pien
Printje
Lejow
Flip Fluitketel
Flower_L
35 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

trek in.......tijdens zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: trek in.......tijdens zwangerschap

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 20:38

Normaal lust ik geen melk, ga ik me er zelfs misselijk door voelen, maar in de zwangerschap is er een periode geweest dat melk het enige drinken was dat ik lustte en binnen bleef.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trek in.......tijdens zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: trek in.......tijdens zwangerschap

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 20:40

Mlelk, sojamelk banaan en aardbeien al weken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trek in.......tijdens zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: trek in.......tijdens zwangerschap

Bericht  Muppetje za 2 jun 2012 - 20:45

Ik hen niet echt veel trek in rare dingen. Wel veel trek in frituur chips en zoetigheid maar ik hou mezelf heel goed in vind ik zelf. Wel heb ik meer trek in pannenkoeken, maar ook die heb ik pas twee keer gegeten. Vanavond weer, jeej :cheering:

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trek in.......tijdens zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: trek in.......tijdens zwangerschap

Bericht  Slakje za 2 jun 2012 - 21:07

Ik had ontzettend veel zin in ijsblokjes. En in zure colaflesjes.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

trek in.......tijdens zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: trek in.......tijdens zwangerschap

Bericht  Poisongirl za 2 jun 2012 - 21:10

Ik lustte trouwens echt geen champignons meer toen ik zwanger was, die vond ik ineens zo vies. Direct na mijn bevalling wilde ik champignons, haha.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trek in.......tijdens zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: trek in.......tijdens zwangerschap

Bericht  Puggle za 2 jun 2012 - 21:46

In het begin was ik helemaal gek op granny Smith appels. Dat is nu over gegaan in aardbeien. Oh en liga's eet ik ook veel. Verder niks anders eigelijk.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

trek in.......tijdens zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: trek in.......tijdens zwangerschap

Bericht  Snoes za 2 jun 2012 - 22:24

Ik heb geen trek in speciale/andere dingen dan voor mijn zwangerschap.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trek in.......tijdens zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: trek in.......tijdens zwangerschap

Bericht  Sophiee za 2 jun 2012 - 22:29

Kaas is hier groot favoriet. In alle vormen en maten smile. Verder ook sappige dingen, veel fruit en vruchtensapjes.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

trek in.......tijdens zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: trek in.......tijdens zwangerschap

Bericht  Novalee za 2 jun 2012 - 22:41

Spa rood, dat heb ik echt liters gedronken. Voor de zwangerschap lustte ik het niet, ik weet ook niet hoe of waar ik het voor het eerst heb gedronken dat ik het lekker vond maar vooral aan het eind was het niet aan te slepen. Ik dronk meer dan een fles per dag.

In het begin at ik veel brood met tomaat en mayonaise, voor mijn gevoel hielp dat tegen de misselijkheid. Ook heb ik een tijdje heel veel chocotoffs gegeten. Picallily vond ik ook lekkerder dan normaal maar niet buitensporig ofzo.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trek in.......tijdens zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: trek in.......tijdens zwangerschap

Bericht  Muis za 2 jun 2012 - 22:44

Het enige waar ik momenteel gek op ben is cassis light. Ik moet wel lachen om sommige combinaties hoor.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

trek in.......tijdens zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: trek in.......tijdens zwangerschap

Bericht  _Lana_ za 2 jun 2012 - 22:50

In melk! Echt hele grote glazen!!
Terwijl ik melk normaal niet eens zo heel lekker vind.

En ik lustte heel erg veel niet meer, bijv gekookte groenten werd ik heel erg misselijk van, maar een kaassoufle ging er bijna altijd wel in Laughing . Hier heb ik natuurlijk niet altijd aan toegegeven, haha.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

trek in.......tijdens zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: trek in.......tijdens zwangerschap

Bericht  Smaragdje za 2 jun 2012 - 22:59

Brie, dat had ik elke dag wel kunnen eten!

Sinds J geboren is, lust ik trouwens wel veel meer dan daarvoor.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trek in.......tijdens zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: trek in.......tijdens zwangerschap

Bericht  Muus za 2 jun 2012 - 23:27

Kroketten/Bitterballen met dijon mosterd en wat gesnipperde uitjes, of een frikandel speciaal. laughcry

Maar ik doe heel erg mijn best om er niet aan toe te geven.

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trek in.......tijdens zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: trek in.......tijdens zwangerschap

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 23:41

Bij de 1e komkommers, die dingen waren NIET aan te slepen! haha en dat is zo gebleven. Bij de 2e zwangerschap had ik trek in de meeste rar vette dingen..en dat zakte na 12weken wel af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trek in.......tijdens zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: trek in.......tijdens zwangerschap

Bericht  mzcharlotte zo 3 jun 2012 - 1:38

Er is nog niks dat in grote hoeveelheden aangesleept moet worden, maar ik drink wel ineens regelmatig Wicky appelsap. Toen mijn man in de supermarkt over appelmoes begon, liep het water me in de mond en hebben we er maar meteen twee potten meegenomen. En gisteren hebben we ook heerlijke appelflappen zitten smikkelen. Appel is dus wel het thema tot nu toe.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trek in.......tijdens zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: trek in.......tijdens zwangerschap

Bericht  Fiwen zo 3 jun 2012 - 2:11

Ik heb een keer tranen met tuiten zitten huilen want ik had 'honger'. Man heel lief: zal ik een boterham voor je smeren? Nee! Zal ik koekjes voor je pakken? Nee! Zal ik chips halen? Nee! Ja, wat wil je dan??? En ik echt snikkend: "2 kaassoufles en een cornetto!"

En hij is het nog gaan halen ook om 11 uur 's avonds

Embarassed
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trek in.......tijdens zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: trek in.......tijdens zwangerschap

Bericht  Juutjepetuutje zo 3 jun 2012 - 2:15

hahaha zo herkenbaar allemaal, manlief die braaf om 22.00 nog iets gaat halen!
ik heb vooral trek in hartige dingen, chips, vette dingen van de mac en broodjes kaas. wel kadetten dan, want gewoon bruin brood krijg ik nu ineens niet weg
(lekker ongezond dus ik weet t haha)
verder moet ik nu echt niks van eieren hebben, zoo vies! had ik mn vorige zwangerschappen ook, normaal geen last van haha
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trek in.......tijdens zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: trek in.......tijdens zwangerschap

Bericht  Lindsya zo 3 jun 2012 - 2:58

Ik heb op dit moment helemaal geen trek in iets. Ik dwing mezelf ook om te eten anders eet ik echt niks.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

trek in.......tijdens zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: trek in.......tijdens zwangerschap

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 3:16

Oja, karnemelk idd, daar dronk ik ook veel van op een dag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trek in.......tijdens zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: trek in.......tijdens zwangerschap

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 3:17

Lindsya schreef:Ik heb op dit moment helemaal geen trek in iets. Ik dwing mezelf ook om te eten anders eet ik echt niks.

Nog gefeliciteerd! Wat super dat jullie een 2e verwachten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trek in.......tijdens zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: trek in.......tijdens zwangerschap

Bericht  Lindsya zo 3 jun 2012 - 3:20

_MamaRosa_ schreef:
Lindsya schreef:Ik heb op dit moment helemaal geen trek in iets. Ik dwing mezelf ook om te eten anders eet ik echt niks.

Nog gefeliciteerd! Wat super dat jullie een 2e verwachten!

Dank je wel.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

trek in.......tijdens zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: trek in.......tijdens zwangerschap

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 3:25

Tosti met kaas en sambal in de laatste zwangerschap. Echt veel van gegeten, nu hoef ik het niet meer. Ik vind het niet vies nu verder maar ik heb er geen behoefte meer aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trek in.......tijdens zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: trek in.......tijdens zwangerschap

Bericht  Linnie1985 zo 3 jun 2012 - 3:48

Ik heb trek in Nibbitchips, maar vriendjelief houd me in de gaten dat ik niet de hele zak leegeet en ik heb zo'n trek!!!! Cry
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

trek in.......tijdens zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: trek in.......tijdens zwangerschap

Bericht  Puggle zo 3 jun 2012 - 4:03

Linnie1985 schreef:Ik heb trek in Nibbitchips, maar vriendjelief houd me in de gaten dat ik niet de hele zak leegeet en ik heb zo'n trek!!!! Cry

Af en toe wat lekkers kan geen kwaad hoor, daar word je heus niet gelijk heel dik van. Ik las namelijk in een ander topic dat je vriend je in de gaten hield met eten. Hoop niet dat hij dat de komende 8 maanden gaat doen. Tenzij je dat wel prettig vind natuurlijk.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

trek in.......tijdens zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: trek in.......tijdens zwangerschap

Bericht  Linnie1985 zo 3 jun 2012 - 4:13

Puggle schreef:
Linnie1985 schreef:Ik heb trek in Nibbitchips, maar vriendjelief houd me in de gaten dat ik niet de hele zak leegeet en ik heb zo'n trek!!!! Cry

Af en toe wat lekkers kan geen kwaad hoor, daar word je heus niet gelijk heel dik van. Ik las namelijk in een ander topic dat je vriend je in de gaten hield met eten. Hoop niet dat hij dat de komende 8 maanden gaat doen. Tenzij je dat wel prettig vind natuurlijk.

Ik heb gezegd dat hij me wel een beetje in de gaten moet houden, maare te veel vind ik niet leuk haha.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

trek in.......tijdens zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: trek in.......tijdens zwangerschap

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum