Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav Wie wil je graag ontmoeten

+4
Jeanette
Toet
Prosecco
Minx
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Nav Wie wil je graag ontmoeten - Pagina 2 Empty Re: Nav Wie wil je graag ontmoeten

Bericht  Caresses wo 19 jan 2011 - 21:05

Eens met wat hier al gezegd is, met name wat freakylief zegt kan ik me helemaal in vinden.

Op het vorige forum waren er ook een paar mensen die ik irritant vond, nou daar heb ik dus absoluut niet de behoefte aan om die irl te zien.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wie wil je graag ontmoeten - Pagina 2 Empty Re: Nav Wie wil je graag ontmoeten

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 22:30

Storm schreef:Er zijn wel mensen die ik niet zou willen ontmoeten door de manier waarop ze posten. Hier op het forum zijn de meeste mensen gewoon zichzelf en op basis daarvan trek ik de conclusie dat ik sommige mensen niet wil ontmoeten omdat het totaal niet zou klikken in het echt.

Kortzichtig? Misschien, maar ik kan me ook niet voorstellen dat iemand totaal anders is als ik diegene in het echt ontmoet.

Eens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wie wil je graag ontmoeten - Pagina 2 Empty Re: Nav Wie wil je graag ontmoeten

Bericht  TGR wo 19 jan 2011 - 22:35

Ik wil iedereen wel ontmoeten, ik denk alleen niet dat ik zo goed kan opschieten met de meesten (op langer termijn)

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wie wil je graag ontmoeten - Pagina 2 Empty Re: Nav Wie wil je graag ontmoeten

Bericht  Phileine wo 19 jan 2011 - 22:42

Bepaalde mensen spreken mij op basis van hun reacties meer aan dan anderen. Ik zou niet zo snel meegaan naar een meeting, omdat ik dat te massaal vind, maar er zijn best forummers waarvan ik denk dat er eventueel wel een klik zou kunnen zijn in het echt. En dat zijn per definitie mensen die hier heel actief zijn, maar meer mensen waarmee ik bepaalde interesses deel.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wie wil je graag ontmoeten - Pagina 2 Empty Re: Nav Wie wil je graag ontmoeten

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 23:37

Storm schreef:Er zijn wel mensen die ik niet zou willen ontmoeten door de manier waarop ze posten. Hier op het forum zijn de meeste mensen gewoon zichzelf en op basis daarvan trek ik de conclusie dat ik sommige mensen niet wil ontmoeten omdat het totaal niet zou klikken in het echt.

Kortzichtig? Misschien, maar ik kan me ook niet voorstellen dat iemand totaal anders is als ik diegene in het echt ontmoet.

Mee eens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wie wil je graag ontmoeten - Pagina 2 Empty Re: Nav Wie wil je graag ontmoeten

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 0:06

Ik denk dat je júist uit geschreven tekst, vooral uit topics die gaan om meningen over onderwerpen die ertoe doen of die je persoonlijk interesseren, wel heel goed kunt halen of je met iemand overweg gaat kunnen of niet.
Het is zeker niet per definitie zo dat het helemaal nooit zal klikken, maar ik kan toch vrij goed inschatten of ik iemand beter wil leren kennen n.a.v. bepaalde reacties op bepaalde topics.

Iemand die bijvoorbeeld enkel kwam om te rellen, daarvan kun je wel zeggen dat hij/zij 'in het echt' anders zal zijn, maar iemand die de behoefte heeft om zich online zo kinderachtig voor te doen (niet eenmalig maar als 'hobby') zal voor mij echt niet iemand worden waarvan ik denk: 'oe die wil ik dolgraag leren kennen'...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wie wil je graag ontmoeten - Pagina 2 Empty Re: Nav Wie wil je graag ontmoeten

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 0:27

Er zijn best genoeg mensen die ik niet perse hoef te ontmoeten. Daar is toch ook niets mis mee? Ik ontmoet het liefste mensen wanneer ze me leuk lijken, en sommige mensen vind ik niet leuk, of ken ik nog niet goed genoeg om te weten of ze leuk zijn.

Je hoeft toch ook niet met iedereen die je in de tram, trein en station tegenkomt te praten, ook al deel je even wat met ze? Zo kan het op het forum ook gaan, dat je elkaar wel 'ziet' als het ware, maar je elkaar toch nooit echt spreekt op het forum. Die hoef ik dan niet perse te ontmoeten, nee, want het zegt me niks. En wie weer leer ik ze daarna wel kennen en lijken ze me wel aardig. Of ontmoet ik ze een keer op een meeting en denk ik daarna, hee, dat was een aardig meisje, op haar ga ik eens wat meer letten op het forum.

Voor mij zit het een beetje zo:

Forummers die ik nog niet ontmoet heb en nog niet goed genoeg ken om over te oordelen of ik ze wil ontmoeten
Forummers die ik niet ontmoet heb en ook geen behoefte aan heb om ze te ontmoeten
Forummers die ik nog niet ontmoet heb, maar wel graag wil ontmoeten
Forummers die ik al eens ontmoet heb, maar niet nog eens hoef te ontmoeten
Forummers die ik al eens ontmoet heb en die ik graag blijf zien


Zo en dan kan ik nu lekker iedereen in hokjes gaan plaatsen. angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wie wil je graag ontmoeten - Pagina 2 Empty Re: Nav Wie wil je graag ontmoeten

Bericht  Mari vr 21 jan 2011 - 0:30

PrinsesBo schreef:
Storm schreef:Er zijn wel mensen die ik niet zou willen ontmoeten door de manier waarop ze posten. Hier op het forum zijn de meeste mensen gewoon zichzelf en op basis daarvan trek ik de conclusie dat ik sommige mensen niet wil ontmoeten omdat het totaal niet zou klikken in het echt.

Kortzichtig? Misschien, maar ik kan me ook niet voorstellen dat iemand totaal anders is als ik diegene in het echt ontmoet.

Eens.

Ook eens, heb op het oude forum best een tijd meegelezen, er was op een duur iemand die ik nooit in het echt had willen ontmoeten, nee dat paste voor geen meter.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wie wil je graag ontmoeten - Pagina 2 Empty Re: Nav Wie wil je graag ontmoeten

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 0:48

er zijn een aantal forummers waar ik heel benieuwd naar ben door hun manier van posten en wat ze daarin vertellen, maar er zijn ook heel veel forummers die ik op basis van hun posts niet interessant vind en ze dus ook niet hoef te ontmoeten, maar waarmee er misschien wel een klik zou kunnen zijn. Er zijn ook een aantal forummers die me helemaal niet aardig lijken en die ik dus ook niet hoef te ontmoeten omdat ik denk dat het helemaal niet klikt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wie wil je graag ontmoeten - Pagina 2 Empty Re: Nav Wie wil je graag ontmoeten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum