Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids uit 2011

+17
Happydobby
Ezzer
mauwmauw
sheila123
Bruintje Beer
Liadan
Pien
Chelle
Smaragdje
Limburg85
Meeko
Pussycat
Annie24
Mamsie
Vancity_girl
Kat1980
Tazz
21 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2011 - Pagina 12 Empty Re: Mama's met kids uit 2011

Bericht  Limburg85 zo 29 mei 2011 - 19:48

Meiden, nu niet zo veel kletsen nu ik maar weinig op het forum kan zijn Wink. Ik hoop vandaag weer op iedereen te reageren maar moet eerst zo verder met het huis leegmaken want woensdagavond moet heel de benedenverdieping leeg zijn zodat ze donderdag alles kunnen gaan slopen want vrijdag komt de stucadoor al.

We hebben al onze meubels verkocht, had ik echt niet verwacht. Zo hoor je eerst een tijd niks en dan ben je ze binnen een paar uur kwijt. Dat word straks onze tuinmeubel binnen zetten of op de grond leven Wink.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Smaragdje ma 30 mei 2011 - 1:09

Zo, vanochtend weer bij het cb geweest. J weegt al weer 4970 gram en is nu 57,1 cm lang. Hij is dus weer best wat aangekomen smile De afplatting is niet erger geworden van zijn hoofdje en hij draait nu zelf zijn hoofdje vaker de andere kant op, dus wij hoeven met hem ook niet naar de fysio. Hij kreeg vandaag helaas ook zijn prikken, pff, wat zijn die naalden van die prikken lang!

@ limburg, fijn dat alles verkocht is!

@ Liadan, fijn dat Kian het zo goed doet! Hopelijk knap jij ook snel op!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Limburg85 ma 30 mei 2011 - 22:31

Hi meiden,

Hier ben ik weer eventjes. Zal de komende dagen/weken denk er iets minder zijn door de verbouwing alhoewel het meeste werk wat ik moet doen, nu gedaan is. De hele woonkamer is leeg, zit nu ook op een tuinstoel en de keuken is leeg, wat een rot werk was/is dat om leeg te maken, ik heb daar echt zo’n hekel aan! En straks als het klaar is weer alles inruimen :-s. Ik kan sowieso slecht tegen verbouwingen want heb echt een hekel aan rommel. Maar denken aan het eindresultaat want we krijgen er heel iets moois voor terug. Uiteindelijk hebben we alle meubels kunnen verkopen op Marktplaats, dat had ik echt niet verwacht. Als er hier donderdag gesloopt is, dan gaan we snel kijken naar nieuwe meubels.

Als jullie kindjes wakker zijn, willen ze dan ook alleen maar constant bij je zijn? R. begint eigenlijk altijd te huilen als we hem in de box leggen of in de wipstoel of op de kleed. Gisteren kreeg ik al de opmerking dat hij verwend is en dat het door mij kwam want ik ben immers met hem thuis, dat viel toch even verkeerd bij me :-(.

Vrijdagavond hadden we een feestje van 1 van mijn schoonmoeders en toen merkte ik heel goed dat de klachten van de zwangerschap en bevalling nog helemaal niet over zijn. Kan nog steeds niet lang staan want dan gaat m’n knip en bekken zeer doen en heb ook weer vaak op precies dezelfde plek buikpijn als tijdens de zwangerschap. Ze zeggen dat je na 6 maanden lichamelijk hersteld moet zijn, dus nog even te gaan.

Ik bedacht me afgelopen week ineens dat we helemaal geen definitieve bevestiging hadden gehad van het kdv. We hadden hem wel aangemeld en hadden een brief dat hij voorlopig geplaatst was en eind maar/begin april zouden we een definitieve bevestiging krijgen. Vrijdag gemaild en gisteren belde ze, ja ze hadden geen geboortekaartje gekregen, pardon? Dat stond nergens vermeld, we zouden automatisch bevestiging krijgen. Maar gelukkig is de plaatsing definitief en krijgen we nu de bevestiging en offerte.

@ Annie, ik heb uiteindelijk toch maar een dr. Brown fles online besteld via de site die jij gaf, het liefst zou ik hem in de winkel halen maar dat zit er eventjes niet in nu :-s. Juist toen ik de fles had besteld, ging meneer netjes eten maar dat was helaas voor korte duur, nu knoeit hij weer ontzettend.

Hier is eigenlijk het schema, na het drinken slapen en dat doet die ongeveer 2 uur. Dan 2 uur wakker en dan weer de volgende voeding etc. Alleen ’s avonds blijft hij beneden tot de laatste voeding van die avond, dat wil mijn man graag anders ziet hij hem eigenlijk niet door de weeks.

Gaan jullie die buggy straks ook gewoon gebruiken? Het klinkt wel ideaal! Mijn man brengt straks R. weg en ik S. dus dan hoef ik niet veel meer te sjouwen. Maar nu als ik even snel iets moet halen in de winkel, heb ik geen zin om hem over te zetten in de kinderwagen en dan til ik hem maar dan is zo’n buggy wel idealer.

Hoe gaat het nu met de avonden van Y.?

En al flink geshopt voor Y. z’n nieuwe maat? Ik heb hier maat 50 ook in een box gedaan en al een pakje van maat 56 die ik nu niet meer leuk voor hem vind en daar moet nog meer bij, en heb een stapeltje in de kast apart gelegd die hij alleen maar aan mag als hij zich onder heeft gespuugd en we hoeven niet weg. Bij mij komen er vandaag of morgen weer pakjes binnen met nieuwe kleertjes in maat 62 en ook nog een pakje in maat 56 :-). Heb jij toevallig nog leuke kleertjes die je weg doet en die ik nog niet heb? ;-) Ja R. is gewoon 2400 gram aangekomen in 8 weken tijd, echt een verschil!

Bij R. zit het neusje ook vaak dicht als ik hem ’s ochtends uit bed haal, eigenlijk vanaf het begin al en komen ook flinke snottebellen uit voor zo’n ukkie maar overdag is er niks aan de hand. Is Y. echt verkouden? Zielig!

@ Smaragdje, wij hebben ook geen vast schema met tijden maar daar wil ik eigenlijk wel naar toe. Ik merk dat R. daar behoefte aan heeft, anders is die ’s avonds heel erg huilerig en onrustig. Alleen hoe doe je dat als hij nog niet doorslaapt?

Zijn jullie pas verhuisd? En het huis is inmiddels helemaal klaar? De plannen klinken goed van de tuin!

J. is goed gegroeid! Hoeveel is hij nu totaal aangekomen en in lengte gegroeid? Fijn dat de afplatting niet erger is geworden, ben benieuwd bij R. want bij hem vrees ik van wel. Heeft J. erg last van zijn prikjes gehad en erg moeten huilen? R. moet 6 juni voor z’n prikjes.

Slaapt J. nog steeds de nachten zo goed? Jaloers haha.

@ Vancity, heeft D. last gehad van haar prikjes? Lijkt me ook zo zielig om te horen :-(. Ben benieuwd hoe dat hier zal gaan, a.s. maandag krijgt hij zijn 1e prikjes.

Wat goed dat ze zo aan het groeien is, dan doet ze het goed! Zijn ze in Canada lichter en kleiner dan Nederlanders?

Vandaag komt je moeder of niet? Heel veel plezier, geniet er lekker van.

@ Kat, verschrikkelijk zo’n uitverkoop, daar kan ik echt niet tegen haha. Heb ook altijd zo’n hekel aan rommelige winkels, word ik helemaal kriegelig en kan dan bij voorbaat al niks vinden.

Vanaf morgen gaan R. en ik hier weg. In principe slaapt hij overal doorheen alleen we kunnen vanaf morgen niet meer leven beneden. Dan moet echt alles leeg zijn want dan gaan ze beginnen.

Heb jij een vast schema sinds hij doorslaapt? Ik kreeg een schema van een kennis die geef haar kindjes dezelfde hoeveelheid eten, is ongeveer even oud en sinds zij dat schema gebruikt, slaapt hij daar. Maar ik vermoed dat R. dat nog niet kan dus twijfel of ik het moet gaan uitproberen.

Hoe gaat het nu met de nachten van T.? Komt er idd een tandje door? Vanaf welke maand kan dat ongeveer (natuurlijk verschilt het per kind maar gemiddeld)?

@ Chelle, al eruit of je ook de dr. Brown fles gaat uitproberen? Ik heb hem zondag toch maar besteld, dit is de laatste fles die ga uitproberen, anders is het allemaal maar gewoon zo.

Hoe gaat het nu met A. ’s avonds? Nog erg last van huilen? Is haar spruw nu helemaal weg? En de krampjes wat minder?

Had laatst ook gezien dat ze idd bij Prenatal Noppies verkopen, maar heel weinig en bijna alleen maar meiden hier :-(. Dan maar via internet, ben inmiddels verslaafd aan dit merk haha.

R. gaat hier ’s avonds in bad, dan is hij ’s avonds rustiger en S. wil natuurlijk altijd met hem in bad en dat mag papa mooi doen anders heb ik dubbel zoveel werk, kan ik ook nog eens zooi opruimen.

Ja lijkt R. op mijn man? Ik zie dat zelf echt niet goed.

Wij moesten het geboortebord na 6 weken weer terug brengen en net heb ik alle kaartjes hier afgehaald wegens de verbouwing.

@ Woezel, ben jij en je zoontje weer helemaal opgeknapt van de buikgriep?

E. blijft wisselend de nachten he, hoe gaat het er nu mee?

@ Liadan, welkom en leuk dat je mee komt kletsen! Wat doet K. het al goed! Ik las in het andere topic dat je erg last had van je knip? Zo herkenbaar, deed bij mij ook verschrikkelijk pijn en heeft lang geduurt en nu is het helaas nog niet over, staat 6 maanden herstel voor.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje ma 30 mei 2011 - 22:42

@ Limburg, hier hoeft J. niet constant meer bij mij te zijn. Sinds 1,5 week ongeveer kan hij zich ook prima een kwartier/20 minuten vermaken in de box. Daarna wilt hij weer wel onze aandacht hoor, maar ze kunnen natuurlijk ook nog niet heel veel zelf. Hij loopt hier die tijd met zijn armen en benen te spelen of hij gaat gesprekken aan met de knuffeltjes die aan het speelkleed hangen. Komen de meest leuke geluiden uit ;-) Maar snap dat edie opmerking verkeerd viel!
Heb je nog steeds last van je knip? Dat duurt nu dan al een tijdje, maar ze zeiden bij mijn verloskundige ook dat het meeste na zo'n 3 tot 6 maanden over moest zijn.
J. heeft hier er geen last van dat er geen vast schema is, maar hoe je dat er in moet krijgen als hij nog niet doorslaapt weet ik ook niet. Hier heeft J. nu al een aantal nachten achter elkaar 7 tot 7,5 uur tussen de laatste en eerste voeding gehouden, dus dat is echt heerlijk. Nu nog voor elkaar krijgen dat hij gelijk na die laatste voeding ook gaat slapen, want dat duurt soms nog wel een uurtje. Maar op het moment heb ik echt niets te klagen, nu hoop ik maar dat dat zo blijft.
Wij wonen hier sinds begin december. Het huis was toen bijna klaar, maar door onze trouwdag die ook nog kwam, nog niet helemaal. Dat hebben wij in januari helemaal afgemaakt. Alleen nu de tuin dan nog smile
J. was afgevallen tot 3000 gram en is nu dan weer 1970 gram aangekomen en bij zijn geboorte was hij 49,5 cm en nu 57,2. Hij is nu dus 7,7 cm gegroeid smile Gaat dus allemaal helemaal goed.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 ma 30 mei 2011 - 22:59

Smaragdje schreef:@ Limburg, hier hoeft J. niet constant meer bij mij te zijn. Sinds 1,5 week ongeveer kan hij zich ook prima een kwartier/20 minuten vermaken in de box. Daarna wilt hij weer wel onze aandacht hoor, maar ze kunnen natuurlijk ook nog niet heel veel zelf. Hij loopt hier die tijd met zijn armen en benen te spelen of hij gaat gesprekken aan met de knuffeltjes die aan het speelkleed hangen. Komen de meest leuke geluiden uit ;-) Maar snap dat edie opmerking verkeerd viel!
Heb je nog steeds last van je knip? Dat duurt nu dan al een tijdje, maar ze zeiden bij mijn verloskundige ook dat het meeste na zo'n 3 tot 6 maanden over moest zijn.
J. heeft hier er geen last van dat er geen vast schema is, maar hoe je dat er in moet krijgen als hij nog niet doorslaapt weet ik ook niet. Hier heeft J. nu al een aantal nachten achter elkaar 7 tot 7,5 uur tussen de laatste en eerste voeding gehouden, dus dat is echt heerlijk. Nu nog voor elkaar krijgen dat hij gelijk na die laatste voeding ook gaat slapen, want dat duurt soms nog wel een uurtje. Maar op het moment heb ik echt niets te klagen, nu hoop ik maar dat dat zo blijft.
Wij wonen hier sinds begin december. Het huis was toen bijna klaar, maar door onze trouwdag die ook nog kwam, nog niet helemaal. Dat hebben wij in januari helemaal afgemaakt. Alleen nu de tuin dan nog smile
J. was afgevallen tot 3000 gram en is nu dan weer 1970 gram aangekomen en bij zijn geboorte was hij 49,5 cm en nu 57,2. Hij is nu dus 7,7 cm gegroeid smile Gaat dus allemaal helemaal goed.

Nee daarom, het is toch logisch en als het niet logisch was, wat moet ik dan ik kan en laat hem niet constant huilen. Misschien is het wel weer een fase want vorige week was het een stuk minder.

Wat leuk dat J. zijn armen en benen heeft ontdekt, R. is ook heel vaak met zijn armen en benen aan het spelen en pakt soms ook echt bewust dingen vast. En sinds vorige week komen er ook andere geluidjes uit, zo schattig. Gisteren was hij in bad en toen zei mijn man steeds doe eens spetteren en dan ging R. steeds met zijn linker hand op het water slaan haha.

Wow hij is veel in de lengte gegroeid en om gewicht ook, fijn dat hij het zo goed doet! Ben benieuwd bij R. Vorige keer was hij van 47 cm naar 51,5 gegaan.

Jaloers op de nachten haha. Hier heeft R. een week 's nachts 6 uur er tussen gelaten, van het weekend werd het al 5 en nu 4 uur. En beide dagen rond 4 uur, hier gaat het dus weer minder in de nacht.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Kat1980 di 31 mei 2011 - 0:03

Even kort voor Limburg: volgens mij heb ik ook zo'n schema van iemand van babymassage en bij haar dochter hielp het en die ging doorslapen. Heb het bij T nooit geprobeerd omdat het qua tijden voor mij niet uitkwam met werken wat betreft in bad doen enzo.
Nee, geen tandje ontdekt. Gemiddeld krijgen kinderen met 6 maanden tanden, dus het zou wel bijna kunnen. Maar heb T gisteravond een fles van 210 met 7 scheppen gegeven en vannacht sliep hij door. Denk dus dat hij gewoon honger had.

Annie: gaf jij nu 4 flessen? Hoe gaat dat? Zit er aan te denken om 4 flessen van 210 met 7 scheppente geven, omdat hij overdag niet om de 4 uur honger heeft en hij nu dus ook meer van zijn hapjes eet.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005

Bericht  Smaragdje di 31 mei 2011 - 0:04

@Limburg, Ach, sommige mensen hebben altijd commentaar ;-) Ikzou hem ook niet de hele tjd laten huilen hoor. Komt vanzef wel, gewoon blijven proberen. De ene dag zal het toch beter gaan dan de andere dag. Hier pakt hij nog niets vast, eerst waren het ook alleen steeds de benen, nu ook de armen, dus wie weet binnenkort. Ach, ze kunnen niet alles te gelijk he. Verschillende geluidenmaken en daarmee op je reageren vind ik nog het leukste ;-)
Wilt R. op schoot ook het liefste zitten? J. is het er meestal dus niet mee eens als hij ligt, behalve als het buik tegen buik is smile
Wat leuk van dat spetteren, net of hij het begrijpt..hahaha.
Opzich valt het groeien wel mee hoor, vorige keer was het 6 cm in 4,5 week. Nu in 3 weken 1,7 cm. Zn gewich is is in die 3 weken met 710 gram toegenomen. 't gaat zo snel....
Wanneer moet R. weer? Krijgt hij dan ook z'n prikken?
Hopen op langere nachten!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Chelle di 31 mei 2011 - 2:46

Hoi meiden!
Het duurde even, maar hier meld ik mezelf ook nog even Wink

De krampjes bij A. zijn volgens mij een stuk minder. Ook de spruw is bijna over.
Ze huilt nog gemiddeld tot 1.00 uur (volgens mij) voor aandacht. Daarna slaapt ze tot de volgende fles om 2.00 uur en daarna tot de fles van 6.00 uur. Valt dus best mee!

Inmiddels zijn we over gegaan naar 6 voedingen op een dag;
6.00 uur
10.00 uur
14.00 uur
18.00 uur
22.00 uur
2.00 uur
Ze krijgt dan 90 cc water met 3 schepjes. Dan afgieten 90 cc. (meestal eet ze alles op als we niet afgieten). Ze eet dus al aardig door!
Wat denken jullie over deze schema?
Snachts lukt het niet om haar geen eten te geven omdat ze dan toch wel komt. Dus dat overslaan zal niet gaan.

@ Kat, jouw kleintje is inderdaad aardig gegroeid zeg!! A. zit nu volgens mij pas op 3 kilo na 4 weken!
En jij hebt vanavond alweer weekend? Doe je goed zeg! haha!!

@ Annie, A. deed nog geen 10 minuten over haar flesje. Nu ze meer krijgt (en minder voedingen) doet ze er langer over. Volgens mij 15 tot 20 minuten, maar heb het niet echt bij gehouden.
Hoe gaat het inmiddels met Y.? Is hij al minder verkouden?
Gelukkig is het neusje van A. alweer open. Ze leek inderdaad ook net een varkentje! haha!!
Wanneer ga je lekker shoppen?
Wat heerlijk he, hoe verliefd je op je kindje kan zijn!? Hier hoorde ik altijd iedereen zeggen (toen ik nog niet zwanger was) dat de liefde voor je kind onvoorwaardelijk is, maar ik kon me er gewoon niet veel bij voorstellen. En nu heb ik dat zelf ook! Heerlijk!!

@ Woezel, hoe gaat het bij jou? Buikgriepje inmiddels over?
En hoe ging het bij het CB? Hoe zwaar en hoe lang is ze inmiddels?

@ Liadan, leuk dat je hier ook mee komt kletsen!! Jammer dat we niet beiden zijn bevallen met moederdag he!? haha! Ik ben er nog aardig dichtbij gekomen (6 mei) maar jij hebt het nog even volgehouden! Wink
Hoe gaat het nu met jullie? En hoeveel is K. inmiddels aangekomen?

@ Smaragdje, zooozo J. heeft je lekker met rust gelaten 7,5 uur lang! haha!!
Wat goed dat de afplatting van J. zijn hoofdje niet erger is geworden! Scheelt weer een hoop gedoe met de fysio en zo.

@ Limburg, hoe gaat ie daar bij jou met de verbouwing? Ik las op hyves dat je het al aardig zat bent!? Nog even volhouden! Je krijgt er een mooi huis voor terug! Laughing

Als A. wakker is dan hoeft ze niet persé bij me te zijn nee. Ik weet niet of het komt omdat ze nog zo jong is. Was dat bij jou ook niet zo? Dat wilde ik eigenlijk nog aan jullie vragen allemaal;
Is het gek dat A. tussen elke voeding in haar bedje ligt te slapen? "Moet" ik nog iets anders met haar doen of zo? Haha!

Hier trouwens ook nog niet helemaal hersteld helaas. (nu na 4 weken) heb ik nog enorme last van (onder) mijn stuitje! pffff!! Denk dat ie gekneusd is tijdens de bevalling. Heb gelezen dat dat zou kunnen gebeuren tijdens een bevalling.

Ik weet trouwens nog niet of ik de dr. Brown flessen ga proberen. A. Knoeit lekker veel dus ik wacht even af of het bij jou helpt.. dan zal ik kijken of ik ook overstap. haha!
Ik merk wel dat de flessen van Avent makkelijk melk geven en ze er toch niet zoveel moeite voor moet doen. Als ik op mijn pols de warmte wil testen hoef ik het speentje alleen al tegen mijn pols aan te tikken en er komen al druppels uit. Is best snel toch? Misschien dat A. daarom zo knoeit. Hoewel ze in het begin toen ze net was geboren wel heel veel moeite moest doen. Ze had het toen ook best moeilijk ermee omdat het flesje wat ze in het ziekenhuis kreeg een groter gaatje had. En nu gaat het dus zo makkelijk.
Ik hoor dus graag van je hoe een dr. brown fles bij jou bevalt! angel

Heb jij nog zo last van je knip? Dus het klopt echt dat een knip erger is dan uitscheuren. Ben blij dat ze mij dan toch niet hebben ingeknipt. Ik heb nu helemaal geen last meer. Alleen komen de oploshechtingen langzaam aan vanzelf naar buiten! haha! (ik ben in een paar lagen gehecht schijnt...)

@ vancity, komt je moeder vandaag? Wat onwijs leuk! Geniet ervan dat ze er is!!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868

Bericht  Limburg85 di 31 mei 2011 - 3:15

Blegh er staat hier nog een berg was wat gestreken moet worden en heb al een berg weggestreken. Maar vind het even genoeg, ben zo moe als wat. Nu even lekker zitten en hier reageren voordat mupke wakker wordt.

Jeej cheers de pakjes met kleding voor R. zijn net bezorgd, eens zien of het allemaal leuk is.

Gisteren had R. een spijkerbroekje en polo aan en dan lijkt het zo'n grote jongen, wat ben ik dan verliefd I love you op hem als die er zo stoer en wijs uitziet en al helemaal als andere het ook zeggen. Vind het zo leuk om hem lekker stoer aan te kleden Very Happy.

Meiden, hebben jullie al gemeenschap gehad? Wij inmiddels een paar keer, best snel na de bevalling maar het ontzettend pijn, echt niet leuk meer, hoop toch echt dat het snel minder pijn gaat doen.

@ Kat, ik pas het schema nog toe maar heb het wel op mijn tijden vast gemaakt, ook vooruit gedacht met de tijden als ik straks weer moet werken. Mijn man wil het eigenlijk niet proberen, die heeft liever dat ik a.s. maandag met het cb overleg als ik daar toch heen moet. Want als het niet lukt, betekend dat hij 6 flessen nodig heeft en komt dan mogelijk over de liter of als die ’s nachts komt moet ik hem 60+2 geven, dan blijf die onder de liter.

Hopelijk blijft hij tevreden nu op 210+7 en slaap die weer als vanouds door ’s nachts.

@ Smaragdje, soms moet die wel even huilen omdat ik niet alles tegelijk kan maar dat is ook normaal. Maar ik word altijd onrustig als hij heel erg huilt en als die opgepakt word is alles weer goed. Buik op buik vind die ook fijn als die moe is, soms in het begin niet maar na een minuut is hij het er wel mee eens en dan kan die ook makkelijker sabbelen op zijn speen. Ik zet R. vaak recht op met zijn rug naar mij toe, dan kan ik makkelijker zijn speen inhouden, echt liggen wil die ook niet, hij wil graag alles kunnen zien en het liefste wil die mama constant zien haha.

R. moet a.s. maandag naar het cb voor zijn 1e prikken, ben benieuwd.

@ Chelle, ik vind het heel knap als A. zich al aan dat schema kan houden! Maken jullie haar ’s nachts wakker om haar te laten eten op een vast tijdstip of laten jullie haar zelf komen ’s nachts? Dat doen wij en daarom hebben wij geen vaste tijden maar om de zoveel uur.

Het is heel logisch dat je meisje nog nachtvoeding nodig heeft, ze is nog jong was heel licht! R. kan ook nog niet zonder nachtvoeding.
'
De tijd dat A. nu over de fles doet is keurig! Bij R. maakt het niet hoeveel hij krijgt, in minder dan 10 minuten heeft hij altijd de fles op. Lijkt net of hij nooit te eten krijgt.

Ik ben de verbouwing echt nu al zat en dan is er tot nu toe alleen maar alles opgeruimd, ingepakt en verkocht. Het echte werk moet nog gebeuren. Maar ik kan hier zo slecht tegen en al helemaal niet nu ik nog steeds erg slaap te kort heb. Maar denkend aan het resultaat dat we gaan krijgen, kan me er nu alleen nog niks bij voorstellen haha. Gelukkig staat mijn man er veel gemakkelijker tegenover :-).

R. sliep in het begin ook bijna alleen maar en als die bij me was, dan sliep die ook. Op een gegeven moment lag die eigenlijk alleen maar boven en toen hebben we hem om-en-om laten slapen, dus ene slaapje boven, dan eten, dan slaapje beneden etc. en toen vond die het allemaal goed. Nu gaat hij standaard na iedere voeding na bed, behalve dan na de voeding begin van de avond, en slaapt dan zo’n 2 uur al ligt die er nu al 2,5 uur in :-) en haal ik hem eruit als die begint te huilen.

Loopt bij A. ook veel melk langs doe mondhoeken naar buiten? Hier echt veel, heel af en toe kan die netjes eten maar dat is zeldzaam. Er worden hier dus veel spuugdoekjes gebruikt haha. Ik zal je vertellen hoe mijn ervaring is als ik hem heb en heb gebruikt.

Dat is bij de Difrax flessen ook zo, daar spuit het melk soms echt uit terwijl we de kleinste speen hebben, al zijn het bij de Difrax wel kleinere druppels dan bij de Avent flessen.

Dat het drinken/zuigen nu bij A. makkelijker gaat komt omdat ze ouder is. Omdat ze zo klein was, hebben ze daar in het begin meer moeite mee dan zwaardere baby’s, dat was bij R. ook zo.

Ik weet niet of een knip erger is dan uitscheuren, geen ervaring met uitscheuren ;-) maar je hoor het veel mensen zeggen. Ja de wond trekt echt nog als ik een tijdje (half uur) sta of een stuk loop. Ik ben ook in meerdere lagen gehecht, geloof in 3 lagen? Bij mij waren de onderhuidse hechtingen er niet uitgekomen dus die heeft de gynaecoloog eruit gehaald. Goed dat ze bij jou er uitkomen. Ik was op dat moment erg blij met de knip maar daarna echt niet, zo’n pijn deed die wond.

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 4:03

Hier even snel een reactie. Moet eigenlijk het eten alvast klaar zetten. Anders kom ik straks met de voeding van E in de knoei.
Vanmorgen op het cb goedgekeurd. Ze weegt nu 4485 en is 56 cm lang. Ze heeft nog steeds savonds en snachts haar huiluren. Vanacht sliep ze ook pas om 1.30, heel vermoeiend dus.
Ik ben ondertussen weer helemaal opgeknapt. Alleen C heeft nog steeds diarree, al nemen de hoeveelheid per dag gelukkig wel af

Gast
Gast

Bericht  Chelle wo 1 jun 2011 - 6:58

Hi iedereen! (waar is iedereen eigelijk? nerd)

@ Limburg, A. kan zich aardig aan het schema houden ja. Wij maken haar om 2.00 uur wel wakker voor de voeding. Ze moet natuurlijk wel goed groeien dus dat is even niet anders.

De difrax flessen schijnen trouwens ook een groot gaatje te hebben vergeleken met andere flessen. Dat is tenminste wat de mevrouw bij de prenetal mij vandaag vertelde. Ik heb toch maar een Dr.Brown fles gekocht. Toch maar even proberen!

@ Woezel, jij ook nog van die vermoeiende avonden/nachten. Hier precies hetzelfde liedje! :shock: Is het bij jou ook echt alleen maar aandacht denk je? Hoe oud is ze eigenlijk?
Fijn dat je weer beter bent zeg! Dat is nog extra vermoeiend als je kindje moeilijk slaapt en jij ook nog eens niet lekker bent!

Hier is het soms nog wel aardig vermoeiend, want A. heeft weer wat nieuws. Nu huilt ze tegenwoordig door tot 00.30 uur (volgens mij echt alleen aandacht en geen darmkrampjes omdat ze soms even stopt met huilen en dan weer door gaat).
Ik ga dan af en toe even naar haar kamer en doe haar speentje in haar mond, of haal haar er even uit, wieg haar even (in haar eigen kamer) en leg haar dan weer terug. Dit hou ik dan een stuk of 5 keer vol en rond 00.30 uur valt ze dan in slaap.
Om 2.00 uur moet ze alweer haar fles en maak haar dan wel wakker. Dat is elke avond toch wel lekker laat naar bed gaan voor ons. haha!!
Na haar fles slaapt ze ook wel weer lief verder gelukkig.

Kan het trouwens al zijn dat ze nu al minder slaap nodig heeft overdag? Zo ligt ze nu ook in haar bedje enorm hard te huilen zoals ze snachts ook doet. Ook als ik haar hier in de box zou leggen gaat ze huilen. Alleen niet als ik haar dan vast heb, dan is ze alleen heel beweeglijk met haar hoofd en lichaampje.
Zo jammer dat ik niet echt weet wat er nu aan de hand is Cry

Verder heb ik vandaag een Dr.Brown fles gekocht. We gaan dat nou maar eens proberen. Ze laat zoveel melk langs haar mondje lopen! Eerst even uitkoken en morgen gaan we beginnen. Ben benieuwd!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Bericht  Annie24 wo 1 jun 2011 - 9:28

Chelle; ligt in A. om een ledikantje of wiegje? Toen Y. in het ziekenhuis lag hebben we geleerd om een badcape op te rollen en daar een soort nestje van te maken waar we Y. inleggen. Y. had heel veel behoefte aan een zo klein mogelijkk wereldje en dat nestje hielp perfect. Je hoeft er niets extra's voor te kopen, dus je kan het altijd een paar x proberen om te kijken of het bij A. ook helpt? Y. ligt trouwens in een ledikantje, een wiegje is zowiezo al kleiner natuurlijk.

Ik zal ff wat foto's om eem krabbel op je hyves zetten. Vind ik makkelijker dan hier op het forum foto's plaatsen.

De rest komt morgen Very Happy
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Chelle wo 1 jun 2011 - 10:30

Bedankt annie voor de foto's!! Zit nu met mijn telefoon op internet dus kan ze pas morgen goed bekijken.
A. ligt in een ledikantje, dus zou dit ook eens kunnen proberen...

Helaas is ze nu ook weer huil-uurtjes aan het houden... Pfff! Haha!

Truste allemaal!!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Bericht  Vancity_girl wo 1 jun 2011 - 13:19

Hey ladies,

Ben deze week niet zoveel hier omdat mijn moeder op bezoek is, niet zo gezellig voor haar natuurlijk.
We hebben het heel gezellig met zn drie-en. D geniet van alle aandacht die ze van oma krijgt smile Dat wordt afkicken volgende week haha.
Volgende week ben ik er weer!
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Annie24 wo 1 jun 2011 - 20:58

Chelle; niet geschoten is altijd mis, toch? Een badcape heb je vast liggen, dus je kan het altijd proberen. Y. kwam op vrijdag uit het ziekenhuis en toen zijn we het thuis ook gaan doen. De eerste paar dagen hielp het wel iets, maar was het nog steeds meer huilen dan slapen wat hij deed. Pas vanaf dinsdag (dus na 3 dagen) gebeurde er hier een wonder en is hij gaan slapen tussen zijn flesjes in. Zat ook nog even over de krampjes na te denken: als je het flesje maakt; schud je hem dan? Anders kan je ook nog proberen de fles te roeren met een mes/vork/lepel (in de Dr.Brown fles gebruiken wij een mes) Door het roeren komt er minder lucht in de fles dan als je hem zou schudden (ik weet hoe vervelend het is, dus probeer zo veel mogelijk met je mee te denken, hoop niet dat je het erg vindt en ik wil écht niet betweterig overkomen ofzo Embarassed )

Vancity; wat fijn dat het D. het zo naar haar zin heeft met haar oma! Geniet er maar van dat ze er is, wij komen wel weer hoor, oma is nu véél belangrijker!

Woezel; fijn dat je weer wat opgeknapt bent! Hoe zijn de afgelopen nachten gegaan? Zo, ze is al een flinke dame Very Happy

Limburg; hoe waren de kleertjes? Leuk hé om ze zo stoer aan te kleden Very Happy Hier gingen alle écht babykleertjes ook snel de deur uit, maar dat kwam meer omdat de meeste maatje 56 waren en toen Y. daar eindelijk in kon waren die kleertjes al te warm (fleece enzo) Wij hebben (helaas) nog steeds geen gemeenschap gehad Embarassed Ik heb nog steeds best veel last van mijn onderkant en voel mijn knip nog dagelijks. Ben zo ontzettend bang dat het heel veel pijn zal doen. Dit helpt natuurlijk ook niet echt mee, want daardoor is alles gespannen beneden en dat is ook niet echt handig. Komt ook bij dat mijn vriend en ik 3 van de 7 avonden samen zijn, omdat hij de andere avonden werkt en/of moet trainen. Ach, het komt vanzelf wel weer denk (hoop) ik.

We gaan de buggy idd straks gewoon normaal gebruiken als Y. niet meer in de MC zit. Voor nu is het ideaal, zeker voor kleine stukjes. Gister moesten we naar het CB en om dan die hele wagen mee te slepen terwijl het maar 5 minuutjes lopen is, toen hebben we dus ook de buggy gebruikt. We hebben een Mutsy wagen en ik vind het onderstel redelijk groot, lomp, zwaar en vervelend om in onze auto (Citroen C3) te tillen. Tja...niet echt goed over nagedacht dus toen we hem kochten Rolling Eyes

Ik ben nog niet gaan shoppen, gaan we morgen of zaterdag doen. Heb hier nog wel veel liggen van Noppies in maat 62, maar dat is allemaal lange mouw, dus ik weet niet of dat zo handig is voor R. nu de zomer eraan komt...

Kat; wij gaven 5 flessen 180+6, maar hebben gister voor het eerst 4 flessen 210+7 geprobeerd. Om 8.30, 13.00, 17.30 en 21.30 heeft hij ze gehad. De laatste paar dagen moest ik hem voor de laatste fles echt wakker schudden en werd hij krijsend wakker waarna hij eigenlijk maar 80cc dronk ofzo. Nu sliep hij gister ook veel door de babymassaga 's morgens en zijn prikjes 's middags. Hij heeft dus gister idd maar 4 flessen op, lag er om 22.45 uur in en kwam vanmorgen om 8 uur (normaal 9 uur, maar dan ligt hij er ook iets later in) Alleen....hij drinkt de flessen dus niet meer leeg, drinkt eigenlijk maar hetzelfde als dat hij met 180+6 zou doen. Zit nu heel erg in dubio: gaan we door met 5 flessen waardoor ik hem elke keer wakker moet maken? Of stappen we over op 4 flessen (die hij niet helemaal leeg drinkt)? Ik ben zo bang dat hij te weinig vocht binnenkrijgt omdat hij dus die 4 flessen niet leeg drinkt. Wel merk ik dat hij de laatste week ongeveer ipv zijn fles drinkt, maar op zijn speentje zit te kauwen en er dus een spelletje van maakt. Weet niet of dat misschien aan het doorkomen van tandjes kan liggen of aan het feit dat hij misschien klaar is met de fles en vast voedsel wil? Pfff...kon hij het maar vertellen hé :P Vanmiddag ga ik dus zijn voeding mengen met 1 schepje rijstebloem en er een papje van maken die we met een lepeltje gaan geven. Even kijken of hij dat misschien interessanter vindt. De rest van zijn voeding geven we dan gewoon in een flesje.

Liadan; welkom! Fijn dat het met K. zo goed gaat! Was hij nog aangekomen?

Verkoudheid; is nog steeds niet over en er komen nog steeds golven voeding uit door het slijm wat in zijn keel zit. Op het CB gister zeiden ze ook dat hij gewoon uit moet zieken. Hierdoor bouwt hij wel antistoffen op en als je hem nu AB gaat geven gebeurd dit niet, wat ook niet echt handig is. De 15e moeten we naar de k.a. in het ziekenhuis voor controle, dus als het dan nog niet over is vragen we het ook maar even aan haar.

CB; meneer is 6660gram en 61,5 cm lang! Lengte zat mooi op de middellijn en het gewicht erboven. Klein proppie wordt hij dus Very Happy Ze begon natuurlijk ook over de bijvoeding en of we al begonnen waren. Euhh...nee. Ze gaf aan dat we best mochten begonnen. Nou, dat heb ik nog nooit gehoord dat het CB met 4 maanden aangeeft dat je mag beginnen! :shock: In princiepe willen we zo lang mogelijk wachten, al gaan we vanmiddag wel proberen of hij een papje met een lepeltje wil eten (zie reactie op Kat)

Babymassage; was erg leuk! Y. vond het helemaal geweldig en was heerlijk ontspannen. Wel mama even ondergepiest Twisted Evil Maar ach, de wasmachine is geduldig zullen we maar zeggen. Y. was de oudste en de meeste waren tussen de 6 en 12 weken. Wat een kleintjes zijn dat dan zeg toen ik Y. erbij lag! Dan is hij écht geen baby meer. Die kleintjes begonnen na 10 minuutjes ook te miepen, want toen waren ze het zat en Y. lag/hing lekker om zich heen te kijken en vond het wel best. Na 20 minuutjes was ook hij het zat en dat kwam goed uit, want toen was de les afgelopen en mochten we lekker knuffelen en de kindjes weer aankleden. Alleen zit hij nu dus onder de plekjes/vlekjes. Denk een reactie op de amandelolie, dus volgende x neem ik zijn eigen massage olie van de Etos mee, want daar krijgt hij geen reactie op.

Vandaag; gaan we van het zonnetje genieten en een stuk wandelen, maar eerst....komt een vriendin die kapster is straks Y. zijn haartjes knippen! Bovenop zijn de plukken een cm of 8 waardoor we er niets meer mee kunnen en zijn haar, net als Paul de Leeuw heeft als hij Bob de Rooij is, op zijn hoofd geplakt zit angel Dus maar even een stukje van de bovenkant af zodat we er iig weer stekeltjes of iets van kunnen maken.

Zo, klaar Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 22:53

Zo hier een dagje alleen met mijn kleine meid. Wat een rust in huis.
De mannen zijn een dagje naar de camping.

Hier laten we E nu toch even huilen om in slaap te komen. En ik merk dat de nachten nu ook beter gaan.
Dus overdag probeer ik haar wakker weg te leggen, zodra ze gaapt naar boven. of we moeten eerst weg naar school, maar dan leg ik haar in bed zodra we thuis komen. En dan gaat ze of rustig slapen of ze heeft nog even 10 min huilen nodig om in slaap te komen. Zo heeft ze nu gister rond de middag ook ineens in haar wieg geslapen, terwijl ze anders rond die tijd onrustig was. En gisteravond sliep ze zo om 23.00 en kwam pas om 4.30 voor een voeding. Vanacht kwam ze wel weer rond 00.30 voor een voeding, maar ging wel weer vrij gauw slapen. Tot 5.00 uur. Na die voeding probeer ik even of ze in het wiegje wil, maar meestal begint ze dan weer te huilen. Dan pak ik haar wel bij me, zodat we samen nog even kunnen tukken. Want ja om 6.30 begint hier de dag weer. Voor de nacht gebruiken we nu trouwens een puckababy.

Chella, hier boven even hoe we het nu doen.
E is zaterdag 5 weken. Je kunt mischien eens kijken wat ze doet als je haar niet om 2 uur wakker maakt voor een voeding. Hier krijgt ze meestal rond 21.30 en dan kan ze slapen tot 4.30. Als we haar rond 00.00 nog wakker maken voor een voeding komt ze evengoed ook rond 4.30.

Annie, zo sneu dat je kleine ventje verkouden is. Wat gek dat ze al advieseren om bij te voeden. Ben benieuwd wat hij vh lepeltje vind. Lekker geplast tijdens het masseren haha. Hier plaste ze op het cb alles onder.

Liaden welkom

Ga er gauw weer vandoor word er 1 wakker.
Wie kan me trouwens nog even helpen met een ticker. Heb het laatst geprobeerd, maar kreeg het niet voor elkaa.

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 do 2 jun 2011 - 19:58

Annie24 schreef:

Limburg; hoe waren de kleertjes? Leuk hé om ze zo stoer aan te kleden Very Happy Hier gingen alle écht babykleertjes ook snel de deur uit, maar dat kwam meer omdat de meeste maatje 56 waren en toen Y. daar eindelijk in kon waren die kleertjes al te warm (fleece enzo) Wij hebben (helaas) nog steeds geen gemeenschap gehad Embarassed Ik heb nog steeds best veel last van mijn onderkant en voel mijn knip nog dagelijks. Ben zo ontzettend bang dat het heel veel pijn zal doen. Dit helpt natuurlijk ook niet echt mee, want daardoor is alles gespannen beneden en dat is ook niet echt handig. Komt ook bij dat mijn vriend en ik 3 van de 7 avonden samen zijn, omdat hij de andere avonden werkt en/of moet trainen. Ach, het komt vanzelf wel weer denk (hoop) ik.

Even snel want ik ben het huis ontvlucht en zit op de camping en daar hebben we geen internet, we hebben wel een dommel maar die doet het heel vaak heel slecht en sloom. Maar moet nu echt een paar t-shirtjes voor R. bestellen want hij heeft het eindelijk eens een beetje warm.

Ik heb ook nog ontzettend last van m'n knip en dat houd me nu heel erg tegen. In het begin ik probeer het gewoon en de 1e keer zal het wel pijn doen en daarna zal het minder worden en daarom heb ik het geprobeerd maar helaas, de pijn word echt niet minder, lijkt alleen maar erger te worden. Vind het wel erg jammer, tijdens de zwangerschap was het ook al heel veel minder omdat ik me zo slecht voelde :-(. Hebben ze tegen jou ook gezegd dat het 6 maanden na de bevalling helemaal over moet zijn?

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Chelle vr 3 jun 2011 - 0:35

@ Annie, een wonder is geschied, maar ik ga niet al te vroeg juichen! Gister avond was het weer feest. Om 23.45 uur dacht ik.. laat ik het truucje met de badcape eens proberen. Ik legde haar neer in het rondje en..... ze was gelijk stil en viel in slaap :shock:
Nu weet ik natuurlijk niet of het anders ook was gebeurd omdat het al laat was maar ze was erg aan het huilen en ineens stil. Vanavond maar nog eens proberen (maar nu wat vroeger).

Ik vind het trouwens heel fijn je tips hoor! Weet heus wel dat je niet betweterig wil overkomen. Wink Tot nu toe heb ik veel aan je tips gehad!! Ook jouw manier van fles geven helpt en doe ik nog steeds! Ze poept er wat op los tijdens het eten! haha!!

Helaas heeft alleen de tip over de Dr.Brown fles niet geholpen. Ik heb er één gekocht. Maar ze lekt nog net zo als een gieter en het lijkt alsof de krampjes na het eten weer aanwezig zijn. Ze gaat gelijk na de fles huilen en met haar beentje spartelen en krampachtig doen. Dus we zijn maar weer gelijk met de aventflessen verder gegaan.

Hoe is het gegaan met het knippen van Y. zijn haartjes? Heb je een lokje bewaard voor als herinnering? (of had je die al?) Laughing

@ Vancity, veel plezier met je moeder!! Tot volgende week!!

@ Woezel, is de tip van Annie ook niet voor jou een goed idee? Ik weet even niet meer of je mij in je hyves heb staan (vergeet jullie echte namen steed, haha!), maar daar heeft ze foto's van de badcape opgerold neergezet. Moet je maar even kijken. En als je mijn hyves niet heb stuur me even jouw hyves naar mij dan zal ik je toevoegen. Bij mij heeft het gister geholpen! Laughing

Ik denk dat ik binnenkort inderdaad maar eens probeer om haar snachts niet meer wakker te maken. Vannacht heb ik haar ook weer om 2.00 uur wakker gemaakt maar echt "amused" was ze niet en drinken ging ook niet vlot. haha! Ze sliep vrolijk verder... Toch maar proberen te laten slapen dan maar... Ben alleen bang dat ze dan wel de hele nacht door slaapt en zo niet genoeg voeding krijgt... Of anders maar mijn wekker zetten voor 6.00 uur dat ze die in ieder geval krijgt?

@ Limburg, ook hier nog geen gemeenschap gehad hoor! (hoewel, is natuurlijk pas 4 weken geleden). Maar zie er ook wel een beetje tegenop ondanks dat het al aardig aan het helen is daar beneden...
Wij hebben al heeeeeeeeel lang niks meer gedaan aangezien ik vanaf week 30 al geen gemeenschap mocht hebben! hahaha! (en daarvoor had ik totaal geen zin). Wordt dus erg gezellig als het eenmaal zover is! haha! Zal wel weer zoals in het begin voelen omdat we al zo lang niks hebben gedaan! Laughing

Veel plezier op de camping!!!

Nou, hier een relax-dagje. Vanavond de allerlaatste kraambezoek (volgens mij). Heerlijk! Zijn we ook weer vanaf!
Nu even lekker broodje eten en dan A. flesje geven. Denk dat ik lekker buiten ga zitten met haar. We hebben net een nieuwe loungeset in de tuin en daar overheen een partytent zodat we lekker in de schaduw kunnen zitten! Heeeerlijk!

Iedereen fijne dag meiden!!

Chelle
Chelle
Prater
Prater

Bericht  Liadan vr 3 jun 2011 - 1:04

Hoi allemaal!

Vanmorgen is het CB hier geweest en Kian weegt gewoon alweer 4520 gram (in 4 dagen 330 gram aangekomen), ze dacht eerst dat haar weegschaal het niet goed deed, maar na nog een keer wegen kwam hetzelfde eruit, haha. De borstvoeding loopt dus goed. Hij drinkt ook lekker vaak, soms laat hij er 4 uur tussen en regelmatig ook maar 1,5 uur.
De nachten gaan nog niet zo geweldig, vannacht was hij wakker van 4 tot 6 uur en daarvoor had hij om 2 uur nog gedronken. Vervolgens slaapt hij in de ochtend heel goed, z'n dag/nacht ritme zit dus nog niet helemaal goed.

Chelle, fijn dat de badcapetruc had geholpen, hopelijk blijft het werken. Lekker al de laatste kraamvisite, hier moet het nog op gang komen.

limburg, wat rot dat je nu nog veel last van de knip hebt, bij mij is het een stuk beter sinds maandag de hechtingen er zijn uitgehaald. Het is nog wel flink gevoelig maar ik kan weer gewoon zitten en een stukje wandelen.
Leuk dat je weer lekker hebt geshopt, dat heb ik ook al gedaan want broekjes maat 56 zijn hier al vaak te kort.

woezel, wat lekker dat je meisje al 5,5 uur tussen een voeding laat 's nachts en ook weer snel in slaap valt.

annie, raar dat het cb adviseert om al te beginnen met bijvoeding, ik dacht dat ze dat helemaal niet mogen adviseren. Hier adviseerde het cb vandaag een speentje te geven, terwijl ze helemaal niet had gevraagd of hij veel zuigbehoefte heeft ofzo. Ook zei ze dat we hem best in zijn wiegje kunnen laten huilen als hij krampjes heeft, nou dat doen we dus mooi niet.
Fijne dag vandaag, het is lekker weer om te wandelen!

Ik hou het hier even bij, want Kian ligt te slapen op mijn buik en dat typt niet zo handig Wink .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 4:34

Chelle, als het goed is heb ik je uitgenodigd voor hyves.
Ben benieuwd naar je nestje. Maar hier ligt ze nog in een wiegje, dus ze ligt wel al geborgen.
Ik zou gewoon eens kijken wat ze doet en voor je eigen gemoedrust je wekker zetten rond 6 uur. Mischien komt ze zelf wel om 2.30 ofzo, maar dan ben je zo en zo niet eerst een tijd bezig om haar wakker te krijgen. En wie weet tukt ze even lekker door een kom jij ook even aan je rust.

Liadan, zo die is goed gegroeid zeg. Hij is al zwaarder als E en die is al flink. Lekker hoor dat hij zo goed groeit.
Hoe vind Y haar broertje?

Hier heeft ze gisteravond om 22.00 gehad, ze sliep rond 23.30 en werd pas om 5.15 weer wakker. Dus mogen niet meer klagen. Nu maar eens kijken of ze na die vroege voeding weer in haar wiegje wil slapen.

wat hebben jullie kids eigenlijk aan met dit weer? Hier eigenlijk nog gewoon een broekje een shirtje met lange mouwen.

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje vr 3 jun 2011 - 5:22

@ Woezel, lekker nachtje heeft ze gemaakt! Hier verschilt het wat J. met dit weer aan heeft. Op het moment heeft hij meestal een romper zonder mouw aan, een shirt met lange mouw of korte mouw en een broek. Merk ik dat hij het erg warm heeft dan doe ik meestal eerst zijn broekje uit en anders ook nog z'n shirtje en ligt hij alleen in een romper. Vandaag heeft hij een romper met lange mauw aan en een broekje. Weet het zelf ook nooit zo goed, alleen geregeld ligt hij met warm weer in alleen een romper, aangezien hij het nogal snel warm heeft.

@ Liadan, hij is goed gegroeid zeg! En dan te bedenken dat mijn mannetje met 8 weken maar 450 gram zwaarder is...hahaha...heeft hij al maat 56 aan?

@ Limburg, leuk he die kleding als ze wat groter worden Very Happy heb voor J. ook twee polo's en 2 blouses (als ik het zo goed schrijf, weet het echt even niet Embarassed ) en dan met een spijkerbroekje. Geweldig -smelt- angel

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Liadan vr 3 jun 2011 - 5:28

Smaragdje schreef:
@ Liadan, hij is goed gegroeid zeg! En dan te bedenken dat mijn mannetje met 8 weken maar 450 gram zwaarder is...hahaha...heeft hij al maat 56 aan?

Sterker nog haha, hij past de helft in maat 56 al niet meer (de babybroekjes zijn in maat 56 te kort en sommige shirtjes te strak). Veel rompers in maat 56 past hij nog maar net, ik denk dat die volgende week ook naar zolder kunnen. In maat 50 heeft hij helemaal niet gekund omdat hij bij de geboorte 55 cm was.

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Liadan vr 3 jun 2011 - 5:31

Woezel, Yara vindt haar broertje erg leuk! Ze is heel trots, wil veel knuffelen en kusjes geven en ze wil 'm vaak op schoot hebben. Vinden C. en M. hun zusje ook zo leuk?
Kian heeft vandaag een romper zonder mouwen, een shirtje met lange mouwen, een broekje en sokjes aan gehad. En tijdens het wandelen had ik nog wel een dekentje over hem heen, maar dat was omdat het heel hard heeft gewaaid.
Fijne nacht hebben jullie weer gehad!

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 5:32

Vancity_girl schreef:Hey ladies,

Ben deze week niet zoveel hier omdat mijn moeder op bezoek is, niet zo gezellig voor haar natuurlijk.
We hebben het heel gezellig met zn drie-en. D geniet van alle aandacht die ze van oma krijgt smile Dat wordt afkicken volgende week haha.
Volgende week ben ik er weer!

Ik vind de naam van jullie dochter echt zo leuk, maar ik vroeg me ineens af of jullie het op zijn Engels of op zijn Nederlands uitspreken smile Ik dacht dat jouw vriend Canadees was, of zijn jullie allebei Nederlands maar wonen jullie in Canada?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 5:43

Liadan, ja hier zijn ze ook zo trots op hun zusje. ze zijn nog net zo trots als in het begin. Is elke keer weer waar is E, heb je E mee enzo. Gaat dan inderdaad snel bij hem met maatje 56. Hopelijk krijg je dus niet teveel kleine pakjes vd kraamvisite

Hier heeft ze het volgens mij niet te warm Alleen als ik haar uit bed haal heeft ze warme beentjes, maar ze ligt al zonder broekje dan onder een enkel dekentje.

Ja ja mijn ticker doet het alleen waarom de code er nu nog een keer bij staat.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: