Mama's met kids uit 2011
+17
Happydobby
Ezzer
mauwmauw
sheila123
Bruintje Beer
Liadan
Pien
Chelle
Smaragdje
Limburg85
Meeko
Pussycat
Annie24
Mamsie
Vancity_girl
Kat1980
Tazz
21 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Mama's met kids uit 2011
@Chelle: we gaan vanmiddag zwemmen, als jullie slapen Tijdsverschil is 9 uur vroeger, dus 18u bij jullie is 9u bij ons. Het is hier wel zomer, maar helaas nu even niet zo'n mooi weer. Het regent hier erg vaak ( net als in NL) gelukkig is dat meestal maar even en dan wordt het wel weer mooi. Vooruitzichten zijn igg goed voor eind van de week.
@Kat: ik heb dat boek vandaar, ik had het even opgezocht. Maar die sprongetjes zijn ook maar natte vinger werk hoor haha. In dat boek geven ze dan een leeftijd ( in dit geval 6 maanden) maar het kan ook een paar weken eerder of later en het kan dan een paar dagen tot een paar weken duren. Eigenlijk heb je er dus niet zoveel aan haha. Ik vind het alleen wel leuk om te lezen wat ze dan allemaal leren. Sommige dingen sta je helemaal niet bij stil dat ze dat kunnen. Zoals een speeltje pakken dat naast ze ligt zonder dat ze het zien. Nooit bij stil gestaan dat dat ook 'iets' is wat ze leren zeg maar.
@Annie, lekker aan het koken? Ik doe meestal gewoon de groente die wij eten die dag ook aan D geven. Ik bewaar dan wat voor de 2 dagen erna. Maar D krijgt ook geen gepureerd dus dat is veel makkelijker, gewoon hup een boontje in de hand. De rest prak ik een beetje en voer dat dan.
Zo gaan we lekker zwemmen, zin in! D is vandaag ( en gisteren) niet helemaal in dr hum dus hoop dat het goed zal gaan. Ze kan zich trouwens nog steeds niet omrollen. Maar ja ze heeft het druk met andere dingen, ik was zelf schijnbaar ook laat met al die dingen maar kon al met 9 maanden woordjes zeggen volgens mn moeder. Ze heeft wel al 2 tandjes onder en ik geloof dat er boven ook wat door komt.
Fijne zondagavond nog!
@Kat: ik heb dat boek vandaar, ik had het even opgezocht. Maar die sprongetjes zijn ook maar natte vinger werk hoor haha. In dat boek geven ze dan een leeftijd ( in dit geval 6 maanden) maar het kan ook een paar weken eerder of later en het kan dan een paar dagen tot een paar weken duren. Eigenlijk heb je er dus niet zoveel aan haha. Ik vind het alleen wel leuk om te lezen wat ze dan allemaal leren. Sommige dingen sta je helemaal niet bij stil dat ze dat kunnen. Zoals een speeltje pakken dat naast ze ligt zonder dat ze het zien. Nooit bij stil gestaan dat dat ook 'iets' is wat ze leren zeg maar.
@Annie, lekker aan het koken? Ik doe meestal gewoon de groente die wij eten die dag ook aan D geven. Ik bewaar dan wat voor de 2 dagen erna. Maar D krijgt ook geen gepureerd dus dat is veel makkelijker, gewoon hup een boontje in de hand. De rest prak ik een beetje en voer dat dan.
Zo gaan we lekker zwemmen, zin in! D is vandaag ( en gisteren) niet helemaal in dr hum dus hoop dat het goed zal gaan. Ze kan zich trouwens nog steeds niet omrollen. Maar ja ze heeft het druk met andere dingen, ik was zelf schijnbaar ook laat met al die dingen maar kon al met 9 maanden woordjes zeggen volgens mn moeder. Ze heeft wel al 2 tandjes onder en ik geloof dat er boven ook wat door komt.
Fijne zondagavond nog!
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10
hier een nieuwe ontwikkeling! A probeert zich op te trekken als ze tegen mijn benen aan zit (zoals ik haar fles geef). Ik hou dan haar handjes vast en dan trekt ze zich naar voren! Deden/doen jullie kindjes dat ook met deze leeftijd??
@ meeko, ja mijn tante komt uit zuid afrika. Mijn oma en opa zijn daar heen geemigreerd en hebben daar kinderen gekregen; mijn moeder, tante en oom. Iedereen is naar NL verhuisd maar mijn tante is daar gebleven. Best jammer dat we haar dus zelden zien. Wel leuk dat ze A nu heeft kunnen zien.
@ kat, zo dat was een heftige nacht! Vervelend dat anderen je uit je slaap houden. En dan ook nog vroeg je bed uit... Ik weet niet wat je kan verzinnen om J later te laten komen. Misschien zeggen dat hij zelf mag spelen in zijn kamer tot mama of papa naar hem komt?
Succes morgen bij de arts! Hoop dat jullie een goede keus kunnen maken...
@ limburg, ik nieuwsgierig? Hahah!! Ik zag op mijn homepagina van hyves dat jij annie had gekrabbeld. :-D
Ik heb mijn bestelling al binnen ja. Echt leuke kleertjes!
@ vancity, gek eigenlijk, wij gaan zo slapen, en jullie gaan zwemmen. Hihi!
@ meeko, ja mijn tante komt uit zuid afrika. Mijn oma en opa zijn daar heen geemigreerd en hebben daar kinderen gekregen; mijn moeder, tante en oom. Iedereen is naar NL verhuisd maar mijn tante is daar gebleven. Best jammer dat we haar dus zelden zien. Wel leuk dat ze A nu heeft kunnen zien.
@ kat, zo dat was een heftige nacht! Vervelend dat anderen je uit je slaap houden. En dan ook nog vroeg je bed uit... Ik weet niet wat je kan verzinnen om J later te laten komen. Misschien zeggen dat hij zelf mag spelen in zijn kamer tot mama of papa naar hem komt?
Succes morgen bij de arts! Hoop dat jullie een goede keus kunnen maken...
@ limburg, ik nieuwsgierig? Hahah!! Ik zag op mijn homepagina van hyves dat jij annie had gekrabbeld. :-D
Ik heb mijn bestelling al binnen ja. Echt leuke kleertjes!
@ vancity, gek eigenlijk, wij gaan zo slapen, en jullie gaan zwemmen. Hihi!
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
@ Limburg, ik dacht in het begin ook dat er niets meer van mijn huishouden zou komen, maar dat valt nog wel mee!
Hier zit J. ook heel de dagen op zijn handjes te sabbelen en soms is hij echt heel hard aan het smekken. Dat is altijd wel leuk! Of op zijn armpjes wil hij ook nog wel eens sabbelen.
J. past de meeste kleertjes 56 nog net. Hij past ook al een paar dingen in maatje 62, alleen de meeste kleertjes zijn nog veel te groot. Volgens mij is hij voor sommige kleren gewoon nog wat te smal.
@ Kat1980, ik vind het vrij asociaal dat jouw buren de muziek zo hard zetten, als je vraagt om er rekening mee te houden. Fijn dat de kinderen niet wakker ervan zijn geworden.
Ik weet ook niet zeker of het hier tandjes zijn hoor, mijn man dacht daarstraks wel wat te voelen, maar ik moet het allemaal nog maar eens zien. Ben benieuwd wanneer die tandjes bij T. dan eens door gaan komen!
@ Vancity_girl, lekker om te gaan zwemmen! Hopelijk heeft ze het straks naar haar zin in het zwembad!
@ Chelle, leuk hé als ze steeds meer gaan kunnen! Je kunt heel vaak trots op ze wezen Hier deed hij dat inderdaad ook al rond die leeftijd.
Hier zit J. ook heel de dagen op zijn handjes te sabbelen en soms is hij echt heel hard aan het smekken. Dat is altijd wel leuk! Of op zijn armpjes wil hij ook nog wel eens sabbelen.
J. past de meeste kleertjes 56 nog net. Hij past ook al een paar dingen in maatje 62, alleen de meeste kleertjes zijn nog veel te groot. Volgens mij is hij voor sommige kleren gewoon nog wat te smal.
@ Kat1980, ik vind het vrij asociaal dat jouw buren de muziek zo hard zetten, als je vraagt om er rekening mee te houden. Fijn dat de kinderen niet wakker ervan zijn geworden.
Ik weet ook niet zeker of het hier tandjes zijn hoor, mijn man dacht daarstraks wel wat te voelen, maar ik moet het allemaal nog maar eens zien. Ben benieuwd wanneer die tandjes bij T. dan eens door gaan komen!
@ Vancity_girl, lekker om te gaan zwemmen! Hopelijk heeft ze het straks naar haar zin in het zwembad!
@ Chelle, leuk hé als ze steeds meer gaan kunnen! Je kunt heel vaak trots op ze wezen Hier deed hij dat inderdaad ook al rond die leeftijd.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Het zwemmen was een groot succes! Onderweg naar het zwembad viel D in slaap. Ik heb dus nog wat rondjes buiten gelopen terwijl mijn man alvast baantjes is gaan trekken. Toen ze na 15 min ook wakker was zijn we lekker gaan zwemmen. Ze vind het echt zo leuk, hele tijd trappelen, om zich heen kijken en lachen.
Nu is mijn man naar een BBQ van vrienden en ik ben lekker thuis gebleven met D, wij houden meidenavond
Ze heeft net een kwart avocado op, ze moest er even aan wennen maar daarna vond ze het wel lekker volgens mij.
Over slapen bij ons in bed: opzich kan ik haar s'nachts als ze eenmaal slaapt wel weer in dr eigen bed leggen, alleen slaap ik dan zelf vaak alweer Ach ja, ze begint elke nacht gewoon in dr eigen bedje, er komt vanzelf een nacht dat ze daar ook blijft tot de ochtend.
@ Chelle: wat goed van A, geen idee meer of D dat ook kon op die leeftijd, nu staat ze het liefst de hele dag op je schoot.
@Limburg: afscheid nemen van de kleine kleertjes valt niet mee he? D zit nu in maat 68, maar dat begint langzaamaan te klein te worden. Vind het altijd weer even slikken als te kleine kleertjes de doos in gaan, maar nieuwe kleertjes kopen is natuurlijk nooit verkeerd.
@Kat: pff die buren klinken niet echt leuk, hopelijk geven ze niet al te vaak een feestje dan is het wel te doen toch?
Nou ik ga eens even kijken welke vrouwenfilm we ( nou ja ik) zo ga kijken.
Nu is mijn man naar een BBQ van vrienden en ik ben lekker thuis gebleven met D, wij houden meidenavond
Ze heeft net een kwart avocado op, ze moest er even aan wennen maar daarna vond ze het wel lekker volgens mij.
Over slapen bij ons in bed: opzich kan ik haar s'nachts als ze eenmaal slaapt wel weer in dr eigen bed leggen, alleen slaap ik dan zelf vaak alweer Ach ja, ze begint elke nacht gewoon in dr eigen bedje, er komt vanzelf een nacht dat ze daar ook blijft tot de ochtend.
@ Chelle: wat goed van A, geen idee meer of D dat ook kon op die leeftijd, nu staat ze het liefst de hele dag op je schoot.
@Limburg: afscheid nemen van de kleine kleertjes valt niet mee he? D zit nu in maat 68, maar dat begint langzaamaan te klein te worden. Vind het altijd weer even slikken als te kleine kleertjes de doos in gaan, maar nieuwe kleertjes kopen is natuurlijk nooit verkeerd.
@Kat: pff die buren klinken niet echt leuk, hopelijk geven ze niet al te vaak een feestje dan is het wel te doen toch?
Nou ik ga eens even kijken welke vrouwenfilm we ( nou ja ik) zo ga kijken.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Hey meiden!
Hier de afgelopen 2 nachten redelijk gegaan! J. heeft eergister door geslapen en vanacht kwam ze maar 1x haha! F. daarintegen kwam weer 2 keer terwijl ze normaal ook maar 1x een nachtvoeding krijgt maar ja! Verder hier weinig op de planning. Heb vanmorgen al lekker al wat boodschappies in huis gehaald,want met dit weer kan je het maar beter gedaan hebben dus nu lekker binnen blijven vandaag. Ook wel lekker! Alleen hoop ik dat het binnekort wel weer mooi weer word want mijn man heeft de eerste 3 weken van Augustus vrij en dan willen we er wel lekker op uit trekken met de kids...naja we zien het wel
Limburg,ja de meiden kunnen tot nu toe goed met elkaar,weet niet hoe het zal zijn als F. wat meer kan haha! Maar nu is het echt soms vertederend om te zien. J. geeft de hele dag kusjes en als je ziet hoe F. daar al op reageert,ze lacht gelijk! Dus helemaal super
Chelle,oke het is me duidelijk en net wat je zegt:wie weet ooit....ooooooit!!! Toch?
Meeko,lekker zeg dat je kan voeden of kolven bij je moeder! Super! En wat betreft dat doorslapen,ja daar zou ik dan ook wel een beetje van balen...:S Oh en van dat vermaken in de box. Dat is hier andersom. F. is veel relaxter. J. mopperde al om de kleinste dingen als ze het niet eens was. En nog! Hahaha! Merk jij al veel verschil in hun karakter? Of nog niet? Dus ook lang borstvoeding gegeven lees ik! Super hoor! Ik heb J. gevoed tot 11 maanden toen was ze er zelf klaar mee. Ik ben benieuwd hoelang het met deze mevrouw doorgaat. Want vind het wel een stuk pittiger met een peuter om me heen die steeds aan je zit te plukken of kattekwaad gaat uithalen. Maar we zien het wel. We gaan hier weer voor een jaar! Een half jaar zou ik trouwens ook al heel tevreden mee zijn
Kat,jeetje lekker zulke buren,daar zou ik ook echt pissig om worden....ben benieuwd hoe het afgelopen is met T. of hij nu wel of niet een helmpje moet..wat was het advies van de arts? Nee,ik geef J. niks meer s'nachts! Die word over 3 weekjes 2 jaar dus die mag een slokje water drinken en dan snel d'r bed weer in! F. krijgt s'nachts nog 1 a 2 keer borstvoeding.
Chelle,dat optrekken doet F. ook! Leuk he die ontwikkelingen! Over ontwikkelingen gesproken;F. die doet al poging tot draaien in de box!!!! Ze komt al op haar zij en dan is ze me toch aan het kreunen en aan het steunen haha!! Wat een snellert hebben we weer!
Hier de afgelopen 2 nachten redelijk gegaan! J. heeft eergister door geslapen en vanacht kwam ze maar 1x haha! F. daarintegen kwam weer 2 keer terwijl ze normaal ook maar 1x een nachtvoeding krijgt maar ja! Verder hier weinig op de planning. Heb vanmorgen al lekker al wat boodschappies in huis gehaald,want met dit weer kan je het maar beter gedaan hebben dus nu lekker binnen blijven vandaag. Ook wel lekker! Alleen hoop ik dat het binnekort wel weer mooi weer word want mijn man heeft de eerste 3 weken van Augustus vrij en dan willen we er wel lekker op uit trekken met de kids...naja we zien het wel
Limburg,ja de meiden kunnen tot nu toe goed met elkaar,weet niet hoe het zal zijn als F. wat meer kan haha! Maar nu is het echt soms vertederend om te zien. J. geeft de hele dag kusjes en als je ziet hoe F. daar al op reageert,ze lacht gelijk! Dus helemaal super
Chelle,oke het is me duidelijk en net wat je zegt:wie weet ooit....ooooooit!!! Toch?
Meeko,lekker zeg dat je kan voeden of kolven bij je moeder! Super! En wat betreft dat doorslapen,ja daar zou ik dan ook wel een beetje van balen...:S Oh en van dat vermaken in de box. Dat is hier andersom. F. is veel relaxter. J. mopperde al om de kleinste dingen als ze het niet eens was. En nog! Hahaha! Merk jij al veel verschil in hun karakter? Of nog niet? Dus ook lang borstvoeding gegeven lees ik! Super hoor! Ik heb J. gevoed tot 11 maanden toen was ze er zelf klaar mee. Ik ben benieuwd hoelang het met deze mevrouw doorgaat. Want vind het wel een stuk pittiger met een peuter om me heen die steeds aan je zit te plukken of kattekwaad gaat uithalen. Maar we zien het wel. We gaan hier weer voor een jaar! Een half jaar zou ik trouwens ook al heel tevreden mee zijn
Kat,jeetje lekker zulke buren,daar zou ik ook echt pissig om worden....ben benieuwd hoe het afgelopen is met T. of hij nu wel of niet een helmpje moet..wat was het advies van de arts? Nee,ik geef J. niks meer s'nachts! Die word over 3 weekjes 2 jaar dus die mag een slokje water drinken en dan snel d'r bed weer in! F. krijgt s'nachts nog 1 a 2 keer borstvoeding.
Chelle,dat optrekken doet F. ook! Leuk he die ontwikkelingen! Over ontwikkelingen gesproken;F. die doet al poging tot draaien in de box!!!! Ze komt al op haar zij en dan is ze me toch aan het kreunen en aan het steunen haha!! Wat een snellert hebben we weer!
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Ik reageer vanaf bld 41. Er is namelijk veel bijgeschreven!!
Smaragdje: Ook alweer beginnen met werken. Dat heb je super geregeld wat betreft de kolven/bv geven.
Meeko: Het lijk mij ook pittig als je weer werk. Vind het nu al soms pittig. Lekker dat E. nu doorslaapt kom je toch aan je rust. Oh lees net dat ze vannacht niet doorgeslapen heeft.
Chell: Fijn dat A. het zo goed heeft gedaan op de bruiloft.
VG: Daar dus ook slecht weer. Hoop dat het weer hier weer wat beter is als je weer terug komt!!\
Sheila: Lekker dat J. goed geslapen heeft alleen dan heb je natuurlijk F. ook nog die wakker wordt. Hopelijk zet het in een goede lijn voort.
Zo snel zeg van F. Dat was J toch ook met draaien?
Limburgje: Nog leuke kleren besteld. Hier hebben wij veel van de Hema.
Annie: Bedankt voor de kortingscode. Heb hier ook nog een bon twv 15 euro liggen van kleertjes.com komt goed uit dus.
Kat: Hoe was het bij de arts?
Vrijdag voor het eerst met de kids op visite geweest naar mn zus in mijn uppie. Manman was vergeten hoeveel je dan moet meenemen. Heb er nu ook mijn kolfapperaat bij die ik moet meenemen had ik bij S. niet Mijn zus woont uurtje van mij vandaan dus blijf dan altijd een hele dag. Maar het ging goed.
Gisteren lekker naar de camping geweest van mijn schoonouders en geBBQ. Was lekker en we hadden best redelijk weer.
D. was wel veelwakker maar heeft toch nog wat geslapen.
De afgelopen nachten gaan ook super krijgt zijn laatste voeding rond 23u en dan slaapt hij door tot een uur of half 8. Hij is nog sneller dan zijn grote zus met doorslapen.
Trouwens wat een leuke foto's van jullie kids.
Wil natuurlijk ook even mijn kids showen.
Smaragdje: Ook alweer beginnen met werken. Dat heb je super geregeld wat betreft de kolven/bv geven.
Meeko: Het lijk mij ook pittig als je weer werk. Vind het nu al soms pittig. Lekker dat E. nu doorslaapt kom je toch aan je rust. Oh lees net dat ze vannacht niet doorgeslapen heeft.
Chell: Fijn dat A. het zo goed heeft gedaan op de bruiloft.
VG: Daar dus ook slecht weer. Hoop dat het weer hier weer wat beter is als je weer terug komt!!\
Sheila: Lekker dat J. goed geslapen heeft alleen dan heb je natuurlijk F. ook nog die wakker wordt. Hopelijk zet het in een goede lijn voort.
Zo snel zeg van F. Dat was J toch ook met draaien?
Limburgje: Nog leuke kleren besteld. Hier hebben wij veel van de Hema.
Annie: Bedankt voor de kortingscode. Heb hier ook nog een bon twv 15 euro liggen van kleertjes.com komt goed uit dus.
Kat: Hoe was het bij de arts?
Vrijdag voor het eerst met de kids op visite geweest naar mn zus in mijn uppie. Manman was vergeten hoeveel je dan moet meenemen. Heb er nu ook mijn kolfapperaat bij die ik moet meenemen had ik bij S. niet Mijn zus woont uurtje van mij vandaan dus blijf dan altijd een hele dag. Maar het ging goed.
Gisteren lekker naar de camping geweest van mijn schoonouders en geBBQ. Was lekker en we hadden best redelijk weer.
D. was wel veelwakker maar heeft toch nog wat geslapen.
De afgelopen nachten gaan ook super krijgt zijn laatste voeding rond 23u en dan slaapt hij door tot een uur of half 8. Hij is nog sneller dan zijn grote zus met doorslapen.
Trouwens wat een leuke foto's van jullie kids.
Wil natuurlijk ook even mijn kids showen.
Laatst aangepast door Bruintje Beer op ma 18 jul 2011 - 1:18; in totaal 1 keer bewerkt
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
BB,wat een lekkere mannetje heb je zeg! Oh en zo snel doorslapen! Ik ben jaloers!!! J. was ook niet snel met doorslapen en dat is ze nog steeds niet whahaha! Ik hoop dat het straks met F. anders word maar goed opzich heb ik daar niet zoveel last van want ze krijgt haar voeding en kan haar zo weer wegleggen. Ze huilt niet en slaapt zo weer verder. Dat was met J. wel anders. Die kreeg ik na de voeding vaak slecht in slaap omdat ze dan weer klaarwakker was!
Klopt ja! J. draaide met 3 maanden van buik naar rug en met 4 maanden van rug naar buik. Denk dat F. het andersom gaat doen als ze doorgaat wat ze nu doet!! Superlieve foto's trouwens van je kindjes!!
Klopt ja! J. draaide met 3 maanden van buik naar rug en met 4 maanden van rug naar buik. Denk dat F. het andersom gaat doen als ze doorgaat wat ze nu doet!! Superlieve foto's trouwens van je kindjes!!
sheila123- Prater
Lekker hoor dat F dan zo snel is. S. was niet snel met draaien maar wel weer snel met lopen. Zie wel hoe D. zich ontwikkelt.
Ja is echt lekker dat hij ook zo snel doorslaapt. Wat dat betreft heb ik het met slapen wel getroffen met mijn kids. Maar kan natuurlijk nog wel veranderen.
Ja ik weet nog dat J. zo'n drama was met slapen. Gelukkig gaat het met F. veel beter.
Ja is echt lekker dat hij ook zo snel doorslaapt. Wat dat betreft heb ik het met slapen wel getroffen met mijn kids. Maar kan natuurlijk nog wel veranderen.
Ja ik weet nog dat J. zo'n drama was met slapen. Gelukkig gaat het met F. veel beter.
Bruintje Beer- Kletskop
Pfff en nog wel eens hoor....:S Ach we zullen het wel zien!! Zal vanzelf wel weer beter gaan als ze ouder zijn. Zo..er heeft er hier naast me in de box iemand lekker een broekje vol gepoept zoals ik net hoorde dus die ga ik ff snel verschonen haha :-)Bruintje Beer schreef:
sheila123- Prater
sheila123 schreef:Pfff en nog wel eens hoor....:S Ach we zullen het wel zien!! Zal vanzelf wel weer beter gaan als ze ouder zijn. Zo..er heeft er hier naast me in de box iemand lekker een broekje vol gepoept zoals ik net hoorde dus die ga ik ff snel verschonen haha :-)Bruintje Beer schreef:
Haha die van mij heeft ook net een poepie gedaan in de box terwijl ik typte
Bruintje Beer- Kletskop
Das ook toevallig hihi!!Bruintje Beer schreef:sheila123 schreef:Pfff en nog wel eens hoor....:S Ach we zullen het wel zien!! Zal vanzelf wel weer beter gaan als ze ouder zijn. Zo..er heeft er hier naast me in de box iemand lekker een broekje vol gepoept zoals ik net hoorde dus die ga ik ff snel verschonen haha :-)Bruintje Beer schreef:
Haha die van mij heeft ook net een poepie gedaan in de box terwijl ik typte
sheila123- Prater
Hey meiden, hier ben ik even snel...
Kom er net achter dat ik (volgens mij) alwéér ongesteld ben.
Als ik van 4 weken cyclus uit ga had ik pas over een week ongesteld geworden en nu is het na 3 weken.
Hebben jullie dit ook al zo snel? Vreemd, want voor mijn zwangerschap had ik juist een lange cyclus van 5 of zelfs 6 weken...
Graag ervaringen!
Als ik van 4 weken cyclus uit ga had ik pas over een week ongesteld geworden en nu is het na 3 weken.
Hebben jullie dit ook al zo snel? Vreemd, want voor mijn zwangerschap had ik juist een lange cyclus van 5 of zelfs 6 weken...
Graag ervaringen!
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
Oh das ook niet zo fijn...:s kan het niet nog vloeien wezen van na de bevalling? Of ben je het echt incl. Buikpijn en zo..volgens mij is het niet zo raar hoor. Na de bevalling moet alles weer een beetje in regelmaat komen. En dat je cyclus nu korter is kan ook gewoon. Soms veranderd dat na de bevalling. Ik heb er geen ervaring mee. Toen ik weer ongesteld werd was ik gelijk zwanger na 1x ongesteld te zijn geweest dus geen idee wat mijn cyclus zou zijn geweest. Ik had altijd een cyclus van 35 dagen ongeveer net zoiets als jou. Dit keer ben ik aan de borstvoedingspil dus heb ik nu geen echte 'cyclus'.Chelle schreef:Hey meiden, hier ben ik even snel...
Graag ervaringen!
sheila123- Prater
Zo, ben ik ook weer. J. ligt lekker te slapen, dus hoop dat hij nu weer de hele nacht slaapt (aangezien hij nog bijna niet geslapen heeft vandaag. Hij zit nueeigenlijk steeds op 5 voedingen om de 3/3,5 uur. Om de hoeveel tijd kwamen ze bij jullie rond deze leeftijd voor de voedingen?
@ Vancity_girl, wat fijn dat ze het zwemmen zo leuk vindt! Ik wil hier binnenkort ook een keertje naar babyzwemmen toe, alleen ben ik er nog niet aan toe gekomen om langs het zwembad te gaan voor wat extra informatie. Op welke leeftijd ben jij ook al weer voor het eerst met haar gaan zwemmen?
@ Sheila, wat fijn dat de nachten redelijk goed zijn gegaan! Het is inderdaad weer om lekker binnen te blijven, hoopte eigenlijk nog eens een heel stuk te gaan wandelen, maar met dit weer is naar de winkel wel genoeg.
Willen jullie ook nog in Augustus op vakantie, of alleen maar een paar daagjes weg?
@ Bruintje beer, knipoogt je zoontje nou op de foto ;-) leuk hoor zo samen! Fijn dat het alleen naar je zus toe gaan goed ging! Heeft het gister bij jullie niet veel geregend? Fijn dat je zoontje ook al zo goed doorslaapt!
@ Chelle, vervelend zeg, dat je alweer ongesteld bent!! Verder kan ik er nog niet over mee praten, of dit normaal is, maar lijkt mij vrij snel alweer na 3 weken.
@ Vancity_girl, wat fijn dat ze het zwemmen zo leuk vindt! Ik wil hier binnenkort ook een keertje naar babyzwemmen toe, alleen ben ik er nog niet aan toe gekomen om langs het zwembad te gaan voor wat extra informatie. Op welke leeftijd ben jij ook al weer voor het eerst met haar gaan zwemmen?
@ Sheila, wat fijn dat de nachten redelijk goed zijn gegaan! Het is inderdaad weer om lekker binnen te blijven, hoopte eigenlijk nog eens een heel stuk te gaan wandelen, maar met dit weer is naar de winkel wel genoeg.
Willen jullie ook nog in Augustus op vakantie, of alleen maar een paar daagjes weg?
@ Bruintje beer, knipoogt je zoontje nou op de foto ;-) leuk hoor zo samen! Fijn dat het alleen naar je zus toe gaan goed ging! Heeft het gister bij jullie niet veel geregend? Fijn dat je zoontje ook al zo goed doorslaapt!
@ Chelle, vervelend zeg, dat je alweer ongesteld bent!! Verder kan ik er nog niet over mee praten, of dit normaal is, maar lijkt mij vrij snel alweer na 3 weken.
Smaragdje- Ratel
Haha is denk ik een toevalstreffer dat van die knipoog!!
We hebben redelijk droog weer gehad met een lekker zonnetje. Gelukkig konden we lekker buiten zitten. Later wel onder de luifel.
We hebben redelijk droog weer gehad met een lekker zonnetje. Gelukkig konden we lekker buiten zitten. Later wel onder de luifel.
Bruintje Beer- Kletskop
Oh wat lekker zeg! Hier was het de hele dag knudde! we hebben hier lekker samen geknutseld. J. Is tegenwoordig helemaal wijs met stickers plakken op een vel papier en er mooi bij te kleuren. En verder heeft ze lekker geholpen in het huishouden (op haar manier) oja en mijn man heeft een film gemaakt van de eerste 2 jaar van J. Dus die hebben we gekeken zo leuk!!! Mennn wat gaat het toch hard..nog maar ff en dan word ze alweer 2!!Bruintje Beer schreef:Haha is denk ik een toevalstreffer dat van die knipoog!!
Jou meisje ook alweer bijna 2,wat geven jullie haar? Wij geven haar een houten keukentje (ik ben erg benieuwd wat ze er van vind!)
sheila123- Prater
Smaragdje,nee wij gaan niet op vakantie helaas. Wel lekker een paar keer een dagje uit met ze viertjes
sheila123- Prater
@ Bruintje Beer, Het staat wel leuk ;-) Fijn dat het dan toch redelijk droog was!
@ Sheila, gewoon een paar daagjes er tussen uit is natuurlijk ook heel fijn!
@ Sheila, gewoon een paar daagjes er tussen uit is natuurlijk ook heel fijn!
Smaragdje- Ratel
Even korte reactie. Was een goed gesprek bij de arts. Ze zei dat het vanaf nu alleen maar kon verbeteren, maar dat je helaas niet kan zeggen hoeveel. Echter vond ze het nu al niet eens zo storend en je zag al duidelijk herstel vanwege bepaalde bollingen. Dus we hebben de knoop doorgehakt en nemen dus geen helmpje voor T. Ben blij dat we nog bij haar zijn geweest. En ook de Instrumentmaker die er bij was, was het met haar eens. Dus heb er nu een goed gevoel over!
Sheila: oeps foutje, ik bedoelde of F nog wat kreeg ' s nachts. Maar J wordt dus ook regelmatig wakker?
Chelle: ik had na mijn zwangerschap ook een korte cyclus van 3 tot 3.5 week. Deze maand voor het eerst weer eens 4 weken, maar eigenlijk nooit langer. Nooit gehad ook. Maar zal vast door de hormonen komen dat het bij jou nu zo anders is.
Sheila: oeps foutje, ik bedoelde of F nog wat kreeg ' s nachts. Maar J wordt dus ook regelmatig wakker?
Chelle: ik had na mijn zwangerschap ook een korte cyclus van 3 tot 3.5 week. Deze maand voor het eerst weer eens 4 weken, maar eigenlijk nooit langer. Nooit gehad ook. Maar zal vast door de hormonen komen dat het bij jou nu zo anders is.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
@ Kat1980, fijn dat jullie nu een besluit hebben kunnen nemen en dat er verbetering te zien was!
Smaragdje- Ratel
Kat,ik las het al op je hyves! Fijn dat T. Geen helmpje hoeft. Toch een hele geruststelling dan he!
Ja helaas word J. Weer vaak wakker s'nachts. Ze is vanaf de geboorte al geen beste slaper geweest. Ze heeft periodes dat het goed gaat maar nu is het sinds een paar weken weer goed mis. Hopelijk gaat het snel weer over,want kan het nou niet meer op sprongetjes gooien :p
Ja helaas word J. Weer vaak wakker s'nachts. Ze is vanaf de geboorte al geen beste slaper geweest. Ze heeft periodes dat het goed gaat maar nu is het sinds een paar weken weer goed mis. Hopelijk gaat het snel weer over,want kan het nou niet meer op sprongetjes gooien :p
sheila123- Prater
sheila123 schreef:Oh wat lekker zeg! Hier was het de hele dag knudde! we hebben hier lekker samen geknutseld. J. Is tegenwoordig helemaal wijs met stickers plakken op een vel papier en er mooi bij te kleuren. En verder heeft ze lekker geholpen in het huishouden (op haar manier) oja en mijn man heeft een film gemaakt van de eerste 2 jaar van J. Dus die hebben we gekeken zo leuk!!! Mennn wat gaat het toch hard..nog maar ff en dan word ze alweer 2!!Bruintje Beer schreef:Haha is denk ik een toevalstreffer dat van die knipoog!!
Jou meisje ook alweer bijna 2,wat geven jullie haar? Wij geven haar een houten keukentje (ik ben erg benieuwd wat ze er van vind!)
Wat kan het dan verschillen hé Was in de Achterhoek.
Ja over 2,5 week wordt ze alweer 2 jaar. Gaat echt supersnel.
Wij geven haar het keukentje van de Ikea.
Waar hebben jullie hem gekocht?
Oh leuk een filmpje maken van die 2 jaar van J.
Ik moet nog steeds foto's af laten drukken van S. van de afgelopen 2 jaar.
Bruintje Beer- Kletskop
Kat: Wat fijn dat T. geen helmpje hoef. Is weer een zorg minder.
Bruintje Beer- Kletskop
Ja verschilt echt ja! Nou lekker dat je ervan hebt kunnen genieten. Wij hebben een keukentje via internet besteld,een mooi kleintje. Die van de Ikea wilden wij eerst ook graag maar die past niet in onze keuken. Hij moet daar wel staan want ik de woonkamer gaat helemaal niet passen...hihi,maar hijs is erg lief,met blank en rood hout en veel dingetjes erbij. En hij was niet zo duur,ook wel mooi meegenomenBruintje Beer schreef:sheila123 schreef:Oh wat lekker zeg! Hier was het de hele dag knudde! we hebben hier lekker samen geknutseld. J. Is tegenwoordig helemaal wijs met stickers plakken op een vel papier en er mooi bij te kleuren. En verder heeft ze lekker geholpen in het huishouden (op haar manier) oja en mijn man heeft een film gemaakt van de eerste 2 jaar van J. Dus die hebben we gekeken zo leuk!!! Mennn wat gaat het toch hard..nog maar ff en dan word ze alweer 2!!Bruintje Beer schreef:Haha is denk ik een toevalstreffer dat van die knipoog!!
Wat kan het dan verschillen hé Was in de Achterhoek.
Ja over 2,5 week wordt ze alweer 2 jaar. Gaat echt supersnel.
Wij geven haar het keukentje van de Ikea.
Waar hebben jullie hem gekocht?
Oh leuk een filmpje maken van die 2 jaar van J.
Ik moet nog steeds foto's af laten drukken van S. van de afgelopen 2 jaar.
sheila123- Prater
En wat betreft foto's hou ik dat altijd erg goed bij! J. Heeft al 4 plakboeken vol en heb de foto's van F. Al klaarliggen om in te plakken. Gister nog met de Ikkeboeken van alle 2 aan de gang geweest. Vind het ook erg leuk om te doen,mss dat ik het daarom wel goed bij houd.
Plak jij ouderwets? Of ga je een digitaal boek maken? Dat is ook erg mooi,alleen vind ik het dan jammer dat je er geen persoonlijke dingetjes bij kan plakken.
Plak jij ouderwets? Of ga je een digitaal boek maken? Dat is ook erg mooi,alleen vind ik het dan jammer dat je er geen persoonlijke dingetjes bij kan plakken.
sheila123- Prater
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids uit 2011
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Wie zijn je kids?
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Wie zijn je kids?
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: