Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw tv gedrag

+10
Wennebellah
Alias
Olijfje
Toet
Zonnetje
Pannetoet
Effie_O
Mariposa
Flinder
LoveMusic
14 plaatsers

Ga naar beneden

Jouw tv gedrag Empty Jouw tv gedrag

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 7:57

Vragenlijstje jouw tv gedrag

- Hoeveel uren kijk je tv? (per dag, per week)
- Welk dagdeel kijk je het vaakst? (voor het werk, voor t avondeten, na t avondeten etc)
- Wat is je favo tv zender?
- Wat kijk je het liefst (documentaire, series, nieuwsgerelateerde programma's, fiction)
- Wat vind je dat echt van de tv af moet?

Als je een kind hebt
- Hoeveel uren kijkt hij/zij tv? (per dag, per week)
- welk dagdeel kijkt hij/zij het vaakst?
- Wat is zijn/haar favo tv zender?
- Waar wil je dat hij/zij echt niet naar kijkt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw tv gedrag Empty Re: Jouw tv gedrag

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 8:03

Veer schreef:Vragenlijstje jouw tv gedrag

- Hoeveel uren kijk je tv? (per dag, per week) Elke dag, dus elke avond als ik werk. En als ik overdag thuis ben, staat ie eigenlijk wel de hele dag aan. Ik heb jarenlang geen tv gehad en het is grappig hoe snel je er aan went
- Welk dagdeel kijk je het vaakst? (voor het werk, voor t avondeten, na t avondeten etc)In principe werk ik overdag dus dan 's avonds altijd
- Wat is je favo tv zender? RTL4 en MTV
- Wat kijk je het liefst (documentaire, series, nieuwsgerelateerde programma's, fiction)Het liefst kijk ik eigenlijk series op dvd, dat koop ik dan en kijk ik 't allemaal achter elkaar. Verder kijk ik graag RTL boulevard, het half 8 RTL nieuws en dan het NOS journaal. En ik kijk graag MTV en van die programma's zoals The Voice, BZV, Wie is de Mol etc
- Wat vind je dat echt van de tv af moet? Oh dat maakt me niet zo veel uit, dan kijk ik 't gewoon niet

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw tv gedrag Empty Re: Jouw tv gedrag

Bericht  LoveMusic wo 19 jan 2011 - 8:04

- Hoeveel uren kijk je tv? (per dag, per week) Een uurtje per dag, soms minder, nooit meer.
- Welk dagdeel kijk je het vaakst? (voor het werk, voor t avondeten, na t avondeten etc) Als ik thuis ben kijk ik van 18.00 tot 19.00, dan komen de series die ik graag wil zien.
- Wat is je favo tv zender? RTL5 en NET5.
- Wat kijk je het liefst (documentaire, series, nieuwsgerelateerde programma's, fiction) Series, het nieuws en reis programma's.
- Wat vind je dat echt van de tv af moet? Talentenshows, dat is onderhand zo uitgemolken dat het een beetje triest is geworden.

LoveMusic
LoveMusic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 141
Registratiedatum : 16-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw tv gedrag Empty Re: Jouw tv gedrag

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 8:05

- Hoeveel uren kijk je tv? (per dag, per week) voorheen stond mijn tv altijd aan overdag voor het geluid, maar nu meestal alleen nog 's avonds
- Welk dagdeel kijk je het vaakst? (voor het werk, voor t avondeten, na t avondeten etc) 's avonds dus
- Wat is je favo tv zender? net5 en de publieke zenders
- Wat kijk je het liefst (documentaire, series, nieuwsgerelateerde programma's, fiction) series, documentaires
- Wat vind je dat echt van de tv af moet? tell sell




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw tv gedrag Empty Re: Jouw tv gedrag

Bericht  Flinder wo 19 jan 2011 - 8:07

Vragenlijstje jouw tv gedrag

- Hoeveel uren kijk je tv? (per dag, per week) Elke avond ongeveer drie uur
- Welk dagdeel kijk je het vaakst? (voor het werk, voor t avondeten, na t avondeten etc) na het avondeten
- Wat is je favo tv zender? Nederland 3 en rtl 4
- Wat kijk je het liefst (documentaire, series, nieuwsgerelateerde programma's, fiction) documentaire, series
- Wat vind je dat echt van de tv af moet? sommige sbs6 programma's
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw tv gedrag Empty Re: Jouw tv gedrag

Bericht  Mariposa wo 19 jan 2011 - 8:20


- Hoeveel uren kijk je tv? (per dag, per week)
Ik denk gemiddeld 2 uur per dag.

- Welk dagdeel kijk je het vaakst? (voor het werk, voor t avondeten, na t avondeten etc)
Eigenlijk altijd savonds, meestal nooit eerder dan een uur of 19.00

- Wat is je favo tv zender?
NL 1, 2 en 3, National Geographic Channel, RTL, Sbs6, net5...eigenlijk heb ik niet 1 favo zender.

- Wat kijk je het liefst (documentaire, series, nieuwsgerelateerde programma's, fiction)
Documentaires, nieuwsgerelateerde programma's en realityseries.

- Wat vind je dat echt van de tv af moet?
Al die reclame, ik kijk echt nog maar weinig films op tv doordat er voor mijn gevoel om de 10 minuten reclame is.

Mariposa
Mariposa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw tv gedrag Empty Re: Jouw tv gedrag

Bericht  Effie_O wo 19 jan 2011 - 8:35

Veer schreef:Vragenlijstje jouw tv gedrag

- Hoeveel uren kijk je tv? (per dag, per week) Op een avond zo'n 3 uur, maar niet elke avond. Denk zo'n 3-4 avonden per week
- Welk dagdeel kijk je het vaakst? (voor het werk, voor t avondeten, na t avondeten etc) Avond
- Wat is je favo tv zender? Lastig, ik denk dat Ned1 en Ned3 het meest op staan
- Wat kijk je het liefst (documentaire, series, nieuwsgerelateerde programma's, fiction) Series, kook- en reisprogramma's
- Wat vind je dat echt van de tv af moet? Gelukkig is het er al af, maar ik hoop dat Oh Oh Cherso nooit meer terug komt. Daar kon je ook niet omheen als je het gewoon niet kijkt.
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw tv gedrag Empty Re: Jouw tv gedrag

Bericht  Pannetoet wo 19 jan 2011 - 9:10

- Hoeveel uren kijk je tv? (per dag, per week)
Per dag is dat 3uurtjes...kan iets meer zijn maar ook iets minder!
- Welk dagdeel kijk je het vaakst? (voor het werk, voor t avondeten, na t avondeten etc)
Savonds na het avondeten.. overdag kijk ik vrijwel nooit
- Wat is je favo tv zender?
Rtl4 en Sbs6
- Wat kijk je het liefst (documentaire, series, nieuwsgerelateerde programma's, fiction)
Series voornamelijk..
- Wat vind je dat echt van de tv af moet?
Al die tell-sell dingen, reclames en alle Idols, X-Factor e.d...heb het nu wel een beetje gehad met wannabee talenten 👅
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw tv gedrag Empty Re: Jouw tv gedrag

Bericht  Zonnetje wo 19 jan 2011 - 9:44

- Hoeveel uren kijk je tv? (per dag, per week) 5-10 uur per week
- Welk dagdeel kijk je het vaakst? (voor het werk, voor t avondeten, na t avondeten etc) Alleen maar na het avondeten, alleen op zondag ook 's middags.
- Wat is je favo tv zender? RTL4
- Wat kijk je het liefst (documentaire, series, nieuwsgerelateerde programma's, fiction) series, zoals Wie is de mol?, Boer zoekt vrouw, The voice of Holland, Benelux next top model, De co-assistent of films.
- Wat vind je dat echt van de tv af moet? Reclames, maar dat kan natuurlijk niet.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw tv gedrag Empty Re: Jouw tv gedrag

Bericht  Toet wo 19 jan 2011 - 10:31

- Hoeveel uren kijk je tv? Iedere dag een half uur gtst. En 's ochtends voor het werk wel eens het ontbijtnieuws. Voor de rest vrijwel nooit, alleen op zondag avond.
- Welk dagdeel kijk je het vaakst? 'S avonds & soms 's ochtends..
- Wat is je favo tv zender? RTL 4, maar dan alleen voor gtst. BNN vind ik leuke programma's hebben.
- Wat kijk je het liefst? Soaps, documentaire.
- Wat vind je dat echt van de tv af moet? Talentenjachten. Al die foute americaanse series die 100 keer herhaald worden.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw tv gedrag Empty Re: Jouw tv gedrag

Bericht  Olijfje wo 19 jan 2011 - 11:51

- Hoeveel uren kijk je tv? (per dag, per week)
Dat verschilt erg per dag. Soms een half uur, soms 3 uur.. Ik hou dat nooit bij. Maar niet zo erg veel eigenlijk..
- Welk dagdeel kijk je het vaakst? (voor het werk, voor t avondeten, na t avondeten etc)
na het avondeten. Soms het journaal. Soms een film of een programma.
- Wat is je favo tv zender?
[b]Nederland 1, 2, 3 want die hebben ondertiteling (ik ben doof) of ik kijk films, maar dan ligt het eraan welke op welk net draait.

- Wat kijk je het liefst (documentaire, series, nieuwsgerelateerde programma's, fiction)
Films. Het journaal dus en soms documentaires. Ik kijk ook wel eens als mijn vader/ moeder/ zusjes iets 'nederlands' kijken, maar dan kan ik het dus niet volgen.
- Wat vind je dat echt van de tv af moet?
Van mij hoeft niets per se van de tv af, al zijn er ook genoeg programma's die ik gewoon stom vind, maar daar kijk ik gewoon niet naar.
Olijfje
Olijfje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw tv gedrag Empty Re: Jouw tv gedrag

Bericht  Alias wo 19 jan 2011 - 12:05

- Hoeveel uren kijk je tv? (per dag, per week)
doordeweeks gemiddeld 2 uur per avond (soms heel de avond niet en soms wel een uur of 3 tot 4, ook vaak als achtergrond ipv radio), in het weekend 's avonds gemiddeld 3 uur denk ik.
- Welk dagdeel kijk je het vaakst? (voor het werk, voor t avondeten, na t avondeten etc)
Bijna alleen 's avonds, tijdens en na het eten
- Wat is je favo tv zender?
RTL5, Net5 en Veronica
- Wat kijk je het liefst (documentaire, series, nieuwsgerelateerde programma's, fiction)
Engelse en Amerikaanse series (op het moment vaak Two and a half man, My wife and kids, Will & Grace, The big bang theory en als ze komen dan herhalingen van Allo Allo, Schone Schijn, Fawlty Towers e.d.)
-Wat vind je dat echt van de tv af moet?
Take me out en met al die verschillende kookprogramma's heb ik het ook wel gehad.

Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw tv gedrag Empty Re: Jouw tv gedrag

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 12:09


- Hoeveel uren kijk je tv? (per dag, per week) Uhm, in totaal misschien een uur per week, dat is dan bij anderen, want zelf kijk ik geen TV
- Welk dagdeel kijk je het vaakst? (voor het werk, voor t avondeten, na t avondeten etc) `s avond als ik bij vrienden ben
- Wat is je favo tv zender? 13th street
- Wat kijk je het liefst (documentaire, series, nieuwsgerelateerde programma's, fiction) Crime series
- Wat vind je dat echt van de tv af moet? Ik heb werkelijk waar geen idee wat er tegenwoordig op TV is..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw tv gedrag Empty Re: Jouw tv gedrag

Bericht  Wennebellah wo 19 jan 2011 - 23:36

- Hoeveel uren kijk je tv? (per dag, per week) Per dag denk ik wel rond de 4/5 uur.
- Welk dagdeel kijk je het vaakst? (voor het werk, voor t avondeten, na t avondeten etc) Gewoon wanneer er iets leuks op tv is.
- Wat is je favo tv zender? Comedy Central.
- Wat kijk je het liefst (documentaire, series, nieuwsgerelateerde programma's, fiction) Comedy Series.
- Wat vind je dat echt van de tv af moet? Slechte soaps, en de (naar mijn mening) veel te veel programma's als the voice, popstars enzo.

Wennebellah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11
Woonplaats : Sliedrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw tv gedrag Empty Re: Jouw tv gedrag

Bericht  Blond wo 19 jan 2011 - 23:38


- Hoeveel uren kijk je tv? (per dag, per week) Per dag denk ik gemiddeld een uur. Doordeweeks zo'n anderhalf uur per dag, in het weekend kijk ik nauwelijks tv.
- Welk dagdeel kijk je het vaakst? (voor het werk, voor t avondeten, na t avondeten etc): 's Avonds, na half 9 ga ik mijn series kijken. Soms ook nog eventjes de wereld draait door. En 's ochtend, tien minuten voordat ik weg moet zet ik TMF of MTV op.
- Wat is je favo tv zender? RTL5 en Net 5
- Wat kijk je het liefst (documentaire, series, nieuwsgerelateerde programma's, fiction). Series
- Wat vind je dat echt van de tv af moet? Wat ik niet leuk vind, kijk ik gewoon niet.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw tv gedrag Empty Re: Jouw tv gedrag

Bericht  Caresses wo 19 jan 2011 - 23:40

- Hoeveel uren kijk je tv? (per dag, per week) 4 uur per week
- Welk dagdeel kijk je het vaakst? 's avonds.
- Wat is je favo tv zender? Geen
- Wat kijk je het liefst? Series. Die hebben we op dvd, verder kijk ik bijna geen tv. Als ik toch iets moet noemen dan is het: wie is de mol?
- Wat vind je dat echt van de tv af moet? Alle talentenshows, nooit leuk gevonden trouwens.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw tv gedrag Empty Re: Jouw tv gedrag

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 23:44

- Hoeveel uren kijk je tv?
Tja, wat zal het zijn? Tellen dvd's kijken ook mee? Zoja, dan ongeveer 16 uur per week. Zoniet, dan ongeveer 10 uur.
De Voice of Holland neemt al een groot deel in beslag smile
- Welk dagdeel kijk je het vaakst?
Na 20.00 uur
- Wat is je favo tv zender?- Wat kijk je het liefst (documentaire, series, nieuwsgerelateerde programma's, fiction)
Ik denk dat ik het meest naar RTL 4 en RTL 5 kijk.
Programma's die ik op dit moment volg: ANTM, Tabatha's salon takeover, Glee, Wie is de Mol, TVOH en af en toe Popstars.
- Wat vind je dat echt van de tv af moet?
Heb geen speciefiek programma, wel een persoon: Andre van Duin
Die humor kennen we nou wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw tv gedrag Empty Re: Jouw tv gedrag

Bericht  M_as do 20 jan 2011 - 0:18

Vragenlijstje jouw tv gedrag

- Hoeveel uren kijk je tv? (per dag, per week) TVOH schroeft mijn gemiddelde omhoog. Daarnaast kijk ik alleen Wie is de Mol. Dus ongeveer 5 uur per week.
- Welk dagdeel kijk je het vaakst? (voor het werk, voor t avondeten, na t avondeten etc)'s avonds na het eten.
- Wat is je favo tv zender? Rtl 4 en de publieke omroep.
- Wat kijk je het liefst (documentaire, series, nieuwsgerelateerde programma's, fiction)Zie eerste vraag.
- Wat vind je dat echt van de tv af moet? Reclameblokken van een kwartier.

M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw tv gedrag Empty Re: Jouw tv gedrag

Bericht  patjuhhh do 20 jan 2011 - 0:24

Veer schreef:Vragenlijstje jouw tv gedrag

- Hoeveel uren kijk je tv? (per dag, per week) per dag denk ik zo'n 5 uur
- Welk dagdeel kijk je het vaakst? (voor het werk, voor t avondeten, na t avondeten etc) na het avondeten
- Wat is je favo tv zender? rtl 4
- Wat kijk je het liefst (documentaire, series, nieuwsgerelateerde programma's, fiction) documentaire, soap, nieuwsgerelateerde programma's
- Wat vind je dat echt van de tv af moet? tell sell
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw tv gedrag Empty Re: Jouw tv gedrag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum