Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het nieuwe show je slaapkamer-topic!

+15
Lavendel
Siamsa
ExpressoB
Shisha
Parisienne
Linda
VeryCherry
Snoes
Coccinelle
M@niek
Mida4you
kwak
Marin
Jade
Clapperdie
19 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Het nieuwe show je slaapkamer-topic! - Pagina 2 Empty Re: Het nieuwe show je slaapkamer-topic!

Bericht  Snoes wo 30 mei 2012 - 20:05

Wij hebben overigens ook overal laminaat liggen in de slaapkamers.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het nieuwe show je slaapkamer-topic! - Pagina 2 Empty Re: Het nieuwe show je slaapkamer-topic!

Bericht  Parisienne wo 30 mei 2012 - 20:18

Onze slaapkamer (die we overigens ook willen veranderen):

Het nieuwe show je slaapkamer-topic! - Pagina 2 DSC05348

Het nieuwe show je slaapkamer-topic! - Pagina 2 DSC05333
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Shisha wo 30 mei 2012 - 20:42

Mooi Parisienne!

Onze slaapkamer (nog niet helemaal af)

Het nieuwe show je slaapkamer-topic! - Pagina 2 380776_321016054596683_100000648728993_1028191_156734791_n

Het nieuwe show je slaapkamer-topic! - Pagina 2 379078_321091717922450_100000648728993_1028294_1062449668_n

Er komen nog kroonlijsten en we moeten nog een koofje voor de gordijnrails maken. En we zijn aan het sparen voor een ander bed. Deze:

Het nieuwe show je slaapkamer-topic! - Pagina 2 Lit-a-baldaquin-manosque_50140210_3
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 20:58

Wauw Parissiene! Erg rustgevend.

Gast
Gast

Bericht  Jade wo 30 mei 2012 - 21:31

Bij ons komt ook overal laminaat!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  ExpressoB wo 30 mei 2012 - 21:51

Bij mijn vriend ligt ook laminaat in de slaapkamer, ik vind het drama! Ik heb thuis vloerbedekking in mijn slaapkamer (niet van die harige) en vind het ideaal hoor.
Stof onder je bed is ranzig en dat heb je met laminaat onder je bed(hij heeft ook wel een erg stoffig huis. Onder je bed dweilen is ook zo'n enorm gedoe.
Stofzuigen gaat prima met vloerbedekking ook.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Shisha wo 30 mei 2012 - 22:01

Ik vond vloerbedekking juist een ramp, dat hadden wij in ons huurhuis. Maar wij hebben dan ook 2 katten en die lagen regelmatig onder het bed te slapen. Kreeg die haren er bijna niet meer uit.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Jade wo 30 mei 2012 - 23:01

Ik had in mijn vorige huis ook laagpolige vloerbedekking en vond het wel oke. Het idee dat je het niet kan dweilen terwijl je laminaat wel moet stofzuigen en dweilen vond ik vies!

Voor mijn gevoel bleef het smeer wat je normaal weg dweilt in de vloerbedekking zitten confused.

Dat zal wel een rare gedachtengang zijn, maar ik ben blij dat ik straks laminaat heb.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Siamsa do 31 mei 2012 - 0:33

We sliepen eerst in de grote slaapkamer (met laminaat) maar die kamer is in de zomer enorm warm en in de winter is de kamer niet warm te krijgen. Bovendien hadden we in die slaapkamer last van buren die met hun dakterras onder ons dakraam zitten, dus in de zomer altijd geluidsoverlast en last van rook van hun vuurkorf. Van het kleine kamertje hebben we onze slaapkamer gemaakt en de grote slaapkamer is nu logeerkamer (met ons oude tweepersoonsbed) en kledingkamer (alle kledingkasten staan hier, ook wasrekken om de was te drogen). Ik vind het heerlijk om een slaapkamer te hebben waar alleen een bed in staat, nooit rommel van kleding e.d., we komen er echt tot rust!

In deze slaapkamer hebben we vloerbedekking laten leggen, dat is toch wat knusser. Alle muren zijn (gebroken) wit behalve de muur waar het bed tegenaan staat. Het bed is overigens een boxspring.

Het nieuwe show je slaapkamer-topic! - Pagina 2 IMG_1180-2

Het nieuwe show je slaapkamer-topic! - Pagina 2 IMG_1179

Het nieuwe show je slaapkamer-topic! - Pagina 2 IMG_1184
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Marin do 31 mei 2012 - 1:03

Hee wat grappig, dat wist ik nog helemaal niet dat jullie dat gedaan hadden Siamsa! Staat ook leuk zo, kan me voorstellen dat het lekker rustig is zo. Alleen onhandig met de tweede persoon die altijd over de ander moet klimmen Wink

Woont I love you (noem naam maar even niet) nu ook helemaal bij je in? En die die blauwe muur dezelfde kleur als de mijne? Long Island? Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Siamsa do 31 mei 2012 - 1:13

Marin schreef:Hee wat grappig, dat wist ik nog helemaal niet dat jullie dat gedaan hadden Siamsa! Staat ook leuk zo, kan me voorstellen dat het lekker rustig is zo. Alleen onhandig met de tweede persoon die altijd over de ander moet klimmen Wink

Woont I love you (noem naam maar even niet) nu ook helemaal bij je in? En die die blauwe muur dezelfde kleur als de mijne? Long Island? Wink

Haha dan heb je het gemist op FB denk ik, we hebben het toch al zeker 2 maanden zo! Het valt op zich wel mee met de onhandigheid, scheelt ook dat de kamer nooit pikdonker is dus als je 's nachts wakker wordt en het bed uit moet, zie je gelukkig nog wel wat. Officieel woont ze hier niet maar ze slaapt hier wel meestal 4 a 5 dagen per week. De blauwe kleur is geloof ik niet helemaal hetzelfde, maar komt wel in de buurt! D eerste poging was flink mislukt, het was echt baby blauw haha, heel erg fel. Toen ben ik daarna naar de Karwei gegaan en die heeft een nieuw potje verf gemaakt, en die is over die eerste blauwe kleur heen geschilderd, en toen was dit het resultaat. Ben er erg blij mee! Very Happy
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Bericht  Marin do 31 mei 2012 - 1:17

Ja die kleur is nu echt super mooi! Ik heb wel vaker t idee dat ik updates van je mis op FB. Misschien moet ik je maar als close vriend zetten, dan krijg ik van die ster notificaties als jij iets plaatst. Ik moet maar gauw weer keer langs komen als t rustiger is met werk. Vind t echt zoooo jammer dat jullie niet naar onze housewarming kunnen komen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Siamsa do 31 mei 2012 - 1:20

Jaaa ik baal er ook van dat we niet kunnen komen! Had me zo ontzettend leuk geleken! De 14e is het toch? Was het maar een week later geweest....snif! Maar we moeten inderdaad snel maar eens afspreken, denk je dat het in juni gaat lukken? Wat mij betreft wel!
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Bericht  Marin do 31 mei 2012 - 1:26

Juni denk ik niet, tenzij je dozen wilt helpen sjouwen Hehehe.
Dus zal wel na jouw vakantie worden helaas.
We hebben trouwens een heel leuk kledingrek (jouw smaak) gevonden voor in de slaapkamer (om maar even ontopic te blijven haha). Voor naast het bed om truien, broeken en schoenen op te hangen/neer te zetten voor na t uitkleden. Denk dat we die wel gaan kopen!

Het nieuwe show je slaapkamer-topic! - Pagina 2 0079da05
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Siamsa do 31 mei 2012 - 1:28

Jammer! =( Wanneer gaan jullie op zomervakantie?

Dat kledingrek is echt super leuk inderdaad! En heel handig, want dan gooi je niet alles op een grote hoop op de grond of een stoel, blijft het lekker opgeruimd!
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Bericht  Siamsa do 31 mei 2012 - 1:30

Trouwens, ik heb echt gigantisch veel kledinghangers over, van die mooie houten van IKEA (houtkleur en wit), weet je wel. Misschien heb jij interesse in een aantal van die dingen? Of hebben jullie er al genoeg?
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Bericht  Marin do 31 mei 2012 - 1:31

Eerste twee weken van september pas! En ja hij is van de woonexpress haha

En jaaaa graag. We hebben al een heel kledinghanger gesprek gehad dat we die houten bij Ikea willen halen dus graag!!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Siamsa do 31 mei 2012 - 1:35

Hahahaha ik zie het al helemaal voor je, dat gesprek Wink Maar top, dan wordt dat mijn housewarming gift Wink Ze zijn nog als nieuw! Ik had namelijk eerst een groot kledingrek in de opbergkast op de overloop, maar die is doormidden gebroken en inmiddels staat 'ie helemaal volgebouwd met zooi. Ik heb nu alleen een rek voor kledinghangers in mijn kast, maar dat rek is maar 80 cm ofzo, dus er kan amper wat hangen. De rest van m'n kleding ligt op de planken in die kast en in ladekasten. Vandaar dat ik een hele doos vol met kledinghangers heb!
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Bericht  Lavendel do 31 mei 2012 - 1:37

Nu ben ik heel benieuwd wie Siamsa is Het nieuwe show je slaapkamer-topic! - Pagina 2 2474380249
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin do 31 mei 2012 - 1:40

Hehehe en goed chantagemiddel siamsa want nu moet ik toch eigenlijk nog wel in juni langskomen om ze op te halen Hahaha. Super thanks!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin do 31 mei 2012 - 1:41

Lavendel schreef:Nu ben ik heel benieuwd wie Siamsa is Het nieuwe show je slaapkamer-topic! - Pagina 2 2474380249

Een van m'n beste vriendinnen maar weet niet of ze dr oude naam hier wil hebben. Geloof dat t wel mag hoor maar mag ze zelf zeggen als dat zo is. Ze is blond iig ;-)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Siamsa do 31 mei 2012 - 1:44

Marin schreef:Hehehe en goed chantagemiddel siamsa want nu moet ik toch eigenlijk nog wel in juni langskomen om ze op te halen Hahaha. Super thanks!

Als jij en PP nou samen komen, kunnen we een double date naar Tennesee doen! P is namelijk ook helemaal gek op spareribs, hehehhe. (wat grappig trouwens, we hebben allebei een P! Alleen jij hebt er twee)
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Bericht  Marin do 31 mei 2012 - 1:48

Hahaha ja dat had ik ook al bedacht van de P's en van Tennessee. Wordt wel op een donderdag of vrijdag dan denk ik maar moeten maar even zien. Heb m iig even gewhatsappt maar zit in meeting maar weet zeker dat ie t waardeert van je! Precies die hangers staan op ons Ikea lijstje.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 3:10

Siamsa, ik wist helemaal niet dat je hier nog kwam, wat leuk!

En wat een super schattige slaapkamer hebben jullie (nieuwe liefde ook gemist blijkbaar!).

Onze slaapkamer is nu nog helemaal wit en kalig. Ga in de zomer lekker aan de slag daarmee, dan zal ik wel een foto maken.

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale do 31 mei 2012 - 6:06

Wij hebben novilon (vinyl) op de bovenverdieping. Ben er erg blij mee.

Het nieuwe show je slaapkamer-topic! - Pagina 2 IMG_6077

Inmiddels zitten er foto's van onze katten in de lijsten boven ons bed smile

Het nieuwe show je slaapkamer-topic! - Pagina 2 IMG_6083

Het nieuwe show je slaapkamer-topic! - Pagina 2 IMG_6079

Het nieuwe show je slaapkamer-topic! - Pagina 2 IMG_6081

Het nieuwe show je slaapkamer-topic! - Pagina 2 IMG_6082

Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: