Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het nieuwe show je slaapkamer-topic!

+15
Lavendel
Siamsa
ExpressoB
Shisha
Parisienne
Linda
VeryCherry
Snoes
Coccinelle
M@niek
Mida4you
kwak
Marin
Jade
Clapperdie
19 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Het nieuwe show je slaapkamer-topic! Empty Het nieuwe show je slaapkamer-topic!

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 6:28

Wij gaan straks op zolder slapen en ben dus op zoek naar inspiratie. Dus show me the bedroom! Het nieuwe show je slaapkamer-topic! 3079029344

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Het nieuwe show je slaapkamer-topic! Empty Re: Het nieuwe show je slaapkamer-topic!

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 6:46

Onze slaapkamer wordt straks helemaal wit en dan op de muur waar het hoofdeinde van het bed tegenaan staat komt dit fotobehang:

Het nieuwe show je slaapkamer-topic! 5A868A8DC55AA97DB4D3E8004991E3E9-mistig-bos

Gast
Gast

Het nieuwe show je slaapkamer-topic! Empty Re: Het nieuwe show je slaapkamer-topic!

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 6:47

Wauw mooi! Ons bed komt onder het raam te staan dus kan er niet behangen smile. Krijg wel een weer walk in closet + wastafeltje etc. Maar het ging mij meer om evt kleur etc smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 6:51

ik hou van rust in de slaapkamer, dus voor mij zijn felle, drukke slaapkamers echt een hel. Wij hebben ook witte dekbedovertrekken, dus onze slaapkamer wordt straks heel rustig.

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie wo 30 mei 2012 - 7:07

Wow Rejoy! Dat wordt een hele mooie slaapkamer zeg.

Ik wil ook graag onze slaapkamer eens onder handen nemen maar mijn vriend vindt het onzin jammer genoeg.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 7:08

Wij hebben 1 muur en 1 stuk muur appeltjesgroen en verder alles wit qua muren & meubels. Ook 1 beige loveseat. Foto zal ik deze week even voor je maken!

Gast
Gast

Bericht  Jade wo 30 mei 2012 - 7:14

Wij krijgen in ons nieuwe huis dit behang achter het bed:

Het nieuwe show je slaapkamer-topic! Article16879063

De rest van de kamer wordt heel licht en rustig!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 7:15

Rejoy. schreef:ik hou van rust in de slaapkamer, dus voor mij zijn felle, drukke slaapkamers echt een hel. Wij hebben ook witte dekbedovertrekken, dus onze slaapkamer wordt straks heel rustig.

Dat is mij IETS te rustig alles maar WIT.

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 30 mei 2012 - 7:18

Dit is nu m'n slaapkamer:

Het nieuwe show je slaapkamer-topic! 302480_10150823576505156_570495155_20948976_1002952063_n

Het nieuwe show je slaapkamer-topic! 301090_10150823576685156_570495155_20948977_2073002362_n

M'n nieuwe slaapkamer wordt heel anders, minder meisjesachtig, maar wel met een giga kledingkast en een giga bed Very Happy
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 7:19

Wel cozie Marin! En poes doet het um! Het nieuwe show je slaapkamer-topic! 253468018

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 7:22

Anniej_S schreef:
Rejoy. schreef:ik hou van rust in de slaapkamer, dus voor mij zijn felle, drukke slaapkamers echt een hel. Wij hebben ook witte dekbedovertrekken, dus onze slaapkamer wordt straks heel rustig.

Dat is mij IETS te rustig alles maar WIT.

daarom komt dat fotobehang ook op de wand achter het bed nerd

We hebben nu alles ook heel rustig, drie wanden wit, één korte wand goud/brons-kleurig en dan achter het bed een muurschildering in dezelfde kleur.

Gast
Gast

Bericht  kwak wo 30 mei 2012 - 7:35

wij hebben ook alles wit en de muur achter het bed is donker grijs met een in een wat lichtere tint grijs een tekst (een stukje uit een liedje wat ik voor mijn man heb gezongen op de bruiloft, vertaald in het engels).
ons bed is licht grijs/hout kleur met een zelfde kleur dekbed als de muur achter het bed.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Mida4you wo 30 mei 2012 - 7:37

Het nieuwe show je slaapkamer-topic! Foto-4ADRAWLJ
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  M@niek wo 30 mei 2012 - 7:53

Ik kijk mee kan ik nog ideeen op doen voor onze nieuwe slaapkamer.

Even vraagje, hebben jullie vloerbedekking of laminaat. Voor en nadelen?
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 7:54

Wij hebben overal laminaat liggen, dit ivm allergieen en huisstofmijt aan beiden kanten. Al zou ik vloerdekking wel fijn vinden hoor!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 7:56

M@niek schreef:Ik kijk mee kan ik nog ideeen op doen voor onze nieuwe slaapkamer.

Even vraagje, hebben jullie vloerbedekking of laminaat. Voor en nadelen?

bij ons komt er PVC in, ik wil geen tapijt, boven sowieso niet. Slaapkamers zijn over het algemeen al zo stoffig, daar wil ik geen tapijt bij hebben!

Gast
Gast

Bericht  kwak wo 30 mei 2012 - 7:59

wij hebben laminaat, dit ivm de de allergieën van mijn man.
en ik ben er echt blij mee, wat een stofnesten verzamelen zich onder het bed!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Coccinelle wo 30 mei 2012 - 8:04

Onze slaapkamer is ook helemaal wit. De wand achter het bed heeft een wit barok behangetje, zoiets: Het nieuwe show je slaapkamer-topic! 3OBna1DyUEGuUG8NA25v2A==

Op de rest va de muren zit glad wit behang. Op de vloer ligt laminaat in eiken kleur, en we hebben donkergrijze gordijnen en witte jaloezieën. Ik vind het een heerlijke, rustige kamer.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 8:20

Mijn slaapkamer is nog lang niet af. En ik vraag me af of ik er uberhaupt nog wel iets aan ga doen.

*foto foetsie*

Laatst aangepast door Maura op do 31 mei 2012 - 7:44; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 30 mei 2012 - 8:20

Dat bed is wel echt leuk Maura!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Snoes wo 30 mei 2012 - 8:40

Het nieuwe show je slaapkamer-topic! 144-1

Het nieuwe show je slaapkamer-topic! 142-1

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 8:51

Marin schreef:Dat bed is wel echt leuk Maura!

Ja, en dan te bedenken dat ik hem zelf heb geschuurd en gelakt. Ik ben er wel trots op.

En hij gaat nog lang niet weg. Heb altijd gezegd dat ik dit bed hou tot ik ga samenwonen. Aangezien ik nog single ben en waarschijnlijk nog lang blijf, blijft mijn bedje ook in mijn slaapkamertje staan. Het nieuwe show je slaapkamer-topic! 3079029344

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 8:57

Je gaat je slaapkamer niet afmaken omdat jouw smaak niet iedereens smaak is?? scratch

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry wo 30 mei 2012 - 10:07

Ik wil dolgraag laminaat in de slaapkamer. Dan kan ik er gaan tatoeëren. Er ligt nu tapijt in en dat is een en al stofwolk...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Linda wo 30 mei 2012 - 19:38

Onze slaapkamer is wit, lichtgrijs met rode accessoires en een knal rode fauteuil.
Ik kan nu even geen foto maken, want de kamer ligt overhoop.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: