Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is belangrijk bij een (open) sollicitatie brief?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is belangrijk bij een (open) sollicitatie brief? Empty Wat is belangrijk bij een (open) sollicitatie brief?

Bericht  LDJ wo 30 mei 2012 - 4:33

Waarschijnlijk word mijn contract niet verlengt aanstaande januari.
Ik wil me alvast gaan oriënteren en misschien zelf al wat (open) sollicitatie brieven de deur uit doen.
Maar hoe maak je nou een goede en pakkende (open) sollicitatie brief?
En is het wel verstandig om nu al een brief de deur uit te doen of zou ik dat beter kunnen doen als ik bevallen ben of na mijn verlof?
Al jullie tips zijn welkom Very Happy .
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is belangrijk bij een (open) sollicitatie brief? Empty Re: Wat is belangrijk bij een (open) sollicitatie brief?

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 5:28

sowieso nu gaan proberen! Als je nu ergens aangenomen kunt worden, dan kun je al opzeggen bij je huidige baan en ben je sowieso zeker van een baan. Ik ben in deze zwangerschap 3x aangenomen, waarvan ze bij 2 banen wisten dat ik zwanger was. De laatste keer dat ik aangenomen werd was ik de 20 weken al ruim gepasseerd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is belangrijk bij een (open) sollicitatie brief? Empty Re: Wat is belangrijk bij een (open) sollicitatie brief?

Bericht  LDJ wo 30 mei 2012 - 5:42

Rejoy. schreef:sowieso nu gaan proberen! Als je nu ergens aangenomen kunt worden, dan kun je al opzeggen bij je huidige baan en ben je sowieso zeker van een baan. Ik ben in deze zwangerschap 3x aangenomen, waarvan ze bij 2 banen wisten dat ik zwanger was. De laatste keer dat ik aangenomen werd was ik de 20 weken al ruim gepasseerd.
Echt waar? Wat voor soort baan was dat dan?
Dan moet ik nu misschien me daar op gaan richten en er gewoon voor gaan.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is belangrijk bij een (open) sollicitatie brief? Empty Re: Wat is belangrijk bij een (open) sollicitatie brief?

Bericht  LDJ wo 30 mei 2012 - 5:47

Als ik brieven ga sturen is het dan juist wel of niet verstandig om in de brief al mijn zwangerschap te melden?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is belangrijk bij een (open) sollicitatie brief? Empty Re: Wat is belangrijk bij een (open) sollicitatie brief?

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 6:49

ik ben l o g o p e d i s t, de eerste keer was ik nog maar iets van 8 weken zwanger en heb toen ook niks gezegd tijdens het gesprek. De andere twee keer was mijn buik al zichtbaar. Nu moet ik er wel bij zeggen dat bij de baan waarbij ik al ruim 23 weken zwanger was, wel een oud-stage-adres was, dus ze me daar al wel kenden.
In je brief zou ik het echt niet vermelden, dan weet je zeker dat je niet uitgenodigd gaat worden voor een gesprek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is belangrijk bij een (open) sollicitatie brief? Empty Re: Wat is belangrijk bij een (open) sollicitatie brief?

Bericht  Annemie vr 1 jun 2012 - 0:08

Ik gebruik dit topic even.. Ik weet namelijk ook niet goed hoe ik een open sollicitatie brief moet maken, heeft iemand een voorbeeldbrief? Ik ben sinds een maand werkloos en ik moet dus solliciteren, maar er is bijna niks,dus dan maar open sollicitatie,maa heb geen idee hoe ik dat moet doen.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is belangrijk bij een (open) sollicitatie brief? Empty Re: Wat is belangrijk bij een (open) sollicitatie brief?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum