Hoe hebben jullie de eerste verjaardag gevierd?
+6
studiebol
chipa
Parisienne
sabje
snoezel
-Ieniemienie-
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe hebben jullie de eerste verjaardag gevierd?
Zit me te bedenken dat het al heel erg op schiet, en er aardig wat mensen op het lijstje staan.
Mijn gezin met aanhang en kinderen is alleen al 20 personen (ons 4en niet meegeteld), gezin van mijn man is ook niet klein. Dan natuurlijk nog vrienden en vriendinnen, mijn opa en oma etc.
Hoe hebben jullie het gedaan? Wil het geen drukke choas laten worden in huis, lijkt me voor de beren geen succes.
Mijn gezin met aanhang en kinderen is alleen al 20 personen (ons 4en niet meegeteld), gezin van mijn man is ook niet klein. Dan natuurlijk nog vrienden en vriendinnen, mijn opa en oma etc.
Hoe hebben jullie het gedaan? Wil het geen drukke choas laten worden in huis, lijkt me voor de beren geen succes.
Gast- Gast
Re: Hoe hebben jullie de eerste verjaardag gevierd?
Wij hebben M haar verjaardag toen gevierd zowel binnen als buiten. Het was mooi weer en anders een partytent.
Ze sliep toen nog 2 keer, dus we vierden het vanaf 12u tot 17u. En op de uitnodiging gezet dat ze tussendoor nog even zou slapen. Ze heeft idd tussendoor gewoon haar slaapje gedaan. Er waren zon 40 man (grote familie), en bleven ook bijna allemaal de hele tijd. Maar zo waren we er wel in een keer vanaf.
Haar tweede en derde verjaardag hebben we ook in een keer gevierd. Alleen dan na haar slaapje vanaf 15u tot 18u.
En onze ouders bleven dan meeeten.
Ze sliep toen nog 2 keer, dus we vierden het vanaf 12u tot 17u. En op de uitnodiging gezet dat ze tussendoor nog even zou slapen. Ze heeft idd tussendoor gewoon haar slaapje gedaan. Er waren zon 40 man (grote familie), en bleven ook bijna allemaal de hele tijd. Maar zo waren we er wel in een keer vanaf.
Haar tweede en derde verjaardag hebben we ook in een keer gevierd. Alleen dan na haar slaapje vanaf 15u tot 18u.
En onze ouders bleven dan meeeten.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Een vriendin van mij viert het altijd in de blokhut van de scouting.
Wij zitten meestal tussen de 30-40 personen en de laatste keer had ik het in 2 delen gedaan.
Maar ineens belde bijna iedereen af voor de ochtend
Voor beide verjaardagen wil ik binnenkort informeren wat het kost als ik het wijkgebouwtje hier op de hoek wil huren.
Wij zitten meestal tussen de 30-40 personen en de laatste keer had ik het in 2 delen gedaan.
Maar ineens belde bijna iedereen af voor de ochtend
Voor beide verjaardagen wil ik binnenkort informeren wat het kost als ik het wijkgebouwtje hier op de hoek wil huren.
Gast- Gast
Mijn dochtertje zat toen enorm in haar eenkenningheidsfase. Bij mensen die ze niet elke week zag was het brullen.
We hebben toen ook besloten haar verjaardag klein te houden. Dus alleen opa's en oma's (aangezien mijn man zijn ouders gescheiden zijn heeft ze wel 3 paar) en tante (zus van mn man). Het was klein, maar toen ik na haar middagdutje naar beneden kwam met haar en ze zag ze, begon ze helemaal te lachen, op en top gelukkig was ze. De hele middag heeft ze lopen glunderen en als ik nu de fotoos terugkijk weet ik dat ik de juiste beslissing heb gemaakt toen, ook al snapten een hoop mensen het niet. Het was haar dag en ik had haar echt geen plezier gedaan met veel mensen, dan was het echt de hele dag brullen geweest.... (en 2 slechte nachten er achteraan...)
Maar ja, wij hebben eigenzinnig meisje
We hebben toen ook besloten haar verjaardag klein te houden. Dus alleen opa's en oma's (aangezien mijn man zijn ouders gescheiden zijn heeft ze wel 3 paar) en tante (zus van mn man). Het was klein, maar toen ik na haar middagdutje naar beneden kwam met haar en ze zag ze, begon ze helemaal te lachen, op en top gelukkig was ze. De hele middag heeft ze lopen glunderen en als ik nu de fotoos terugkijk weet ik dat ik de juiste beslissing heb gemaakt toen, ook al snapten een hoop mensen het niet. Het was haar dag en ik had haar echt geen plezier gedaan met veel mensen, dan was het echt de hele dag brullen geweest.... (en 2 slechte nachten er achteraan...)
Maar ja, wij hebben eigenzinnig meisje
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Wij hadden ook een grote groep mensen denk tussen de 40-45 man (inclusief kinderen). Gelukkig hebben we er de ruimte voor. M.ax vond het allemaal wel leuk. Hoop dat we dit jaar wel naar buiten kunnen, want de kinderen worden ook groter. Wij hadden het van 14.00 tot 19.00 gevierd. Hij is tussendoor nog wel naar bed geweest. Toen iedereen weg was (19.15) heeft hij nog even lekker met zijn nieuwe speelgoed gespeeld en is daarna lekker gaan slapen.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Op N.'s verjaardag kwamen er ook ontzettend veel mensen! Op de dag voor familie/vrienden van familie hebben we het verdeeld in tweeën. 's Ochtends (10.30 tot 13.30) mijn vriend's familie en familie van mijn moeder's en stiefvader's kant. Een groep van totaal zo'n 30 man denk ik. 's Middags (14.00 tot 17.00) de familie van mijn vader's en stiefmoeder's kant, een groep van zo'n 30-40 man. Wij hebben dus zelf bepaald wanneer welke mensen konden komen en iedereen hield zich netjes aan de tijden. We vierden het bij mijn vader en stiefmoeder thuis, want ons huis is veel te klein. Het was erg gezellig en alles ging goed!
Het weekend erna vierden we het nog voor onze vriendengroep(en), in totaal zo'n 20 man. Dit vierden we gewoon bij ons thuis. Hen hadden we uitgenodigd vanaf 13.00 tot 17.00 uur ongeveer. Ook dit ging prima.
Ja, het was erg druk, maar ik heb nou eenmaal een hele grote familie. Deze mensen staan dicht genoeg bij mij dat ik hen op N.'s verjaardag erbij wilde hebben. We hebben dus wel een beetje bepaald wanneer welke mensen mochten komen (de verschillende families), want anders zou het chaos zijn. Ook wilde ik niet graag mijn moeder's familie bij mijn vader's familie, ze zijn gescheiden (gaan overigens normaal met elkaar om), maar toch blijft het een beetje raar. Vandaar dat we het zo gepland hebben en dit is ons achteraf gewoon goed bevallen. Dit jaar wordt het dus weer hetzelfde.
Het weekend erna vierden we het nog voor onze vriendengroep(en), in totaal zo'n 20 man. Dit vierden we gewoon bij ons thuis. Hen hadden we uitgenodigd vanaf 13.00 tot 17.00 uur ongeveer. Ook dit ging prima.
Ja, het was erg druk, maar ik heb nou eenmaal een hele grote familie. Deze mensen staan dicht genoeg bij mij dat ik hen op N.'s verjaardag erbij wilde hebben. We hebben dus wel een beetje bepaald wanneer welke mensen mochten komen (de verschillende families), want anders zou het chaos zijn. Ook wilde ik niet graag mijn moeder's familie bij mijn vader's familie, ze zijn gescheiden (gaan overigens normaal met elkaar om), maar toch blijft het een beetje raar. Vandaar dat we het zo gepland hebben en dit is ons achteraf gewoon goed bevallen. Dit jaar wordt het dus weer hetzelfde.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Wij hebben het klein gehouden en thuis gevierd van 10:30 tot 17:00 met een Mooie cijfertaart. F was nu best al moe na zo n dag, laat staan als we het groots hadden gevierd. Waren totaal iets van 10 mensen. Alleen opa, oma mijn broer en zeer goede vrienden
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Een vriendin van mij heeft ook een vrij grote familie, nou ja haar vriend. Dus wat zij vorig jaar heeft gedaan en ook dit jaar weer gaat doen, is het op splitsen. Van 10 tot 12 de familie en smiddags vanaf 3 uur ofzo de vrienden. Ik vond het vrij ideaal over komen vorig jaar op deze manier, dus ik hou zelf dit in mijn achter hoofd om dit te doen.
Ik ben ook wel benieuwd of je iedereen dan uitnodigt die je ook op je eigen verjaardag uitnodigt (gewoon een vraag in het algemeen niet specifiek op stofzuiger) Ik heb een heel zooitje vrijgezelle vrienden, die nodig ik natuurlijk wel op mijn eigen verjaardag uit maar of ik ze nou zo'n plezier doe met een kinder verjaardag? Er zijn ook wel wat volwassen die ik voor de vorm vaak voor mijn eigen verjaardag uitnodig maar die de meiden misschien nu 2 of 3 x gezien hebben, die nodig ik dan ook niet uit denk ik.
Ik ben ook wel benieuwd of je iedereen dan uitnodigt die je ook op je eigen verjaardag uitnodigt (gewoon een vraag in het algemeen niet specifiek op stofzuiger) Ik heb een heel zooitje vrijgezelle vrienden, die nodig ik natuurlijk wel op mijn eigen verjaardag uit maar of ik ze nou zo'n plezier doe met een kinder verjaardag? Er zijn ook wel wat volwassen die ik voor de vorm vaak voor mijn eigen verjaardag uitnodig maar die de meiden misschien nu 2 of 3 x gezien hebben, die nodig ik dan ook niet uit denk ik.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Hier hebben we het klein gehouden. We wonen niet groot dus moesten het dan al meerdere keren vieren. Bovendien houd S. niet zo van drukte + dat hij wat eenkennig was. Dus we hadden helemaal geen zin om het groot te vieren.
Nu hebben we alleen de opa's en oma's en tantes + aanhang uitgenodigd. In totaal waren we met 12 personen.
Was prima zo!
Nu hebben we alleen de opa's en oma's en tantes + aanhang uitgenodigd. In totaal waren we met 12 personen.
Was prima zo!
Ezzer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10
vandaag zijn onze opa's en oma's geweest (5 man), dus de overgrootouders van t.
morgen komen zijn opa's, oma's, ooms en tantes (10 man) en dan zijn we er ook weer klaar mee.
wel kregen we nog een berichtje dat onze vrienden nog een cadeautje willen komen brengen,
dus die komen volgende week een keer langs, net als mijn beste vriendin.
morgen komen zijn opa's, oma's, ooms en tantes (10 man) en dan zijn we er ook weer klaar mee.
wel kregen we nog een berichtje dat onze vrienden nog een cadeautje willen komen brengen,
dus die komen volgende week een keer langs, net als mijn beste vriendin.
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Morgenochtend komen schoonouders, zwager en vrienden met baby. En smiddags mijn ouders, broertje en vriendin, en mijn oma's.
is wel zn tweede verjaardag, maar vorig jaar volgens mij zelfde, al zat die baby nog in de buik
We vieren in aug nog keer al onze drie verjaardagen voor vriendengroep, die komen niet speciaal op l's verjaardag. Veel zijn nog kinderloos en denk dat apart feestje dan leuker is.
klein dus, maar vind ook niet nodig om jan en alleman uit te nodigen.
is wel zn tweede verjaardag, maar vorig jaar volgens mij zelfde, al zat die baby nog in de buik
We vieren in aug nog keer al onze drie verjaardagen voor vriendengroep, die komen niet speciaal op l's verjaardag. Veel zijn nog kinderloos en denk dat apart feestje dan leuker is.
klein dus, maar vind ook niet nodig om jan en alleman uit te nodigen.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Wij houden altijd een inloop. Vanaf een uur of 11 tot ... uur. Meestal spreid het zich aardig over de dag. Morgen doen we het ook op deze manier.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Wij hadden een klein groepje maar en konden het dus thuis vieren.
Gast- Gast
Wij hebben het groot gevierd, vond het toch bijzonder zo'n eerste verjaardag ook al besefte hij het niet.
Het was mooi weer dus hebben het lekker in de tuin gedaan en gewoon iedereen uitgenodigd.
We hebben het van 10 tot 14 gehouden en om 11 uur de taart aan gesneden en zoon een taartje laten eten.
Om 13 uur was hij doodop en is toen lekker naar bed gegaan en toen gingen de mensen die er nog waren ook naar huis.
Ik zou het vooral niet te lang doen, max 3 a 4 uurtjes is lang zat voor de kindjes omdat ze zoveel indrukken op doen.
Het was mooi weer dus hebben het lekker in de tuin gedaan en gewoon iedereen uitgenodigd.
We hebben het van 10 tot 14 gehouden en om 11 uur de taart aan gesneden en zoon een taartje laten eten.
Om 13 uur was hij doodop en is toen lekker naar bed gegaan en toen gingen de mensen die er nog waren ook naar huis.
Ik zou het vooral niet te lang doen, max 3 a 4 uurtjes is lang zat voor de kindjes omdat ze zoveel indrukken op doen.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe hebben jullie de verjaardag van je kind(eren) gevierd?
» Eerste verjaardag
» Eerste verjaardag.
» eerste verjaardag
» Opa en oma niet op eerste verjaardag
» Eerste verjaardag
» Eerste verjaardag.
» eerste verjaardag
» Opa en oma niet op eerste verjaardag
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: