Kleding tip topic
Pagina 1 van 1
Kleding tip topic
Ik draag alleen maar jurkjes, maar wil wel eens wat anders. Mooie skinny met leuke top of rokje met top. Maar... rokjes & broeken kan ik nog wel vinden. Maar waar haal ik wat leuks voor erboven vandaan? Ik zie alleen maar t-shirts, maar zoek juist wat mooie tops die met hoogzomer kunnen en bv. met een vest eroverheen als het wat kouder is. Waar vind ik die? Heb je voorbeelden? Er moeten wel grote borsten inpassen
Gast- Gast
Re: Kleding tip topic
Ik weet niet van wat voor kleding/merken je houdt, maar ik heb afgelopen weekend even ingeslagen bij America Today. Een paar leuke topjes( waren 2 voor 25,- euro) een jurkje, 2 rokjes. Lekker zomers dus ik kan weer even vooruit.
Gast- Gast
Volgens mij hebben we jouw figuur toch laatst gezien? En dat was een toppie. Dus als je een goed zittende jeans koopt. Dus niet te strak, niet te wijd, dan heb je qua shirtjes toch geen problemen? Sorry, zit me even te verbazen. Want zo'n mooi figuur en dan niet een leuk topje kunnen vinden.
Gast- Gast
Wil je perse een langer shirtje?
Dat is best lastig nu.. Het valt mij op dat er nu weer allemaal korte shirtjes in de winkels hangen.. Vind het maar niks, want mij zijn ze allemaal echt te kort..
Misschien een basic langer shirtje dan met een andere er overheen?
Dat is best lastig nu.. Het valt mij op dat er nu weer allemaal korte shirtjes in de winkels hangen.. Vind het maar niks, want mij zijn ze allemaal echt te kort..
Misschien een basic langer shirtje dan met een andere er overheen?
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!
» DIY kleding
» Kleding SOS!
» Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest)
» UV-kleding
» DIY kleding
» Kleding SOS!
» Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest)
» UV-kleding
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: