Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoeveelheid vocht/ droge luiers.

5 plaatsers

Ga naar beneden

hoeveelheid vocht/ droge luiers. Empty hoeveelheid vocht/ droge luiers.

Bericht  Pien ma 28 mei 2012 - 19:43

Ik zit nu te wachten op de bus om naar mijn werk te gaan maar er zit me iets niet lekker.
E heeft sinds gister 3droge luiers. Gisterochtend een poepluier, vrij dun. In de middag zat hij vol plasjes, verder waren er 3 gewoon helemaal droog.

Ze heeft gister 270cc melk gehad, 160cc roosvicee, 100gram fruit, kwart boterham, 200gram warm eten en een danoontje.
Er zijn 3tandjes aan het doorkomen waardoor ze dus slecht drinkt en haar boterham bijna niet eet.

Wanneer moeten we aan de bel trekken?! Ze heeft al met al aardig wat gegeten, het gaat me meer om de droge luiers.
Ze is overigens goed helder, alert en druk aan het spelen!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveelheid vocht/ droge luiers. Empty Re: hoeveelheid vocht/ droge luiers.

Bericht  Ayla ma 28 mei 2012 - 20:11

Ik lees ook even mee, want behalve de melk (600 cc in principe) krijg ik er weinig anders in, ja fruit eet ze goed, groente ook wel, maar ik heb het idee dat ze heeel weinig plast, en de melk gaat niet van harte, alleen 's morgens.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Coco ma 28 mei 2012 - 20:12

Ik zou de assistente even bellen en zij zal je wel melden wanneer je je zorgen moet gaan maken of de huisarts even vragen of ze het nodig vinden dat jullie langskomen. Gewoon voor je eigen gemoedsrust en zo weet je ook direct wat zij handhaven. Beter te voorbarig dan te laat.
Heb je een waterijsje al eens geprobeerd? Is ook lekker voor de tandjes die kou. Je zou ze ook zelf kunnen maken van de roosvicee. En als ze die nog niet kan vasthouden het ijs even verstampen op een bordje en met een lepeltje geven.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 20:58

Als het vocht en eten er gewoon ingaat en inblijft is er niets aan de hand. Pas als ze echt gaan overgeven/spugen, en flink aan de diarree gaan is het raadzaam om een arts te raadplegen. Maar zoals ik lees krijgt ze genoeg binnen op een dag, dus ik zou me geen zorgen maken ivm uitdroging. Daarnaast eet iedereen minder als het zo warm is en het lichaam neemt nu ook meer vocht op dan wanneer het niet zo warm is.

Gast
Gast

Bericht  Annie24 ma 28 mei 2012 - 23:23

Lieskuh schreef:Als het vocht en eten er gewoon ingaat en inblijft is er niets aan de hand. Pas als ze echt gaan overgeven/spugen, en flink aan de diarree gaan is het raadzaam om een arts te raadplegen. Maar zoals ik lees krijgt ze genoeg binnen op een dag, dus ik zou me geen zorgen maken ivm uitdroging. Daarnaast eet iedereen minder als het zo warm is en het lichaam neemt nu ook meer vocht op dan wanneer het niet zo warm is.

+1

Y. heeft ook geen volle plasluiers op dit moment, terwijl hij wel voldoende drinkt: ongeveer 750cc per dag. Door het zweten gaat er ook veel vocht verloren.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Darius ma 28 mei 2012 - 23:32

Lieskuh schreef:Als het vocht en eten er gewoon ingaat en inblijft is er niets aan de hand. Pas als ze echt gaan overgeven/spugen, en flink aan de diarree gaan is het raadzaam om een arts te raadplegen. Maar zoals ik lees krijgt ze genoeg binnen op een dag, dus ik zou me geen zorgen maken ivm uitdroging. Daarnaast eet iedereen minder als het zo warm is en het lichaam neemt nu ook meer vocht op dan wanneer het niet zo warm is.

Eens. Twee dagen geleden heb ik aan P.epijn nog een flesje ORS gegeven, vond hij heerlijk en dat kan geen kwaad. Pe.pijn drinkt namelijk ook niet zoveel. Bovendien is het nu veel minder warm dan vorige week, dus ik zou het gewoon nog even aanzien, zeker als ze geen diarree heeft.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: