matrasje ledikant
+2
Puggle
Amber-
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
matrasje ledikant
Welke matras hebben jullie voor het ledikant?
Er is zoveel keus, waar moet ik op letten.
Er is zoveel keus, waar moet ik op letten.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Re: matrasje ledikant
Wij hebben deze: http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=650&groep_id=165&merk=896
Die was goed zeiden ze daar. We hebben bijna alles daar gekocht dus ook niet verder gekeken. Hij is lekker dik en hebben er een aerosleep topper op.
Die was goed zeiden ze daar. We hebben bijna alles daar gekocht dus ook niet verder gekeken. Hij is lekker dik en hebben er een aerosleep topper op.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Wij hebben zo'n koudschuimmatras geloof ik. Met een losse aerosleep erop. Volgens mij moet je vooral op de dikte letten. Als je voor een aerosleep wil gaan, zou ik een losse adviseren, dus niet één die aan/in het matras vast zit. Een losse aerosleep kan gemakkelijk in de was en dan kan je kindje toch slapen op het gewone matras.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hebben er 1 van de kwantum. Volgens mij mag een matras niet te zacht zijn,dus dat je hem niet te ver in kan drukken.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Hebben de meeste van jullie een aerosleep? In matras of als topper. Is het nou bewezen dat het zoveel veiliger is.
Ik kan via mijn verzekering gratis een sensormatje krijgen voor in het ledikantje.
Ik kan via mijn verzekering gratis een sensormatje krijgen voor in het ledikantje.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
amber22 schreef:Hebben de meeste van jullie een aerosleep? In matras of als topper. Is het nou bewezen dat het zoveel veiliger is.
Of het bewezen veiliger is, weet ik niet. Wij hadden er ook niet zoveel verstand van en in de winkel leek het ons wel goed. Op dat moment wil je het beste voor je kindje en weet je nog niet zo goed wat nodig is en wat niet. Ik ben er overigens wel erg blij mee, omdat H. toch wel graag op haar zij of buik slaapt. 's Nachts doe ik dat uiteraard niet, maar overdag laat ik haar wel eens op haar buik slapen en dan geeft die aerosleep mij wel een veiliger gevoel.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hebben n matrasje van aerosleep
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Soortgelijke onderwerpen
» Matrasje ledikantje