Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ervaring matrasje Wehkamp

2 plaatsers

Ga naar beneden

ervaring matrasje Wehkamp Empty ervaring matrasje Wehkamp

Bericht  joyce0606 di 11 okt 2011 - 20:54

Ja de zoveelste matras topic, maar goed toch wel belangrijk dat de kleine goed kan slapen.

ik heb verschillende goede tips voorbij horen komen, van ikea etc.

maar ik vraag mij toch af of iemand een matras heeft besteld via Wehkamp, deze zijn namelijk net zo duur als bij de Ikea, alleen moet ik voor de ikea 40 minuten rijden, en via de Wehkamp komen ze het brengen, dus lijkt mij dat wel erg handig.

ik lees eigenlijk altijd wel de reacties van mensen die het product hebben gekocht, dan lees ik 5 goede berichten en 1 hele slechte, en dat brengt mij dan weer aan het twijfelen.

ze hebben 3 soorten. van polyether (50 euro), van koudschuim(80 euro) en een binnenverings (70 euro). Aleen de polyether heeft een hoes die je kunt afhalen om te wassen. de koudschuim heeft een soort leerachtige hoes (niet afhaalbaar, maar wel met een sopje af te nemen).

ik neig naar de polyether, wat is jullie advies?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ervaring matrasje Wehkamp Empty Re: ervaring matrasje Wehkamp

Bericht  Jelin di 11 okt 2011 - 21:07

Ik heb een matrasje van de Wehkamp. En heb dan ook de polyether. Ik vind die hoes ideaal. Bij een ongelukje kun je hem goed uitwassen en je matras blijft onbeschadigd. Helaas is de matras nu versleten en de hoes vuil. Maar ik heb er geen problemen mee gehad.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: