Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vakantie met baby

2 plaatsers

Ga naar beneden

Vakantie met baby Empty Vakantie met baby

Bericht  Funk zo 27 mei 2012 - 1:19

Ik weet niet goed in welke pijler ik dit moet plaatsen maar ik zie even door de bomen het bos niet meer.

Wij willen graag halverwege juni voor 2/3 weken kamperen in een ingerichte tent. Het liefst in Nederland/België of Noord-Frankrijk (mits de weervoorspellingen goed zijn)
Nou heb ik (volgens mij) niet zoveel eisen maar ik kan tot nu toe niet echt iets geschiktst vinden, wellicht hebben jullie tips!

Ik wil graag wat leuke stadjes/dorpjes in de omgeving hebben, een (verwarmd) baby/peuterbadje en schaduw waar de kleine kan liggen. Aangezien we zelf in Overijssel en vlakbij Gelderland wonen, liever niet in die omgeving. Zeeland of België spreekt mij tot nu toe het meest aan.

Appartement of huisje zou trouwens ook mogen, maar het liefst kamperen. Wie heeft voor ons de tip? smile
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie met baby Empty Re: Vakantie met baby

Bericht  Kexter zo 27 mei 2012 - 3:45

http://www.rent-a-tent.nl/nederland/texel/camping/de-krim Dit is een erge leuke camping met op sommige plekken best wat schaduw. Is dus op texel, maar rent a tent heeft ook nog op andere plekken die tenten zijn. Het zijn grote tenten, past makkelijk een babybedje in maar ze zijn niet ingericht op baby's denk ik. Maar dat weet ik niet want ik heb geen baby. De tenten zijn in ieder geval erg goed!
Kexter
Kexter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 122
Punten : 155
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum