Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Keep off spray katten

+10
Snoes
Teddyaapje
Sorella
bolus26
Jerry
Atelier Madame
Herfstblaadjes
TukTuk
Verona
Blond
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Keep off spray katten - Pagina 2 Empty Re: Keep off spray katten

Bericht  bolus26 zo 27 mei 2012 - 23:04

wellicht kun je hen vragen voor een oplossing (ook financieel) ik kocht voor onze vorige buren een keer een doosje kattenschrik wat goed hielp en daar was ze hee lblij mee
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keep off spray katten - Pagina 2 Empty Re: Keep off spray katten

Bericht  Atelier Madame zo 27 mei 2012 - 23:11

bolus26 schreef:wellicht kun je hen vragen voor een oplossing (ook financieel) ik kocht voor onze vorige buren een keer een doosje kattenschrik wat goed hielp en daar was ze hee lblij mee
Willen ze dus niet (oke ik moet er wel even bij vertellen dat het een stel is, allebei met een geestelijke achterstand / psychische aandoening, die zo in hun dierenwereldje zitten). We hebben allerlei dingen al geprobeerd, katvriendelijke oplossingen, maar als dat niet werkt.. dan houdt het een keertje op..
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keep off spray katten - Pagina 2 Empty Re: Keep off spray katten

Bericht  TukTuk zo 27 mei 2012 - 23:18

bolus26 schreef:wellicht kun je hen vragen voor een oplossing (ook financieel) ik kocht voor onze vorige buren een keer een doosje kattenschrik wat goed hielp en daar was ze hee lblij mee

Dat vind ik inderdaad een hele goede oplossing! Ik zou ook graag willen dat mijn buren naar me toe zouden komen als ze last van mijn katten hadden en ik zou dan met alle liefde voor hun dan de spullen willen kopen om mijn katten op op een kat vriendelijke manier, te weren uit hun tuin.

Gelukkig hebben wij in de buurt een hele hoop katten en heb nog niet het idee dat er echt kattenhaters in de buurt wonen. Alleen op de hoek heeft iemand zijn tuin helemaal afgezet met gaas etc. Gelukkig hebben mijn katten via de zijkant van de buren die aan de andere kant op de hoek wonen, een manier gevonden om op de dak van de overkapping te komen om zo weer in onze tuin te komen (die overkapping loopt volledig door over alle tuinen heen)
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keep off spray katten - Pagina 2 Empty Re: Keep off spray katten

Bericht  Jerry zo 27 mei 2012 - 23:36

Atelier Madame schreef:
bolus26 schreef:wellicht kun je hen vragen voor een oplossing (ook financieel) ik kocht voor onze vorige buren een keer een doosje kattenschrik wat goed hielp en daar was ze hee lblij mee
Willen ze dus niet (oke ik moet er wel even bij vertellen dat het een stel is, allebei met een geestelijke achterstand / psychische aandoening, die zo in hun dierenwereldje zitten). We hebben allerlei dingen al geprobeerd, katvriendelijke oplossingen, maar als dat niet werkt.. dan houdt het een keertje op..

Volgens mij kosten die plantjes niet zo heel erg veel... Maar kan me best voorstellen dat je geen moeite (geld) wilt doen om andermans katten uit jouw tuin te houden.

Wat je ook kunt doen, is als je van die prikheggen hebt, het snoei-afval daarvan in je tuin leggen (saté-idee). Satéstokjes is misschien zielig, maar het is de vrije keus van een kat om daar wel of niet langs te lopen. Als ze slim zijn doen ze dat dan niet :P
(en met 'n beetje geluk leren je buurkatten vanzelf dat jou tuin niet fijn is en hoef je niet in de eeuwigheid satéprikkers in je tuin te zetten).

Wij hebben sinds vorig jaar een kat en ik wilde ook niet dat ze naar buiten ging ('daar neem ik geen kat voor'), maar toen we haar eenmaal hadden, bleek je niet zo gemakkelijk zelf te kunnen beslissen of je kat 't fijn vindt om naar buiten te gaan. Wij doen haar er echt een heel groot plezier mee om haar af en toe naar buiten te laten (alleen als we zelf thuis zijn, en als ze de buren blijft irriteren, doen we haar naar binnen), dus jouw "dan moet je ze maar binnenhouden" is een beetje kort door de bocht (maar kan me voorstellen dat als je geen katten hebt, je daar niet zo bij stil staat)


Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keep off spray katten - Pagina 2 Empty Re: Keep off spray katten

Bericht  TukTuk zo 27 mei 2012 - 23:42

Jerry schreef:
Atelier Madame schreef:
bolus26 schreef:wellicht kun je hen vragen voor een oplossing (ook financieel) ik kocht voor onze vorige buren een keer een doosje kattenschrik wat goed hielp en daar was ze hee lblij mee
Willen ze dus niet (oke ik moet er wel even bij vertellen dat het een stel is, allebei met een geestelijke achterstand / psychische aandoening, die zo in hun dierenwereldje zitten). We hebben allerlei dingen al geprobeerd, katvriendelijke oplossingen, maar als dat niet werkt.. dan houdt het een keertje op..

Volgens mij kosten die plantjes niet zo heel erg veel... Maar kan me best voorstellen dat je geen moeite (geld) wilt doen om andermans katten uit jouw tuin te houden.

Wat je ook kunt doen, is als je van die prikheggen hebt, het snoei-afval daarvan in je tuin leggen (saté-idee). Satéstokjes is misschien zielig, maar het is de vrije keus van een kat om daar wel of niet langs te lopen. Als ze slim zijn doen ze dat dan niet Keep off spray katten - Pagina 2 253468018
(en met 'n beetje geluk leren je buurkatten vanzelf dat jou tuin niet fijn is en hoef je niet in de eeuwigheid satéprikkers in je tuin te zetten).

Wij hebben sinds vorig jaar een kat en ik wilde ook niet dat ze naar buiten ging ('daar neem ik geen kat voor'), maar toen we haar eenmaal hadden, bleek je niet zo gemakkelijk zelf te kunnen beslissen of je kat 't fijn vindt om naar buiten te gaan. Wij doen haar er echt een heel groot plezier mee om haar af en toe naar buiten te laten (alleen als we zelf thuis zijn, en als ze de buren blijft irriteren, doen we haar naar binnen), dus jouw "dan moet je ze maar binnenhouden" is een beetje kort door de bocht (maar kan me voorstellen dat als je geen katten hebt, je daar niet zo bij stil staat)



Klopt.. Vooral mijn ene kater werd gek van alleen maar binnen zitten.. Die doe je er ook een enorm plezier mee om die naar buiten te laten. Als je thuiskomt, dan komt hij enthousiast naar je toe, wil je hem aaien, dan rent hij gelijk naar het raam (we hebben geen kattenluik dus de katten komen net als bij jou alleen buiten als we thuis zijn en blijven snachts ook binnen) en gaat zo zitten van "ja hallo, doe me eens snel naar buiten, ik ben alleen maar blij om je te zien zodat ik naar buiten kan, niet om geaaid te worden!"
Nu met de verhuizing ook, hebben ze paar weekjes binnen gezeten.. Hij werd hyperactief, baldadig, constant rennen door de kamer, hij was helemaal uit zijn doen. Toen ze eenmaal buiten mochten weer vorige week, was hij zoveel relaxter. Hij kan buiten lekker zijn energie kwijt. Lekker rollen over de tegels etc.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keep off spray katten - Pagina 2 Empty Re: Keep off spray katten

Bericht  CCC ma 28 mei 2012 - 1:31

:O Dit ga je serieus niet menen over die sateprikkers... :O

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keep off spray katten - Pagina 2 Empty Re: Keep off spray katten

Bericht  Jerry ma 28 mei 2012 - 2:00

chococupcake schreef::O Dit ga je serieus niet menen over die sateprikkers... :O

Ik snap niet waarom dat zo shocking is. Je spiest ze er niet aan ofzo... Als ze één pootje op 'n prikkertje zetten, trekken ze die terug en weten ze dat ze daar niet moeten komen.
Als mijn buren dat zouden doen om onze kat uit de tuin te houden, prima. Moet kat maar niet daar in de tuin gaan zitten...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keep off spray katten - Pagina 2 Empty Re: Keep off spray katten

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 2:53

Ik vraag wat over keep off spray en het gaat over katten spiezen?! Keep off spray katten - Pagina 2 394967 Wij hebben een kattenverblijf aan het huis gemaakt en hier vertoeven onze poesjes in.

Ik denk dat ik de play spray eens ga halen om zo de krabpaal aantrekkelijk te maken? Zit niet te wachten om vlekken op de bank te krijgen, een deze dagen krijgen we ook een stoel die bij het bankstel hoort en ik wou het dus ook voorkomen dat ze hier aan zouden gaan krabben, en 's nachts moeten we eens zien wat we er mee doen.

Dan moeten ze 's nachts zolang het kan in het hok slapen smile Keep off spray katten - Pagina 2 253468018

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Keep off spray katten - Pagina 2 Empty Re: Keep off spray katten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum