Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Teva of birkenstock? > maat wel goed? (foto)

+13
Pien
Linda
Darius
Makamba
Wennes
Chelle
chipa
Parisienne
-Ieniemienie-
Liadan
CCC
TukTuk
PiP
17 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Teva of birkenstock? > maat wel goed? (foto) - Pagina 3 Empty Re: Teva of birkenstock? > maat wel goed? (foto)

Bericht  Linda za 26 mei 2012 - 0:36

Pip, wij hebben vanmorgen dezelfde gekocht voor onze dochter.
Wij hebben maat 5 genomen, 6 was hier echt veel te groot. Zij heeft dus niet zoveel ruimte over als bij jouw dochter, maar aan de reacties van de rest te zien zal het wel ok zijn.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Teva of birkenstock? > maat wel goed? (foto) - Pagina 3 Empty Re: Teva of birkenstock? > maat wel goed? (foto)

Bericht  -Ieniemienie- za 26 mei 2012 - 0:42

Ik heb trouwens ook nog een paar teva's met aardbeitjes te koop.
Maar 20.5 geloof ik
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  moepie za 26 mei 2012 - 1:01

E. heeft vanmorgen teva's bij m'n zus gepast. Deze zijn van mijn nichtje geweest. Het is maat 22.5 ik vond ook dat ze wel een erg groot stuk over hield, twijfel nog maar eens even proberen met het spelen (dat kan mooi als je ze leent). In de winkel vanmorgen een maat 21 gepast, daar had ze ook wat ruimte over.
vorig jaar had ze de kleinste maat, die zaten in het begin goed maar in onze vakantie waren ze ineens aan de kleine kant dus tja dat wil ik ook niet weer.

Welke maat heeft F. nu aan?
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 1:15

Ik heb dat zelfs nog met mijn tenen, ik heb blijkbaar korte tenen, want welke teenslipper ik ook pak, de maat maakt weinig uit, ik hou altijd een stuk over bij de tenen, en verder voorin schuiven kan dus niet, ik zit uiteraard al tegen dat teenstukje aan.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk za 26 mei 2012 - 2:07

Ik vind ze wel aardig ruim zitten, net iets te ruim, niet alleen in de lengte maar ook in de breedte. Loopt ze er wel goed op?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  PiP za 26 mei 2012 - 3:40

Heb net even naar de breedte gekeken en daar vind ik ze eigenlijk wel erg mooi zitten.
Ze loopt er perfect op, kwamen net beneden van het slapen en ging meteen zitten om ze aan te trekken.

Moepie: ze heeft nu 23,5, normaal heeft, in haar zomerschoentjes heeft ze nu 24

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Pien za 26 mei 2012 - 6:11

AngelNyn schreef:Ik vind ze wel aardig ruim zitten, net iets te ruim, niet alleen in de lengte maar ook in de breedte. Loopt ze er wel goed op?

+1

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  moepie za 26 mei 2012 - 7:28

PiP schreef:Heb net even naar de breedte gekeken en daar vind ik ze eigenlijk wel erg mooi zitten.
Ze loopt er perfect op, kwamen net beneden van het slapen en ging meteen zitten om ze aan te trekken.

Moepie: ze heeft nu 23,5, normaal heeft, in haar zomerschoentjes heeft ze nu 24

Oh ja, dan klopt het wel een beetje met Elin denk ik. Die had in de nieuw (gestolen) schoenen 23, in de schoentjes die ze nu heeft (shoesme, dezelfde als F. Embarassed) heeft ze toch maat 22. Die teva's van m'n zus zijn 22,5... beetje aan de grote kant maar ga geen nieuwe kopen denk ik. Ze heeft ook nog Impanina (ofzoiets) slippertjes en van die birkenstocks achtige van Hema. Dus zo is het wel genoeg smile Alleen nog gympjes ofzo voor het kdv, maar daar kan ik niet voor slagen. Wil er eigenlijk niet te veel aan uit geven.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: