Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Teva of birkenstock? > maat wel goed? (foto)

+13
Pien
Linda
Darius
Makamba
Wennes
Chelle
chipa
Parisienne
-Ieniemienie-
Liadan
CCC
TukTuk
PiP
17 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Teva of birkenstock? > maat wel goed? (foto) Empty Teva of birkenstock? > maat wel goed? (foto)

Bericht  PiP vr 25 mei 2012 - 6:07

Ik wil morgen sandalen halen voor onze dochter, maar twijfel een beetje.
Of gewoon goedkope van de Hema oid. Of goede.
Ik heb begrepen dat Teva`s en Birkenstocks wel goed zijn voor de voetjes?

Of is 1 van de 2 beter?
Vind ze beiden niet echt geweldig, zou liever voor Shoesme gaan, maar die vind ik wat duur worden..

Laatst aangepast door PiP op vr 25 mei 2012 - 23:04; in totaal 2 keer bewerkt

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Teva of birkenstock? > maat wel goed? (foto) Empty Re: Teva of birkenstock? > maat wel goed? (foto)

Bericht  TukTuk vr 25 mei 2012 - 6:13

Ik zou niet voor birckenstocks gaan, die zooltjes zijn veels te stug, of ze moeten voor de kinder sandaaltjes heel soepel gemaakt zijn, maar volgens mij is dat niet zo.

Overigs zijn goede schoentjes niet per definitie duur, en dure schoentjes niet per definitie goed Wink
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Teva of birkenstock? > maat wel goed? (foto) Empty Re: Teva of birkenstock? > maat wel goed? (foto)

Bericht  CCC vr 25 mei 2012 - 6:15

Ik zou voor Teva's gaan... Die zijn lekker soepel en schijnen idd ook goed te zijn voor de voetjes... Vind ze trouwens ook heel cute Very Happy

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  PiP vr 25 mei 2012 - 6:16

Volgens mij zag het er wel hetzelfde uit als die voor volwassenen.

En Shoesme dan? (misschien kan ik ergens nog een aanbieding scoren Wink)
Ik vind Teva best lelijk. Maar wil wel goede schoentjes..
Teva of birkenstock? > maat wel goed? (foto) Scale.rb?img=8828213166110

PiP
Ratel
Ratel

Bericht  TukTuk vr 25 mei 2012 - 6:21

Bij scapino kan je nu kortingsstickers printen vanaf de website, en tot morgen zondag kan je dan nog 25% korting op alle kinderschoenen krijgen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Liadan vr 25 mei 2012 - 6:23

Ik heb vandaag teva's gekocht voor Yara en vindt ze eigenlijk wel heel leuk staan bij haar (terwijl ik ze ook altijd nogal lelijk vond). Ze hebben een soepele zool. Ik heb ook birkenstocks zien staan in de winkel maar ik vind zo'n stukje tussen je tenen niks voor een klein kind.

Laatst aangepast door Liadan op vr 25 mei 2012 - 7:01; in totaal 1 keer bewerkt

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  TukTuk vr 25 mei 2012 - 6:26

Misschien is dit iets? Ik heb uiteraard geen idee hoe de zool in het echt is, maar ze zijn niet duur en volgens mij is de zool ook wel flexibel. Enige nadeel is dat het imitatieleer is.

http://www.scapino.nl/product/843_239057/kinderen/schoenen/sandalen/meisjes-sandalen/
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  PiP vr 25 mei 2012 - 6:52

Liadan: De Birkenstock die ik zag heeft geen stukje tussen de tenen:
Teva of birkenstock? > maat wel goed? (foto) 7966_350_F

AngelNyn: had al op de site van de scapino gekeken, maar zag niet echt iets leuks..

PiP
Ratel
Ratel

Bericht  PiP vr 25 mei 2012 - 6:53

En als Teva`s wel echt goed zijn, dan haal ik die gewoon hoor.
Maar als er ook iets leuks, goeds en betaalbaar is, zou dat natuurlijk helemaal mooi zijn Teva of birkenstock? > maat wel goed? (foto) 561177

PiP
Ratel
Ratel

Bericht  Liadan vr 25 mei 2012 - 6:53

Oh, die zien er wel leuk uit! Maar ik weet ook niet hoe de zool is.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  TukTuk vr 25 mei 2012 - 6:56

Zo te zien zijn die birckenstocks inderdaad net zo stug, die zou ik echt niet halen. Dan zou ik eerder voor teva's gaan inderdaad.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  -Ieniemienie- vr 25 mei 2012 - 7:02

Heb ok getwijfeld tussen die twee.
Vind de birkinstocks leuker, maar de teva's zijn veel soepeler en liep ze ook veel beter op.
Ook een voordeel vind ik dat ze goed mee het water in kunnen. En als ze vies zijn spoel je ze zo om onder de kraan.
Ik heb dus ook Teva's en opzich vind ik het best meevallen voor de kids. Ze zijn ook niet zo duur.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  PiP vr 25 mei 2012 - 7:05

Denk dat F de Teva`s iig zal kiezen, ze is op het moment gek op aardbeitjes, hahaha.

Teva of birkenstock? > maat wel goed? (foto) Teva-hurricaneI-licht-roze-1210-1_6

En ik denk dat deze ook wel kdv-proof zijn. Als ik die van Shoesme(2x zo duur) koop dan ben ik bang dat ze weer kapot gaan.

PiP
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 7:07

Kijk eens bij de Bristol, die hebben Woeffies! Zijn echt leer, betaalbaar en ik zag hele leuke meisjesdingen zoals:

http://www.bristol.nl/nld/catalog/product/view/id/193684/s/woeffies-babyschoen-fuchsia-10190033-64/category/414/
http://www.bristol.nl/nld/catalog/product/view/id/193656/s/woeffies-babyschoen-rood-10189939-60/category/414/
http://www.bristol.nl/nld/catalog/product/view/id/193649/s/woeffies-babyschoen-wit-10189938-40/category/414/

Gast
Gast

Bericht  Parisienne vr 25 mei 2012 - 7:09

Het bijkomende voordeel van Teva's is dat ze ermee het water in kunnen, door het zand.. het maakt niks uit, die dingen zijn zo weer schoon en droog. Ideaal! Dit kan je met die leren sandalen weer niet. Daarnaast zijn ze stevig en kunnen ze aardig wat hebben. N. loopt er prima op, geen striemen of rode plekken op haar voeten.

Ze vraagt nu zelf 's ochtends om haar "aabeien sandandandalen" Laughing
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  PiP vr 25 mei 2012 - 7:11

Parisienne schreef:
Laughing

PiP
Ratel
Ratel

Bericht  chipa vr 25 mei 2012 - 7:14

Hen net sandaaltjes bestel bij scapino. Hush puppies en clarcks. 20,- per paar. Laat ze in het filliaal bezorgen en kies dan 1 paar. F heeft ook gewone schoenen van shoesme. 60,-. Beetje prijzig om dan ook nog eens sandalen van dat merk te kopen.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Chelle vr 25 mei 2012 - 7:48

chipa schreef:Hen net sandaaltjes bestel bij scapino. Hush puppies en clarcks. 20,- per paar. Laat ze in het filliaal bezorgen en kies dan 1 paar. F heeft ook gewone schoenen van shoesme. 60,-. Beetje prijzig om dan ook nog eens sandalen van dat merk te kopen.

past jouw mannetje al schoentjes? en kan hij eigenlijk al lopen??
A. is nu 1 jaar maar heeft nog niet eens maat 18 dus kan nog geen normale schoentjes aan. En ze kan ook nog niet eens lopen...
Maar ze heeft wel al haar eerste schoentjes van "orange baby's". Super schattig!!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868

Bericht  PiP vr 25 mei 2012 - 7:49

Vind het niet echt uitmaken of ze al schoenen heeft van een bepaald merk.
Meer of ik dat geld over heb voor sandalen, welke ze minder zal dragen over het geheel dan gewone schoentjes.
Maar sandalen kan ze nu ook wel een hele week achter elkaar dragen, daarom wil ik toch wel goede sandalen.
Daarnaast wil ik ook nog goedkopere schoenen aanschaffen voor het kdv, dus voor nu zou het wel veel geld zijn.

Denk dat we voor de Teva`s gaan, morgen maar eens gaan passen!

PiP
Ratel
Ratel

Bericht  Wennes vr 25 mei 2012 - 8:05

Parisienne schreef:Het bijkomende voordeel van Teva's is dat ze ermee het water in kunnen, door het zand.. het maakt niks uit, die dingen zijn zo weer schoon en droog. Ideaal! Dit kan je met die leren sandalen weer niet. Daarnaast zijn ze stevig en kunnen ze aardig wat hebben. N. loopt er prima op, geen striemen of rode plekken op haar voeten.

Mee eens, dit is juist zo fijn van teva's.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  Makamba vr 25 mei 2012 - 8:10

Parisienne schreef:Het bijkomende voordeel van Teva's is dat ze ermee het water in kunnen, door het zand.. het maakt niks uit, die dingen zijn zo weer schoon en droog. Ideaal! Dit kan je met die leren sandalen weer niet. Daarnaast zijn ze stevig en kunnen ze aardig wat hebben. N. loopt er prima op, geen striemen of rode plekken op haar voeten.

+1

Ik was helaas te laat in de winkel waar ik altijd ga, anders had ik ze gekocht.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Darius vr 25 mei 2012 - 8:24

Wennes schreef:

Mee eens, dit is juist zo fijn van teva's.

Ik ben ook fan van Teva's en ik vind juist die aardbeien zo schattig! L.aurens heeft nu die blauwige met dinosaurussen erop, maar je ziet helemaal niet goed dat het dino's zijn. Ik hoop dat die aardbeien over twee jaar nog in de winkel liggen!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  PiP vr 25 mei 2012 - 8:28

Teva of birkenstock? > maat wel goed? (foto) Teva-hurricane-i-rose-3592-1_5
Eens kijken of ze deze ook in de winkel hebben.
Vind het wat mooier dat de zool een andere kleur heeft.

Maar ik denk dat de aarbeien het wel zullen winnen bij F!

PiP
Ratel
Ratel

Bericht  -Ieniemienie- vr 25 mei 2012 - 8:43

PiP schreef:Teva of birkenstock? > maat wel goed? (foto) Teva-hurricane-i-rose-3592-1_5
Eens kijken of ze deze ook in de winkel hebben.
Vind het wat mooier dat de zool een andere kleur heeft.

Maar ik denk dat de aarbeien het wel zullen winnen bij F!

Vorig jaar had ik de aardbeitjes voor M, en dit jaar hebben we deze met bloemen.
Heb ze hier in het dorp bij de winkel gekocht, maar verder nog in weinig winkels gezien.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  Linda vr 25 mei 2012 - 8:46

Ik wil ook voor teva's kijken voor m'n dochter. Hoe vallen de maten? Ik las op internet dat ze erg groot vallen. Weet iemand of dat klopt?

Ze heeft nu maat 22 bijna 23.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: