Teva of birkenstock? > maat wel goed? (foto)
+13
Pien
Linda
Darius
Makamba
Wennes
Chelle
chipa
Parisienne
-Ieniemienie-
Liadan
CCC
TukTuk
PiP
17 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Teva of birkenstock? > maat wel goed? (foto)
Ze vallen groot, Yara heeft van teva's een maat kleiner dan van haar andere schoenen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Had het inderdaad ook al gelezen, zal het morgen anders nog even laten weten.
Ga in de winkel passen, zag vandaag al wel een flinke keuze staan, dus hopen dat er een goede tussen zit!
Ieniemienie: Er stond wel een aardig keuze in de winkel en zag net op de site dat je er ook 15% korting krijgt met de voordeelpas van Jonge Gezinnen (House of shoes)
Ga in de winkel passen, zag vandaag al wel een flinke keuze staan, dus hopen dat er een goede tussen zit!
Ieniemienie: Er stond wel een aardig keuze in de winkel en zag net op de site dat je er ook 15% korting krijgt met de voordeelpas van Jonge Gezinnen (House of shoes)
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Chelle schreef:chipa schreef:Hen net sandaaltjes bestel bij scapino. Hush puppies en clarcks. 20,- per paar. Laat ze in het filliaal bezorgen en kies dan 1 paar. F heeft ook gewone schoenen van shoesme. 60,-. Beetje prijzig om dan ook nog eens sandalen van dat merk te kopen.
past jouw mannetje al schoentjes? en kan hij eigenlijk al lopen??
A. is nu 1 jaar maar heeft nog niet eens maat 18 dus kan nog geen normale schoentjes aan. En ze kan ook nog niet eens lopen...
Maar ze heeft wel al haar eerste schoentjes van "orange baby's". Super schattig!!
F heeft nu maat 20 van schoen. Hij loopt nu langs de tafel en soms 2 stapjes aan mijn hand (minimaal hoor). Wil dus echt goede schoenen. Heb nu maar 2 paar sandaaltjes besteld bij de scapino voor 30,-. Had de kortingsbonnen niets gezien dus snel opnieuw besteld haha.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Chipa, je kan 'm het beste gewoon op blote voetjes laten lopen. Ze raden pas aan om schoenen te kopen als ze een paar weken goed zelfstandig lopen. (misschien wist je dit al, dan heb ik niks gezegd).
Liadan- Ratel
Ik zie dat de maten van 20+ naar 22+ gaan. Dan zal 20+ te klein zijn en 22+ te groot, denk ik. Ze heeft maat 22.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Liadan schreef:Chipa, je kan 'm het beste gewoon op blote voetjes laten lopen. Ze raden pas aan om schoenen te kopen als ze een paar weken goed zelfstandig lopen. (misschien wist je dit al, dan heb ik niks gezegd).
+1. Daarnaast zijn de sandaaltjes die je besteld hebt van hele goede kwaliteit maar dan wel voor een kindje die echt al goed en stevig los loopt. De zool en de schoen is namelijk te stug als leren lopen schoen.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Linda schreef:Ik zie dat de maten van 20+ naar 22+ gaan. Dan zal 20+ te klein zijn en 22+ te groot, denk ik. Ze heeft maat 22.
Y. heeft maat 21 en voor hem heb ik 20+. Hij heeft nog wel wat ruimte, maar voor een kindje met maat 22 is 20+ denk ik wel aan de krappe kant en zullen de teentjes behoorlijk tot aan de rand komen.
Rare maten hé trouwens
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
ik ben ook helemaal fan van de Teva's, ze krijgen geen striemen en je kunt er inderdaad mee door water en zand zonder dat ze gaan schuren oid. En ze zijn zo weer droog!
J heeft hier in en om huis de Teva's van N van vorig jaar aan. Gaan we echt op bezoek dan draagt ze sandalen van Van Haren (elephanten). N zijn Teva's heb ik trouwens dit jaar via MP gekocht, ze passen door de brievenbus en het scheelde mij de helft, dus misschien ook nog een optie?En inderdaad, ze vallen groot, N heeft ze ook een maat kleiner als zijn eigen maat.
Voor geïnteresseerden; ik heb nog een paar maat 20,5 in blauw/geel te koop!
J heeft hier in en om huis de Teva's van N van vorig jaar aan. Gaan we echt op bezoek dan draagt ze sandalen van Van Haren (elephanten). N zijn Teva's heb ik trouwens dit jaar via MP gekocht, ze passen door de brievenbus en het scheelde mij de helft, dus misschien ook nog een optie?En inderdaad, ze vallen groot, N heeft ze ook een maat kleiner als zijn eigen maat.
Voor geïnteresseerden; ik heb nog een paar maat 20,5 in blauw/geel te koop!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
In welke winkels kopen jullie teva's? Ik houd er niet zo van, maar voor in de tuin is het natuurlijk wel ideaal.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Nois schreef:In welke winkels kopen jullie teva's? Ik houd er niet zo van, maar voor in de tuin is het natuurlijk wel ideaal.
eerst in de schoenenwinkel hier in mijn woonplaats maar naast de gewone (al best dure) schoenen vind ik het een dure grap worden voor 2 kinderen. Nu dus via marktplaats, voor 15 euro incl verzenden.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Vorig jaar had m maat 22/23 van schoenoen, en 20(20,5 geloof ik zelfs) van Teva.
Dit jaar heeft ze maat 24/25 van schoenen, en maat 23 (23.5) van Teva.
Ik heb ze hier bij een schoenenwinkel gekocht.
Dit jaar heeft ze maat 24/25 van schoenen, en maat 23 (23.5) van Teva.
Ik heb ze hier bij een schoenenwinkel gekocht.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
N. heeft maat 21 en van Teva's draagt ze nu 20,5. Daar heeft ze nog wat ruimte in over, dat moet ook bij deze sandalen. Dus ze vallen groot inderdaad.
Ik heb de Teva's gekocht bij een camping/outdoor winkel.
Ik heb de Teva's gekocht bij een camping/outdoor winkel.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
B. heeft maat 21 en draagt Teva's in maat 22,5. Zitten ruim, maar hij kan het goed hebben en loopt er prima op (een maat kleiner zat niet goed). Hij heeft niet de Teva's met die 3 bandjes, maar met een stoffen stukje over de wreef, die voelen wat zachter aan dan die bandjes. Zeker omdat hij pas loopt (sinds maandag!!) vond ik comfort ook wel belangrijk voor hem!
Oja,heb ze ook in een outdoorwinkel gekocht!
Gast- Gast
Hier ook een Tevafan. Niet omdat ze zo bijzonder mooi zijn, maar wel omdat ze echt ideaal zijn . L heeft trouwens maat 26 bijna en van de Teva's nu maat 25 en die zit nog ruim.
Gast- Gast
_Nera_ schreef:B. heeft maat 21 en draagt Teva's in maat 22,5. Zitten ruim, maar hij kan het goed hebben en loopt er prima op (een maat kleiner zat niet goed). Hij heeft niet de Teva's met die 3 bandjes, maar met een stoffen stukje over de wreef, die voelen wat zachter aan dan die bandjes. Zeker omdat hij pas loopt (sinds maandag!!) vond ik comfort ook wel belangrijk voor hem!
Die heeft Y. ook
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Ik bestel ze trouwens via van Assem. Geen verzendkosten en de volgende dag in huis
Gast- Gast
Ik had ze bij intersport gekocht.
Ik ben fan van de teva's, zoon loopt door water, zand enz ideaal!
En volgens mij zitten ze best lekker want hij draagt ze graag, en ze staan best stoer onder een korte broek.
Ik ben fan van de teva's, zoon loopt door water, zand enz ideaal!
En volgens mij zitten ze best lekker want hij draagt ze graag, en ze staan best stoer onder een korte broek.
Gast- Gast
[quote="Liadan"]Chipa, je kan 'm het beste gewoon op blote voetjes laten lopen. Ze raden pas aan om schoenen te kopen als ze een paar weken goed zelfstandig lopen. (misschien wist je dit al, dan heb ik niks gezegd).[/quote
Doen we idd ook, maar als hij op de camping gaat lopen over een paar weken zijn sandalen wel prettig denk ik.
Doen we idd ook, maar als hij op de camping gaat lopen over een paar weken zijn sandalen wel prettig denk ik.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
ahh, zit nu in dubio...
Net in de winkel gepast en was wel iets ruim, en aan het andere voet had ze een andere sandaal.
We hebben voor de Teva gekozen en nu is haar linkervoetje wel heel ruim... Was even vergeten dat ze een halve maat verschil heeft in haar voetjes.
Zal ik teruggaan en kijken voor een maat kleiner, of maakt het bij deze sandalen niet zo heel erg uit dat ze ruim zijn?
Net in de winkel gepast en was wel iets ruim, en aan het andere voet had ze een andere sandaal.
We hebben voor de Teva gekozen en nu is haar linkervoetje wel heel ruim... Was even vergeten dat ze een halve maat verschil heeft in haar voetjes.
Zal ik teruggaan en kijken voor een maat kleiner, of maakt het bij deze sandalen niet zo heel erg uit dat ze ruim zijn?
Laatst aangepast door PiP op vr 25 mei 2012 - 22:55; in totaal 1 keer bewerkt
PiP- Ratel
Ze zijn wel erg groot of niet?
PiP- Ratel
Nee, dat kan wel hoor, bij Teva's. De tenen moeten niet tot aan de rand komen. Bij N. zitten ze ook ongeveer zo. Heb ze met haar in de winkel gepast en hij zei dat ze zeker niet kleiner moesten. Ik heb ze vroeger zelf ook gehad toen ik klein was en toen zaten ze ook altijd zo.
Parisienne- Ratel
Ah gelukkig.. Had al geen zin om weer het drukke dorp op te moeten
Wou ze dan toch wel vandaag ruilen, anders kwam het er donderdag pas weer van.
Wou ze dan toch wel vandaag ruilen, anders kwam het er donderdag pas weer van.
PiP- Ratel
Bij Yara zitten ze ook zo ruim.
Liadan- Ratel
Ik vind die Teva's trouwens ook heel leuk, maar die hadden ze in de winkel waar ik was pas vanaf maat 22,5 geloof ik. In ieder geval niet kleiner. Volgend jaar ga ik voor deze!
Parisienne- Ratel
Nee hoor bij M zitten ze ook ruim. ALs de tenen maar onde rhet bandje doorkomen.
Ik heb toen ook 1 maat kleiner gepast, en die zaten precies goed. Maar ze kon er ook geen mm in groeien.
Dus de winkel raadde toen deze aan. En ze loopt er heel goed op.
Ik heb toen ook 1 maat kleiner gepast, en die zaten precies goed. Maar ze kon er ook geen mm in groeien.
Dus de winkel raadde toen deze aan. En ze loopt er heel goed op.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» teva slippers
» domme vraag, teva slipper's
» Birkenstock
» Name it mini maat 98 of name it kids maat 98-104???
» Birkenstock Madrid
» domme vraag, teva slipper's
» Birkenstock
» Name it mini maat 98 of name it kids maat 98-104???
» Birkenstock Madrid
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: