Leuke uitspraken!
+24
Clapperdie
Stuiterbal
Pussycat
moepie
mzcharlotte
Printje
studiebol
Fiwen
Sanne
Lejow
Rush
LindaK
Mamsie
slaatje
Marin
Twellie
Parisienne
Paper Crown
Susan
VeryCherry
Liadan
LDJ
Poisongirl
mickey
28 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Leuke uitspraken!
moepie schreef:Vanmorgen op mijn werk:
Kindje kijkt aandachtig naar mijn zwangere buik en zegt dan: "jij moet niet je trui omhoog doen he?! Dan valt de baby eruit!"
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
moepie schreef:Vanmorgen op mijn werk:
Kindje kijkt aandachtig naar mijn zwangere buik en zegt dan: "jij moet niet je trui omhoog doen he?! Dan valt de baby eruit!"
Hahahaha, geweldig!
Gast- Gast
Als ik onze dochter een foto van haar zelf laat zien dan probeert ze haar naam te zeggen.
Als ik een foto van haar papa laat zien dan zegt ze heel blij; ''papa, papa, papa''
Als ik haar een foto van mij laat zien zegt ze heel blij; AAPIE!!
Als ik een foto van haar papa laat zien dan zegt ze heel blij; ''papa, papa, papa''
Als ik haar een foto van mij laat zien zegt ze heel blij; AAPIE!!
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Heerlijk topic dit.
Sinds S geen luier meer draagt ben ik verslaafd aan die lekker billetjes van hem. Ik herhaal dan ook vaak dat hij zo'n lekkere billetjes heeft.
En woensdag zaten we in de auto en uit het niets zegt hij opeens "Mama ?? Jij hebt toch lekkere billetjes he"
Sinds S geen luier meer draagt ben ik verslaafd aan die lekker billetjes van hem. Ik herhaal dan ook vaak dat hij zo'n lekkere billetjes heeft.
En woensdag zaten we in de auto en uit het niets zegt hij opeens "Mama ?? Jij hebt toch lekkere billetjes he"
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Zelda schreef:Mijn zoontje zegt over een vuilniszak: vuile kak
Stuiterbal- Kletskop
Yenthe roept de hele dag door ZUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ben je nouwww?????
Gast- Gast
Stella_ schreef:Heerlijk topic dit.
Aaahhh liefffffffffff
Gast- Gast
N. en ik zaten vanochtend aan tafel te ontbijten. Zij was al klaar, ik nog niet. Ze moest dus nog even blijven zitten. Ondersteunt ze haar kin op haar handen, draait met haar ogen, kijkt een beetje arrogant en zegt met een diepe zucht: "Mama, saaaaai dit!"
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
E. doet op dit moment een spelletje van Dora. Alleen, het is een soort puzzel. Hoor ik haar zojuist zeggen: "ik ga winnen, ik ga winnen"
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
moepie schreef:E. doet op dit moment een spelletje van Dora. Alleen, het is een soort puzzel. Hoor ik haar zojuist zeggen: "ik ga winnen, ik ga winnen"
Ahhh lief! Is toch altijd fijn als je van jezelf kunt winnen
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
moepie schreef:E. doet op dit moment een spelletje van Dora. Alleen, het is een soort puzzel. Hoor ik haar zojuist zeggen: "ik ga winnen, ik ga winnen"
wat lief!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik had gisteren een oranjefeestje in mijn klas. 's Ochtends al m'n oranje shirtje aangedaan, zegt D.aan: 'Nouuuu mama, wat heb jij gekke kleren aan!!'
En bedankt :-)
En bedankt :-)
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Hahahaha ik heb echt net zo in een scheur gelegen van het lachen. Echt de kinderlogica het word steeds leuker hier.
We waren ergens wat gaan eten en S had een pannenkoek gekregen. Netjes opgegeten toen hij moest plassen daarna.
Op de wc tijdens het plassen kijkt hij naar zijn plasser en zegt enorm enthousiast "Daaag pannenkoek daar ga je weer"
We waren ergens wat gaan eten en S had een pannenkoek gekregen. Netjes opgegeten toen hij moest plassen daarna.
Op de wc tijdens het plassen kijkt hij naar zijn plasser en zegt enorm enthousiast "Daaag pannenkoek daar ga je weer"
Stuiterbal- Kletskop
HahahaStella_ schreef:Hahahaha ik heb echt net zo in een scheur gelegen van het lachen. Echt de kinderlogica het word steeds leuker hier.
Gast- Gast
Ik had deze week een keer buikpijn en daarom zat / lag ik veel op de bank en was ik niet zo actief bezig met mijn dochter.
Dochter: Lieve mama, doet je buik nog zo'n zeer?
Ik: Ja, beetje wel.
Dochter: Ik geef er een kusje op. En je krijgt ook een knuffel.
Ik: Dank je, dat is heel lief.
Dochter: En nu ga ik een kussen pakken voor erop. Voel je je beter?
Ik: Ja, dat helpt hoor.
Dochter: Wil je dan nu eindelijk mijn puzzel van de kast pakken?
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Toen we vanmiddag na een week vakantie de straat inreden, riep Yrsa bij het zien van alle oranje vlaggetjes: 'Hé! Er is een feestje!'
Ik heb toen tegen ze gezegd dat de buren zo blij zijn dat Ezra en Yrsa weer terug zijn uit Frankrijk dat ze slingers hebben opgehangen in de straat.
Ik heb toen tegen ze gezegd dat de buren zo blij zijn dat Ezra en Yrsa weer terug zijn uit Frankrijk dat ze slingers hebben opgehangen in de straat.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Een jongentje (bijna 4 jaar) vroeg vandaag op het kdv aan mij:
Zit er een baby in je buik?
Ik: Ja, ik heb een baby in mijn buik.
Hij: Waar is die dan?
Ik: In mijn buik, je kan de baby nu nog niet zien.
Hij: Hoe laat komt de baby er dan uit?
Zit er een baby in je buik?
Ik: Ja, ik heb een baby in mijn buik.
Hij: Waar is die dan?
Ik: In mijn buik, je kan de baby nu nog niet zien.
Hij: Hoe laat komt de baby er dan uit?
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Tuinstoel schreef:Ik had deze week een keer buikpijn en daarom zat / lag ik veel op de bank en was ik niet zo actief bezig met mijn dochter.
Haha en een beetje tempo graag!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
We waren zojuist aan het kijken bij de opbouw van het circus. Toen mijn zoontje de hengst met zijn je weet wel zag....Kijk mama een hele grote uier...... ....Uuhm ja inderdaad bijna, maar dan net anders haha:D
Sweet33- Fluisteraar
- Aantal berichten : 124
Punten : 197
Registratiedatum : 18-12-11
Ik werk op een babygroep en over het algemeen praten de kindjes op mijn groep nog niet dusdanig dat ik er uitspraken van zou kunnen plaatsen. Maar soms heb je er eentje tussenzitten. Zo ging ik vandaag naar huis toen een kindje aan mij vroeg of ik wilde gaan bellen blazen. Waarop ik zei: Nee, nu niet, vraag maar aan *naam collega*, die wil dat denk ik wel. Waarop het kindje verveeld zuchtend zegt: Statler wil niet, *naam collega* bellen blazen....
Ook ben ik ooit door één van m'n eigen kids op de groep in de hoek gezet. Ik zat het kindje wat te plagen waarop hij uiteindelijk uitriep: "Statler hoek zitten!!" Maar toen ik ook daadwerkelijk daar in die hoek ging zitten 'jammeren' vond 'ie dat ook maar raar
Ook ben ik ooit door één van m'n eigen kids op de groep in de hoek gezet. Ik zat het kindje wat te plagen waarop hij uiteindelijk uitriep: "Statler hoek zitten!!" Maar toen ik ook daadwerkelijk daar in die hoek ging zitten 'jammeren' vond 'ie dat ook maar raar
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke uitspraken?
» Leuke uitspraken!
» Leuke Engelse uitspraken..
» Leuke uitspraken topic
» vervolg, leuke jongen zoekt leuke meid
» Leuke uitspraken!