Leuke uitspraken!
+24
Clapperdie
Stuiterbal
Pussycat
moepie
mzcharlotte
Printje
studiebol
Fiwen
Sanne
Lejow
Rush
LindaK
Mamsie
slaatje
Marin
Twellie
Parisienne
Paper Crown
Susan
VeryCherry
Liadan
LDJ
Poisongirl
mickey
28 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Leuke uitspraken!
Haha Mamsie!! Geniaal!
D.aan vroeg gisterochtend om een doek om de glijbaan af te drogen. Een tijd later wilde hij met een waterpistooltje water naar binnen schieten. Ik zei: 'Schiet de glijbaan maar nat!' Zegt D.aan: 'Ja nee, dan moet ik wéér poetsen!'
D.aan vroeg gisterochtend om een doek om de glijbaan af te drogen. Een tijd later wilde hij met een waterpistooltje water naar binnen schieten. Ik zei: 'Schiet de glijbaan maar nat!' Zegt D.aan: 'Ja nee, dan moet ik wéér poetsen!'
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10
Haha geweldig mamsie!!
LindaK: geniaal dat ventje van jou! Hij zei laatst ook zoiets geniaals, toen lag ik ook bijna onder tafel. Wat was dat ook weer? Je had het op je fb gezet...
LindaK: geniaal dat ventje van jou! Hij zei laatst ook zoiets geniaals, toen lag ik ook bijna onder tafel. Wat was dat ook weer? Je had het op je fb gezet...
Gast- Gast
M`n neefje tijdens het douchen;
Ik wil graag de achterkant van m`n rug bekijken!
----
Hetzelfde neefje tijdens het tellen, hij was al bij 127, met een diepe zucht;
Wanneer houdt dit eens op?
---
Hij; Kan jij tot 9 miljoen tellen? Ik; Jawel. Hij; doe eens dan!
---
M`n neefje tegen z`n broertje;
"Je krijgt geen dvd op je verjaardag. Ook niet van Diego".
Wel dus.
Ik wil graag de achterkant van m`n rug bekijken!
----
Hetzelfde neefje tijdens het tellen, hij was al bij 127, met een diepe zucht;
Wanneer houdt dit eens op?
---
Hij; Kan jij tot 9 miljoen tellen? Ik; Jawel. Hij; doe eens dan!
---
M`n neefje tegen z`n broertje;
"Je krijgt geen dvd op je verjaardag. Ook niet van Diego".
Wel dus.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Whahahahahaha Mamsie!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Jetje schreef:Haha geweldig mamsie!!
Ik moest even nadenken :-) Deze denk ik:
Daan in shock: "Mama, mijn ene hand heeft m'n boor van de andere hand afgepakt!!" :-D
(Hij stond ook echt met 2 handen aan die boor te trekken, haha!)
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
We gingen vorige week met een neefje (2,5) een ijsje eten.
Zijn vraag: "Wil je het ijs dan in een bakje of in een neushoorntje?"
Zijn vraag: "Wil je het ijs dan in een bakje of in een neushoorntje?"
Gast- Gast
LindaK schreef:Jetje schreef:Haha geweldig mamsie!!
Ik moest even nadenken :-) Deze denk ik:
Daan in shock: "Mama, mijn ene hand heeft m'n boor van de andere hand afgepakt!!" :-D
(Hij stond ook echt met 2 handen aan die boor te trekken, haha!)
Oh ja die bedoelde ik!!!
Ik stelde Jesper voor om lekker in zijn boxer en zijn hemd te gaan slapen, het is zo warm. Krijg ik als antwoord: mama ben jij belazerd. Ik kan toch niet zo in mijn bed gaan liggen.
Gast- Gast
Haha, Mamsie, wat een wijsneus zeg. Ik zit gewoon hardop te lachen hier.
Mijn nichtje van 2,5 laatst. Ze zat achterop de fiets bij oma. Opa stond met mijn vriend te praten. Nichtje wil wat tegen mijn vriend zeggen, maar hij hoort haar niet. Na 3 pogingen zegt ze verontwaardigd tegen mij: 'jouw vriend kan helemaal niet praten.' en dat dan met zo'n lief kinderstemmetje
Mijn nichtje van 2,5 laatst. Ze zat achterop de fiets bij oma. Opa stond met mijn vriend te praten. Nichtje wil wat tegen mijn vriend zeggen, maar hij hoort haar niet. Na 3 pogingen zegt ze verontwaardigd tegen mij: 'jouw vriend kan helemaal niet praten.' en dat dan met zo'n lief kinderstemmetje
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zat met J.uul in bad en op elke vraag die ik stelde was het antwoord "NEE" (is mama lief, is papa lief, is cira (poes) lief, is luna (poes) lief, is J.uultje lief, vind je het fijn in bad, wil je dan uit bad, ga je zo lekker naar bed..... ik heb wel 20 vragen aan haar gesteld). Vraagt manlief ineens: Zit je in de nee-fase schatje? Antwoord ze met een diepe zucht "Ja!"
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Fiwen schreef:Ik zat met J.uul in bad en op elke vraag die ik stelde was het antwoord "NEE" (is mama lief, is papa lief, is cira (poes) lief, is luna (poes) lief, is J.uultje lief, vind je het fijn in bad, wil je dan uit bad, ga je zo lekker naar bed..... ik heb wel 20 vragen aan haar gesteld). Vraagt manlief ineens: Zit je in de nee-fase schatje? Antwoord ze met een diepe zucht "Ja!"
Haha ik kan niet wachten tot ik hier van die uitspraken krijg... dubbel op dan...
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
We waren vanmorgen in het zwembad en Ezra wilde een ijsje. Hij heeft pas net geleerd om dan te vragen: 'IJsje eten?' maar vanmorgen zei hij: 'Mag ik een ijsje?'
Het ijsjesverkooppunt was nog dicht, maar gelukkig kwamen er net twee jongens van de technische dienst aanlopen die speciaal even ijs hebben gepakt voor ons.
Het ijsjesverkooppunt was nog dicht, maar gelukkig kwamen er net twee jongens van de technische dienst aanlopen die speciaal even ijs hebben gepakt voor ons.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wow Susan wat goed van hem! en lief dat de mensen speciaal voor hem een ijsje pakten.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ja, we hebben het uitgelegd en toen zei die ene jongen: 'Ik begrijp het wel, mijn broer heeft ook autisme.'
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:We waren vanmorgen in het zwembad en Ezra wilde een ijsje. Hij heeft pas net geleerd om dan te vragen: 'IJsje eten?' maar vanmorgen zei hij: 'Mag ik een ijsje?'
Wat leuk Susan, Ezra doet het echt goed zeg! Dat geeft jullie vast ook een fijn gevoel.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Wat fijn Susan, en wat goed dat die jongen er begrip voor kon opbrengen. Het had heel anders kunnen zijn natuurlijk. Genietmomentje!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ja, precies, nou, dan hadden we wel thuis een ijsje kunnen ophalen, maar het was toch wel wat moeilijker voor hem geweest. Nu konden we hem gelukkig meteen belonen.
Susan- Lady Post-a-lot
Sanne schreef:Haha, Mamsie, wat een wijsneus zeg. Ik zit gewoon hardop te lachen hier.
Haha, wij hadden vorige week net zoiets...
H. was bij mijn ouders wezen slapen. De volgende ochtend zat mijn moeder met 1 van mijn zusjes aan de telefoon.
H. had al een paar keer iets gevraagd aan mijn moeder en mijn moeder had gezegd dat ze even aan de telefoon zat en ze het even aan opa moest vragen. Waarop ze naar mijn vader loopt en heel verontwaardigd zei: Naaaaa opa!!! Oma kan niet meer luisteren naar mij!!! Jij wel???
Gast- Gast
Susan schreef:We waren vanmorgen in het zwembad en Ezra wilde een ijsje. Hij heeft pas net geleerd om dan te vragen: 'IJsje eten?' maar vanmorgen zei hij: 'Mag ik een ijsje?'
Wat goed van hem!!!
Gast- Gast
Mamsie schreef:Wij zaten vorige week in de ijssalon en er stond een meisje achter de bar die mijn vriend en ik kennen. Ik zat met de jongens aan een tafeltje lekker een ijsje te eten en mijn vriend stond met haar te praten.
Zegt G heel serieus tegen mij terwijl hij met zn ogen hun kant op wees: "Uuuh mam... het lijkt er op dat iemand je vriendje staat in te pikken".
Ik vind hem echt geweldig!!
Gast- Gast
Wat ontzettend goed van je zoon Susan!
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
We zitten aan tafel.
Ineens schuift H. haar bord aan de kant en zegt: Ik hoef niet te groeien! Ik ben klaar.
Ineens schuift H. haar bord aan de kant en zegt: Ik hoef niet te groeien! Ik ben klaar.
Gast- Gast
Haha geniaal TBIB!!
J. is al drie keer gevallen vandaag. 'Je bent wel een pechvogel he mannetje.'
'Nou ja mama doe niet zo raar. Ik kan toch helemaal niet vliegen.'
J. is al drie keer gevallen vandaag. 'Je bent wel een pechvogel he mannetje.'
'Nou ja mama doe niet zo raar. Ik kan toch helemaal niet vliegen.'
Gast- Gast
Even een up!
ons ventje kan er af en toe ook iets van...
Gisteren vroeg ik hem; kom je mee naar bed? Nee mama mij noeg(genoeg) van bed!
Hij is met zijn treinbaan aan het spelen, valt zijn treintje eraf. Ach nee toetah(trein/thomas) auw daan?
En nu staat hij de hele tijd naar buiten te kijken, diepe zucht en zegt nee mama daar nie doog(droog)
ons ventje kan er af en toe ook iets van...
Gisteren vroeg ik hem; kom je mee naar bed? Nee mama mij noeg(genoeg) van bed!
Hij is met zijn treinbaan aan het spelen, valt zijn treintje eraf. Ach nee toetah(trein/thomas) auw daan?
En nu staat hij de hele tijd naar buiten te kijken, diepe zucht en zegt nee mama daar nie doog(droog)
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
haha, heerlijk Printje!
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Vanmorgen op mijn werk:
Kindje kijkt aandachtig naar mijn zwangere buik en zegt dan: "jij moet niet je trui omhoog doen he?! Dan valt de baby eruit!"
Kindje kijkt aandachtig naar mijn zwangere buik en zegt dan: "jij moet niet je trui omhoog doen he?! Dan valt de baby eruit!"
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke uitspraken?
» Leuke uitspraken!
» Leuke Engelse uitspraken..
» Leuke uitspraken topic
» vervolg, leuke jongen zoekt leuke meid
» Leuke uitspraken!