Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

jong - pedofiel

+13
Discordia
Lenthe
Makamba
Zora
SuperGrover
Poisongirl
Filoria
Phileine
Mida4you
Lejow
Kowalski
Zwerver
kwak
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

jong - pedofiel - Pagina 2 Empty Re: jong - pedofiel

Bericht  Paper Crown do 24 mei 2012 - 21:37

Opzich vind ik het erg dapper dat iemand zijn gevoelens die verboden zijn durft uit te spreken. Natuurlijk is niet elke hetero van plan alle vrouwen te bespringen en niet elke homo duikt op andere homo's maar toch vind ik het iets 'vreemds' hebben. Opgewonden raken van kinderen.. je kan er niets aan doen, het is zoals het is en ik denk dat er genoeg mensen rondlopen die die gevoelens hebben maar niets mee doen, ik vraag me dan alleen af tot wanneer ze zich kunnen bedwingen en of je altijd je gevoel kunt blijven aanvechten..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Susan do 24 mei 2012 - 21:40

Oh ja, oké. Nou ja, door er niet naar te willen kijken ontken je natuurlijk niet dat het gebeurt. Er zijn ook dingen waar ik niet naar kan of wil kijken, juist het feit dat ik weet dat het gebeurt versterkt dat.

Het lijkt mij trouwens ook afschuwelijk om die gevoelens te hebben, ik vind het ook wel moedig om daarmee op de televisie te gaan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SuperGrover vr 25 mei 2012 - 3:41

Er zijn ook best veel (christelijke) homo's die er bewust voor kiezen om niet iets te doen met hun geaardheid. Seksuele gevoelens zijn toch niet zó overweldigend dat je je absoluut niet kunt inhouden? Zou wat worden zeg.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Paper Crown vr 25 mei 2012 - 3:44

SuperGrover schreef:Er zijn ook best veel (christelijke) homo's die er bewust voor kiezen om niet iets te doen met hun geaardheid. Seksuele gevoelens zijn toch niet zó overweldigend dat je je absoluut niet kunt inhouden? Zou wat worden zeg.

Maar dat kan je ook omdraaien, er zijn ook veel gelovigen homo's die wel hun geloof laten vallen en als homo door 't leven gaan. Volgens mij onderschat je ook hoe serieus seksuele gevoelens zijn.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 3:47

Het lijkt me verschrikkelijk om pedofiel te zijn, alle mensen kotsen je uit, je kunt nooit je gevoelens openbaar maken.
Maar ik vind het erger voor de kinderen die slachtoffer van een pedofiel zijn.

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover vr 25 mei 2012 - 3:52

2CKC2 schreef:
SuperGrover schreef:Er zijn ook best veel (christelijke) homo's die er bewust voor kiezen om niet iets te doen met hun geaardheid. Seksuele gevoelens zijn toch niet zó overweldigend dat je je absoluut niet kunt inhouden? Zou wat worden zeg.

Maar dat kan je ook omdraaien, er zijn ook veel gelovigen homo's die wel hun geloof laten vallen en als homo door 't leven gaan. Volgens mij onderschat je ook hoe serieus seksuele gevoelens zijn.
Tuurlijk is het serieus, ik vind het dan ook heel erg voor die mensen. Maar dat meteen zijn verhaal in twijfel wordt getrokken, wordt gesproken over brainwashing van kinderen, dat vind ik echt veel te ver gaan. Deze jongen heeft ook nog gewoon een vriend hè, dus het is niet dat hij nooit seks heeft.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 4:05

Zelda schreef:Het lijkt me verschrikkelijk om pedofiel te zijn, alle mensen kotsen je uit, je kunt nooit je gevoelens openbaar maken.

Die zijn slachtoffer van een pedoseksueel. Een pedofiel doet niks met die gevoelens, een pedoseksueel wel

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 4:05

Jolicious schreef:
Zelda schreef:Het lijkt me verschrikkelijk om pedofiel te zijn, alle mensen kotsen je uit, je kunt nooit je gevoelens openbaar maken.

Die zijn slachtoffer van een pedoseksueel. Een pedofiel doet niks met die gevoelens, een pedoseksueel wel
O, dat verschil wist ik niet.

Gast
Gast

Bericht  Angela_1986 vr 25 mei 2012 - 4:54

Jolicious schreef:
Omdat jij hetero bent, bespring je toch ook niet elke vent? Een homoseksueel bespringt toch ook niet elke andere homoseksueel? Dat iemand pedofiele gevoelens heeft, daar kunnen ze niks aan doen. Wat ze er mee doen wel. Maar er zijn zoveel mensen die beseffen dat het moreel fout is en er dus niks mee doen. En eerlijk gezegd kan ik daar toch wel enig respect voor op brengen. Het lijkt me verdomde moeilijk om gevoelens te hebben en er niks mee mogen doen. De gemiddelde hetero/homo doet het ze niet na denk ik.

Ik heb de uitzending ook gezien en kan nu zeggen dat ik het hier mee eens ben. Voorheen dacht ik ook voornamelijk aan de gevolgen voor de slachtoffers en die zijn natuurlijk verschrikkelijk, dat vind ik nog steeds!
Nu is het me echter ook duidelijk geworden dat pedofielen hier niet voor kiezen en dat zij een (sterke) drang tegen moeten houden, dat lijkt me niet makkelijk! Het is iets wat je meekrijgt, waar je geen invloed op hebt en het had mij dus net zo goed kunnen overkomen als die jongen uit het programma... Ben ik toch heel blij dat ik 'gewoon' hetero ben!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Sushi ma 28 mei 2012 - 9:20

Ik heb het laatst teruggekeken op internet. Ik vond het wel wat vreemd dat ze de tuin inliepen van het huis waarin Bark was misbruikt en dat ook zo tegen de nieuwe eigenaar zeiden. Ik zou het écht niet prettig vinden om te weten dat er in mijn huis iemand misbruikt zou zijn. En al helemaal niet als die kamer nu ook een kinderkamer is. Ik vond dat stukje onnodig.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud