Jong
+3
Kaat
Nietjuuh
dolfijntje24
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Jong
Wie heeft gister ook de aflevering "bijzondere relaties" gezien? Ik vond het zo zielig voor die vrouw waarvan de man een herseninfarct gehad heeft. Ben je net een maand getrouwd...Maar zo zie je maar, het kan zo gebeuren.
Ik weet niet zo goed wat ik van dat andere stelletje moet vinden, maar de liefde is zo sterk dat ze zelfs een huis gekocht hebben samen.
Ik weet niet zo goed wat ik van dat andere stelletje moet vinden, maar de liefde is zo sterk dat ze zelfs een huis gekocht hebben samen.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Re: Jong
Heb de aflevering net gezien.
Echt heftig van dat stel waarin de man een herseninfarct kreeg. Maar de liefde tussen hen is nog zo mooi om te zien...het is echter wel mijn ergste nachtmerrie dat mij zoiets zou overkomen. Je relatie verandert zo erg!!
Echt heftig van dat stel waarin de man een herseninfarct kreeg. Maar de liefde tussen hen is nog zo mooi om te zien...het is echter wel mijn ergste nachtmerrie dat mij zoiets zou overkomen. Je relatie verandert zo erg!!
Nietjuuh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 136
Punten : 252
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vond het best wel hard en ergens voor mij ook onbegrijpelijk dat die oudere man (die een relatie heeft met die jonge vrouw) zijn vriendin belangrijker vond dan zijn kinderen. Ik schrok er een beetje van hoe hij dat ook bracht. Zijn kinderen moesten het maar gewoon accepteren volgens hem. Terwijl zijn vriendin gewoon jonger is/zelfde leeftijd heeft als zijn kinderen. Natuurlijk hebben die kinderen daar moeite mee? Als jij je kinderen niet de mogelijkheid en tijd geeft om aan die situatie te wennen, dan begrijp ik best dat je als kind geen contact wil hebben met je ouder. En die kinderen (of een deel) woonde ook nog thuis terwijl hij die relatie kreeg met dat veel jongere meisje. Die kinderen hadden gewoon geen keuze.
Kaat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 290
Punten : 312
Registratiedatum : 18-11-10
Kaat schreef:Ik vond het best wel hard en ergens voor mij ook onbegrijpelijk dat die oudere man (die een relatie heeft met die jonge vrouw) zijn vriendin belangrijker vond dan zijn kinderen. Ik schrok er een beetje van hoe hij dat ook bracht. Zijn kinderen moesten het maar gewoon accepteren volgens hem. Terwijl zijn vriendin gewoon jonger is/zelfde leeftijd heeft als zijn kinderen. Natuurlijk hebben die kinderen daar moeite mee? Als jij je kinderen niet de mogelijkheid en tijd geeft om aan die situatie te wennen, dan begrijp ik best dat je als kind geen contact wil hebben met je ouder. En die kinderen (of een deel) woonde ook nog thuis terwijl hij die relatie kreeg met dat veel jongere meisje. Die kinderen hadden gewoon geen keuze.
+1
Heb het net zitten kijken, vond het heftig om te horen hoe hij over zijn kinderen aan het praten was :S
Gast- Gast
Ik vind dat stel van 30 jaar leeftijdsverschil niet zo bijzonder eigenlijk, ach ja ze schelen 30 jaar, maar ze zijn voor de rest een normaal stel.
Dat andere stel vind ik wel heel erg bijzonder. Zo knap dat zij nog steeds voor hem blijft zorgen. De uitspraak 'Mijn eigen man is dood gegaan en ik heb er een anderer man voor teruggekregen'.. echt zooo erg.
Dat andere stel vind ik wel heel erg bijzonder. Zo knap dat zij nog steeds voor hem blijft zorgen. De uitspraak 'Mijn eigen man is dood gegaan en ik heb er een anderer man voor teruggekregen'.. echt zooo erg.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:Ik vind dat stel van 30 jaar leeftijdsverschil niet zo bijzonder eigenlijk, ach ja ze schelen 30 jaar, maar ze zijn voor de rest een normaal stel.
Ik moest zeker even slikken...Het zou je maar gebeuren. Dat is inderdaad een grote nachtmerrie. Ik vind het zo knap van haar, maar wat ze zegt in voor en tegenspoed...Dat is ook zo.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
ik vond het een heftige aflevering vooral omdat mijn vader ook een herseninfarct gehad heeft en daardoor is het een hele andere man. Dus die aflevering was behoorlijk confronterend.
Vond dat stel met die oudere man echt apart. Hij liet zijn kinderen gewoon stikken heel vreemd
Vond dat stel met die oudere man echt apart. Hij liet zijn kinderen gewoon stikken heel vreemd
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb het ook gezien, vond het heel aangrijpend.. Respect voor haar dat ze er voor blijft gaan.. Ik weet niet of ik dat zou kunnen..
Gast- Gast
Ik heb gister gekeken.
Van dat stel met leeftijdsverschil vind ik het niet zo gek dat die man "kiest" voor zijn vriendin ipv zijn kinderen. Die kinderen leven ook hun eigen leven, hebben zometeen misschien ook een partner waarmee de vader het niet eens is en dan hoeft het kind zijn/haar relatie toch ook niet te beindigen? Oké 30 jaar is wel heel veel verschil maar als ze verliefd zijn? Moet wel zeggen dat ik haar wel ouwelijk vond overkomen.
Ik vond dat andere stel echt heel dapper. Lijkt me echt verschrikkelijk! Lijkt me leuk om te zien hoe het met hun gaat over 2 jaar.
Van dat stel met leeftijdsverschil vind ik het niet zo gek dat die man "kiest" voor zijn vriendin ipv zijn kinderen. Die kinderen leven ook hun eigen leven, hebben zometeen misschien ook een partner waarmee de vader het niet eens is en dan hoeft het kind zijn/haar relatie toch ook niet te beindigen? Oké 30 jaar is wel heel veel verschil maar als ze verliefd zijn? Moet wel zeggen dat ik haar wel ouwelijk vond overkomen.
Ik vond dat andere stel echt heel dapper. Lijkt me echt verschrikkelijk! Lijkt me leuk om te zien hoe het met hun gaat over 2 jaar.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ben het nu aan het kijken, zij ziet er trouwens wel erg 'oud' uit hoor, je zou niet zeggen dat ze nog maar 24 is.
En respect voor de vrouw, waarvan de man een herseninfarct heeft gehad. Vreselijk moet dat zijn.
En respect voor de vrouw, waarvan de man een herseninfarct heeft gehad. Vreselijk moet dat zijn.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: