Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

flessen, hoe vaak moet je nieuwe kopen?

+12
studiebol
Ezzer
Teddyaapje
Flower_L
mickey
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Parisienne
Ayla
Laced
LMCurious
Floor
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

flessen, hoe vaak moet je nieuwe kopen? Empty flessen, hoe vaak moet je nieuwe kopen?

Bericht  Floor di 21 feb 2012 - 6:25

Onze zoon is nu net 3 maanden en zijn flessen zijn nu stuk. Hij heeft 2 difrax S-flessen en beide zijn gebarsten.
Nu zijn deze flessen wel prijzig vind ik, dus ik vraag me af hoe vaak jullie nieuwe moeten kopen want ik vind elke 3 maanden wel vaak namelijk.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flessen, hoe vaak moet je nieuwe kopen? Empty Re: flessen, hoe vaak moet je nieuwe kopen?

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 6:39

Daar zou ik mee terug gaan.
(Tenzij je er iets geks mee gedaan hebt)
Want die flessen horen na 3 maanden echt niet kapot te gaan.

Bij H. heb ik de Difrax flessen een jaar gebruikt.

Gast
Gast

flessen, hoe vaak moet je nieuwe kopen? Empty Re: flessen, hoe vaak moet je nieuwe kopen?

Bericht  Floor di 21 feb 2012 - 6:45

heb er niks bijzonders mee gedaan.

flessen, hoe vaak moet je nieuwe kopen? IMG_2768
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 6:48

Hmmm, misschien te hard aangedraaid?
Ik zou er anders mee terug gaan.
Of Difrax even mailen als je geen bonnetje mee rhebt.

Gast
Gast

Bericht  LMCurious di 21 feb 2012 - 6:49

Ik gebruik nog steeds de flessen die ik voor Joris ook altijd heb gebruikt in het eerste jaar. Dus in totaal worden 3 difrax s flessen al 2 jaar gebruikt hier. Ik koop tussendoor alleen nieuwe spenen. Ik heb 1 fles die wel meer geleden heeft, geen idee waardoor, maar die is meer beschadigd dan de andere 2. Maar echt kapot zijn ze geen van allen. Ik gebruik ze in de magnetron, kook ze af en toe uit en ze gaan tussendoor ook in de vaatwasser.

Kortom ermee terug gaan!
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 6:53

Mee terug gaan! Ik heb alle 4 de flessen van Y.enthe nog! Ook difrax. Of via de site een klacht indienen MET foto.

Gast
Gast

Bericht  Laced di 21 feb 2012 - 6:55

Ik heb hetzelfde gehad, alleen dan aan de onderkant. Ik heb een klacht ingediend bij difrax (foto's bijgevoegd) en ik krijg nu een nieuwe fles toegestuurd.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  Ayla di 21 feb 2012 - 7:09

Ik zou ook difrax even mailen, krijg je vast wel nieuwe ze zijn daar helemaal niet moeilijk mee, goeie service!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Parisienne di 21 feb 2012 - 7:13

Ik heb ook een keer een foto van een fles teruggestuurd naar Difrax, ging om een lekkende fles (en dus geen zichtbare schade). Heb direct een nieuwe toegestuurd gekregen. Zou dus of teruggaan of Difrax mailen.

Je hoeft als het goed is gedurende de hele babytijd echt niet om de drie maanden flessen te vervangen hoor, zeker niet als het gaat om flessen als die van Difrax of Avent. Af en toe een nieuwe speen of een nieuw ventiel (onderin de fles) en hij is weer als nieuw.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Bruintje Beer di 21 feb 2012 - 7:43

Ik gebruik de oude difraxflessen van de oudste nog(wel met nieuwe speen)
Gewoon mailen!!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Floor di 21 feb 2012 - 7:55

Ok duidelijk dus (ik zat me al af te vragen of het gebruikelijk was om elke 3 maanden nieuwe flessen te kopen).
Ik heb difrax gemaild met foto.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Flip Fluitketel di 21 feb 2012 - 8:06

Ik zou een mail naar Difrax sturen. Ik heb het al vaker gehoord van de Difrax flessen dat er iets aan mankeert. Zelf gebruiken wij nog steeds dezelfde flessen vanaf dat ze ongeveer 2 maanden is.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  mickey di 21 feb 2012 - 8:10

Een vriendin van mijn zus had het ook met een Difrax fles, dat die heel snel kapot was. Ze heeft dat toen bij Prenatal aangegeven, en de fles ook laten zien, en kreeg direct een nieuwe mee. Het hoort echt niet zo snel kapot te gaan hoor!
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  Flower_L wo 22 feb 2012 - 8:31

Hier ook gebarsten s fles gehad. Foto gestuurd en nieuwe gekregen.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Teddyaapje wo 22 feb 2012 - 8:47

Wij hadden 2 difrax flessen die zijn gaan lekken. Heb naar difrax gemaild en kreeg volgens mij een vragenlijst die ik via de mail moest terug sturen en moest een foto van de flessen toevoegen. Heb 2 nieuwe flessen gekregen en een gratis knuffeltje.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Ezzer wo 22 feb 2012 - 8:48

Het gebeurt nog best veel zo te lezen! Had ik niet verwacht eigenlijk.

Hier doen we nog steeds met dezelfde fles.
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Floor wo 22 feb 2012 - 8:49

Ezzer schreef:Het gebeurt nog best veel zo te lezen! Had ik niet verwacht eigenlijk.

Hier doen we nog steeds met dezelfde fles.
nou inderdaad
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol wo 22 feb 2012 - 8:57

Ik had ook een kapotte fles. Heb naar difrax gemaild maar nog nooit reactie gehad. Ben er mee naar de prenatal gegaan want daar had ik ze gekocht. Had geen bon of wat dan ook en kreeg zo een nieuwe fles mee!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Floor wo 22 feb 2012 - 10:18

ik heb nu vandaag afgewacht, want ik had gisteravond gemaild maar ik ga morgen toch terug naar etos met de flessen (al heb ik geen bon kunnen vinden omdat mijn man de flessen heeft gekocht in de kraamweek). Van difrax ook geen reactie terug gehad vandaag.
Ik heb mijn zoon vandaag de fles gegeven met een fles van kruitvat die ik hier had staan maar dat is echt geen succes, hij zuigt constant vacuüm (de speen) en mijn zoontje krijgt veel krampen heb ik het idee want hij overstrekt de hele avond al.
Morgenochtend maar meteen naar etos (het nadeel is dat ze hier altijd alleen maar roze flessen hebben No die wil ik natuurlijk niet)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Printje wo 22 feb 2012 - 10:41

Wij hebben nooit nieuwe flessen hoeven kopen, wel andere speentjes maar de flessen worden bewaard voor nummer 2.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Liadan wo 22 feb 2012 - 20:44

Hier ook barstjes in de difraxflessen, ik denk dat het hier door de sterilisator komt. Daar gaan ze vaak in (als mijn kolfspullen er ook in gaan, doe ik ze er altijd bij, dus 2 keer in de week). Bij mijn moeder gaat de fles die bij haar staat 1 keer in de week in de afwasmachine en die ziet er nog wel goed uit.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  joyce0606 do 23 feb 2012 - 1:06

nou zijn niet echt goede flessen van difrax zo te horen!

ik gebruik alleen Dr.Brown om te voeden, en avent om te kolfen/koelen/vriezen. sommige Avent flessen zijn al 6 jaar oud (van zus) maar zien er nog top uit! wassen met sopje en uitkoken..niks aan de hand Wink
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Floor do 23 feb 2012 - 2:14

@liadan, hier gaat het 2x per dag in de sterilisator omdat onze zoon vreselijk erge spruw heeft, hij krijgt elke voeding een andere speen op de fles en dan 2x maar voeding uit 1 fles enzovoort enzovoort. misschien moet ik het dan wat minder steriliseren als het daar aan ligt.

Ik heb in elk geval 2 nieuwe flessen van etos gekregen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Liadan do 23 feb 2012 - 3:18

Floor schreef:@liadan, hier gaat het 2x per dag in de sterilisator omdat onze zoon vreselijk erge spruw heeft, hij krijgt elke voeding een andere speen op de fles en dan 2x maar voeding uit 1 fles enzovoort enzovoort. misschien moet ik het dan wat minder steriliseren als het daar aan ligt.

Ik heb in elk geval 2 nieuwe flessen van etos gekregen.
Ik weet niet of het daaraan ligt hoor, maar ik denk het zelf wel. Maar je zou toch denken dat je ze gewoon moet kunnen steriliseren? Fijn dat je 2 nieuwe flessen hebt gehad! Had je de bon nodig om nieuwe te krijgen?

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Floor do 23 feb 2012 - 3:44

Ik had geen bon meer dus ben op de gok er naar toe gegaan en heb het uitgelegd, zij doen verder niks met de flessen (sturen ze niet terug en ze maken ook geen melding ervan bij difrax) ze gooien ze gewoon weg.

Ik zat me inderdaad af te vragen, het is toch normaal om flessen te steriliseren dus eigenlijk zou het daar niet van moeten komen. Nu heb ik de nieuwe flessen wel als eerste gesteriliseerd maar zal ik ze niet meer 2x per dag steriliseren, alleen de spenen nog wel.
Ook heb ik ze net maar in de kast gezet, bij ons stonden alle flessen, spenen en tutjes in de koelkast.

Hoe kan je flessen uitkoken? gewoon in een pan? (ik heb echt geen idee namelijk).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: