Zoku Quick Pop Maker
+21
Penny Blossom
silly-one
JustMeDaan
_Nina
Raindrop
Mida4you
Leine
Jerry
Bazinga
Cupcake
Flower_L
Linda
Puggle
TukTuk
Aziraphale
Summerlovin
Rovine
CCC
Lejow
Blond
Highway
25 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Zoku Quick Pop Maker
nou niet om spelbreker te zijn, maar wat is de toegevoegde waarde van dit 'apparaat' tegenover van die simpele dingen om ijslolly's te maken die je voor 2 euro bij de Blokker kunt krijgen?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Die van de blokker moet je in de vriezer zetten en duurt dus langer. Dit apparaat zet je van te voren in de vriezer, en dan haal je hem er uit, en vul je hem en binnen 30 minuten geloof ik zijn de ijsjes klaar.
Maarja ik zou er ook geen 65 euro voor over hebben hoor
Maarja ik zou er ook geen 65 euro voor over hebben hoor
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Het principe werkt andersom. Die ijsvormpjes vul je en moeten daarna nog uren de vriezer in.
Hier zet je het apparaat in de vriezer, haal je het er naar 24 uur uit, je gooit er sap/gepureerd fruit/yoghurt in, en binnen 10 minuten heb je je ijsje.
En het is gewoon leuk
Hier zet je het apparaat in de vriezer, haal je het er naar 24 uur uit, je gooit er sap/gepureerd fruit/yoghurt in, en binnen 10 minuten heb je je ijsje.
En het is gewoon leuk
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
En je kunt er binnen 10 minuten ijsjes met laagjes/vormpjes en vulling mee maken, dat kan niet met zo'n goedkoop ding.
Gast- Gast
Dijn82 schreef:En je kunt er binnen 10 minuten ijsjes met laagjes/vormpjes en vulling mee maken, dat kan niet met zo'n goedkoop ding.
Inderdaad
Kortom: GO ZOKU
haha
Lejow- Lady Post-a-lot
Coooolllaaaaa
Lejow- Lady Post-a-lot
Zijn die lekker? Ik weet dat cola-ijsjes in die blokker dingen altijd mislukten..
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Ja, ik vond ze lekker! Als je ze in je mond stopt begint het een beetje te borrelen whaha
Lejow- Lady Post-a-lot
Haha grappig!
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Ik zie zoveel ijsjes voorbij komen Lejow, eet je ze ook allemaal op??
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Mirjam4you schreef:Ik zie zoveel ijsjes voorbij komen Lejow, eet je ze ook allemaal op??
Ja maar niet alleen hoor. En ze zijn maar een cm of 8 groot
Lejow- Lady Post-a-lot
Wat een leuke ijsjes, Lejow! Leuk apparaat
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Lejow schreef:Mirjam4you schreef:Ik zie zoveel ijsjes voorbij komen Lejow, eet je ze ook allemaal op??
Ja maar niet alleen hoor. En ze zijn maar een cm of 8 groot
Owja 8 cm valt nog mee Ze zien er echt heerlijk uit! Had ook ff op google gezocht wat mensen al niet voor ijsjes hebben gemaakt, erg mooi!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ja hoooooorrrrrrrrrr
Daar issssieee weeeer
Cola, Sinas en 7up!
Wil binnenkort ook met stukjes fruit er in gaan proberen! Misschien woensdag eens langs de markt.
Daar issssieee weeeer
Cola, Sinas en 7up!
Wil binnenkort ook met stukjes fruit er in gaan proberen! Misschien woensdag eens langs de markt.
Lejow- Lady Post-a-lot
Wat een leuk apparaat! Had er nog nooit van gehoord. Eerst maar eens mijn cakepop machine verslijten en dan het volgende weer .
Gast- Gast
Die van mij staat nu in de vriezer! (sinds gisterochtend) ik ga hem dus straks proberen . Maak je hem na gebruik gewoon schoon met warm water om hem vervolgens weer 24 uur in de vriezer te zetten?
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Jup! Ik spoel hem goed uit, en vooral goed droog maken! En dan weer invriezen
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Jup! Ik spoel hem goed uit, en vooral goed droog maken! En dan weer invriezen
en dat doe je als hij helemaal afgekoeld is neem ik aan? Mijn dubbelfris ijsjes zijn nu klaar
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Summerlovin schreef:Lejow schreef:Jup! Ik spoel hem goed uit, en vooral goed droog maken! En dan weer invriezen
en dat doe je als hij helemaal afgekoeld is neem ik aan? Mijn dubbelfris ijsjes zijn nu klaar
Foottttooo!
Nee hoor, soms als hij half bevroren is. Maar wel zo ver ontdooit dat het water niet gelijk vast vriest
Lejow- Lady Post-a-lot
Summerlovin schreef:Die van mij staat nu in de vriezer! (sinds gisterochtend) ik ga hem dus straks proberen . Maak je hem na gebruik gewoon schoon met warm water om hem vervolgens weer 24 uur in de vriezer te zetten?
Het is niet goed om 'm elke keer schoon te maken, dus als hij niet vies is, kun je hem beter gelijk weer in de vriezer zetten.
Gast- Gast
Dijn82 schreef:Summerlovin schreef:Die van mij staat nu in de vriezer! (sinds gisterochtend) ik ga hem dus straks proberen . Maak je hem na gebruik gewoon schoon met warm water om hem vervolgens weer 24 uur in de vriezer te zetten?
Het is niet goed om 'm elke keer schoon te maken, dus als hij niet vies is, kun je hem beter gelijk weer in de vriezer zetten.
Ook niet gewoon afspoelen met water?
Ik knoei vaak wel wat aan de bovenkant.
Lejow- Lady Post-a-lot
Misschien al gevraagd maar hoeveel punten kost zo'n ding en hoe lang zijn jullie al klant van t-mobile dat jullie zoveel punten hadden? Ik wist helemaal niet dat je punten kunt sparen met t-mobile, maar heb van het weekend toevallig in een gadgetwinkel dat apparaat zien staan en ik vind hem wel heel erg gaaf! Moet je bijbetalen?
Edit: en als je je aanmeldt voor dat punten sparen, krijg je dan met terugwerkende kracht punten? Of zit dat niet zo simpel in elkaar?
Edit: en als je je aanmeldt voor dat punten sparen, krijg je dan met terugwerkende kracht punten? Of zit dat niet zo simpel in elkaar?
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Ik dacht dat het 4195 punten zijn die je nodig hebt. Je krijgt voor iedere euro van je factuur 1 punt. Ben je langer als 2 jaar lid dan krijg je de punten dubbel per factuur. Ik geloof alleen wel dat je je ervoor moet aanmelden en het werkt helaas niet met terugwerkende kracht. Je beng dus wel even aan het sparen helaas.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Lejow schreef:Dijn82 schreef:Summerlovin schreef:Die van mij staat nu in de vriezer! (sinds gisterochtend) ik ga hem dus straks proberen . Maak je hem na gebruik gewoon schoon met warm water om hem vervolgens weer 24 uur in de vriezer te zetten?
Ook niet gewoon afspoelen met water?
Ik knoei vaak wel wat aan de bovenkant.
Nee. Je mag hem sowieso pas afspoelen als hij helemaal ontdooid is, maar als je een beetje hebt geknoeid, krijg je dat er vaak nog wel af als het bevroren is.
Gast- Gast
Ik ben al lid sinds het T-mobile is geworden. Ben van Dutchtone naar Orange gegaan en dat werd doen T-mobile. Geen idee hoe lang ik al punten spaar, maar ook echt al jaren, want ik heb altijd hele goedkope abonnementen.
Gast- Gast
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 4 van 6
Permissies van dit forum: