Zoku Quick Pop Maker
+21
Penny Blossom
silly-one
JustMeDaan
_Nina
Raindrop
Mida4you
Leine
Jerry
Bazinga
Cupcake
Flower_L
Linda
Puggle
TukTuk
Aziraphale
Summerlovin
Rovine
CCC
Lejow
Blond
Highway
25 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Zoku Quick Pop Maker
Ik heb misschien een hele domme vraag, maar stel hem toch maar . ik heb het receptenboekje van de zoku erbij gekocht en zag een lekker recept (met koekjes ) maar daar moet vanillepudding in.. Nu heb ik vandaag in de winkel gekeken maar ik zag alleen vanilliepudding met aardbeiensaus, of vanillevla maar ja dat is geen pudding... Weet iemand hier misschien een merk vanilliepudding zonder saus erbij?
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Weet niet of je die lekker vind, maar die toetjes met slagroom erop, weet je wel die vaak hele goedkope. Heb je in vanille en chocolade, das volgens mij pudding. Slagroom er ff afhalen? Dat een optie?
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Die toetjes met slagroom ga ik inderdaad gebruiken mocht ik echt niets anders vinden.
Die pudding die je zelf moet maken heb ik inderdaad ook aan gedacht, maar ik weet niet of die smaak sterk genoeg is? Ik ken alleen de chocolade variant namelijk.
Die pudding die je zelf moet maken heb ik inderdaad ook aan gedacht, maar ik weet niet of die smaak sterk genoeg is? Ik ken alleen de chocolade variant namelijk.
Summerlovin- Kletskop
Ik denk dat je die pudding dan wel flink moet aanlengen, anders krijg je die nooit in de Zoku. Ik zou voor vanillevla gaan en dat aanlengen met water, of zelf heel dunne vanillevla of -pudding maken.
Gast- Gast
Dijn82 schreef:Ik denk dat je die pudding dan wel flink moet aanlengen, anders krijg je die nooit in de Zoku. Ik zou voor vanillevla gaan en dat aanlengen met water, of zelf heel dunne vanillevla of -pudding maken.
In het recept staat inderdaad dat er ook water gebruikt moet worden. Ik ga maar gewoon wat proberen denk ik!
Summerlovin- Kletskop
Ik zie dat ik hem kan aanvragen via mijn kerstpakket cadeau kaart, maar ik twijfel nog. Ik weet niet of ik hem echt ga gebruiken. Lastig dit haha.
Als ik zo alles voorbij zie komen denk ik leuk, maar ben bang dat de lol en de nieuwigheid er snel vanaf is.
Als ik zo alles voorbij zie komen denk ik leuk, maar ben bang dat de lol en de nieuwigheid er snel vanaf is.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
silly-one schreef:Ik zie dat ik hem kan aanvragen via mijn kerstpakket cadeau kaart, maar ik twijfel nog. Ik weet niet of ik hem echt ga gebruiken. Lastig dit haha.
Je hoeft niet elke keer speciale ijsjes te maken. Als ik weinig tijd heb, giet ik er gewoon een sapje in.
Gast- Gast
als ik zo'n ding als kerstpakket kon uitkiezen, dan wist ik het wel
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Iemand nog een ijsje gemaakt met dit warme weer? Ik heb een dubbelfriss druif/citroen ijsje met plakjes witte druif
Summerlovin- Kletskop
Klinkt goed!
Maar hier is het niet zo warm haha
Ik ga morgen bij het boodschappen doen weer wat sapjes uitkiezen. De aardbeien zijn ook in de aanbieding bij de c1000 morgen, dus daar wil ik wat mee doen.
Ik ga morgen bij het boodschappen doen weer wat sapjes uitkiezen. De aardbeien zijn ook in de aanbieding bij de c1000 morgen, dus daar wil ik wat mee doen.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Klinkt goed!
Leuk ! Gebruik je van die versgeperste sappen? Met aardbeien lijkt me inderdaad ook erg lekker, wil ik ook nog eens proberen.
Summerlovin- Kletskop
Nee heb ik nog niet gebruikt, kan natuurlijk wel.
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik heb soja macchiato-ijsjes gemaakt, die waren echt heerlijk. Gister heb ik bananenijs gemaakt, maar dan niet in de Zoku, maar in kleine ijsbakjes.
Gast- Gast
Ik heb gister meloen aardbei ijsjes gemaakt, vond ze niet zo heel lekker
Lejow- Lady Post-a-lot
Voor de geïnteresseerden: bij dalani.nl is dit ding tot vandaag in de aanbieding.
Geen idee of het voordelig is, maar kwam het per toeval tegen.
Geen idee of het voordelig is, maar kwam het per toeval tegen.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Vandaag in de aanbieding:
http://home-living-nl-nl.forum.ibood.com/19068-zoku_ijsjesmaker_en_character_kit_zo_maak_je_honderden_verschillende_ijsjes/
http://home-living-nl-nl.forum.ibood.com/19068-zoku_ijsjesmaker_en_character_kit_zo_maak_je_honderden_verschillende_ijsjes/
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Bedankt voor de tip, Germini. Heb er meteen een besteld.
Bekijk normaal elke dag Ibood maar vandaag toevallig niet.
Bekijk normaal elke dag Ibood maar vandaag toevallig niet.
Gast- Gast
Wicky iiiiiiiiijsjes
Lejow- Lady Post-a-lot
Nu pas, Lejow?
Zijn ze lekker trouwens?
Zijn ze lekker trouwens?
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Gebruiken jullie de Zoku nog vaak? Ik wil 'm eigenlijk ook nog steeds
Weet iemand of ze nog steeds in de aanbieding zijn bij AH?
Weet iemand of ze nog steeds in de aanbieding zijn bij AH?
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb em vorige week gekocht bij de AH, nog niet gebruikt. De verhalen in dit topic klinken goed en vooral lekker!
Aziraphale, de aanbieding was van vorige week. Maar wie weet hebben ze 'm nog ergens over en kan je 'm nog krijgen, ik weet niet hoe dat bij de AH met zulke aanbiedingen werkt eigenlijk.
Aziraphale, de aanbieding was van vorige week. Maar wie weet hebben ze 'm nog ergens over en kan je 'm nog krijgen, ik weet niet hoe dat bij de AH met zulke aanbiedingen werkt eigenlijk.
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
Jaaa, ik heb 'm M'n moeder heeft er nog net eentje kunnen kopen bij de AH in haar straat. €27 voor de duo, mooi prijsje!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Hier past hij nu niet in de vriezer, maar we moeten er weer even plek voor gaan maken.
Jammie!
Jammie!
Lejow- Lady Post-a-lot
Jeej! Ik had de laatste bij de AH in mijn woonplaats! Nu even ideeën op gaan doen ...
Stoplicht- Fluisteraar
- Aantal berichten : 121
Punten : 172
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum: