Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie

+13
Pandora
Monte
Rush
Lenthe
Marin
Tullow
Blond
Zora
Minx
Toet
Siem
Evalynn
xxDila
17 plaatsers

Ga naar beneden

HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie Empty HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie

Bericht  xxDila di 22 mei 2012 - 11:18

Hallo allemaal,

Ik heb al tijden gelnagels. Nu heb ik volgende week een sollicitatiegesprek. Normaal gesproken heb ik vrij "heftige" nagels zoals dit:
HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie Img1492174032
HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie Img1363280371
HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie Img1204081596

Nu lijkt mij dit niet echt gepast bij een sollicitatie..
Ik moet morgenochtend weer nieuwe nagels zetten. En zit ik dus van wat kan k het beste laten zetten!? Ik zat zelf te denken aan iets van french manicure & dan iets van nail art op de wijsvinger & duim..Is dit al to much? Of kan dat wel denken jullie?

Alvast bedankt!
xxDila
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie Empty Re: HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie

Bericht  Gast di 22 mei 2012 - 11:24

Wat is het voor baan?

Een bescheiden french manicure met kleine nailart zou wel kunnen, de foto's die je laat zien vind ik sowieso too much. Maar dat had je zelf ook al door Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie Empty Re: HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie

Bericht  xxDila di 22 mei 2012 - 11:29

Het voor een baan in de zorg. Als assistent groepsleider op een groep voor mensen met sglvg (sterk gedragsgestoord licht verstandelijk beperkt).
En ja, klopt zulk soort nagels heb ik normaal. En op mijn huidige baan vinden ze het geweldig. Maarja, vraag me af of het wel zo'n goed indruk achter laat bij een sollicitatie laughcry
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie Empty Re: HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie

Bericht  Evalynn di 22 mei 2012 - 11:34

Als je in de zorg solliciteert lijkt het me niet heel verstandig. De meeste instellingen zijn er behoorlijk fel op.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie Empty Re: HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie

Bericht  xxDila di 22 mei 2012 - 11:39

HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie French%20Manicure%20-%20Nail%20Art%20Ideas

Kan zoiets dan? Of kan ik beter helemaal een french manicure nemen zonder poespas? De bloemetjes komen dan alleen op de ringvinger & duim..
De nagels worden ook een stuk korter dan op de foto's, aangezien ik de komende weken samen met vriend de tuin ga verbouwen.
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie Empty Re: HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie

Bericht  Siem di 22 mei 2012 - 11:56

Ik zou helemaal zonder doen

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie Empty Re: HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie

Bericht  Toet di 22 mei 2012 - 12:10

Ik vind zulke nagels sowieso afschuwelijk, maar dat terzijde. Ik zou ook even niks doen, of alleen french manicure. Zijn nepnagels trouwens niet 'verboden' in de zorg?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie Empty Re: HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie

Bericht  xxDila di 22 mei 2012 - 12:16

Toet schreef:Ik vind zulke nagels sowieso afschuwelijk, maar dat terzijde. Ik zou ook even niks doen, of alleen french manicure. Zijn nepnagels trouwens niet 'verboden' in de zorg?

Op de instellingen waar ik tot nu toe heb gewerkt nog niet.
Komt misschien ook door mijn functies, die bestaat enkel uit begeleiden/plannen & evaluaties schrijven/deze plannen uitvoeren & dus niet uit wassen e.d. Kan me voorstellen dat het dan misschien mag.

Ik ga denk ik maar gewoon voor een nette french zonder poespas! smile
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie Empty Re: HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie

Bericht  Minx di 22 mei 2012 - 18:41

Een korte french manicure echt net over het randje van je vinger.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie Empty Re: HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie

Bericht  Zora di 22 mei 2012 - 18:54

Fairytale schreef:Een korte french manicure echt net over het randje van je vinger.

+1. Gewoon het zekere voor het onzekere nemen!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie Empty Re: HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie

Bericht  Blond di 22 mei 2012 - 18:56

Inderdaad alleen Fench Manicure. Over 3 weken kan je weer los gaan met nailart Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie Empty Re: HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie

Bericht  Tullow di 22 mei 2012 - 21:13

Zonder poespas, en niet te lang inderdaad! HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie 561177
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie Empty Re: HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie

Bericht  Marin di 22 mei 2012 - 21:16

Inderdaad wat de rest zegt. Korte French manicure zonder nail art. De keer daarna kan je je hopelijk weer uitleven.
Dat, of iets van een passend kleurtje bij je outfit, is zo ongeveer het enige wat ik representatief vind.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie Empty Re: HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie

Bericht  Gast di 22 mei 2012 - 21:28

Voor zover ik weet mag je in de zorg geen lange nagels met nagellak ivm hygiene.. Tenzij het veranderd is. Lijkt mij dan handig om niet met van die kunstwerknagels op sollicitatie te gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie Empty Re: HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie

Bericht  Lenthe di 22 mei 2012 - 21:30

Fairytale schreef:Een korte french manicure echt net over het randje van je vinger.

+1
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie Empty Re: HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie

Bericht  Rush di 22 mei 2012 - 21:30

Dolcis_ schreef:Voor zover ik weet mag je in de zorg geen lange nagels met nagellak ivm hygiene.. Tenzij het veranderd is. Lijkt mij dan handig om niet met van die kunstwerknagels op sollicitatie te gaan.
Ze gaat niet wassen he? Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie Empty Re: HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie

Bericht  Monte di 22 mei 2012 - 21:45

Ik zou helemaal geen gelnagels doen(i.g. niet van die lange), ik vind dat niet echt professioneel staan. Zeker voor een baan in een zorginstelling(dat je geen werk met handen verricht is zou voor mij niet uitmaken)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie Empty Re: HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie

Bericht  Pandora di 22 mei 2012 - 21:53

Lenthe schreef:
Fairytale schreef:Een korte french manicure echt net over het randje van je vinger.

+1

Dit wilde ik ook net zeggen, je vergeeft het jezelf later nooit als je om je nagels de maan misschien niet hebt gekregen (al zul je hier waarschijnlijk nooit achter komen).
Veel succes met je sollicitatie!
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie Empty Re: HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie

Bericht  Sanne di 22 mei 2012 - 22:31

Fairytale schreef:Een korte french manicure echt net over het randje van je vinger.

Ik vind nagels sowieso al verschrikkelijk, ik krijg daar echt de kriebels van. Maar als je toch iets doet, zou ik gaan voor wat Fairytale voorstelt. Dat is gewoon netjes en verzorgd, niet meer dan dat.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie Empty Re: HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie

Bericht  Arwyn wo 23 mei 2012 - 1:09

Ik zou ze denk ik toch wat korter doen en dan een french. Een klein bloemetje op je ringvinger kan best leuk zijn, als het maar neutraal is. Zoals op die foto vind ik nog wel kunnen.
Qua lengte korter omdat ik niet zeker weet of ze het overal kunnen waarderen dat je lange nagels hebt. Bij mij op het werk mag de zorg dat iig niet hebben.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie Empty Re: HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie

Bericht  Ella wo 23 mei 2012 - 5:41

Tullow schreef:Zonder poespas, en niet te lang inderdaad! HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie 561177

+1, ik denk dat drukke nagels nogal afleid als je iemand tegenover je hebt zitten
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie Empty Re: HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie

Bericht  JustMeDaan wo 23 mei 2012 - 5:56

Ik werk zelf in de zorg, en heb al zeker 5 jaar gelnagels. Geen probleem, en meer collega's met mij hebben ze. Ik ga elke 3 weken, en ze worden dan geheel opnieuw gedaan, niet opgevuld ofzo. Ik houd ze zelf kort. En heb er of french menicure met wit randje op, of glitterrandje, en als ik wit heb dan een plaatje op de ringvinger.
Mijn leiddinggevende vind het prima. Gelnagels zijn ook minder scherp dan eigen nagels, ik werk als het nodig is met handschoenen, en ik zit zoveel in het water en handalcohol dat het qua hygiene ook dik in orde is.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie Empty Re: HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie

Bericht  xxDila wo 23 mei 2012 - 6:34

Bedankt voor alle reacties. Ik heb een korte french gedaan. Echt wennen! Ze zijn een stuk korter dan normaal Laughing

Ik heb ook nog nooit negatieve reacties gehad. Had eerder een man als leidinggevende en die zat mijn nagels en die van 2 collega's altijd te bekijken als we nieuwe hadden. Nu heb ik een vrouw die zelf ook nepnagels heeft van hetzelfde adres en zitten we steeds te vergelijken :P

Maar ik had zelf zoiets je weet nooit wat een andere leidinggevende ervan vind. Dus nu voor de zekerheid maar rustig. Ik zou het mezelf idd nooit vergeven als door o.a mijn nagels zou worden afgewezen!
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie Empty Re: HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie

Bericht  Marin wo 23 mei 2012 - 6:35

Precies, er al werken is toch een wat andere situatie dan een sollicitatiegesprek. Verstandige keuze dus! Succes met je gesprek!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie Empty Re: HELP SPOED! Nagels & een sollicitatie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum