zachte nagels, kan ze zo omvouwen
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
zachte nagels, kan ze zo omvouwen
ik heb vrij zachte nagels, heb ze nu weer een beetje een mooie lengte maar ze zijn zo zacht dat k ze gewoon dubbel kan vouwen zeg maar zonder dat ze breken. Heb wel eens gelnagels gehad endat was daarvoor wel fijn maar ik kan er helaas niet mee werken.... Iemand anders nog goeie tips???heb wel eens nagelverharder gebruikt maar heb denk ik niet echt een goeie want daar merkte ik weinig van
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: zachte nagels, kan ze zo omvouwen
JA!
Nailtek!
Ik heb precies hetzelfde als jij. Sinds ik nail tek gebruik gaat het stukken beter!
Nailtek!
Ik heb precies hetzelfde als jij. Sinds ik nail tek gebruik gaat het stukken beter!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
zit even op google te zoeken en zie dat er een site van is en dat ze meerdere producten hebben, welke heb jij?
kun je het ook gewoon in de winkel kopen of alleen online ergens?
en hoe gebruik je het? hoevaak ?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Ik heb:
NailTek Foundation II
NailTek II Intensive Therapy
Ik heb dit van Ebay gekocht. Ik geloof dat het in NL gewoon te krijgen is alleen kost het geloof ik wel wat! Ik heb het gekocht voor 6 a 7 euro. Echt een koopje.
Ik gebruik het elke keer als ik mijn nagellak verwissel. Dat ligt er dus een beetje aan. Soms 2x op een dag maar soms ook 2x in de week. Mijn nagels zijn nu hard mooi en splijten niet meer! Ik ben er echt super blij mee.
http://www.beautifulnails4u.nl/index.php/22-nagels-vragen-en-tips/26972-nailtek-nagelverharder#58466
NailTek Foundation II
NailTek II Intensive Therapy
Ik heb dit van Ebay gekocht. Ik geloof dat het in NL gewoon te krijgen is alleen kost het geloof ik wel wat! Ik heb het gekocht voor 6 a 7 euro. Echt een koopje.
Ik gebruik het elke keer als ik mijn nagellak verwissel. Dat ligt er dus een beetje aan. Soms 2x op een dag maar soms ook 2x in de week. Mijn nagels zijn nu hard mooi en splijten niet meer! Ik ben er echt super blij mee.
http://www.beautifulnails4u.nl/index.php/22-nagels-vragen-en-tips/26972-nailtek-nagelverharder#58466
Zwerver- Ratel
Ik zie geloof ik het probleem niet zo. Die van mij zijn ook niet heel sterk maar ombuigen kan soms een beetje. Maar ja die breken dan wel snel weer af. Zolang ze niet breken is het toch prima.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik gebruik vitamine pillen B12, die zijn goed voor huid, haar, en nagels.
Mijn nagels zijn dan ook erg hard en stevig.
Mijn nagels zijn dan ook erg hard en stevig.
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Doordat ze zo slap zijn breken ze snel. Ik kan ze ook achterover buigen als ze wat langer zijn. Zo slap.
Zwerver- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke, zachte pop
» zachte snowboots?
» Groots met een zachte G
» Harde lenzenvloeistof gebruiken voor zachte lenzen?
» zachte speeltoestellen baby/peuter
» zachte snowboots?
» Groots met een zachte G
» Harde lenzenvloeistof gebruiken voor zachte lenzen?
» zachte speeltoestellen baby/peuter
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: