bladerende nagels
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
bladerende nagels
ik vind lange nagels zelf wel mooier, en als ze lang zijn heb ik ook hele mooie nagels al zeg ik het zelf.
nu zijn alleen niet alle nagels even mooi lang te krijgen, vooral van mn wijs en middelvinger bladert de bovenste laag er vanaf, waardoor ze en er niet mooi uit zien, en ze ook niet lang worden (ze zijn dan breekbaarder) heb hiervan niet altijd last gehad, weet dan ook niet waarom dat nu wel is. ben naar mijn idee niks anders gaan doen.
ik gebruik vaak een laag nagelverharder (en daarboven een laag whitener, omdat ze dan iets mooier worden)
iemand idee hoe het komt, of tips
nu zijn alleen niet alle nagels even mooi lang te krijgen, vooral van mn wijs en middelvinger bladert de bovenste laag er vanaf, waardoor ze en er niet mooi uit zien, en ze ook niet lang worden (ze zijn dan breekbaarder) heb hiervan niet altijd last gehad, weet dan ook niet waarom dat nu wel is. ben naar mijn idee niks anders gaan doen.
ik gebruik vaak een laag nagelverharder (en daarboven een laag whitener, omdat ze dan iets mooier worden)
iemand idee hoe het komt, of tips
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Re: bladerende nagels
Tip: Nail tek!
Super spul
Super spul
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
haha sorrie, het was al wat later..
ik bedoel inderdaad bladderend.
ik bedoel inderdaad bladderend.
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
wc-eend schreef:Tip: Nail tek!
Super spul
Werkt dat echt zo goed ja? Mijn nagels zijn ook een en al ellende. Misschien toch maar eens aanschaffen, jij hebt ze via ebay of niet? Want ik vind het anders echt te duur.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» wat te doen? Gespleten nagels..
» Gel nagels starterspakket??
» Wat voor vorm nagels heb jij?
» Witte plekjes op nagels.
» zachte nagels, kan ze zo omvouwen
» Gel nagels starterspakket??
» Wat voor vorm nagels heb jij?