'Hechten' aan tv programma's
+42
Eris
Kamperseboekenwurm
Raven
Esperanza
Filoria
Lenthe
Sorella
_Femme
Highway
Tinus
Annemoontje
Bliss
Oasis
Laced
Ooh La La!
Shisha
Caro
Marin
ellibre
Blond
Davinia
Rush
Mida4you
Bay
Snoopy
GreenGrass
loura
Caroow
Sugarfall
ijsjemeisje
Phileine
bolus26
Blair
Sweety
Parisienne
Lady Starstruck
Lejow
_Lacey_
Silver
Monte
Tania
Bazinga
46 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: 'Hechten' aan tv programma's
Davinia schreef:Filoria schreef:Herkenbaar Ik mis Barry en Jolé!Tania schreef:Ik vond het echt zo stom toen er bij Spangas een nieuwe klas kwam.
(Ik heb serieus overwogen om dit onder het biechtaccount te plaatsen )
Ja, deze zijn echt niet leuk! Ik kijk het ook niet meer, eerlijk gezegd.
Ik heb zo gelachen om die Spangasfilm; dan komt Barry later naar dat kamp en zit de rest in van die ehm wetsuits of zo. Die gaan dus met een rits dicht en dan zit 'Jolé' aan de kant van 't water, hij komt eraan en dan ritst zij haar wetsuit stukje open. Ik schoot in de lach, omdat ik 't best wel euh .. Nouja, niet voor een 10 jarige vond Heel de implicatie zegmaar, zeker gezien de hele serie verder redelijk onschuldig is. Maar omdat wij (vriendin en ik) begonnen te lachen, begonnen de kinderen om ons heen ook te lachen, maar ik geloof niet dat ze wisten waarom
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik zit nu dus ook te janken bij Glee....
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
whaha heerlijk Jop, kinderlijke onschuld!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Dat herken ik wel. Ik hecht me ook aan tv series. Niet zo zeer in de zin dat ik mee ga huilen (al gebeurt dat natuurlijk soms wel), maar meer acteurs of actrices die vervangen worden. Voor mijn gevoel kan de serie dan nooit meer hetzelfde zijn.
Ik had dat vooral heel erg bij Heartbreak High. Daar veranderde de klas elke keer. En elke keer moest ik aan die klas wennen, leefde ik helemaal met ze mee en dan kwam er weer een nieuwe klas. Ik heb echt moeite gehad met sommige mensen die er uit gingen.
Nu kijk ik vaak series online, dan hoef ik niet een week te wachten (tenzij dat ik helemaal bij ben, en me dan niet kan inhouden om te wachten tot het seizoen helemaal is uitgezonden). Daardoor kijk ik in een korte periode heel veel seizoenen en dan zit ik er helemaal in! Als een serie al geëindigd is dan wil ik eigenlijk zo snel mogelijk naar de laatste aflevering omdat ik wil weten hoe het is afgelopen, maar aan de andere kant wil ik niet dat er een einde aan komt hahaha.
Ik had dat vooral heel erg bij Heartbreak High. Daar veranderde de klas elke keer. En elke keer moest ik aan die klas wennen, leefde ik helemaal met ze mee en dan kwam er weer een nieuwe klas. Ik heb echt moeite gehad met sommige mensen die er uit gingen.
Nu kijk ik vaak series online, dan hoef ik niet een week te wachten (tenzij dat ik helemaal bij ben, en me dan niet kan inhouden om te wachten tot het seizoen helemaal is uitgezonden). Daardoor kijk ik in een korte periode heel veel seizoenen en dan zit ik er helemaal in! Als een serie al geëindigd is dan wil ik eigenlijk zo snel mogelijk naar de laatste aflevering omdat ik wil weten hoe het is afgelopen, maar aan de andere kant wil ik niet dat er een einde aan komt hahaha.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik zet het einde van medium wel even in een spoiler voor het geval mensen het nog niet willen weten.
- Spoiler:
- De laatste aflevering begint met dat Joe overlijd tijdens een vliegtuigongeluk. Zijn lichaam wordt nooit gevonden. Een paar jaar later heeft allison haar opleiding tot advocaat afgemaakt en pakt langzaam het leven weer op. Allison begint te dromen dat haar man het heeft overleeft en gelooft dit omdat hij nooit contact heeft gezocht na zijn overlijden. In haar dromen ziet ze dat hij in mexico is en geheugenverlies heeft en niet meer weet wie hij is en waar hij vandaan komt. Ze gaat hem dus zoeken. Uiteindelijk vindt ze hem. Dan wordt ze wakker gemaakt door Joe die als geest naast haar bed staat. Hij is dus wel omgekomen bij een vliegtuigongeluk en dat hij zou leven en in mexico is was dus allemaal maar een droom. Het eindigt met dat Allison als oud dametje in een stoel zit en overlijd en Joe staat op haar te wachten.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Sweety schreef:Ik heb gehuild bij seizoen 3 aan het einde. Dat Claire en Tess in de auto zitten met de baby op de achterbank. En dat ze bij de afgrond hingen en Tess het touw niet om de boom kreeg... En dat Claire toen zei dat ze de baby moest pakken en ze zelf met auto en al viel. Tranen liepen over mijn wangen. Dat van Alex heeft me ook wel laten huilen hoor, maar Claire meer.Zelda schreef:Is dat die aflevering waarin zij bevalt en haar man/vriend doodgaat?Monte schreef:Ja dat ook wel, maar het was het laatste seizoen, dus dan hadden ze toch wel iets anders kunnen verzinnen. Echt ik vond ze zo leuk samen en dan een kleintje op komst, zo erg dat hij zijn zoontje niet meer heeft kunnen zien en vasthouden(soms is het net alsof het echt is, maar het is natuurlijk allemaal gespeeld, al voelt het heel echt om naar te kijken).FryskeFlinter schreef:Nou ik snapte het niet! Het was in de bloei van hun leven, kindje op komst! Alles! En dan dood?!?!?!?!
Ik kan me dat nog goed herinneren die scène, heeft diepe indruk gemaakt. Heb ook flink gehuild toen.
.
+1
Ik kijk ook naar gossip girl, maar daar heb ik nog nooit gehuild.
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
Na bijna 10 jaar (of is het almeer?) vind ik het nogal altijd jammer dat de comedy 'Oppassen' is gestopt. Wie nog meer?
Vond het een heerlijke herkenbare comedy en verheugde mij er elke zaterdagavond op.
Als GTST zomerstop heeft, kijk ik nu al een aantal jaar de afleveringen van Oppassen terug.
Nostalgische momenten zijn dat...
Vond het een heerlijke herkenbare comedy en verheugde mij er elke zaterdagavond op.
Als GTST zomerstop heeft, kijk ik nu al een aantal jaar de afleveringen van Oppassen terug.
Kamperseboekenwurm- Prater
- Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10
Kamperseboekenwurm schreef:Na bijna 10 jaar (of is het almeer?) vind ik het nogal altijd jammer dat de comedy 'Oppassen' is gestopt. Wie nog meer?
Dat vond ik ook leuk! Kinderen geen bezwaar lijkt er een beetje op, maar haalt het voor mij niet bij Oppassen.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Desperate Housewives ga ik missen, vanaf het begin heb ik het gekeken en ben ik er gehecht aan geraakt. Die serie vind ik zo leuk en ik kijk er altijd weer naar uit. De laatste aflevering moet ik nog kijken maar ik stel het uit omdat ik weet dat het daarna klaar is
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Phileine schreef:Kamperseboekenwurm schreef:Na bijna 10 jaar (of is het almeer?) vind ik het nogal altijd jammer dat de comedy 'Oppassen' is gestopt. Wie nog meer?
Dat vond ik ook leuk! Kinderen geen bezwaar lijkt er een beetje op, maar haalt het voor mij niet bij Oppassen.
Nog een fan dus! Ik vond allereerst het decor heel mooi, wilde vroeger altijd in zo'n huis wonen. En daarnaast waren de verhaallijnen echt leuk. Sowieso was ik groot fan van de opa's!
Kamperseboekenwurm- Prater
- Aantal berichten : 533
Punten : 779
Ik mis de serie Gooische Vrouwen heel erg. Bij het einde van het laatste seizoen en bij de film trouwens ook barstte ik zelfs in tranen uit, omdat ik nooit meer het luxe en ongewone leven van Martin, Cheryl, Anouk, Claire, Roelien en de rest zou kunnen volgen.
Ik ben ook erg benieuwd hoe het nu met ze gaat en wat ze nu aan het doen zijn.
Laatst aangepast door TiramisuSweet op vr 25 mei 2012 - 4:14; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik weet dat Linda de Mol nu presentatrice is.TiramisuSweet schreef:
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik weet dat Linda de Mol nu presentatrice is.TiramisuSweet schreef:
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Sorella schreef:Zelda schreef:Ik weet dat Linda de Mol nu presentatrice is.TiramisuSweet schreef:
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Zelda schreef:Ik weet dat Linda de Mol nu presentatrice is.TiramisuSweet schreef:
Ik bedoel natuurlijk de personages
Gast- Gast
zo herkenbaar dit!
Ik heb gehuild bij de laatste afevering van Friends, ga dit weekend de laatste aflevering van Desperate housewives kijken, en heb laatst een traantje weggepinkt toen er iemand doodging in Grey's anatomy....
Maar ja, ik huilde ook toen de spice girls uit elkaar gingen....dus misschien ben ik gewoon makkelijk aan het huilen te krijgen
Ik heb gehuild bij de laatste afevering van Friends, ga dit weekend de laatste aflevering van Desperate housewives kijken, en heb laatst een traantje weggepinkt toen er iemand doodging in Grey's anatomy....
Maar ja, ik huilde ook toen de spice girls uit elkaar gingen....dus misschien ben ik gewoon makkelijk aan het huilen te krijgen
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Leuk om te lezen dat andere mensen dit ook hebben . Als een serie eindigt die ik intensief heb gevolgd voel ik me soms (even) heel rot, alsof ik met die hoofdpersonen een paar vrienden kwijtraak . Het is zelfs zo erg dat ik van mijn lievelingsseries op dvd expres niet de laatste aflevering kijk (of in ieder geval niet aan het eind). Dan heb ik tenminste het gevoel dat het nog doorgaat.
Aletta- Fluisteraar
- Aantal berichten : 200
Punten : 235
Registratiedatum : 28-09-11
Dat heb ik niet zo zeer met tv-series, maar wel moet boeken
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik beken...ik heb gister de laatste aflevering van Desperate Housewives gekeken en een traantje gelaten....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Aletta schreef:Leuk om te lezen dat andere mensen dit ook hebben . Als een serie eindigt die ik intensief heb gevolgd voel ik me soms (even) heel rot, alsof ik met die hoofdpersonen een paar vrienden kwijtraak . Het is zelfs zo erg dat ik van mijn lievelingsseries op dvd expres niet de laatste aflevering kijk (of in ieder geval niet aan het eind). Dan heb ik tenminste het gevoel dat het nog doorgaat.
Heel herkenbaar. Ik had dit heel erg na de laatste aflevering ban McLeod's Daughters.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: