'Hechten' aan tv programma's
+42
Eris
Kamperseboekenwurm
Raven
Esperanza
Filoria
Lenthe
Sorella
_Femme
Highway
Tinus
Annemoontje
Bliss
Oasis
Laced
Ooh La La!
Shisha
Caro
Marin
ellibre
Blond
Davinia
Rush
Mida4you
Bay
Snoopy
GreenGrass
loura
Caroow
Sugarfall
ijsjemeisje
Phileine
bolus26
Blair
Sweety
Parisienne
Lady Starstruck
Lejow
_Lacey_
Silver
Monte
Tania
Bazinga
46 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: 'Hechten' aan tv programma's
Zelda schreef:Mijn vriend vindt het ontzettend kinderachtig en lacht me dan altijd uit ik kan het hele liedje meezingen en heb stiekem een crush op Lewis...Lady Starstruck schreef:Zelda schreef:Ik ben een echte fan van H2o: Just add water. Die serie komt op Z@ppelin en gaat over 3 zeemeerminnen.
Ik heb alle 3 de seizoenen gezien en ik ken alle acteurs...haha oh wat erg.
Haha ja die vind ik ook leuk
Haha ik heb nu gelijk een gevoel van yeah! Ik hoef me niet te schamen dat ik alle seizoenen gedownload heb... Whahaha! Nee en crush op Lewis heb ik niet, he's all yours..
Wat ik wel leuk vond, is dat Lara Cox (Anita Scheppers uit heartbreak high DAT MIS IK WEL ECHT!) er ook een rolletje in had, kwam zij ook weer eens in beeld..
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
FryskeFlinter schreef:Zelda schreef:Mijn vriend vindt het ontzettend kinderachtig en lacht me dan altijd uit ik kan het hele liedje meezingen en heb stiekem een crush op Lewis...Lady Starstruck schreef:Zelda schreef:Ik ben een echte fan van H2o: Just add water. Die serie komt op Z@ppelin en gaat over 3 zeemeerminnen.
Haha ik heb nu gelijk een gevoel van yeah! Ik hoef me niet te schamen dat ik alle seizoenen gedownload heb... Whahaha! Nee en crush op Lewis heb ik niet, he's all yours..
Wat ik wel leuk vond, is dat Lara Cox (Anita Scheppers uit heartbreak high DAT MIS IK WEL ECHT!) er ook een rolletje in had, kwam zij ook weer eens in beeld..
Zat zij erin ja? Er zit wel 1 actrice in die ik erop vind lijken, maar heb haarzelf er nog nooit in gezien! Wel leuk zeg.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Zelda schreef:Ik ben een echte fan van H2o: Just add water. Die serie komt op Z@ppelin en gaat over 3 zeemeerminnen.
Hier nog een!!!
Ik dacht dat ik de enige was van mijn leeftijd!!
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Lady Starstruck schreef:FryskeFlinter schreef:Zelda schreef:Mijn vriend vindt het ontzettend kinderachtig en lacht me dan altijd uit ik kan het hele liedje meezingen en heb stiekem een crush op Lewis...Lady Starstruck schreef:Zelda schreef:Ik ben een echte fan van H2o: Just add water. Die serie komt op Z@ppelin en gaat over 3 zeemeerminnen.
Zat zij erin ja? Er zit wel 1 actrice in die ik erop vind lijken, maar heb haarzelf er nog nooit in gezien! Wel leuk zeg.
In eerste seizoen, moet je maar even zoeken via youtube, Lewis vindt haar ook heel erg leuk daar hihi, daar speelt ze wel een bitch btw..
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ik stel de laatste aflevering van Desperate Housewives kijken zolang mogelijk uit, vind het echt heel jammer dat ze stoppen, heb het al die jaren gevold en vind het zo'n gek idee dat er nu nooit meer een nieuw seizoen komt.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
FryskeFlinter ga het even opzoeken. Een bitch vind ik niks voor haar haha. In Heart break high vond ik haar altijd zo liefjes
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik was echt fan van SpangaS... Ben met een vriendin naar de film in de bios geweest, maar op een woensdagmiddag; Oeps. Zaal zat bómvol kinderen (ook zo lullig; ik had gereserveerd en een moeder met kids achter mij niet; zij greep dus mis) maar goed uiteindelijk hebben we gewoon zo nu en dan hardop gezegd 'Waar is Kim nou weer naar toe.... ' en om ons heen gekeken alsof we onze (oppas)kindjes bij ons hadden
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
_Lacey_ schreef:Ik jank iedere keer weer de ogen uit mijn kop bij de allerlaatste aflevering van Friends.
Ik ook!
Ik denk dat ik binnenkort weer eens vanaf het begin ga beginnen.
Gast- Gast
Sunprincess schreef:_Lacey_ schreef:Ik jank iedere keer weer de ogen uit mijn kop bij de allerlaatste aflevering van Friends.
Ik ook!
Ik denk dat ik binnenkort weer eens vanaf het begin ga beginnen.
Wij zijn een tijdje geleden weer begonnenn, nu zijn we alweer bij seizoen tien
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Sex and the city vond ik echt wel erg. Die kijk ik nu nog ook al heb ik alle afleveringen ongeveer 200 keer gezien haha.
Friends ook wel erg jammer maar die kijk ik ook gewoon nog steeds.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Phileine schreef:Tania schreef:Ik vond het echt zo stom toen er bij Spangas een nieuwe klas kwam.
(Ik heb serieus overwogen om dit onder het biechtaccount te plaatsen )
Ik ook.. Nu vind ik het ook niet meer zo leuk. Maar eerder was ik wel echt een beetje 'addicted to Spangas'
Ik vind het ook heerlijk om Spangas te kijken, het is zo lekker simpel en de personages zijn zo naief soms. Ik lig dan ook geregeld dubbel van het lachen, heerlijk!
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
FryskeFlinter schreef:Lady Starstruck schreef:FryskeFlinter schreef:Zelda schreef:Mijn vriend vindt het ontzettend kinderachtig en lacht me dan altijd uit ik kan het hele liedje meezingen en heb stiekem een crush op Lewis...Lady Starstruck schreef:Zelda schreef:Ik ben een echte fan van H2o: Just add water. Die serie komt op Z@ppelin en gaat over 3 zeemeerminnen.
In eerste seizoen, moet je maar even zoeken via youtube, Lewis vindt haar ook heel erg leuk daar hihi, daar speelt ze wel een bitch btw..
Dat viel wel mee toch? Zij was toch die onderzoekster, waar Lewis voor werkte/stage liep? Ze kwam bijna achter 'het geheim' en Lewis probeerde dat te voorkomen.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
loura schreef:Sex and the city vond ik echt wel erg. Die kijk ik nu nog ook al heb ik alle afleveringen ongeveer 200 keer gezien haha.
Jaaa, dat vond ik ook echt heeel jammer. Ik heb alle afleveringen en die kijk ik idd ook nog regelmatig. Geweldige serie. Desparate Housewives ga ik ook echt missen.
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Ik ben echt helemaal fan van House. We zijn zover met de series als in Amerika. Afgelopen maandag is de allerlaatste aflevering daar uitgezonden en die gaan wij binnenkort kijken. Ik vind het zooooooooo jammer dat House is afgelopen Ik kan er uren naar kijken!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Bij Bones heb ik regelmatig met de tranen in m`n ogen gezeten en zelfs bij 'Ons leven met 18 kinderen' heb ik al 2x gejankt haha. Ik heb nooit zo snel tranen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
@Snoopy maar Lewis vindt haar in die aflevering wel leuk hoor. Totdat ze Cleo's sample had gestolen voor nader onderzoek en het geheim bijna uitkwam.
Daarna ging ze weg naar Amerika voor onderzoek geloof ik.
Daarna ging ze weg naar Amerika voor onderzoek geloof ik.
Gast- Gast
Zelda?
Stuur je mij je adres nog? Ik meende dat je het al had gestuurd, maar hij staat niet meer tussen m`n berichten. Had je nog een PM gestuurd, maar misschien gaat er iets mis met onze connectie?
Stuur je mij je adres nog? Ik meende dat je het al had gestuurd, maar hij staat niet meer tussen m`n berichten. Had je nog een PM gestuurd, maar misschien gaat er iets mis met onze connectie?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Monte schreef:Ja inderdaad toen alex dood ging Ik snap het nog steeds niet waarom hij er zo uit moest gaan. Liet hem dan langer bij nick blijven of iets anders, maar niet dood.Jop schreef:FryskeFlinter schreef:Monte schreef:haha nee hoor totaal herkenbaar. Bij mcleod's daugthers, ER en grey's anatomy heb ik echt wel eens de tranen in mijn ogen gehad. Bij Mcleod's daugthers kan ik nog steeds ''boos'' worden dat een bepaald karakter eruit/dood is gegaan en ''jank'' ik nog elke keer als ik het moment zie.
Ik kan maar 1 moment bedenken waar ik dat ook bij heb... Alex.....
Ik. heb. gehuild. Gejánkt! Ik vond 't zoooo oneerlijk en zooo stom en ik was zooo boos en wilde gewoon echt stoppen met kijken met heel die pleurisserie! (Goed ik laat me soms een beetje gaan...)
Ja inderdaad!! Maar zo heb ik ook echt de tranen uit m'n hoofd gejankt toen Claire dood ging! En ik mocht Stevie in het begin ook echt niet, puur gewoon omdat ze Claire moest vervangen! En die laatste aflevering, vooral dat laatste stukje, moest ik ook bij huilen. Maar nu moest ik sowieso wel vaker huilen bij hun:oops:
Verder ben ik ook opgegroeid met de soap As The World Turns. En ook al keek ik het lang niet altijd, omdat het toch wat langdradig werd, ik heb er toch veel moeite mee gehad dat ze gestopt zijn.
Ben nu ook helemaal verslaafd aan Criminal Minds, heb alle seizoenen op dvd en ook al meerdere keren gezien. Moet er niet aan denken als die ook gaan stoppen. Haha, best erg!
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Dat had ik heel sterk met Sex and the City, en dat krijg ik ook met Desperate Houswifes. Ik heb nog twee afleveringen te gaan (1 staat opgenomen op me te wachten, de andere komt volgende week). Grey's anatomy volg ik nog wel, maar vind ik minder leuk dan Desperate Houswifes. Inmiddels zijn daar al alle typische ziektes wel langsgekomen, die serie loopt gewoon wel op zn eind (vind ik dan).
Glee wil ik gewoon terug op de buis! (Ik houd er niet van om series online te kijken).
Glee wil ik gewoon terug op de buis! (Ik houd er niet van om series online te kijken).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb een periode bijna alle afleveringen van Gossip Girl achter elkaar gekeken. Echt verslavend veel op een dag.. Toen ging ik op een moment mijn eigen leven gewoon jammer vinden en werd ik jaloers op gossip girl hahahaha.. Dat was echt een kansloos geval want het is een serie!!
Maar ik wilde ook elke avond van die parties hebben en mooie kleding en jurken aan en shoppen op een credit card zonder limiet
Maar ik wilde ook elke avond van die parties hebben en mooie kleding en jurken aan en shoppen op een credit card zonder limiet
Gast- Gast
Wij kijken ook een keer in de zoveel tijd de hele box van friends Beginnen we weer helemaal bij het begin. Wel grappig, je ziet het echt beter worden per seizoen vind ik! 7/8/9/10 zijn dan ook mijn favo seizoenen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Haha, voor iemand zoals ik die dit gevoel totaal niet herkend is dit topic heel grappig om te lezen
Ik kijk wel graag series, maar leef niet mee of zo.
Ik kijk wel graag series, maar leef niet mee of zo.
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Als ik een serie veel achter elkaar kijk, zit ik er echt ook zo ontzettend in! Dat vind ik ook het leukste om te doen met series, veel leuker dan elke week een aflevering kijken. Maakt ook niet uit of het nou House, Grey's Anatomy, Modern Family, Friends of SATC is.. Als ik in een serie zit (zelfs al is het herhaling), dan zit ik er volledig in en kijk ik het liefste aflevering na aflevering. Moet wel zeggen dat ik de korte series (dus Friends, SATC, Modern Family enzo) lekkerder vind om even paar afleveringen te kijken op een avond, omdat ze korter zijn en minder dramatisch. Maar met die drama series kan ik ook echt zo vreselijk mee leven en er vol van zijn, zeker als je veel achter elkaar kijkt. Maar met GA loop ik bijvoorbeeld ontzettend achter, omdat ik eerst altijd de dvds kocht (die duur zijn) maar dan de laatste aflevering van dat seizoen niet durfde te kijken, omdat ik bang was in een gat te vallen omdat ik het nieuwe seizoen nog niet had
Ooit als ik te veel tijd over heb (geen idee wanneer dat moet zijn, je zou zeggen toen ik werkloos was), wil ik gewoon echt alles achter elkaar kijken. Heerlijk.
Ooit als ik te veel tijd over heb (geen idee wanneer dat moet zijn, je zou zeggen toen ik werkloos was), wil ik gewoon echt alles achter elkaar kijken. Heerlijk.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik vind series stom uiteindelijk die niet leuk aflopen. McCleod's daughters vond ik geweldig! Maar nadat die stomme nicht erbij kwam van hun én ook nog Alex dood ging toen was het voor mij klaar. Sindsdien kan ik die serie ook gewoon écht niet kijken.. laat het gewoon goed aflopen mensen! Is dat nu zo moeilijk??
Met Claire heb ik ook echt gehuild..
Met Claire heb ik ook echt gehuild..
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
De laatste aflevering van Desperate Housewives komt volgende week en ik hou m'n hart vast haha. Echt mocht GTST ooit stoppen. Brrr ik moet er niet aan denken
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: