Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

'Hechten' aan tv programma's

+42
Eris
Kamperseboekenwurm
Raven
Esperanza
Filoria
Lenthe
Sorella
_Femme
Highway
Tinus
Annemoontje
Bliss
Oasis
Laced
Ooh La La!
Shisha
Caro
Marin
ellibre
Blond
Davinia
Rush
Mida4you
Bay
Snoopy
GreenGrass
loura
Caroow
Sugarfall
ijsjemeisje
Phileine
bolus26
Blair
Sweety
Parisienne
Lady Starstruck
Lejow
_Lacey_
Silver
Monte
Tania
Bazinga
46 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

'Hechten' aan tv programma's - Pagina 3 Empty Re: 'Hechten' aan tv programma's

Bericht  Gast di 22 mei 2012 - 22:32

Ohh dat had ik bij SATC, ik huil nog steeds bij alle zielige momenten, al heb ik alle afleveringen al 36 keer gezien. Vooral de laatste 2 afleveringen I love you . Oh en bij de film moet ik altijd enorm huilen als Carrie weg gaat uit de bieb en dan onderweg Mr. Big tegen komt.

Verder hecht ik me niet zo enorm aan series. Ik baal wel altijd als ik iets alle seizoenen achter elkaar heb gekeken omdat ik het heb gedownload, dan zijn de afleveringen "op" en moet ik weer een week/maand/zomer wachten tot er een nieuwe aflevering komt.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Shisha di 22 mei 2012 - 22:38

Ik zat er met lost echt helemaal in. We zijn pas vrij laat begonnen met kijken dus we konden t/m s4 in 1 ruk kijken op dvd. Echt bijna iedere avond keken we aflevering na aflevering. En toen was het afgelopen en ik vind het einde nog steeds stom. :nopompom:

Van medium vond ik het ook al zo verschrikkelijk dat het stopte en ik heb bij de laatste aflevering echt zo hard zitten huilen haha! Geen leuk einde!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Ooh La La! di 22 mei 2012 - 23:04

Ik heb jaaaaren As the world turns gevolgd. Ik spijbelde er altijd het laatste uur voor! Heb ook echt zitten huilen bij de laatste aflevering.

En nog, als ik klaar ben met werken denk ik vaak; snel naar huis, dan kan ik de laatste 10 minuten nog zien... laughcry

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Laced di 22 mei 2012 - 23:18

Shisha schreef:Ik zat er met lost echt helemaal in. We zijn pas vrij laat begonnen met kijken dus we konden t/m s4 in 1 ruk kijken op dvd. Echt bijna iedere avond keken we aflevering na aflevering. En toen was het afgelopen en ik vind het einde nog steeds stom. 'Hechten' aan tv programma's - Pagina 3 1270000679

Ja, dat vind ik nu ook! Ik heb tijdens mijn zwangerschapsverlof de gehele serie gezien. Ik droomde er gewoon op den duur s'nachts over 'Hechten' aan tv programma's - Pagina 3 394967 . Ik baalde zo van het einde. Het eerste seizoen was echt geweldig, maar het laatste seizoen was bagger..

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Shisha di 22 mei 2012 - 23:21

Laced schreef:
Shisha schreef:Ik zat er met lost echt helemaal in. We zijn pas vrij laat begonnen met kijken dus we konden t/m s4 in 1 ruk kijken op dvd. Echt bijna iedere avond keken we aflevering na aflevering. En toen was het afgelopen en ik vind het einde nog steeds stom. 'Hechten' aan tv programma's - Pagina 3 1270000679

Ja, dat vind ik nu ook! Ik heb tijdens mijn zwangerschapsverlof de gehele serie gezien. Ik droomde er gewoon op den duur s'nachts over 'Hechten' aan tv programma's - Pagina 3 394967 . Ik baalde zo van het einde. Het eerste seizoen was echt geweldig, maar het laatste seizoen was bagger..

Ja ik had met het laatste seizoen echt het idee dat ze het maar snel aan het afraffelen waren en eigenlijk nog geen idee hadden hoe ze alles wilden verklaren.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710

Bericht  Oasis di 22 mei 2012 - 23:41

Shisha schreef:

Van medium vond ik het ook al zo verschrikkelijk dat het stopte en ik heb bij de laatste aflevering echt zo hard zitten huilen haha! Geen leuk einde!

Ohja dat vond ik echt verschrikkelijk Sad. Zo'n goede serie en dan eindigt ie zo.. Bah.
Einde van SATC vond ik ook om te janken hahaha.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bliss di 22 mei 2012 - 23:42

Ik hecht me ook vreselijk aan series, leef altijd zooo mee en moet ook vaak janken! Bij de laatste aflevering van Friends en SATC sowieso en waarschijnlijk ook bij de laatste van Desperate Housewives. Heb in al die jaren nog nooit een aflevering gemist en hou echt van die serie!

Ben verder ook verslaafd aan Criminal Minds, vind het zo spannend! Hoef er niet bij te janken, daar is het de serie niet naar. Rush zei net dat er nu een box van deze serie uit is en die moet ik hebben!

Grey's Anatomy heb ik eerder ook altijd gevolgd, maar bij seizoen 5 ben ik helaas afgehaakt. Vind het wel jammer en wil het nog een keer verder gaan kijken eigenlijk. Vond t ook altijd zo'n ontroerende serie.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Blond di 22 mei 2012 - 23:57

Shisha schreef:
Laced schreef:

Ja ik had met het laatste seizoen echt het idee dat ze het maar snel aan het afraffelen waren en eigenlijk nog geen idee hadden hoe ze alles wilden verklaren.

Ja zonde he! Ik snapte er soms helemaal niets meer van en wat mij betreft zijn er ook veel raadsels helemaal niet opgelost Evil or Very Mad. En de aftiteling snapte ik ook niet, was dat vliegtuig van Kate & co nou toch neergestort?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Annemoontje wo 23 mei 2012 - 0:38

Ik kan me ook echt behoorlijk hechten aan bepaalde series. Op dit moment ben ik Dawson''s Creek alweer (ik ben de tel al kwijt geraakt) aan het kijken. Al best oud, maar toch moet ik het weer kijken na een poos, echt zo stom, ik kan het dan ook echt niet uit mijn hoofd zetten tot ik weer ga kijken. Hierna ga ik ook weer One Tree Hill overnieuw kijken. En zo heb dat ik dat met nog een paar series.

Sommige series vind ik wel leuk, maar hoef ik ze niet perse keer op keer weer te zien.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 2:56

Ja, dit heb ik ook Embarassed

Biecht op, bij deze, dat ik H2O ook leuk vind, en Spangas (nu niet meer, trouwens) en nu ben ik helemaal verslingerd aan True Blood.

Vroeger was ik compleet hooked van Heart Break High. En Kleine Huis op de Prairie. En SATC.

Gast
Gast

Bericht  Tinus wo 23 mei 2012 - 3:31

Oh dat heb ik ook. Bijna elke zomer koop ik een complete box van een serie. (Heb o.a. Buffy en de Gilmore Girls al gehad) en die kijk ik dan achter elkaar. Dan 'bouw' je echt wat op en raak je ook wel verslaafd aan de serie en de karakters. Ik huil ook regelmatig mee, maar ik ben dan ook een emotionele doos 'Hechten' aan tv programma's - Pagina 3 394967
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Highway wo 23 mei 2012 - 3:36

Bliss schreef:

Ben verder ook verslaafd aan Criminal Minds, vind het zo spannend! Hoef er niet bij te janken, daar is het de serie niet naar. Rush zei net dat er nu een box van deze serie uit is en die moet ik hebben!

.

ik huilde wel toen Penelope neergeschoten werd en toen Prentiss begraven werd No

Medium was ik echt aan gehecht en vind ik zooo flauw dat het afgelopen is en zo'n verdrietig einde
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  _Femme wo 23 mei 2012 - 3:41

Ik had er echt vreselijk de balen in dat Lauren Conrad stopte met The Hills.. daarna vond ik er geen donder meer aan.

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210

Bericht  Sorella wo 23 mei 2012 - 6:25

Ik heb dat ook! Bij Friends moet ik elke keer weer huilen en bij Will and Grace houd ik het ook niet droog. Maar dat heb te maken met het feit dat ik ook zo'n vriendschap had, net als Will and Grace en wij zijn helaas ook met ruzie uit elkaar gegaan Cry Zo herkenbaar! Ally McBeal heb ik ook altijd gevolgd maar kan me niet herinneren of ik daar ook bij heb gehuild.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Lenthe wo 23 mei 2012 - 6:30

Ik heb ook bij een aantal afleveringen van Friends tranen in mijn ogen
En ik heb vannacht gedroomd over Bondi Rescue laughcry
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Tinus wo 23 mei 2012 - 6:30

Sorella schreef:Ik heb dat ook! Bij Friends moet ik elke keer weer huilen en bij Will and Grace houd ik het ook niet droog. Maar dat heb te maken met het feit dat ik ook zo'n vriendschap had, net als Will and Grace en wij zijn helaas ook met ruzie uit elkaar gegaan Cry Zo herkenbaar! Ally McBeal heb ik ook altijd gevolgd maar kan me niet herinneren of ik daar ook bij heb gehuild.

Ik wel, bij de laatste aflevering waar Ally afscheid van iedereen nam.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Sorella wo 23 mei 2012 - 6:44

Tinus schreef:
Sorella schreef:Ik heb dat ook! Bij Friends moet ik elke keer weer huilen en bij Will and Grace houd ik het ook niet droog. Maar dat heb te maken met het feit dat ik ook zo'n vriendschap had, net als Will and Grace en wij zijn helaas ook met ruzie uit elkaar gegaan Cry Zo herkenbaar! Ally McBeal heb ik ook altijd gevolgd maar kan me niet herinneren of ik daar ook bij heb gehuild.

Ik wel, bij de laatste aflevering waar Ally afscheid van iedereen nam.

Hm, ik kan me dat echt niet meer herinneren. Hoog tijd om de serie weer eens te gaan kijken Very Happy
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Sweety wo 23 mei 2012 - 7:00

Ik weet niet of jullie de serie Brothers & Sisters kennen, maar die kan ik ook zeker aanraden. Ook af en toe lekker huilen. smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Davinia wo 23 mei 2012 - 7:13

Highway schreef:
Bliss schreef:

.

ik huilde wel toen Penelope neergeschoten werd en toen Prentiss begraven werd No

Medium was ik echt aan gehecht en vind ik zooo flauw dat het afgelopen is en zo'n verdrietig einde
Vooral dat stukje toen Prentiss dood was en JJ dat aan het team moest vertellen. Pfff... En ik huilde ook wel beetje toen JJ weg moest. of nouja, toen had ik een brok in m'n keel.

Medium heb ik eerst wel gekeken, maar op einde niet meer. Hoe is het afgelopen dan?
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Bericht  Bliss wo 23 mei 2012 - 7:25

Die twee afleveringen heb ik dus toevallig allebei gemist! Heb wel net die gezien waar JJ weg moest en dat was idd niet leuk Sad

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 7:34

Ik heb dat met de serie "Lotte" gehad, echt zó jammer dat dat eindigde!! Was er gewoon een beetje verdrietig van, haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 7:53

Ja, ik heb dat ook heel sterk. Ik volg Grey's, ik leef (lees: huil) altijd heel erg mee. Met Joan of Arcadia had ik dat ook altijd heel erg. Toen was ik nog een stuk jonger, maar die serie maakte echt veel indruk op me. En natuurlijk Being Erica. Klinkt misschien suf, maar er zitten veel wijze lessen in die serie die ik mee neem.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 8:18

Highway schreef:
Bliss schreef:

.

Hoe is dat geëindigd dan? Ik kon het op een gegeven moment niet meer volgen helaas 'Hechten' aan tv programma's - Pagina 3 1371890812

Gast
Gast

Bericht  Filoria wo 23 mei 2012 - 8:20

Tania schreef:Ik vond het echt zo stom toen er bij Spangas een nieuwe klas kwam.
(Ik heb serieus overwogen om dit onder het biechtaccount te plaatsen 'Hechten' aan tv programma's - Pagina 3 827601 )
Herkenbaar Embarassed Ik mis Barry en Jolé!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Davinia wo 23 mei 2012 - 8:44

Filoria schreef:
Tania schreef:Ik vond het echt zo stom toen er bij Spangas een nieuwe klas kwam.
(Ik heb serieus overwogen om dit onder het biechtaccount te plaatsen 'Hechten' aan tv programma's - Pagina 3 827601 )
Herkenbaar Embarassed Ik mis Barry en Jolé!

Ja, deze zijn echt niet leuk! Ik kijk het ook niet meer, eerlijk gezegd.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud