Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kleding 'grotere' maten?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Kleding 'grotere' maten? Empty Kleding 'grotere' maten?

Bericht  FruttiTutti ma 21 mei 2012 - 21:34

Hey dames,

Ik zit met mijn kledingmaat (44/46) op het randje tussen 'reguliere' winkels en grote maten mode.. Het nadeel hiervan vind ik dat de grotere maten, al snel wat oudbollig of 'hobbezakkerig' worden. Tot nu toe lukt het me altijd aardig om goed passende kleding te scoren, die ook bij mijn leeftijd en stijl past...maar wellicht hebben jullie nog tips voor leuke winkels?

De winkels waar k kleding kan scoren; v&d, WE (soms), msmode, miss etam, c&a, hema..

Daarbij zijn nu die broeken in allerlei kleurtjes te koop en vraag me af of dit bij vollere dames staat? De ene keer lees is; maakt dik en andere keer; kleedt af. Ik ben nog niet zelf wezen passen omdat ik moet wachten op mn salaris, maar een kobaltblauwe broek lijkt me leuk!

Andere kledingadviezen zijn uiteraard ook welkom Very Happy
FruttiTutti
FruttiTutti
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding 'grotere' maten? Empty Re: Kleding 'grotere' maten?

Bericht  Arwyn ma 21 mei 2012 - 21:43

Gewoon passen smile
Ik heb maat 42 en dat is blijkbaar al een discussiemaat als het gaat om gekleurde broeken..
Heb er zelf meerdere geprobeerd en ik heb nu een kobaltblauwe en een rode die leuk staan (al zeg ik het zelf). Heb ook wel eens een mintgroene geprobeerd, maar dat staat mij dus totaal niet..
Hangt ook heel erg af van het model en jouw proporties. Ik zou gewoon bij verschillende winkels wat broeken proberen in verschillende modellen en dan zie je snel genoeg of het staat of niet smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding 'grotere' maten? Empty Re: Kleding 'grotere' maten?

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 23:20

Bij gekleurde broeken kun je beter de donkere varianten pakken (donkerrood, kobalt bijv.)

Donkere kleuren maken je optisch smaller waar lichte kleuren juist benadrukken en dus sneller kleine hobbels en bobbels laten zien. Laughing


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding 'grotere' maten? Empty Re: Kleding 'grotere' maten?

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 23:21

Punk'd schreef:Bij gekleurde broeken kun je beter de donkere varianten pakken (donkerrood, kobalt bijv.)

Donkere kleuren maken je optisch smaller waar lichte kleuren juist benadrukken en dus sneller kleine hobbels en bobbels laten zien. Laughing

Eens!
Ik vind dunne meiden ook eerder dikker lijken met knalrode broeken bijvoorbeeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding 'grotere' maten? Empty Re: Kleding 'grotere' maten?

Bericht  FruttiTutti ma 21 mei 2012 - 23:25

Zelda schreef:
Punk'd schreef:Bij gekleurde broeken kun je beter de donkere varianten pakken (donkerrood, kobalt bijv.)

Donkere kleuren maken je optisch smaller waar lichte kleuren juist benadrukken en dus sneller kleine hobbels en bobbels laten zien. Laughing

Eens!
Ik vind dunne meiden ook eerder dikker lijken met knalrode broeken bijvoorbeeld.

Dan past mijn smaak ook nog eens bij mn figuur:p Ik kijk namelijk naar kobaltblauwe, en rode (donkere kleur, geen felle).. hahaha!
FruttiTutti
FruttiTutti
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding 'grotere' maten? Empty Re: Kleding 'grotere' maten?

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 23:52

Arwyn schreef:Gewoon passen Kleding 'grotere' maten? 561177
Ik heb maat 42 en dat is blijkbaar al een discussiemaat als het gaat om gekleurde broeken..
Heb er zelf meerdere geprobeerd en ik heb nu een kobaltblauwe en een rode die leuk staan (al zeg ik het zelf). Heb ook wel eens een mintgroene geprobeerd, maar dat staat mij dus totaal niet..
Hangt ook heel erg af van het model en jouw proporties. Ik zou gewoon bij verschillende winkels wat broeken proberen in verschillende modellen en dan zie je snel genoeg of het staat of niet Kleding 'grotere' maten? 561177

Dat vind ik zelfs bij mijn dunste vriendinnen niet charmant. Ik vind mintgroen een prachtige kleur, maar ik heb nog niemand gezien die beter uitkomt in een mintgroene broek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding 'grotere' maten? Empty Re: Kleding 'grotere' maten?

Bericht  Gast di 22 mei 2012 - 0:56

Op een blog zag ik laatst een meisje die een mintgroene broek aanhad en hij stond haar prachtig.

Ze is volgens mij wel echt 175 en 50 kg ofzo :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding 'grotere' maten? Empty Re: Kleding 'grotere' maten?

Bericht  Blond di 22 mei 2012 - 1:03

Ik heb een mintgroene broek en maat 42. Die mag ik dus niet dragen hoor ik Wink
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding 'grotere' maten? Empty Re: Kleding 'grotere' maten?

Bericht  GreenGrass di 22 mei 2012 - 1:12

FruttiTutti schreef:Hey dames,

Ik zit met mijn kledingmaat (44/46) op het randje tussen 'reguliere' winkels en grote maten mode.. Het nadeel hiervan vind ik dat de grotere maten, al snel wat oudbollig of 'hobbezakkerig' worden. Tot nu toe lukt het me altijd aardig om goed passende kleding te scoren, die ook bij mijn leeftijd en stijl past...maar wellicht hebben jullie nog tips voor leuke winkels?


Ik loop geregeld wel eens langs een Ulla Popken, hier schijn je wel leuke kleding van wat grotere maten te kunnen kopen!

Ik zit zelf inmiddels weer op maat 42 (was 46/48), dus loop er niet zo meer tegenaan. Eerder kwam ik uit op M&S, Miss Etam.
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding 'grotere' maten? Empty Re: Kleding 'grotere' maten?

Bericht  Gast di 22 mei 2012 - 1:29

Bij het googelen naar voorbeelden kwam ik ook allemaal mensen tegen die 'm goed stonden Laughing.

Tot vandaag had ik nog nooit iemand gezien die een mintgroene broek charmant droeg. Ik bedoel overigens die hele lichte en niet die wat donkerdere.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding 'grotere' maten? Empty Re: Kleding 'grotere' maten?

Bericht  Gast di 22 mei 2012 - 2:36

Ik heb een knalrode broek en iedereen zegt juist als ik die aan heb dat ik zo slank lijk/of ik af ben gevallen. Dus ik vind het altijd lastig te zeggen. Mijn zus heeft ook best flinke benen en die heeft een mooie mintgroene broek waarin ze ook slanker lijkt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding 'grotere' maten? Empty Re: Kleding 'grotere' maten?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum