Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke kleding grotere maten

+4
Rovine
Coco
holaagirl
Tania
8 plaatsers

Ga naar beneden

Leuke kleding grotere maten Empty Leuke kleding grotere maten

Bericht  Tania do 27 dec 2012 - 9:02

Ik heb echt nieuwe kleding nodig. Wat er nu in de kast ligt kan echt niet meer en is oud en bijna versleten. Ik zou echt graag is wat andere kleding kopen maar ik weet dus niet zo goed wat. Heeft iemand zin om te zoeken naar wat voorbeelden die leuk zijn? Het zou wel handig zijn als ik het ook naar mijn werk kan. Ik werk in de zorg dus niet te netjes en ik moet er goed in kunnen bewegen.
Ik heb maat 46/48, van broeken toch vaak wel 48, de rest verschilt een beetje. Ik heb brede heupen, stevige bovenbenen en van boven ben ik iets smaller en niet heb niet zo'n grote boezem.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke kleding grotere maten Empty Re: Leuke kleding grotere maten

Bericht  holaagirl do 27 dec 2012 - 9:05

Heb even geen voorbeelden, maar zag bij h&m n de catalogus wel leuke dingen staan bij de grote maten. Zit op de ipad, geeeeeen idee hoe ik dan plaatjes kan linken.
Kijk anders op de site!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke kleding grotere maten Empty Re: Leuke kleding grotere maten

Bericht  Coco do 27 dec 2012 - 21:53

Leuke kleding grotere maten Gwb_zps6766d348



Leuke kleding grotere maten HampM_zps88600e3b

Leuke kleding grotere maten Blackgreywhite_zps1fe9acc5



Zoiets? Laatste wellicht met een van de twee broeken van de bovenste als je zoiets te strak vind? Vond het wel moeilijk iets te zoeken aangezien ik echt totaal geen idee heb waar je je wel/niet prettig in voelt en wel/niet mooi vindt. Dus even wat vragen om gerichter te zoeken. Very Happy

Wat is je smaak qua kleding?
En wil je wel jurkjes/leggings dragen?
Strakke broeken/shirts of liever niet?
Nog voorkeur voor een lengte qua shirts?
Skinny broeken, rechte of uitlopende?
Heb je kleuren die je niet draagt of die je niet staan?
En wat vind je van gekleurde broeken?
Drukke prints/motieven/opdrukking of liever iets effen?

Als je van boven wat smaller bent dan kun je denk ik ook nog wel in l/xl van de niet grotere maten collecties of niet?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke kleding grotere maten Empty Re: Leuke kleding grotere maten

Bericht  Tania vr 28 dec 2012 - 0:11

Dank je! Ik pas inderdaad ook vaak wel xl van gewone collecties, ligt er een beetje aan van welke winkel.

Ik draag nu vaak een spijkerbroek met een saai truitje maar dat ben ik een beetje zat. Ik wil wat meer variatie smile
Jurkje met leggings vind ik erg leuk alleen moet het niet te strak zijn bij mijn buik want die is niet al te strak meer Laughing Strakke broeken of truitjes mogen op zich wel zolang maar liever niet allebei want dan krijg ik een beetje rookworst gevoel. Shirtjes het liefst niet te kort omdat mijn bovenlichaam langer is in verhouding met m'n benen dus anders zijn ze al snel te kort omdat ik ook 1.80 ben.
Skinny broeken heb ik nog nooit aan gehad, denk ook niet dat dat echt mooi staat als je niet maat 36 hebt toch? Maar ik kan het altijd een keer proberen om te kijken hoe het staat. Ik heb nu vaak iets uitlopende pijpen maar andere dingen mogen ook hoor.
Qua kleur hou ik van bruin, groen, petrol enz. Zwart vind ik ook leuk maar dan niet alles zwart. Pasteltinten staan me volgens mij niet zo. Printjes of effen maakt niet zoveel uit, alleen geen tijgerprint ofzo dat vind ik echt vreselijk.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke kleding grotere maten Empty Re: Leuke kleding grotere maten

Bericht  Tania vr 28 dec 2012 - 0:15

Vinden jullie zoiets leuk?
Leuke kleding grotere maten Great-looks-t-shirt-grijs-melee
Leuke kleding grotere maten Great-looks-broek-donkerpaars

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke kleding grotere maten Empty Re: Leuke kleding grotere maten

Bericht  Rovine vr 28 dec 2012 - 0:27

Bonprix kocht ik heel veel toen ik nog zwaarder dan dit was, hun reguliere dingen gaan vaak ook vrij ver qua maten. Wehkamp soms ook, voor de wat "gewonere" dingen. Miss Etam klinkt enorm suf, maar voor basics in grote maten, zoals spijkerbroeken, is die prima. H&M vond ik nooit zo, had ook de indruk dat die grote maten vrij klein vielen.

Nu nog steeds een grotere maat (42-44, ligt aan de winkel), recent wat leuke dingen bij de C&A shop gehaald, verder nog een beetje zoekende welke winkels leuk zijn.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke kleding grotere maten Empty Re: Leuke kleding grotere maten

Bericht  bolus26 vr 28 dec 2012 - 0:32

Miss etam vond ik ook altijd een leuke winkel! Voor jurkjes kocht ik vaak bij biaggini ( bij vogele) die vallen qua model vaak ruimer bij de buik. Wat je geplaatst hebt vind ik leuk hoor! Ik had maat 44/46/xl
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke kleding grotere maten Empty Re: Leuke kleding grotere maten

Bericht  Tania vr 28 dec 2012 - 0:33

Ja dat heb ik ook bij de H&M met die maten. Ik was er toevallig vanmorgen even en ik heb drie broeken maat 48 gepast nou die kreeg ik amper aan terwijl ik die bij andere winkels echt makkelijk pas, dan zijn ze eerder te groot dan te klein.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke kleding grotere maten Empty Re: Leuke kleding grotere maten

Bericht  Coco vr 28 dec 2012 - 2:40

Ik vind broeken bij H&M sowieso altijd kleiner vallen dan ergens anders. Terwijl ik dat met shirts weer helemaal niet vind, al hangt dat ook een beetje van het materiaal en model af.
Ik ga straks nog wat meer zoeken. Vind het shirt wat je plaatste sowieso goed kunnen, draagt ook prettig met kinderen om je heen en werk denk ik. Weet alleen niet of het mooi is op de paarse broek, ligt eraan hoe de kleuren in het echt uitvallen.
Skinny's ligt denk ik vooral aan het materiaal en wat voor schoenen je eronder draagt.

Vind je de plaatjes die ik plaatste wat of moet ik het in een andere richting zoeken?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke kleding grotere maten Empty Re: Leuke kleding grotere maten

Bericht  Rovine vr 28 dec 2012 - 3:14

Met een vriendin die ook afvalt heb ik besloten dat we minstens in een H&M-42 moeten passen, in andere winkels gaat dat al gemakkelijk, maar H&M dus nog niet. Heb daar ooit eens een jas maat 54 gepast. Kreeg ik niet dicht, terwijl ik in andere winkels rond de 46 zat. Bovendien vind ik de H&M-stofjes vaak te flubberig om wat rolletjes te verhullen.
De joggingbroeken zijn trouwens wel I love you, maar daar vertoon ik me liever niet mee.

Jurkjes met een buikje gaat juist perfect, al ligt het wel aan het model. Ik draag ook veel jurkjes die wijd uitlopen onder de borsten. Rechte modellen is het wel meer mee uitkijken.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke kleding grotere maten Empty Re: Leuke kleding grotere maten

Bericht  Minx vr 28 dec 2012 - 5:32

Ik draag juist wel graag skinny's het ligt er heel erg aan wat je er boven draagt. Vandaag was niet charmant maar als je er een tuniek achtig iets op hebt met mooie schoenen kan het juist heel erg afkleden. Je moet vooral je pluspunten benadrukken door juist op die plekken wat meer aangesloten te dragen. Zou zeggen probeer het gewoon eens.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke kleding grotere maten Empty Re: Leuke kleding grotere maten

Bericht  Tania vr 28 dec 2012 - 23:47

Coco schreef:
Vind je de plaatjes die ik plaatste wat of moet ik het in een andere richting zoeken?

De spijkerbroek op de tweede rij en het onderste setje vind ik niet zo leuk de rest vind ik wel leuk smile

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke kleding grotere maten Empty Re: Leuke kleding grotere maten

Bericht  Bazinga vr 28 dec 2012 - 23:59

Ik vind M&S op de website leuke dingen hebben.. Meestal draag ik spijkerbroeken, gewoon omdat 't lekker zit Wink Toevallig heb ik van de week een spijkerrok besteld. Leek me leuk met een zwarte legging, soort Timberlandsachtige schoenen eronder en een shirtje waar een bolero geval aan vast zit. Geen idee of 't staat, ik ben echt een ramp met kleding haha!

M&S vind ik iig leuke kleren hebben en verder draag ik vaak een langer shirt met een jasje erop. Dat 'breekt' het een beetje, denk ik altijd maar... Oh en verder, loop 's een kledingwinkel binnen en trek 's iets aan, wat je normaal gesproken nooit zou doen! 't Kan je opeens laten inzien, dat je een bepaald type shirt heel goed kunt hebben bijv.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke kleding grotere maten Empty Re: Leuke kleding grotere maten

Bericht  JustMeDaan za 29 dec 2012 - 3:18

Ik draag veel miss etam, ook gewoon skinny spijkerbroeken(maat 46) en vaak gewoon een truitje met bv een colbertje/jasje enz. Gezien mijn probleem bij het buikgebied zit draag ik vaak van die vlindermouw truitjes, met van dat tule spul. Dat verhult mijn probleemgebied, en ik vind het op een skinny met stoere laarzen erover, lange ketting enz ook nog eens erg leuk staan. Maar ik draag bv ook spijkerbroeken en dan wel uitlopende pijpen met een goede maat(dus niet strak) blouse erop en met gympies.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke kleding grotere maten Empty Re: Leuke kleding grotere maten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum